Olen rakastunut mieheen jolla neljä lasta kolmelle naiselle
Exiä riittää. Oon ehtinyt rakastua :/ pitäsköhän mun vaan yrittää unohtaa? Lapsiakin haluisin joskus vielä yhden.
Kommentit (49)
Sinne vaan joukon jatkoksi. Mies ei muutu ja sä jäät taas kakkoseksi.
No, mietihän vielä! Tai jos halua liittyä yh-ex:ien joukkoon.
Sinä se jaksat trollaila näin aamutuimaan.
Kohta sillä miehellä on viisi lasta neljän naisen kanssa, kun sibä olet nyt jonossa seuraavana.
Et taida olla ainoa ko mieheen rakastunut.
Tuommoisessa miehessä on varmasti jotain, mihin on helppo rakastua.
Tää ei kuitenkaan ole tuntemani J, jolla on kuusi lastalle neljälle naiselle? Noin niinkuin vertailukohdaksi. Sinähän voit olla se viimeinen rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:38"]Sinä se jaksat trollaila näin aamutuimaan.
[/quote]
Onko sinusta niin mahdoton tilanne?
Mies taitaa kuulua sarjaan paidan korjaan naisen ahkerat vaihtajat. Siinähän sitten kinuat niitä elareita.
Juokse vielä kun voit! Kuulostaa ihan mun eksältä, jolla oli sama tilanne. Meillä kun meni suht pitkä suhde poikki niin uusi kulta oli kainalossa jo seuraavana päivänä eli naiset on pelkkiä käyttöesineitä jotka voi vaihtaa uuteen aina kun alkaa kyllästyttää tai on saatu se uusi kupeitten hedelmä maailmaan. Mä en onneksi ehtinyt sille kusipäälle lasta tehdä.
Kertoo vastuuttomuudesta ja kyvyttömyydestä elää perheelämää. Tiedän itsekin muutaman tapauksen, jossa kavereilla on 4-6 eri naiselle lapsia, aina joku uskoo ja pettyy.
Hienoa että kumminkin uskoo omaan ainutlaatuisuuteen ja olevansa se viimeinen oikea.
Lapsia VIELÄ yhden? Eli sullakin on historia. Ei vaikuta hyvältä teidän uusperhevisio kun siellä on vähintään neljän eri exän lapset joilla on oikeus saada arjessa sama kuin kaikki muut.
Minä rakastuin kerran mieheen, jolla oli juurikin 4 lasta 3 eri naisen kanssa. Onneksi sitä riemua ei kauaa kestänyt ja saman tien meidän suhteen päättymisen jälkeen (tai ehkä jo ennen sitä) hänellä oli jo seuraava nainen. Toivottavasti ei ole kyse samasta miehestä, sillä perseelleen menee takuuvarmasti.
Ei oo mikään provo vaan ihan oikeesti. Mies on ihana. Liian ihana. Mies sanoo että ne naiset oli vääriä... Mullakin on jo neljä lasta. Samalle miehelle kaikki ja oon nyt eronnut. Ja eroon vaikutti aika paljon tää uusi rakkaus :(
Juu meillä ois siis kahdeksan lasta jos ne ois kaikki yhtä aikaa meidän luona. Ja yhteisen haluisin. Tiedän että tää kuulostaa ihan hullulta! En oo vuosiin tuntenut mitään ja nyt rakastuin niin että järki katosi. Eikö kellään muulla ole asiat näin hullusti?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:38"]Sinä se jaksat trollaila näin aamutuimaan.
[/quote]
Onko sinusta niin mahdoton tilanne?
[/quote]
Näitä samanlaisia naisiakin riittää.
Minulla soisi kellot. Ei hääkellot vaan varoituskellot.
Rikoit nelilapsisen perheen ihastuksen takia. Olen pahoillani, mutta olet ajattelematon airhead
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:52"]Juu meillä ois siis kahdeksan lasta jos ne ois kaikki yhtä aikaa meidän luona. Ja yhteisen haluisin. Tiedän että tää kuulostaa ihan hullulta! En oo vuosiin tuntenut mitään ja nyt rakastuin niin että järki katosi. Eikö kellään muulla ole asiat näin hullusti?
[/quote]
Jos ette kuitenkaan enää tekis sitä yhtä yhteistä. Lapsentekoon kuuluu suhtautua järjellä!
Mies maksaa elareita ja paljon! Tulot on sen noin 6000e/kk ja rakastaa lapsiaan. Ikävöi niitä ja ne on miehelle tärkeintä maailmassa!