Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi jäisi kiinni seuranhausta treffisivustolta puolen vuoden seurustelunne jälkeen

Vierailija
17.03.2022 |

Antaisitko miehelle anteeksi, jos hän olisi pahoillaan ja kertoisi selitykseksi, ettei tiedä miksi hän niin teki? Miksi antaist anteeksi, miksi et?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh hee.

Missäs kommentoija on kuullut miehen esittelevän naisen, jonka kanssa hän seurustelee.

Niin milloin mies esittelee tämän naisen muille:

Sanomalla, tässä on naiseni?

Milloinkaan ne ole tuollaista kuulluut, ja olen sentäs elämäni aikana ollut vaikka millaisissa tilaisuuksissa ja juhlissa.

Ja monissa tilaisuuksissa joutuu esittäytymään,  vaikkapa työpaikka juhlissa, joihin työtoverit tuovat sen puolisonsa.

Ja aina sielläkin sielläkin työtoveri esittelee sanomalla, joko avomieheni, avovaimoni, tyttöystäväni, naistystäni, miesystäväni, poikaystäväni,   työkaverin iästä riippuen.

Vain naimissa olevat sanovat esittelessään että: että tässä on minun vaimoni, tai tässä on minun mieheni, olipa tilaisuus ja juhla tai tapaaminen mikä tahansa.

Vierailija
102/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin, hän ei ole miehesi jos olette puoli vuotta seurustelleet. Ja toiseksi, ei ole luotettava eikä ole tyytyväinen sinuun. Hakee muutosta, todennäköisesti aina, jos jo nyt näin tekee.

Kyllä se on mieheni, jos me seurustellaan.

Ei ole. "Mieheni" tarkoittaa joko avo- tai aviopuolisoa. Seurustelukumppani on poikaystävä. 

Minä en ainakaan rupea enää aikuista miestä kutsumaan poikaystäväksi. Ihan naurettavaa. 

No voit toki kutsua häntä MIESystäväksi, jos se helpottaa elämääsi. Mutta miehesi hän ei ole ellette ole avo- tai avioliitossa. Ihan niin kuin sinäkään et ole hänen vaimonsa ennen sitä. Suomen kielessä "mieheni" on synonyymi avo- tai aviomiehelle ja vaimo synonyymi avo- tai aviovaimolle. 

Miksi mies saa kutsua naista naisekseen, mutta nainen ei saa kutsua miestä miehekseen? 

eikä ole mikään synonyymi avo- tai aviomiehelle. Vaan omistava nimike miehestä. Aviomies on aviomies. Avomies on avomies. 

Kyllä se vaan on:

SYNONYYMISANAKIRJA

aviomies

mies, siippa, ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sinä vain toisten muijien kanssa, sillä miesten kanssa on aina porsimisriski, ja sitä suurempi mitä tyhmempiä te molemmat olette.

Vierailija
104/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Luottamus olisi mennyt ja selitys aivan pas ka

Vierailija
105/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane sinä vain toisten muijien kanssa, sillä miesten kanssa on aina porsimisriski, ja sitä suurempi mitä tyhmempiä te molemmat olette.

Elatuksesta pitää päättää silloin kun abortti on vielä mahdollinen. Kenenkään ei pidä kustantaa toisen petturiporsimista.

Aina voi sattua vahinkoja, mutta tämä pitää naistenkin huomioida ja pitää ne housut jalassaan, jos ei ole valmis kantamaan vastuuta abortoinnista.

Vierailija
106/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin, hän ei ole miehesi jos olette puoli vuotta seurustelleet. Ja toiseksi, ei ole luotettava eikä ole tyytyväinen sinuun. Hakee muutosta, todennäköisesti aina, jos jo nyt näin tekee.

Ei ole. "Mieheni" tarkoittaa joko avo- tai aviopuolisoa. Seurustelukumppani on poikaystävä. 

Minä en ainakaan rupea enää aikuista miestä kutsumaan poikaystäväksi. Ihan naurettavaa. 

Mutta missä se raja menee? Minun poikaystävääni kommentoidaan poikaystäväksi ja hän on 29v.

Kai jokaisella on oma raja, mutta omasta mielestäni en enää tässä iässä rupea aikuista miestä kutsumaan pojaksi. En myöskään itse halua, että minua kutsutaan tyttöystäväksi. En minä mikään tyttö ole. 

Oletpa pikkumainen. Minun 82v mummoni kutsuu seurustelukumppaniaan poikaystäväksi. Ei se mieheltä ole millään tavalla pois. 

En minä sinun mummoasi ole kieltämästä asiasta, mutta törkeää on pakottaa muita kutsumaan henkilöitä poika-, tyttö- tai mikälie-ystäväksi. Jos joku haluaa puhua omasta kumppanista miehenään, niin ihan hyvin voi. 

Ei kukaan pakota. Normaaliälyiset tajuavat tehdä niin ihan itsekin. Typerät jankkaajat sitten puhuvat mitä sattuu. Varmaan kutsuvat kissaansakin koiraksi vain koska pakko olla vastarannankiiski :D

Vierailija
107/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elatuksesta pitää päättää silloin kun abortti on vielä mahdollinen. Kenenkään ei pidä kustantaa toisen petturiporsimista.

Aina voi sattua vahinkoja, mutta tämä pitää naistenkin huomioida ja pitää ne housut jalassaan, jos ei ole valmis kantamaan vastuuta abortoinnista.

Tajuuks et mulle voi tulla abortista jotain traumoja, jotka on paljon pahempi asia kuin mikään lapsen ikinä kokema negatiivinen asia. Minä ja monet muut naiset jotka emme halua porsia emme myöskään pysty olemaan panematta. 

Vierailija
108/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli poikkis ei liity ikään, vaan minkä ikäinen vain on poikkis jos ei asuta yhdessä ja minkä ikäinen vain on mies jos asutaan?

Juuri näin. Hienosti osasit! 

Peruskoulussa on jo miehiä ja naisia.

Kyllä. Opettajat, siivoojat, keittiöhenkilökunta jne. Hienosti taas osasit!

Ei vaan oppilaat, jotka ovat avoliitossa.

Kukaan peruskouluikäinen ei ole avoliitossa. Lapset eivät sellaista harrasta. 

Huonostipa tiedät.

Hyvin tiedän. Lukioiässä aikaisintaan tule avoliitot kysymykseen. 

Huonostipa tunnet kaikki Suomen avoliitot :(

Riittävän hyvin tietääkseni, että lapset eivät ole avoliitossa. Älä jaksa jankuttaa höpöhöpö juttuja. 

Tiedän vain mitä itse olen kokenut, vaikka sinä väitätkin tietäväsi senkin paremmin.

Kultapieni. Mielikuvitusleikit eivät ole oikeita kokemuksia. 

Vierailija
109/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo tinkaaminen.

Jos mies ei ole avioliitossa, hän  ei milloinkaan esittele naista, kutsumalla naista vaimokseen, vaikka seurusteleekin naisen kanssa.

Miksi siis nainen vois muka esitellä vaikkapa sukujuhlissa, että mieheni.  Moni vois kysäistä että milloin sinä olet naimisiin mennyt?   Tai monissa muissakin paikossa, joissa tiedetään että nainen ei ole avioliitossa.

Ja kukaan täysijärkinen, mies ei koskaan missään esittele naista muille lausumalla: tässä on naiseni.

Sehän kuulostaa suorastaan törkeältä.

Naimattomat ihmiset esittelevät toisensa kumppanit sen tilanteen mukaan, missä he todellisuudessa elävät.

Se on aina kaikkein selvintä ja myös fiksuinta.

Vierailija
110/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli poikkis ei liity ikään, vaan minkä ikäinen vain on poikkis jos ei asuta yhdessä ja minkä ikäinen vain on mies jos asutaan?

Juuri näin. Hienosti osasit! 

Peruskoulussa on jo miehiä ja naisia.

Kyllä. Opettajat, siivoojat, keittiöhenkilökunta jne. Hienosti taas osasit!

Ei vaan oppilaat, jotka ovat avoliitossa.

Kukaan peruskouluikäinen ei ole avoliitossa. Lapset eivät sellaista harrasta. 

Huonostipa tiedät.

Hyvin tiedän. Lukioiässä aikaisintaan tule avoliitot kysymykseen. 

Huonostipa tunnet kaikki Suomen avoliitot :(

Riittävän hyvin tietääkseni, että lapset eivät ole avoliitossa. Älä jaksa jankuttaa höpöhöpö juttuja. 

Tiedän vain mitä itse olen kokenut, vaikka sinä väitätkin tietäväsi senkin paremmin.

Kultapieni. Mielikuvitusleikit eivät ole oikeita kokemuksia. 

Ressukka, neuvosi ovat ihan hyviä. Sinun tarvitsisi enää vain kuunnella niitä, kulta pieni <3

Vierailija
111/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä menee nyt tunteisiin🤣

Vierailija
112/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Sen lisäksi että mies etsii koko ajan parempaa naista niin tyyppi pitää sinua vielä niin tyhmänä että luulee tuollaisen "En tiedä miksi tein niin" selityksen menevän läpi. Totta kai hän tietää syyn sille miksi on vielä deittisivustoilla vaikka on jo parisuhteessa. Aivan naurettava selitys! Hän on siellä sivustoilla koska ajattelee edelleen että voi saada paremmankin kuin sinut. Pitää sinua niin kauan varalla että löytyy parempi. Samalla saa kuitenki parisuhteen edut eli seksiä on säännöllisesti sinä aikana kun etsii uutta naista.

Vierailija
113/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on oikeasti tämä, ettei voi omaksi miehekseen kutsua. Ai miksi pitäisi sitten kutsua, poikaystäväksi?

En minä ainakaan näin 30+ enää kumppania kutsu poikaystäväksi. Tulee ihan joku teinimeininki siitä mieleen. Enkä halua, että minua kutsutaan tyttöystäväksi. 

Miten olisi miesystävä?

Vierailija
114/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan noita miesystäviä on FB deitti väärällään. Tosi moni ukko väittää olevansa avoimessa tai kuolleessa suhteessa. Sinne vaan selailemaan ja katsomaan löytyisikö se oma rakas puoliso sieltä seuranhausta.

Vierailija
115/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kiertoon vaan, tuollaisen kanssa ei kannata omaa elämäänsä kuluttaa.

Vierailija
116/116 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan noita miesystäviä on FB deitti väärällään. Tosi moni ukko väittää olevansa avoimessa tai kuolleessa suhteessa. Sinne vaan selailemaan ja katsomaan löytyisikö se oma rakas puoliso sieltä seuranhausta.

Totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme