Eikö se olisi sinkkuna noloa mennä jouluna johonkin kylään jossa muut on parisuhteessa.
Minusta olisi ja siksi en mene jouluna koskaan mihinkään sukulaisille. En halua sääliviä katseita ja kyselyitä miten sulla menee siellä kotona yksin.
Kommentit (17)
Eniten vitutti kun ne oikeat perheet soitti kesken jouluaaton säälitelläkseen yksin olijaa että voi voi kun olet siellä plaa plaa. Kun en vastannut, suututtiin kun ei saanutkaan minua yleisökseen täydelliseen jouluun. Viis siitä vaikka oli ruoanlaitto, saunassa käyminen, omat joulupuuhat ym ohjelma niin olisi pitänyt vastata!!!
On se noloa ja sen takia pysyn kotona.
En käy muutenkaan kylässä, saati jouluna.
Parisuhde ei oo mikään flex nykypäivänä
Lähde seuraavana jouluna lomalle ja lähettele niille koko ajan hehkutuskuvia, kuinka on paras joulu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vitutti kun ne oikeat perheet soitti kesken jouluaaton säälitelläkseen yksin olijaa että voi voi kun olet siellä plaa plaa. Kun en vastannut, suututtiin kun ei saanutkaan minua yleisökseen täydelliseen jouluun. Viis siitä vaikka oli ruoanlaitto, saunassa käyminen, omat joulupuuhat ym ohjelma niin olisi pitänyt vastata!!!
Joo. Voi voi sinua parkaa kun olet yksin, tule katsomaan meidän uusperhe-panojouluamme. Ja sitten kun ei mene niin onkin ylimielinen. Hah hah näitä ihmisiä
Eipä koskaan sinkkuna ollessani tullut mieleen nolostua. Suomessa on valtavasti sinkkuja, joten se on hyvin normaalia.
Mua ei nolota kun laitan päälle paidan jossa lukee isolla EN OLE HOMO!
Mä panisin Alfana niiden puolisoita koko joulun.
Miehet kun jouluna ryyppää niin minä herrasmiehenä lohdutan heidän naisiaan.
Ei nolota. Nolompaa on katsella vierestä, kun aviomiehet häpeävät rumia, lihavia ja liian suulaita vaimojaan.
Hävettää niiden puolesta keiden paras ja ainoa meriitti on kumppanin löytäminen. Vielä joku sika. Sikaa on sinkullekin joulupöydässä. Usein täysin pompoteltava pallo, saman saa kaupasta.
No ne parisuhteiden laadut nyt tiedetään. Jouluna tietysti kaikki esittää että on niin ihanaa.
Samaa sianlihaa saa pöydästä ja kyllä myös varatun miehen iholle🤮
Niille parisuhteilijoille kyllä. Onhan se noloa elää alhaisessa eritesuhteessa.