Rakastan talvea!
Jännä homma. 50v ei enää v.....a talvi yhtään. Pääsee hiihtää, on kaunista jne.
Nuorempana vihasin talvea.
Kommentit (14)
Lumi on kylmää vettä, en pidä kylmästä vedestä. Luonto kuolee, on kylmä.
Kiitos, siirrytään suoraan kesään.
Mä olen aina tykännyt talvesta. Lapsena oli mahtavaa leikkiä lumikasoissa ja käydä pulkkamäessä, nuorena taas tykkäsin laskettelusta. Nyt keski-ikäisenä mulle riittää kävely talvisessa metsässä - se kauneus on aivan ylimaallista suorastaan.
Mua lakkasi talvi harmittamasta kun ostin sähköauton. Ei skrapailua, ei palelua, ei hinuri keikkoja, ei tankkaus jäätymistä.
Marraskuu ihanin kuukausi, saa olla peiton alla.
Nämä talvi rakastajat taitavat kaikki asua kerrostaloissa missä lumityöt tehdään heidän puolestaan, hiekoitetaan kävelytiet vielä päälle. Meille voi talvirakastajat tulla vapaaehtoisesti lumitöihin kun siinä lumessa on niin mukava peuhata. Oma piha on ihana etu kesällä,mutta talvet on pas...
Rakastan vuodenaikoja. Vuodenaikojen vaihtuminen ja uuden odottaminen tuo elämään niin paljon lisämielekkyyttä. Jokainen ensilumi, keväinen mullan tuoksu, pääskysten tirskunta, syksyn kultaisen haavan kahina, nostavat mielen harmaasta apatiasta
Vierailija kirjoitti:
Nämä talvi rakastajat taitavat kaikki asua kerrostaloissa missä lumityöt tehdään heidän puolestaan, hiekoitetaan kävelytiet vielä päälle. Meille voi talvirakastajat tulla vapaaehtoisesti lumitöihin kun siinä lumessa on niin mukava peuhata. Oma piha on ihana etu kesällä,mutta talvet on pas...
Elämä on valintoja. Itse en ole ikinä joutunut tekemään lumitöitä. Lapsuudessa asuin rivitalossa, mutta isä hoiti ne hommat. Aikuisena asunut aina kerrostalossa. Ja talvi on IHANAA!
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ihmisen kuuluu elää, liikkua, rasittua, väsyä. Lumityöt on ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Okt.s asun.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on satanut jo 10 cm lunta. Lumityöt kutsuu. Lunta tulee vielä 10 cm lisää iltapäivään mennessä.
Että kertarysäyksellä paljon lumihommia. Huomenna sataa vielä 10 cm lisää.
Kahd3ssa päivässä siis 30 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ihmisen kuuluu elää, liikkua, rasittua, väsyä. Lumityöt on ihan ok
Sen voi ottaa hyötyliikuntana.
itse pidän talven ominaistuoksustakin. toinen tuoksu on metsäåolun tuoksu kun juuri on lumi sulanut,siinä myös se omansa,jota kesällä ei ole.