Ette arvaa mitä mies toi tänään kotiin..!
Siis rrrghh.. Puhuin miehelle eilen, että voisin katsella jostain postimyynnistä meille parit uudet kivat lakanat, kun osa alkaa olla jo niin aikansa nähneitä, että ne vois heittää sitten pois.. No, tänään mies tuli töitten jälkeen muikeana kotiin, ja oli käynyt ostamassa Jyskistä sellaiset aivan JÄRKYTTÄVÄT Fc Barcelona pussilakanasetit x2! Ne eivät edes olleet mitkään halvimmat.. Siis voi itku.
Mä haaveilin jostain romanttisista ja ihanan pehmeistä puuvillasatiinilakanoista, niin nyt sekin raha on siis käytetty noihin. Tein selväksi, että mä en noita todellakaan sänkyyni laita, ja nyt mies mököttää olkkarissa, minä istun makkarissa, ja ne tuhannen lakanat on tossa ovensuussa jyskin pussissa.
Kommentit (116)
No huh huh. Mun sydän olisi kyllä sulanut tuosta. Jotenkin suloista, kun toinen heti kiikutti sulle lakanat ja varmaan ajatteli vilpittömästi valkanneensa mieleisesi. Nyt olet vittumainen ämmä aivan väärässä kohdassa mielestäni.
Ymmärrän ap:ta. Kodin tekstiilien värimaailma vaikuttaa tunnelmaan tosi paljon. Mun mielestä noi printtilakanat on just tosi rauhattomia ja kirjavia. Barcelonat vieläpä kamalat sinipunaiset. Makuuhuoneeseen mieluiten jotain rauhoittaa.
Kertokaapa te ap:n haukkujat, mikä vika on esim. ajattomissa neutraaleissa, vaikkapa raidallisissa lakanoissa? Miksi pitää olla niin riemunkirjavaa ja överiä?
Onks jotkut miehet oikeesti ihan täysin uunoja? Ostaa futisjoukkuelakanat ja kuvittelee että vaimo pomppii riemusta? Juuh... No, tolla logiikalla mäkin voisin ostaa meille kotiin vaaleanpunaiset kissalakanat ja ällistellä, kun mies ei oikein arvosta.
Meilläkin on jotkut futispetivaatteet! Mun mielestä hauskaa kun on erilaisia välillä! Täytyy seuraavaksi ostaa jotkut prinsessakuvioiset. Muumit on miehen lempparit :)
Mulle tuli paha mieli sun miehen puolesta. Oli kuullut sun juttelusi uusista lakanoista, bongannut nuo ja kiinnostuksestaan johtuen ajatellut että onpa kivat. Käynyt ne varta vasten hakemassa ja ajatellut, että ilahdut kun homma hoidossa. Ja sinä alat kiukutella kuin uhmaikäinen kun ei just ole sitä materiaalia tai viherpipervänkukertavaa feng shui -sävyä kuin olit itse päässäsi pohtinut. En yhtään ihmettele, että miehesi loukkaantui. Olet mielestäni tosi itsekäs ja hölmö pelkkien lakanoiden takia. Jestas, miten suhtaudut kun tulee ihan aikuisten ongelmia?!
Kyllähän ne oikeesti on lapsille tarkotettuja lakanoita. Vaikka miten söpöä että mies käy ostamassa, niin lapsellista. Sitä ihmettelen eniten, että miten helvetin köyhiä te ootte jos teidän "lakanabudjetti" (vuodessa?) on käytetty kerralla muutaman kympin lakanoihin? Ja sit teillä ei muita ole kuin ne yhdet vanhat jotka on kulumassa puhki???
Mä nauroin ääneen tälle ketjulle. Me ollaan nelikymppinen liian kauan naimisissa ollut pariskunta jolla on lapsia. Tällä hetkellä sängyssä on vaaleanpunainen lakana ja mulla pussilakanana Bamse ja miehellä joku mun tai hänen äitinsä ostama kukkapussilakana. Tyynyjä on paljon joissa kaikissa kahtalukuunottamatta erilaiset liinat. Nyt tulee jymypaljastus jonka vuoksi te varmaan ottasitte avioeron; ne kaksi mainitsemaani tyynyliinaa on Liberon sammakkotyynyliinat jotka saatiin kylkiäisenä kun nuorin oli vauva. Siitä on jo 5 vuotta aikaa.
Seksiä harrastetaan niin Hello Kittyn, Bamsen, kasari He-Manin kuin kukkakedon päälläkin. =D
"Mä haaveilin jostain romanttisista ja ihanan pehmeistä puuvillasatiinilakanoista, niin nyt sekin raha on siis käytetty noihin. Tein selväksi, että mä en noita todellakaan sänkyyni laita, ja nyt mies mököttää olkkarissa, minä istun makkarissa, ja ne tuhannen lakanat on tossa ovensuussa jyskin pussissa."
Arvaa kuinka moni mies haaveilee jostain ruusunkukkalakanoista? Ei ole ihme etta miesten pitaa paeta baariin juopottelemaan kun koti on kuin Prinsessa Ruususen linna.
Mun pojalla on semmoset. Musta ihan kivat. Mun mies ei varmaan edes tiedä missä/mikä jysk on. Se vihaa shoppailua ja tilaa kaiken mahollisen netistä.
Minä ymmärrän ap. En tosiaan halua tommoisia pussilakanoita. Semmoisia ei meille tulisi ja piste.
Katoin jyskin sivuilta niin nuohan ovat tosi halvat lakanat...vähän yli kolmekymppiä. Lakanat voivat maksaa satasenkin, joten nuo ei todellakaan olleet pahanhintaiset. Tietty sitten tiedä miten eettiset ovat, tuskinpa kovin. Ennemmin olisin siitä huolissani, että olisi orjatyöllä tehty.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:31"]
Onks jotkut miehet oikeesti ihan täysin uunoja? Ostaa futisjoukkuelakanat ja kuvittelee että vaimo pomppii riemusta? Juuh... No, tolla logiikalla mäkin voisin ostaa meille kotiin vaaleanpunaiset kissalakanat ja ällistellä, kun mies ei oikein arvosta.
[/quote]
Minusta tuo on todella hellyyttävää. Toinen niin tykästyi FC Barcelona lakanoihin ja ilomielin osti ne mitään stressiä ottamatta ja sitten saa vittuilut ja mökötykset palkaksi kotona. :(
Oisko sen pitänyt ostaa samanlaiset verhot ja matto vielä lisäksi?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:35"]
Minä ymmärrän ap. En tosiaan halua tommoisia pussilakanoita. Semmoisia ei meille tulisi ja piste.
[/quote]
Miehen mielipiteestä ei tietenkään tarvitse välittää?
Huh, aikamoisia jyrääjiä te kyllä olette. Voi miesparkoja kun ei ole mitään sanavaltaa edes petivaatteissa.
No ok, ehkä vähän ylireagoin, mut mies ei oo koskaan valittanut mun lakanahankinnoista. Jos olisi joskus puolellakaan sanallakaan sanonut jotain, niin niitä olis varmasti voitu sitten yhdessä katsoa, niinkuin koko kodin muutakin sisustusta. Mutta kun ei, niin oon tulkinnut, että miestä ei kiinnosta mimmosissa lakanoissa me nukutaan. Ja liinavaatteiden hankinta on ollut itselleni niin kuin pientä arjen luksusta. Kuten miehelle nyt vaikkapa esimerkiksi fudiksen kattominen rauhassa kaveriporukalla. Niin nyt mies menee ja käyttää mun lakanabudjetin tollasiin kamaluuksiin. Sama ku mä tilaisin sen urheilumaksukanavarahalla meille näkymään jonkun hömpänpömppäkanavan tai jotain muuta vastaavaa.
Mut ok, kyllä mua nyt jo vähän naurattaa noi lakanat ja meidän kilarit, ja voisin käydä kysymässä tulisko mies nukkuun mun kanssa.. (Vielä toistaiseksi vanhoihin lakanoihin.) :D
Ap sulla on ihana ajattelevainen mies joka kuunteli mitä puhuit ja päätti yllättää sut. Miks helvetissä sä et osaa arvostaa sitä vaan vedit nolot kilarit? Nyt äkkiä pyytää anteeks ja vaihdatte ne yhessä sänkyyn ja nauratte tälle tapaukselle!