Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette arvaa mitä mies toi tänään kotiin..!

Vierailija
24.08.2015 |

Siis rrrghh.. Puhuin miehelle eilen, että voisin katsella jostain postimyynnistä meille parit uudet kivat lakanat, kun osa alkaa olla jo niin aikansa nähneitä, että ne vois heittää sitten pois.. No, tänään mies tuli töitten jälkeen muikeana kotiin, ja oli käynyt ostamassa Jyskistä sellaiset aivan JÄRKYTTÄVÄT Fc Barcelona pussilakanasetit x2! Ne eivät edes olleet mitkään halvimmat.. Siis voi itku.

Mä haaveilin jostain romanttisista ja ihanan pehmeistä puuvillasatiinilakanoista, niin nyt sekin raha on siis käytetty noihin. Tein selväksi, että mä en noita todellakaan sänkyyni laita, ja nyt mies mököttää olkkarissa, minä istun makkarissa, ja ne tuhannen lakanat on tossa ovensuussa jyskin pussissa.  

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:58"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:50"]No, koitetaan nyt ymmärtää ap:n miestä. Eihän miehillä luonnostaan ole minkäänlaista älliä sisustuksen tai värien suhteen.  [/quote] Ei muuten pidä paikkaansa. Meillä mies vastaa kaikesta sisustuksesta huonekaluista vuodevaatteisiin ja tekstiileihin. Sillä on aivan ylikehittynyt maku joten mulla ei ole asiaan mitään sanomista. Ja meidän lakanat on egyptiläistä puuvillaa, valkoiset. Tyynyliinat on helmenharmaat. [/quote] Ai ei ole mitään sanomista? No huh... Toivottavasti sitten olet edes tyytyväinen miehesi valintoihin. [/quote] Olen ihan supertyytyväinen. Meidän koti on oikeesti ihan kuin jostain ranskalaisesta sisustuslehdestä ja tykkään siitä ihan hurjasti. En vain olisi ikinä osannut laittaa sitä tuollaiseksi. Mies kunnostaa vanhaa ja tilailee kankaita ym netistä ympäri maailmaa. En ollut koskaan aikaisemmin kuullutkaan, että verhoissa pitää olla vuorikangas, jotta laskeutuvat kauniisti ja näyttävät ylellisen paksuilta. No nyt tiedän senkin. Ja osaan kaikki beigen ja harmaan eri sävyjen nimet englanniksi :)

[/quote]

Frasier and Niles - Shades of white

Vierailija
42/116 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta sikäli, että lakanoita käytetään yleensä vuosia, joten ois kiva, jos ne myös näyttäis kivalta. Itse vaihdoin ennen mieheni tapaamista vihdoin kaikki kulahtaneet barbi- ja disney-lakanat nätteihin aikuistenlakanoihin, harmittaisi kyllä, jos mies menisi taas ostelemaan sellaisia. En tosin raivoaisi vaan sanoisin nätisti, että pidän enemmän hillitymmistä, loukkaantuisitko jos vaihdettaisiin nämä toisenlaisiin. Sitten voisimme yhdessä etsiä molemmille sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti Fifty Shades of Grey lakanat! Lähti pihalle sekä lakanat että ostaja. 

Vierailija
44/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ei toki käyttänyt koko budjettia, mut melkein 70 euroa tollasista hirvityksistä on mun mielestä aivan liikaa. Ja joku kysyi meidän köyhyydestä, niin ei kahden opiskelijan taloudessa nyt ihan hirveesti sitä ylijäämää pyöri, eli kyllä mies hankinnallaan melkoisen osan mun budjetista lohkaisi. Ja en ymmärrä, eikö muille sitten ole estetiikalla muka mitään väliä, mutta kyllä mä ainakin suosin neutraaleja vaaleita yksivärisiä tai max. raidallisia petivaatteita. Niin kuin joku mainitsikin, niin vaikuttaa kodin yleisilmeeseen musta aika paljon. -ap  

Vierailija
45/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko molempien lähteä ostamaan niitä lakanoita (tai mattoa, verhoja, mitä milloinkin), niin olisi mahdollista valita ne yhdessä? Tällöin löytyisi varmasti sellaiset, jotka olisivat molempien mieleen. Eikä toisen tarvitsisi mököttää kotona, kun toinen kävi ostamassa lakanat vain omaa silmäänsä miellyttäen.

Vierailija
46/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:31"]

Onks jotkut miehet oikeesti ihan täysin uunoja? Ostaa futisjoukkuelakanat ja kuvittelee että vaimo pomppii riemusta? Juuh... No, tolla logiikalla mäkin voisin ostaa meille kotiin vaaleanpunaiset kissalakanat ja ällistellä, kun mies ei oikein arvosta.

[/quote]

Minusta tuo on todella hellyyttävää. Toinen niin tykästyi FC Barcelona lakanoihin ja ilomielin osti ne mitään stressiä ottamatta ja sitten saa vittuilut ja mökötykset palkaksi kotona. :(
[/quote]

Miks sä puhut, kuin siellä lakanaostoksilla olis käynyt joku lapsi äitiään yllättämässä? Vvooooi kun toinen ajatteli yllättää ja tykästyi tämmösiin jalkapallolakanoihin. Hei haloo, kyseessä on aikuinen mies, joka ei todellakaan vaimoaan ajatellen niitä lakanoita futisteemalla ostanut. Tiesi,että tarvitaan lakanat aviovuoteeseen,mutta ostikin ne pikkupojan vuoteeseen,vaikkei taida sellaista heillä edes olla.

Vierailija
47/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koitetaan nyt ymmärtää ap:n miestä. Eihän miehillä luonnostaan ole minkäänlaista älliä sisustuksen tai värien suhteen. 

Vierailija
48/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahhahaaa :D

Tän kyllä täytyy olla provo, tai sitten sun miehellä on vallaton huumorintaju. Siihen ei tosin tuo mököttämis-osio sovi.

Vierailija
49/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:15"]

Ok, mies fanittaa jalkapalloa, mutta käyn mäkin ratsastamassa, enkä todellakaan ehdottele silti meidän aviovuoteeseen mitään heppalakanoita. Täytyy tyrkätä nuo vaikkapa alta 10-v. kummipojille synttäri/joululahjoiks. Tai jos mies päättää verhota oman puolen vuoteestaan tolla hirvityksellä, niin mä laitan itselleni jonkun Hello Kitty -lakanan kostoksi. Katsotaan kumpi luovuttaa ensin. -ap

[/quote]

Sinä, mies ei edes huomaa sun pinkkejä hello kittyjäsi :)

Vierailija
50/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies menisi kauppaan ostamaan mieleisensä lakanat, en mä niistä alkaisi vauhkoomaan. Ihan samallalailla minäkin meille lakanoita ostan, eikä mieheni koskaan ole niistä valittanut! Ihan oikeasti, onhan se myös miehenkin sänky.

Vierailija
51/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa jotkut törkeän rumat lakanat. Lakanoiden pitää sopia sisustukseen ja jos olis jotkut kirkkaan räikeet jalkkis lakanat niin terve. Asutte näköjään monet ihmiset helvetin hirveissä kodeissa!

Vierailija
52/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttakaa ne. 14vrk aikaa.

Vierailija
53/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä ap, mikä niissä lakanoiden kuosissa on niin ehdottoman tärkeää, että mielummin riita kuin nukkuminen "väärissä" lakanoissa? Tai miksei voi miehellä olla barca-lakanat ja sulla ne romanttiset ihkusöpölakanat? Siksi,että on vielä ihkusöpömpää,että molemmilla on samanlaiset? Kyllä se mies varmaan törttöilee vielä jossain vähän vakavemmassakin asiassa,niin säästä nyt kiukuttelusi sinne.

Vierailija
54/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:54"]

Kuka haluaa jotkut törkeän rumat lakanat. Lakanoiden pitää sopia sisustukseen ja jos olis jotkut kirkkaan räikeet jalkkis lakanat niin terve. Asutte näköjään monet ihmiset helvetin hirveissä kodeissa!

[/quote]

Meille on ihan sama, mitkä petivaatteet sängyssä on. Päälle tulee joka tapauksessa päiväpeitto. Tosin ei sen takia että asunto olisi "harmonisesti sisustettu" vaan koska halutaan petivaatteiden pysyvätn puhtaina (sänky olohuoneessa joten muksut saattavat mennä sänkyyn).

Ja juu, ihan varmasti meidän asunto on rumasti sisustettu koska itse asiassa ei olla edes sisustettu. Ostetaan niitä huonekaluja yms. mitkä sattuvat sillä hetkellä miellyttämään silmää.

Vierailija
55/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:45"]

Joo, ja ei toki käyttänyt koko budjettia, mut melkein 70 euroa tollasista hirvityksistä on mun mielestä aivan liikaa. Ja joku kysyi meidän köyhyydestä, niin ei kahden opiskelijan taloudessa nyt ihan hirveesti sitä ylijäämää pyöri, eli kyllä mies hankinnallaan melkoisen osan mun budjetista lohkaisi. Ja en ymmärrä, eikö muille sitten ole estetiikalla muka mitään väliä, mutta kyllä mä ainakin suosin neutraaleja vaaleita yksivärisiä tai max. raidallisia petivaatteita. Niin kuin joku mainitsikin, niin vaikuttaa kodin yleisilmeeseen musta aika paljon. -ap  

[/quote]

Enemmän ehkä kyse siitä, että et sinäkään nyt osoittanut parasta pelisilmää vetämällä kilarit. Jos sinulla olisi yhtä paljon tilanne- kuin estetiikan tajua, olisit tehnyt miehelle hieman helpommin selväksi, että jalkapallolakanat eivät nyt ole ne oikeat sävyt teidän sisustuskuvioihin.

"Kiva kun ostit meille uudet lakanat, mutta mulla oli jo mielessä...tms."

Vähän niinkuin mies tietää mitä pitää vastata kun kysyt näyttääkö hyvältä juuri kun olette lähdössä ulos...

Vierailija
56/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:50"]No, koitetaan nyt ymmärtää ap:n miestä. Eihän miehillä luonnostaan ole minkäänlaista älliä sisustuksen tai värien suhteen. 
[/quote]
Ei muuten pidä paikkaansa. Meillä mies vastaa kaikesta sisustuksesta huonekaluista vuodevaatteisiin ja tekstiileihin. Sillä on aivan ylikehittynyt maku joten mulla ei ole asiaan mitään sanomista. Ja meidän lakanat on egyptiläistä puuvillaa, valkoiset. Tyynyliinat on helmenharmaat.

Vierailija
57/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:54"]Kuka haluaa jotkut törkeän rumat lakanat. Lakanoiden pitää sopia sisustukseen ja jos olis jotkut kirkkaan räikeet jalkkis lakanat niin terve. Asutte näköjään monet ihmiset helvetin hirveissä kodeissa!
[/quote]

Ratkaisu: päiväpeitto

Vierailija
58/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano minkä viestin kirjoitin, mutta alapeukkujen määrästä voinen veikata ettei miehellä ja sen mielipiteillä ole mitään väliä. Onneksi meillä sentään on tasavertainen suhde ;)

Vierailija
59/116 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana lähtis ukko samantien pihalle jos jotain visca barca paskaa toisi kotiin. Mutta jos tulee Bayernin fanituotteita niin <3

Vierailija
60/116 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omg!! Heti ero! Toi on aivan kauheeta! Tsemppiä teille tulevaan, jos kuitenkin päätetty jatkaa! Kaiken se kestää!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän