Olen rakastunut mieheen jolla neljä lasta kolmelle naiselle
Exiä riittää. Oon ehtinyt rakastua :/ pitäsköhän mun vaan yrittää unohtaa? Lapsiakin haluisin joskus vielä yhden.
Kommentit (49)
[quote author="Lilian" time="24.08.2015 klo 10:21"]
Kyllä jos sekunniksi jää paikalleen miettimään, kandeeko, niin ei. Ei kandee. Olen katsonut vierestä tällaista miestä, jolla vaihtui naiset useemmin ku sukat, ja mukuloita taitaa olla 5, kaikki eri naisten kanssa. Ei se ole normaalia. Alkukantasta ehkä, mutta nyt eletäänkin vuotta 2015
[/quote]
Ehkäpä naiset eivät ole enää normaaleja nykypäivänä pentutehtailunsa kanssa.
Minkä takia munnpitäs hommata ehkäisy? Ei mun lapset kärsi mitenkään. Heillä on asiat paremmin kuin useimpien teidän lapsilla!
Tunnen pari tällaista spermaruiskua. Molemmat ovat yrittäneet iskeä minua vuosien saatossa moneen kertaan. Samoin puolta kaupunkimme naisista. Aina ovat kuitenkin parisuhteessa, mutta se ei ole haitannut, koska kyseessä oleva nainen on aina väärä. Yksi tuttu nainen sortui toiseen näistä ja rakastui silmittömästi. Mies halusi lapsia tämänkin naisen kanssa, siis mies oli aloitteellinen. Ihan kamala parisuhde oli heillä, henkistä ja jopa fyysistä väkivaltaa yms. Erosivat ja samantien miehellä oli uusi suhde. Pelimiehiä ;)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:03"]
Eikö tässä ole mitään mshdollisuutta onnistua? Ei mun kaverit ainakaan oo yhtään mitään sanoneet. Onnellisia ovat mun puolesta.
[/quote]no aikuisiahan olette mutta onko se tenava vielä pakko vääntää tuollaisen lapsilauman jatkoksi?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:11"]
Tää mies on 34. Ei oo teidän isä!
[/quote]34 ja 4 lasta vai montako niitä oli ja monelle eri naiselle vielä. Haloo, eikö yhtään varoituskellot soi? Jätkä on käynyt pistelemässä naisia paksuksi siellä täällä ja jatkanut matkaa verrattain pian. Maksaako edes elareita niistä? Järki käteen nyt.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:37"]
Tunnen pari tällaista spermaruiskua. Molemmat ovat yrittäneet iskeä minua vuosien saatossa moneen kertaan. Samoin puolta kaupunkimme naisista. Aina ovat kuitenkin parisuhteessa, mutta se ei ole haitannut, koska kyseessä oleva nainen on aina väärä. Yksi tuttu nainen sortui toiseen näistä ja rakastui silmittömästi. Mies halusi lapsia tämänkin naisen kanssa, siis mies oli aloitteellinen. Ihan kamala parisuhde oli heillä, henkistä ja jopa fyysistä väkivaltaa yms. Erosivat ja samantien miehellä oli uusi suhde. Pelimiehiä ;)
[/quote]
Go for it! Plussia sait.
Ei tässä oo aikaa odotella. En oo enää niin nuori. Siksi vauva toiveissa heti.
Tiedän tuollaisen miehen. Hän on jotenkin koukussa siihen rakastumisen tunteeseen, rakastuu siis helposti naisiin mutta kun suhde arkistuu niin alkaa etsiä uutta rakkauden kohdetta.