Olen rakastunut mieheen jolla neljä lasta kolmelle naiselle
Exiä riittää. Oon ehtinyt rakastua :/ pitäsköhän mun vaan yrittää unohtaa? Lapsiakin haluisin joskus vielä yhden.
Kommentit (49)
Siitä vaan, kyllä sinä olet varmaan se oikea jonka saa miehen raiteelleen. Hän varmasti sinua rakastaa ja haluaa viettää 9 lasten elämää juuri sinun kanssa. Eli onnea teille molemmille!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:36"]Sinne vaan joukon jatkoksi. Mies ei muutu ja sä jäät taas kakkoseksi.
[/quote]ööö hyvä jos yltää pistesijoille.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:47"]
Ei oo mikään provo vaan ihan oikeesti. Mies on ihana. Liian ihana. Mies sanoo että ne naiset oli vääriä... Mullakin on jo neljä lasta. Samalle miehelle kaikki ja oon nyt eronnut. Ja eroon vaikutti aika paljon tää uusi rakkaus :(
[/quote]
Menkää seuraavan kauden Satuhäät-ohjelmaa. Olette juuri sinne sopiva pari.
Kuulostaa ihan mun exältä (mä olin se nainen nro 2). Itse en missään nimessä tekisi enää yhtään lasta tuossa tilanteessa. Seurustelu on ihan jees, jos prinssi paljastuu sammakoksi, pääsee vielä hyvin pakoon eikä ole taapero kainalossa.
Eikö tässä ole mitään mshdollisuutta onnistua? Ei mun kaverit ainakaan oo yhtään mitään sanoneet. Onnellisia ovat mun puolesta.
Mun isällä on viisi lasta kolmen naisen kanssa. On jääneet sisarukset vieraiksi, yhtä en ole tavannut koskaan. Hänkin on jo 22 vuotias. Tällä hetkellä ei ole mitään haluakaan tavata heitä tai olla missään tekemisissä. Mieti vielä. Kyllä tulee rikkinäisiä ihmisiä lisää jos meet lisääntymään moisen kanssa.
Mä mietin kans, että ootko törmänny mun isään.. En suosittele, ei sen varaan voi mitään rakentaa.
Onko se pedari? Ne haluaa lapsia, ja eukon joka niitä hoitaa. Koska naiset alkaa epäileen lasten hyväksikäyttöä? Miksi naiset lähtee tuollaiseen? Mies on täysin kyvytön elämään normaalia perhe-elämää, ja tod.näk. melko kyvytön myös normaaliin seksiin aikuisen naisen kanssa.
Tää mies on 34. Ei oo teidän isä!
30, ihan sairasta toi sun teksti!
Hyvä puoli on se, että tuon miehen kanssa se varmasti onnistuu. Onko mies yksinkertainen tai onko sillä kaikki hyvin?
Aina löytyy yksinkertaisia ämmiä pillua antamaan ja ovat valmiita heti sikiämään moisten kanssa. Siinä ei ajatella sitä lasta kyllä yhtään, pääasia, että tyhjäpäät saavat toteutttaa itseään lisääntymällä.
Kaikki hyvi ja tienaakin yli 6000e/kk!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Onko sinulla mielenterveys ongelmia ja onko älykkyysosamääräsi edes kohtuullinen?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Entä oletko insestin uhri?
Miten tämä liittyy nyt mihinkään?
Kyllä jos sekunniksi jää paikalleen miettimään, kandeeko, niin ei. Ei kandee. Olen katsonut vierestä tällaista miestä, jolla vaihtui naiset useemmin ku sukat, ja mukuloita taitaa olla 5, kaikki eri naisten kanssa. Ei se ole normaalia. Alkukantasta ehkä, mutta nyt eletäänkin vuotta 2015
Saakeli :D Kuulostaa ihan yhdeltä tuttavalta se mies