Saimaa-ilmiö Yle Teema juuri nyt
Kommentit (58)
Miten Juha Torvinen näyttää tuossa 15-vuotiaalta, vaikka on saman ikäinen kuin Martti Normaali?
Vieläkö nykyinen versio sisältää Juicen n-sana -vitsejä?
Olen muuten Juankoskelta, niin siksi tein tämän aloituksen teidän kiusaksi.
Tarkennan vielä, olen syntynyt Muuruveden kunnassa, joka lakkautettiin ja liitettiin Juankoskeen vuonna 1971.
Jälkeenpäin olen olen lukenut Juicen elämänkerrasta, että monet opettajat, joita minulla oli, oli myös Juicen opettajia.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä, olen syntynyt Muuruveden kunnassa, joka lakkautettiin ja liitettiin Juankoskeen vuonna 1971.
Jälkeenpäin olen olen lukenut Juicen elämänkerrasta, että monet opettajat, joita minulla oli, oli myös Juicen opettajia.
Ei mulla muuta.
Hienoa. Olet melkein sukua julkkikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Olen käynyt Juicen torilla...
Vielä kun ketjuun löytyis joku joka osallistui jollekin noista konserteista.
Kävin kattoo tuon leffateatterissa, ostin kirjan ja tietysti levynki. Hassisen Kone, Joensuun omat pojat 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Olen käynyt Juicen torilla...
Sama
Tää oli Mikkelistä tämä Deliriumin Tremens (Eput) sekä vielä seuraavakin yhteisbiisi. Urheilupuisto.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun ketjuun löytyis joku joka osallistui jollekin noista konserteista.
Minä olin!
Vierailija kirjoitti:
Kävin kattoo tuon leffateatterissa, ostin kirjan ja tietysti levynki. Hassisen Kone, Joensuun omat pojat 👍
Kävitkös myös Ilosaaressa? Miepä kävin ja hyvä oli meininki.
Katon Areenasta, nyt mentävä nukkumaan kun aamulla on aikainen kukko.
Joten kaihertaa katsoa tuota, yli 40vuotta vanhaa juttua. Ihan kuin silloin kaikki olisi ollut paremmin. En edes uskonut - ei käynyt mielessäkään- kesällä 1981 että eläisin vuoteen 2026.
Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Laivat ja maisemat sentää pysyny samana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkös myös Ilosaaressa? Miepä kävin ja hyvä oli meininki.
No hitto en, olin vähän turhan nuori tai arka tai molempia.
"Saimaa on illalla kauneimmillaan.."
Vierailija kirjoitti:
Missä naiset
Oli tuossa kaksi pirtsakkaa pimua
niitä aikoja..