Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogin kuvista tuli surullinen olo...

Vierailija
25.08.2015 |

http://www.menaiset.fi/blogit/kalastajan_vaimo

Katselin vaan Kalastajan Vaimon blogia ja tuon uusimman postauksen kuvista mulle tuli jotenkin surullinen olo... ihan selkeesti noi kuvat Johannasta on otettu itselaukaisimella (käsi nyrkissä, jossa on se kameran kaukosäädin) ja hymyillään niin heleästi ja sitten nuo kuvat vieraista on otettu myöhemmin päivällä ja illalla kun valaistus on ihan eri..mutta siitä tulee niin surullinen olo, että bloggaaja selkeästi yrittänyt laittaa kaikki kuvat samaan syssyyn että näyttäisi siltä että tässä me kavereiden kanssaa kuvailtiin toisiamme puolin ja toisin ja kikateltiin :( 
ja sitten mä jotenkin vaan alan kuvitteleen sitä tilannetta kun bloggaaja yksin kotona kikattelee kameran kanssa ja ottaa kovasti kuvia itselaukaisimella ennen vieraiden tuloa ja sitten seuraavana aamuna tuskastelee sen kanssa kun valoituksesta huomaa että ihan eri kellonaika kyseessä, joten pakko laittaa filttereitä ja mustavalkoisuutta.

Itsekin asun ulkomailla ja ulkomaalaisen miehen kanssa ja tiedän kuinka vaikeeta voi olla tosiystävien saanti aikuisiällä vieraassa maassa...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:22"]

http://www.menaiset.fi/blogit/kalastajan_vaimo

Katselin vaan Kalastajan Vaimon blogia ja tuon uusimman postauksen kuvista mulle tuli jotenkin surullinen olo... ihan selkeesti noi kuvat Johannasta on otettu itselaukaisimella (käsi nyrkissä, jossa on se kameran kaukosäädin) ja hymyillään niin heleästi ja sitten nuo kuvat vieraista on otettu myöhemmin päivällä ja illalla kun valaistus on ihan eri..mutta siitä tulee niin surullinen olo, että bloggaaja selkeästi yrittänyt laittaa kaikki kuvat samaan syssyyn että näyttäisi siltä että tässä me kavereiden kanssaa kuvailtiin toisiamme puolin ja toisin ja kikateltiin :( 
ja sitten mä jotenkin vaan alan kuvitteleen sitä tilannetta kun bloggaaja yksin kotona kikattelee kameran kanssa ja ottaa kovasti kuvia itselaukaisimella ennen vieraiden tuloa ja sitten seuraavana aamuna tuskastelee sen kanssa kun valoituksesta huomaa että ihan eri kellonaika kyseessä, joten pakko laittaa filttereitä ja mustavalkoisuutta.

Itsekin asun ulkomailla ja ulkomaalaisen miehen kanssa ja tiedän kuinka vaikeeta voi olla tosiystävien saanti aikuisiällä vieraassa maassa...

[/quote]

Paskat. Oot vaan kateellinen. 

Vierailija
2/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsoin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä paljon surullisempi mieli tästä yhdestä bloggarista, josta av:llakin paljon puhuttu ja myös hänen jääkaapin lokaatiota arveltu ahkeraan ;)
Hänellä usein kuvia kattauksista kun vieraat tulee syömään, mutta selkeesti kaikki vaan kulissia

Vierailija
4/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on jo aikamoista kuvien ylianalysointia! Eikö todellakaan ole omassa elämässäsi muuta tekemistä! :O

Vierailija
5/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luo linkittämääsi blogia, mutta kuulostaa aika kaukaa haetulta analysoinnilta.

Vierailija
6/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisikohan keskittynyt juhlimaan ja vieraisiinsa ja sen takia ottanut kuvat etukäteen. Pelkästään fiksua minusta.

Vierailija
7/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylianalysointi huipussansa. Olen tavallaan kateellinen, ettei itselläni ole noin tarkka silmä, että kiinnittäisin kuvissa huomiota käsien asentoon.

Vierailija
8/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin otan mieluummin itse kuvia itsestäni ja valkkaan sitten parhaat, mitä julkaisen. Onnistun aina jotenkin näyttämään typerältä, jos joku toinen ottaa kuvan.

Vierailija
9/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli surullinen olo, kun pysähdyin eilen illalla miettimään miten pyllyllään asiat tässä maailmassa onkaan. No, murheita voi olla monenlaisia ja ihmiset kokevat eri asiat surullisena.

Vierailija
10/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä JOhanna vain haluaa itse ottaa asukuvat, eikä vaivata kavereita niillä. Tai itse ainakin kokisin helpommaksi poseerata yksin ja ottaa kymmenen kuvaa joista valita paras. Kaveria voisi alkaa tympimään muutaman kuvan jälkeen...

Vierailija
11/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖ..... otsikko oli By day & by night

Vierailija
12/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla oli kyllä tosi väkinäinen hymy noissa kuvissa.

Vierailija
13/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jastas mitä ajattelua taas... Itse en aikanaan pyydä ketään kuvaamaan itseäni juhlissa, siksi minusta ei ole koskaan omassa albumissa juurikaan kuvia. Minä kuvaan vieraitani, se on ihan selvä. Jos ja kun pitää tuollaista blogia, niin tottakai on fiksua ottaa ne "asukuvat" tms. ennen vieraiden tuloa.

Mikä ihmisiä vaivaa, että hakevat vain negatiivisia asioita toisista? Eikö sulla käy ollenkaan vieraita vai mikä kalvaa?

Vierailija
14/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni...

Olen kai ihan liian herkkä.

ap

Vierailija
15/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa kuvassa on ainakin säädin kädessä :D vai mikä nyt onkaan

Vierailija
16/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni...

ap
[/quote]

Mikä niissä on lavastettua? :D

Vierailija
17/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä surullista tuossa nyt oli? Hänellä oli kavereita kylässä. Ihan todistetusti vai oliko käytetty taitavasti photoshoppia? En usko. :D Asukuvat oli otettu päivällä.

Sun analysointi meni metsään kuin leppäkeihäs.

Vierailija
18/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:05"]

Joo myönnän että mulla on todella tarkka esteettinen silmä ja rakastan ylianalisointia. Yleensä kyllä tykkään tästä blogista, mutta viime aikoina jotenkin sellainen haikea ja surullinen olo tullut kirjoituksista ja myös kuvista...Kyllähän bloggaaja itsekin sen myönsi, että koti-ikävä vaivaa ja haluaisi asua Suomessa perheen läheisyydessä. Ja sitten nuo lavastetut kaverikuvat ihan riipaisivat sydäntäni...

ap

[/quote]

Eihän nuo mitään lavastettuja kuvia ole !!!! Lopeta nyt tuollainen ja ala elää omaa elämääsi

Vierailija
19/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:06"]

Kolmannessa kuvassa on ainakin säädin kädessä :D vai mikä nyt onkaan

[/quote]

Miten sitä sitten itsestään saa muuten hyviä kuvia kuin käsi ojossa naaman edessä?

Vierailija
20/58 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on ap:lla murheet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan