Blogin kuvista tuli surullinen olo...
http://www.menaiset.fi/blogit/kalastajan_vaimo
Katselin vaan Kalastajan Vaimon blogia ja tuon uusimman postauksen kuvista mulle tuli jotenkin surullinen olo... ihan selkeesti noi kuvat Johannasta on otettu itselaukaisimella (käsi nyrkissä, jossa on se kameran kaukosäädin) ja hymyillään niin heleästi ja sitten nuo kuvat vieraista on otettu myöhemmin päivällä ja illalla kun valaistus on ihan eri..mutta siitä tulee niin surullinen olo, että bloggaaja selkeästi yrittänyt laittaa kaikki kuvat samaan syssyyn että näyttäisi siltä että tässä me kavereiden kanssaa kuvailtiin toisiamme puolin ja toisin ja kikateltiin :(
ja sitten mä jotenkin vaan alan kuvitteleen sitä tilannetta kun bloggaaja yksin kotona kikattelee kameran kanssa ja ottaa kovasti kuvia itselaukaisimella ennen vieraiden tuloa ja sitten seuraavana aamuna tuskastelee sen kanssa kun valoituksesta huomaa että ihan eri kellonaika kyseessä, joten pakko laittaa filttereitä ja mustavalkoisuutta.
Itsekin asun ulkomailla ja ulkomaalaisen miehen kanssa ja tiedän kuinka vaikeeta voi olla tosiystävien saanti aikuisiällä vieraassa maassa...
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:12"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:10"] Nuo kaikki hän on itse ottanut päivällä itestään . Tulee hassu olo kun kuvittelee tyyppiä keimailemassa kameralle yksikseen [/quote] Muakin tämä mielikuva naurattaa ihan ääneen. Mutta en kuitenkaan tunne oloani surulliseksi bloggaajan puolesta, ehkä hiukan surkuhupaisaa [/quote] Miten olette kuvitelleet, että suurin osa bloggaajista kuvaa itseään? Ei kaikilla ole ollenkaan kuvaajaa, vaan ottaa itse kuvansa. Oliko tämä nyt ihan uutta? [/quote] Ei ollut ihan uutta. Kyse on siitä että se naurattaa. Got it? Vai pitääkö sanoa uudestaan?
[/quote]
Ok, naurunaiheensa kullakin =) sinä nauratat nyt minua, eikös ole surkuhupaisaa =)
[/quote]
Ooh miten loistava argumentti! Bravoo
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:19"]
Joku katsoo asiakseen alapeukuttaa jokaisen kommentin paitsi omansa. Heii hymyile vähän siellä ruudun toisella puolella! Äläkä raiskaa sitä f5 nappia
[/quote]
rauhotu! :)
[/quote]
Rauhotu?
Hohhoijaa, vilket skit tää alotus, vaikkakin inhoan kyseistä blogia, niin jotain rajaa sentään...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:19"] Joku katsoo asiakseen alapeukuttaa jokaisen kommentin paitsi omansa. Heii hymyile vähän siellä ruudun toisella puolella! Äläkä raiskaa sitä f5 nappia [/quote] rauhotu! :) [/quote] Rauhotu?
[/quote]
lopeta jankkaaminen :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]
Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni...
Olen kai ihan liian herkkä.
ap
[/quote]
Ehkä sä ap, itse asiassa työstätkin omaa suruasi ja yksinäisyyttäsi tämän blogin kautta ja näet ikään kuin itsesi bloggaajana omine suruinesi. Hedelmällisempää olisi kyllä katsoa itseään peiliin ja keskittyä oman elämänsä muuttamiseen.
Surullista tosiaan. Kulissit on kuitenkin pidettävä pystyssä. Vastaavasta oli juttua vähän aikaa sitten hesarissakin. Naapureille ja muille pitää näyttää, että kaikki on hyvin, mutta todellisuus on toista.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:17"]Ootko ylilaudalta? Siellä hoetaan tämää.[/quote]
Tämä-sanan partitiivi ei ole "tämää" vaan "tätä".
Surullista noissa kuvissa on myös se, että yksi ystävistä istuu sormeillen kännykkäänsä.
Eivätkö muuten nuo ystävienkin hymyt näytä väkinäisiltä?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:19"] Joku katsoo asiakseen alapeukuttaa jokaisen kommentin paitsi omansa. Heii hymyile vähän siellä ruudun toisella puolella! Äläkä raiskaa sitä f5 nappia [/quote] rauhotu! :) [/quote] Rauhotu?
[/quote]
lopeta jankkaaminen :)
[/quote]
Tuo ei tarkoita jankkaamista. Tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:17"]Ootko ylilaudalta? Siellä hoetaan tämää.[/quote]
Tämä-sanan partitiivi ei ole "tämää" vaan "tätä".
[/quote]
Mene assburger pois.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]
Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni...
Olen kai ihan liian herkkä.
ap
[/quote]
Minäkin olen liian herkkä, mutta en noin vainoharhainen!
Oli surullista tai ei mun mielestä nykymeno on jokatapauksessa niin absurdia. Sisustetaan ja katetaan vieraita varten ja sitten vietetään pari tuntia kameran edessä, laukaisin kädessä heleästi naurahtelemassa itsekseen ja räpsimässä kuvia. Siihen en ota kantaa että tämä on jonkun työtä, mutta onhan tommonen nyt kärpäsenä katossa jotain naurettavan ja suorastaan surullisen väliltä.
Mua häiritsee, kun bloggaaja valkaisee hampaitaan kuvakäsittelyllä. Kun katsoo kuvaa tarkasti, niin usein varjossa olevat hampaat on vaaleammat kuin koko kuvan vaalein pää. Joskus sillä on vielä lipsahtanut niin, että osa ikenistä on mennyt harmaiksi. t. kuvankäsittelijä
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:45"]
Mua häiritsee, kun bloggaaja valkaisee hampaitaan kuvakäsittelyllä. Kun katsoo kuvaa tarkasti, niin usein varjossa olevat hampaat on vaaleammat kuin koko kuvan vaalein pää. Joskus sillä on vielä lipsahtanut niin, että osa ikenistä on mennyt harmaiksi. t. kuvankäsittelijä
[/quote]
Harvapa julkaisee enää kuvia ilman käsittelyä
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:45"]
[/quote]
Harvapa julkaisee enää kuvia ilman käsittelyä
[/quote]
No tiedän sen kyllä, mutta kuvia voi käsitellä "luonnollisen" näköisiksi; poistaa ihon pikkuvirheitä ym. Mutta nämä kömpelöt yritelmät joissa iho on kuin vahanukella ja hampaissa ei mitään sävyä ovat aika noloja. Tietysti jos muokataan kuvaa ja värimaailmaa reippaasti tyylikeinona, se on eri asia.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:53"]Mulle tulee kyllä paljon surullisempi mieli tästä yhdestä bloggarista, josta av:llakin paljon puhuttu ja myös hänen jääkaapin lokaatiota arveltu ahkeraan ;)
Hänellä usein kuvia kattauksista kun vieraat tulee syömään, mutta selkeesti kaikki vaan kulissia
[/quote]
Mistä päättelet kaiken olevan vain kulissia? Itse otan toisinaan kuvia kattauksesta ja aina ennen vieraiden saapumista. Ei tulisi mieleenkään alkaa mihinkään kuvaussessioihin vieraiden aikana.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:14"]Miksi aikuinen nainen kirjoittaa noin kamalan huono teinisuomea?
[/quote]
"Ottamati", "laittamati".... olevinaan kai jotenkin rentoa kieltä mutta toistettuna yksinomaan ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:19"]
Joku katsoo asiakseen alapeukuttaa jokaisen kommentin paitsi omansa. Heii hymyile vähän siellä ruudun toisella puolella! Äläkä raiskaa sitä f5 nappia
[/quote]
rauhotu! :)