Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogin kuvista tuli surullinen olo...

Vierailija
25.08.2015 |

http://www.menaiset.fi/blogit/kalastajan_vaimo

Katselin vaan Kalastajan Vaimon blogia ja tuon uusimman postauksen kuvista mulle tuli jotenkin surullinen olo... ihan selkeesti noi kuvat Johannasta on otettu itselaukaisimella (käsi nyrkissä, jossa on se kameran kaukosäädin) ja hymyillään niin heleästi ja sitten nuo kuvat vieraista on otettu myöhemmin päivällä ja illalla kun valaistus on ihan eri..mutta siitä tulee niin surullinen olo, että bloggaaja selkeästi yrittänyt laittaa kaikki kuvat samaan syssyyn että näyttäisi siltä että tässä me kavereiden kanssaa kuvailtiin toisiamme puolin ja toisin ja kikateltiin :( 
ja sitten mä jotenkin vaan alan kuvitteleen sitä tilannetta kun bloggaaja yksin kotona kikattelee kameran kanssa ja ottaa kovasti kuvia itselaukaisimella ennen vieraiden tuloa ja sitten seuraavana aamuna tuskastelee sen kanssa kun valoituksesta huomaa että ihan eri kellonaika kyseessä, joten pakko laittaa filttereitä ja mustavalkoisuutta.

Itsekin asun ulkomailla ja ulkomaalaisen miehen kanssa ja tiedän kuinka vaikeeta voi olla tosiystävien saanti aikuisiällä vieraassa maassa...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni... Olen kai ihan liian herkkä. ap [/quote] Mikä niissä on lavastettua? :D

[/quote]

Selkeästi kuvat otettu niin ja aseteltu postauksessa sillä tavalla, että lukijalle välittyisi kuva, että Johanna nappasi iloisista kavereistaan kuvia ja nämä kaverit nappasivat kepeän iloisia kuvia myös juhlien emännästä. Mutta totuus siis varmaankin on se, että Johanna yksin keikistellyt kaukosäädin kädessä ennen vieraiden tuloa ja ottanut noi kuvat..

Jos asukuvia haluaa niin olisi ottanut sitten ihan rehelliset asukuvat vaikka tai jossain toisessa miljöössä tai miten vaan mutta tuosta lavastuksesta tuli nyt vaan tosi surullinen mieli ainakin mulle.

ap

Vierailija
22/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kuva on otettu illalla ja kuvassa on kolme naista joista yksikään ei ole bloggaaja. Lisäksi viinilaseja on enemmän kuin ensimmäisissä päivällä otetuissa mustavalkoisissa kuvissa, joissa näkyy lähinnä yhden skumpanjuonnin ja syömisen jäljet. Eli ei bloggaajan elämä nyt niin kamalan surullista ja yksinäistä ole jos kolme ystävää jää illalla kymmenen jälkeen istumaan ja turisemaan viinilasien äärelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki hän on itse ottanut päivällä itestään . Tulee hassu olo kun kuvittelee tyyppiä keimailemassa kameralle yksikseen

Vierailija
24/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin otsikossakin lukee... ottanut itsestään kuvat päivällä ennen vieraita, mikä on ihan luonnollista. Onhan se aika outoa keikistellä itse kameran edessä kun on vieraita. Älä ole surullinen siitä, että hänellä on kaverita ja hauskoja illanviettoja.

Vierailija
25/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä :D Että olisi pitänyt ihan totisena peilin edessä ottaa nuo kuvat, ei olisi saanut näyttää iloiselta? Vai mitä nyt tarkoitat noilla "rehellisillä asukuvilla"?

Vierailija
26/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ilmiö kun mungo saisi tämmösestä paskaa niskaan mutta kun kyseessä kalastajan vaimo niin johan on eri ääni kellossa!

Vierailija
27/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni... Olen kai ihan liian herkkä. ap [/quote] Mikä niissä on lavastettua? :D

[/quote]

Selkeästi kuvat otettu niin ja aseteltu postauksessa sillä tavalla, että lukijalle välittyisi kuva, että Johanna nappasi iloisista kavereistaan kuvia ja nämä kaverit nappasivat kepeän iloisia kuvia myös juhlien emännästä. Mutta totuus siis varmaankin on se, että Johanna yksin keikistellyt kaukosäädin kädessä ennen vieraiden tuloa ja ottanut noi kuvat..

Jos asukuvia haluaa niin olisi ottanut sitten ihan rehelliset asukuvat vaikka tai jossain toisessa miljöössä tai miten vaan mutta tuosta lavastuksesta tuli nyt vaan tosi surullinen mieli ainakin mulle.

ap

[/quote]

No en kyllä saa sellaista kuvaa, että joku muu olisi kuvat ottanut. Jo otsikko kertoo, että omat kuvat on päivällä otettuja ja muut illalla. Jo kuvien väristä saattaa fiksumpi niin päätellä =) Kellekään muulle ei tullut surullinen olo, joten koita nyt päästä yli

Vierailija
28/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:10"]

Nuo kaikki hän on itse ottanut päivällä itestään . Tulee hassu olo kun kuvittelee tyyppiä keimailemassa kameralle yksikseen

[/quote]

Muakin tämä mielikuva naurattaa ihan ääneen. Mutta en kuitenkaan tunne oloani surulliseksi bloggaajan puolesta, ehkä hiukan surkuhupaisaa

Vierailija
29/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"]

[/quote]

ap
[/quote] Mikä aivopieru. Kuka kuvauttaa itseään vierailla kesken juhlien? Totta kai fiksu juhlien emäntä ottaa asukuvansa ennen vieraiden tuloa.

Vierailija
30/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni... Olen kai ihan liian herkkä. ap [/quote] Mikä niissä on lavastettua? :D [/quote] Selkeästi kuvat otettu niin ja aseteltu postauksessa sillä tavalla, että lukijalle välittyisi kuva, että Johanna nappasi iloisista kavereistaan kuvia ja nämä kaverit nappasivat kepeän iloisia kuvia myös juhlien emännästä. Mutta totuus siis varmaankin on se, että Johanna yksin keikistellyt kaukosäädin kädessä ennen vieraiden tuloa ja ottanut noi kuvat.. Jos asukuvia haluaa niin olisi ottanut sitten ihan rehelliset asukuvat vaikka tai jossain toisessa miljöössä tai miten vaan mutta tuosta lavastuksesta tuli nyt vaan tosi surullinen mieli ainakin mulle. ap [/quote] Mikä aivopieru. Kuka kuvauttaa itseään vierailla kesken juhlien? Totta kai fiksu juhlien emäntä ottaa asukuvansa ennen vieraiden tuloa.

[/quote]

Mutta miksi sitten keimailee ja esittää kuvissaan aivan kuin istuisi pöydässä ja juttelisi vieraiden kanssa ja nauraisi heidän jutuilleen?!

Vierailija
31/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen nainen kirjoittaa noin kamalan huono teinisuomea?

Vierailija
32/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:12"]

[/quote]

Muakin tämä mielikuva naurattaa ihan ääneen. Mutta en kuitenkaan tunne oloani surulliseksi bloggaajan puolesta, ehkä hiukan surkuhupaisaa

[/quote]

Miten olette kuvitelleet, että suurin osa bloggaajista kuvaa itseään? Ei kaikilla ole ollenkaan kuvaajaa, vaan ottaa itse kuvansa. Oliko tämä nyt ihan uutta?

Vierailija
33/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"]

[/quote]

ap
[/quote] Mikä aivopieru. Kuka kuvauttaa itseään vierailla kesken juhlien? Totta kai fiksu juhlien emäntä ottaa asukuvansa ennen vieraiden tuloa.
[/quote]

Tämä. Kyllä mua ihmetyttäisi, jos menisin juhliin ja emäntä sanoisi, että otapas musta nyt muutama asukuva tuonne blogiin.

Vierailija
34/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni... Olen kai ihan liian herkkä. ap [/quote] Mikä niissä on lavastettua? :D [/quote] Selkeästi kuvat otettu niin ja aseteltu postauksessa sillä tavalla, että lukijalle välittyisi kuva, että Johanna nappasi iloisista kavereistaan kuvia ja nämä kaverit nappasivat kepeän iloisia kuvia myös juhlien emännästä. Mutta totuus siis varmaankin on se, että Johanna yksin keikistellyt kaukosäädin kädessä ennen vieraiden tuloa ja ottanut noi kuvat.. Jos asukuvia haluaa niin olisi ottanut sitten ihan rehelliset asukuvat vaikka tai jossain toisessa miljöössä tai miten vaan mutta tuosta lavastuksesta tuli nyt vaan tosi surullinen mieli ainakin mulle. ap [/quote] Mikä aivopieru. Kuka kuvauttaa itseään vierailla kesken juhlien? Totta kai fiksu juhlien emäntä ottaa asukuvansa ennen vieraiden tuloa.

[/quote]

Mutta miksi sitten keimailee ja esittää kuvissaan aivan kuin istuisi pöydässä ja juttelisi vieraiden kanssa ja nauraisi heidän jutuilleen?!

[/quote]

No sellaista mielikuvaa ei kukaan muu kyllä saa. Hymyilee kauniisti kameralle, kuten muutenkin. Mistä sä näitä sairaita ajatuksia revit?

Vierailija
35/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:12"]

[/quote]

[/quote]

Miten olette kuvitelleet, että suurin osa bloggaajista kuvaa itseään? Ei kaikilla ole ollenkaan kuvaajaa, vaan ottaa itse kuvansa. Oliko tämä nyt ihan uutta?
[/quote]

Ei ollut ihan uutta. Kyse on siitä että se naurattaa. Got it? Vai pitääkö sanoa uudestaan?

Vierailija
36/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tuskainen tekovirne kolmannessa kuvassa, kropan jännitys ja naps!

Vierailija
37/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:13"]

[/quote]

[/quote]

:D Sori, mäkin olen syyllistynyt tällaiseen huijaukseen.. :( Pakko tunnustaa. Esim lauantaina otin itsestäni kuvan, kun olin laittautunut ja lähdössä baariin. Olin vielä yksin kotona. Mutta älä huolestu, olen kyllä onnellinen ihminen vaikka otankin kuvani itse, en viitsinyt tuon takia kaveria pyytää ottamaan kuvia.

Vierailija
38/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"]

[/quote]

ap
[/quote]

Tämä. Kyllä mua ihmetyttäisi, jos menisin juhliin ja emäntä sanoisi, että otapas musta nyt muutama asukuva tuonne blogiin.
[/quote]

Ootko ylilaudalta? Siellä hoetaan tämää.

Vierailija
39/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katsoo asiakseen alapeukuttaa jokaisen kommentin paitsi omansa. Heii hymyile vähän siellä ruudun toisella puolella! Äläkä raiskaa sitä f5 nappia

Vierailija
40/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:12"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:10"] Nuo kaikki hän on itse ottanut päivällä itestään . Tulee hassu olo kun kuvittelee tyyppiä keimailemassa kameralle yksikseen [/quote] Muakin tämä mielikuva naurattaa ihan ääneen. Mutta en kuitenkaan tunne oloani surulliseksi bloggaajan puolesta, ehkä hiukan surkuhupaisaa [/quote] Miten olette kuvitelleet, että suurin osa bloggaajista kuvaa itseään? Ei kaikilla ole ollenkaan kuvaajaa, vaan ottaa itse kuvansa. Oliko tämä nyt ihan uutta? [/quote] Ei ollut ihan uutta. Kyse on siitä että se naurattaa. Got it? Vai pitääkö sanoa uudestaan?

[/quote]

Ok, naurunaiheensa kullakin =) sinä nauratat nyt minua, eikös ole surkuhupaisaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi