Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kuka on loukkaantunut? Mistä kenelle?
Saavun eteeis Munsalan puvuss. Hallootko, pussootko,kelepooko?
Et sinä pyöritä useita, vaikka olenkin pelännyt sitä, kun aivot ovat olleet tarpeeksi kierteillä.
Onko siulla mithään asiaa miulle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa viehättää sinua? Miksi juuri minä? Sellainen päivä, että olisi mukava kuulla. Miehelle
Kyllä sinä tiedät sen. Äkkiseltään varmaankin sama kuin kaikkia muitakin fanejasi. Emme tunne toisiamme, joten tuskin se on kultainen luonnekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkisuuden henkilöä kaivattusi muistuttaa?
Hiukan muistuttaa Ranskan pressaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä pyöritä useita, vaikka olenkin pelännyt sitä, kun aivot ovat olleet tarpeeksi kierteillä.
No en niin.
~ Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan muistuttaa Ranskan pressaa.
Samanmoinen nenä. Sitäköhän se Marinkin ihailee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä hänen pyörittämisillään tai pyörittämättä jättämisillään on sinun näkökulmastasi, kun hän ei ole sinua siltikään valitsemassa?
Ei kai monikaan muistuta ketään julkkista
Vierailija kirjoitti:
Saavun eteeis Munsalan puvuss. Hallootko, pussootko,kelepooko?
Vaikka kiltissä.
Nyt ootan virpomaan ovelleni 🤣🤣🤣🤓
Laitan munat koriin 🧺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä hänen pyörittämisillään tai pyörittämättä jättämisillään on sinun näkökulmastasi, kun hän ei ole sinua siltikään valitsemassa?
Ei varmaan, mutta tuskin ainakaan sinä siitä asiasta päätöksiä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään kaivattua muistuttavaa julkkista, en edes tavista. Onko outoa, vai onko hän vaan niin erityinen?
Sama, ei tule ketään toista mieleen.
Ehkä me itse ollaan vähän puolueellisia sanomaan. Ulkopuoliselle voi tulla paljonkin henkilöitä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala🙉
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus Sydikselle ❤️❤️❤️❤️❤️🧸
tv. Tosis
Ootte symppiksiä, tai ainakin sinä Tosis olet!
Sivusta. ❤❤❤❤❤❤❤❤
Olen keksinyt nopeasti jo kaksi julkisuuden henkilöä, joita muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Emmanuel on hot.
Vaimonsa myös.
Asut vielä minun sydämessä. Suru kuikuilee tuolla taustalla, mutta sehän on elämän varrelta vanha tuttu. Sullon tunteita syrjään ja keskityn arkiseen elämään tällaisenaan. Toivottavasti sinulla kaikki ok. Nauti kevään auringosta ja lämmöstä.☀️
- väärä hlö