Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
En tiedä, mitä hän minusta luulee, mutta jotkut luulevat minun pyörittävän naisia. Todellisuudessa näin ei ole, en koskekaan sellaiseen, josta en ole oikeasti kiinnostunut ja kiinnostun oikeasti todella harvoin. Olen tottunut naisiin, sillä pienestä pitäen ympärilläni on ollut paljon myös heitä ja näen aina ensisijaisesti ihmisiä. Heitän siis läppää ja juttelen naisille siinä missä miehillekin ja vietän aikaa myös naisseurassa, mutta se ei tarkoita mitään.
Poistun loppuillaksi.
Jos ketään kiinnostaa...
🧡❤
Tuliko sulle kissan kaa riitaa? Tais kerran tulla😼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkisuuden henkilöä kaivattusi muistuttaa?
Ilmeinen vastaus olisi liian tunnistettava.
Jep. Eri.
Vierailija kirjoitti:
🤴🏼, eilen täällä oli "nimileikki" linkkinä instaan ja kuis sattukin, että mun sukunimi olis sen mukaan 🦊.
Hyvää yötä, muruseni.
🧡🔥
Sukunimenkö mukaan 🤔
https://www.instagram.com/p/CbaE2D9tUzt/?utm_medium=copy_link
Ujostelin nuorena miehiä koska en ollut viettänyt aikaa heidän kanssaan. Nyt ajatus tuntuu jo mahdottoman huvittavalta. Ikä ei ole pelkästään huono juttu.
helkkarin matias, mene jo mun mielestä pois >:(
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä hän minusta luulee, mutta jotkut luulevat minun pyörittävän naisia. Todellisuudessa näin ei ole, en koskekaan sellaiseen, josta en ole oikeasti kiinnostunut ja kiinnostun oikeasti todella harvoin. Olen tottunut naisiin, sillä pienestä pitäen ympärilläni on ollut paljon myös heitä ja näen aina ensisijaisesti ihmisiä. Heitän siis läppää ja juttelen naisille siinä missä miehillekin ja vietän aikaa myös naisseurassa, mutta se ei tarkoita mitään.
Ilmeisesti et vietä kuitenkaan kovin paljon aikaa hänen seurassaan, jos hän ei tunne todellista sinua.
Hyvän yön toivotus Sydikselle ❤️❤️❤️❤️❤️🧸
tv. Tosis
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain mies, jolle olen ainoa nainen maailmassa.
Ei ole oikein loppuun asti harkittu näkemys tuo, nimittäin yleensä on olemassa myös anoppi. Ei siitä mitään tule jos kieltää anopin olemassaolon maailmasta :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään kaivattua muistuttavaa julkkista, en edes tavista. Onko outoa, vai onko hän vaan niin erityinen?
Irja, kiitos suudelmista. Ja rakastuin ehkä. Tulen kun sataa.
hei sie ihana varattu matias , missö oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤴🏼, eilen täällä oli "nimileikki" linkkinä instaan ja kuis sattukin, että mun sukunimi olis sen mukaan 🦊.
Hyvää yötä, muruseni.
🧡🔥Sukunimenkö mukaan 🤔
https://www.instagram.com/p/CbaE2D9tUzt/?utm_medium=copy_link
Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään kaivattua muistuttavaa julkkista, en edes tavista. Onko outoa, vai onko hän vaan niin erityinen?
Sama, ei tule ketään toista mieleen.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain mies, jolle olen ainoa nainen maailmassa.
Ei ole oikein loppuun asti harkittu näkemys tuo, nimittäin yleensä on olemassa myös anoppi. Ei siitä mitään tule jos kieltää anopin olemassaolon maailmasta :D
Niin. Sivusta tämä, tietty.
On miehiä. Ja on miehiä, joilla se napanuora ei ole katkennut/ ei katkea kun kumppaninainen astuu kuvioihin. Yleensä nainen ei sitä anoppia ole ottamassa vaan miehen. Miehen.
En ossoo ja kyllä eräs suomen kielen maisteri sen tietää 😆