Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Tiistai? Kyllä vaan. Vaikeaa uskoa, mutta uskottava se on.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Nähdään huomenna 😵💫💓 T.04
Vierailija kirjoitti:
Sukunimistä tuli mieleen. Meidän sukunimet käy jollain tapaa yhteen / liittyy löyhästi toisiinsa. Niissä on sellaiset sanat, jotka voi yhdistää jollain tapaa.
Meidän sukunimistä taas saisi liiankin rimmaavan yhdysnimen, olisi aika tårta på tårta.
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
Hyvää yötä Sinulle rakas P ♥️.
Kova ikävä 25 vuotiasta minua, jolle maailma oli mahdollisuus ja kyynisyys oli kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
K
...niinkuin Kaveri.
Vierailija kirjoitti:
❤️☀️
❤️
Tulen jatkossakin kertomaan kauniit ajatukseni suoraan sinulle. Olet niin hurmaava tapaus, että sinun olisi pitänyt jo kuulla noita asioita jo kauan kauan sitten. Nauti ja koita kestää 😉
Et tiedä, että rakastan sinua, koska voin ja koska sinä olet sellainen, jota on helppo rakastaa. Ihan vain pyyteettömästi ja puhtaasti, kuin ihminen vain voi toista rakastaa. Hyvää yötä, nuku hyvin ja rauhassa vain! ❤️ -The Nainen
Ihailen sun tapaasi olla. Sulle läheisyys on luontevaa. Pienet kosketukset, vahingossa hipaisut tai kylki kyljessä oleminen on sulle normaalia vuorovaikutusta ilman sen kummempaa merkitystä. Sellaiseen läheisyyteen olen tottunut lähinnä romanttisissa suhteissa. Olen koko ajan jotenkin varautunut kun tulet siihen lähelle. Joskus tuntuu että hieman loukkaannut, kun otan etäisyyttä hengähtääkseni. Silti, se tuntuu niin käsittämättömän hyvältä kun sä oot siinä. Salaa toivon että olisit aina.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
K tai L riippuu kumman sukunimen ottais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
K tai L riippuu kumman sukunimen ottais.
Jep. Osui!
Sukunimeni on PÖPELIKKÖ.
kaunis eikö vain.
Mistä tiedät, miten hyvää huolta pidin?