Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan talvea!

Vierailija
12.11.2025 |

Jännä homma. 50v ei enää v.....a talvi yhtään. Pääsee hiihtää, on kaunista jne. 

Nuorempana vihasin talvea.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän talven ominaistuoksustakin. toinen tuoksu on metsäåolun tuoksu kun juuri on lumi sulanut,siinä myös se omansa,jota kesällä ei ole.

Vierailija
2/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi on kylmää vettä, en pidä kylmästä vedestä. Luonto kuolee, on kylmä.

Kiitos, siirrytään suoraan kesään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt talvesta. Lapsena oli mahtavaa leikkiä lumikasoissa ja käydä pulkkamäessä, nuorena taas tykkäsin laskettelusta. Nyt keski-ikäisenä mulle riittää kävely talvisessa metsässä - se kauneus on aivan ylimaallista suorastaan.

Vierailija
4/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lakkasi talvi harmittamasta kun ostin sähköauton. Ei skrapailua, ei palelua, ei hinuri keikkoja, ei tankkaus jäätymistä.

Vierailija
5/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu ihanin kuukausi, saa olla peiton alla.

Vierailija
6/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on pelkkää kuolemaa. 

Vierailija
7/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä talvi rakastajat taitavat kaikki asua kerrostaloissa missä lumityöt tehdään heidän puolestaan, hiekoitetaan kävelytiet vielä päälle. Meille voi talvirakastajat tulla vapaaehtoisesti lumitöihin kun siinä lumessa on niin mukava peuhata. Oma piha on ihana  etu kesällä,mutta talvet on pas...

Vierailija
8/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kesää🥳🥳🥳🥳

Vierailija
9/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vuodenaikoja. Vuodenaikojen vaihtuminen ja uuden odottaminen tuo elämään niin paljon lisämielekkyyttä. Jokainen ensilumi, keväinen mullan tuoksu, pääskysten tirskunta, syksyn kultaisen haavan kahina, nostavat mielen harmaasta apatiasta

Vierailija
10/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä talvi rakastajat taitavat kaikki asua kerrostaloissa missä lumityöt tehdään heidän puolestaan, hiekoitetaan kävelytiet vielä päälle. Meille voi talvirakastajat tulla vapaaehtoisesti lumitöihin kun siinä lumessa on niin mukava peuhata. Oma piha on ihana  etu kesällä,mutta talvet on pas...

Elämä on valintoja. Itse en ole ikinä joutunut tekemään lumitöitä. Lapsuudessa asuin rivitalossa, mutta isä hoiti ne hommat. Aikuisena asunut aina kerrostalossa. Ja talvi on IHANAA!

Vierailija
11/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Ihmisen kuuluu elää, liikkua, rasittua, väsyä. Lumityöt on ihan ok

Vierailija
12/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okt.s asun.

Vierailija
13/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on satanut jo 10 cm lunta. Lumityöt kutsuu. Lunta tulee vielä 10 cm lisää iltapäivään mennessä.

Että kertarysäyksellä paljon lumihommia. Huomenna sataa vielä 10 cm lisää.

Kahd3ssa päivässä siis 30 cm.

Vierailija
14/14 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Ihmisen kuuluu elää, liikkua, rasittua, väsyä. Lumityöt on ihan ok

Sen voi ottaa hyötyliikuntana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän