Imetyshörhöt netissä:D
Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.
Kommentit (272)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:16"]
No niiden hyvätissisten wt-äitien perään ne miehet sit kuitenkin lähtee. Et onhan niillä jotain arvoa??
[/quote]
Voi luoja, sarkasmi ei taida olla sinulle tuttua? Suhiseeko kovasti siellä korvien välissä?
Tietysti kaikilla ihmisillä on muutakin arvoa kuin ulkonäkönsä. Nämä surulliset tissiensä hehkuttajat eivät sitä vaan taida ymmärtää. Karua, jos miesten viettely on ainoa arvokkaaksi tekevä asia teille :(
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:57"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:28"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:11"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:04"] En voi ymmärtää miten toisia kiinnostaa niin paljon miten muiden vauvoja ruokitaan. Jokaisen äidin oma asia ja siinä ei tulisi KENELLÄKÄÄN muulla olla mitään sanomista. [/quote] Jep, ja silti pitää haukkua imettäviä hörhöiksi, lehmiksi jne. Jotkut äidit tahtovat antaa parasta ravintoa lapsilleen, jotkut haluavat antaa vastasyntyneestä lähtien eineksiä. [/quote] Minä en ole haukkunut ketään yhtään miksikään. Sinä sen sijaan arvostelet ei-imettäviä selvästi. Kuuluuko asia sinulle jollain tavalla? Vai yritätkö kiillottaa omaa sädekehääsi olemalla paras äiti? [/quote] Kuuluu, koska me kaikki joudumme maksamaan korvikevauvojen sairaanhoitokulut verovaroista heidän ollessaan aikuisia. Imetys on sairauksia ehkäisevää toimintaa, ja siten sen edistäminen on tärkeää ja kaikkien asia. Ihan turha sitä on hyssytellä. [/quote] En ole kyllä pitkään aikaan "tavannut" yhtä typerää tapausta. No itse asiassa eilen ostin Nokian kumisaappaat mutta vedät kyllä vertoja niillekin. Korvike ei sairastuta ketään ja tämä on ihan fakta. Mietihän nyt sinä vaikka Ranskaa jossa ei vauvoja imetetä kuin pienen hetken ja vertaa vaikkapa niitä naisia suomalaisiin läskeihin elintapasairaisiin naisiin. (Jollainen luultavasti itsekkin olet) Kyllä paljon riippuu siitä miten ja mitä syötät vauvalle korvikkeiden jälkeen. Meillä ei muuta "einestä" ole syöty sen jälkeen kun korvikkeet ovat jääneet. Itse teen terveellistä ja monipuolista ruokaa lapsilleni ja kaikki me voidaan hyvin. Itse olen hoikka ja lapseni myös. Se, että en ole lapsiani pystynyt imettämään (syitä en sinulle ala selittelemään, et ole sen arvoinen) ei varmasti sairastuta lapsiani aikuisena. Tiedätkö mikä sairastuttaa? Tuollainen äiti kuin sinä olet. Lapsistasi todennäköisesti kasvaa koulukiusaaja hirviöitä koska tuollainen ilkeys ja pahantahtoisuus ikävä kyllä tarttuu. Nauti sinä ja lapsesi niistä kärpäslätkä rotkalerinnoistasi (sekös sinua niin kirveleekin, miehesi ei taida enää niin nauttia?) :'D ja anna meidän muiden ruokkia lapsemme niin kuin parhaaksi näemme. [/quote] Luuletko oikeasti typerän mutuilusi kumoavan tieteelliset faktat? Kaiva nyt se pääsi ulos p*rseestäsi. [/quote] Kaiva itse isosta pillustasi ja lue tuo ylläoleva tieteellinen fakta jonka kopioin sinulle ja muille vajakeille. [/quote] Joku toinen näköjään linkitti sen sinulle myös. [/quote] Sinulle? Mua aina suuresti huvittaa nämä tka kuvittelevat av-ketjujen olevan henkilökohtaisia jeskusteluita :D [/quote] Miten meni?
[/quote]
Hyvin meni :D
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:11"]
Sinä, joka väitit tuon hesarin jutun olleen mainontaa - kerrotko mikä on imetyssuosituksen takana, jos tuo väite on huuhaata? Jopa meidän teinit tietävät, että imetyssuositukset laaditaan kehitysmaaolosuhteisiin.
[/quote]
Voisiko ku selvittää mitä tämä kommentti edes tarkoittaa?
Voisikohan yp poistaa jo tän ketjun, kun kerran täällä asiallisempiakin ketjuja poistellaan? Tää on menny ihan älyttömäks.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:55"]
Hei sinä imetysfanaattinen keskustelija tässä ketjussa. Lue ja opi uutta:
"Rintaruokinta on ihanneoloissa paras ja luonnollinen tapa ravita vauvaa. Suomessa virallinen suositus on kuuden kuukauden yksinomainen rintaruokinta.
Ohjeistus ei perustu tieteelliseen näyttöön vaan Maailman terveysjärjestön WHO:n suositukseen. Se on laadittu erityisesti kehittymättömiä oloja varten. "
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1305547031783
Mutuile ihan rauhassa. Suomessa ei ole minkäänlaista merkitystä sillä, ruokkiiko lastaan korvikkeella vaiko rintamaidolla, eikä sillä ole merkitystä edes myöhemmän terveydentilan kannalta.
[/quote]
Edelleen, tämä on maksettu mainos. Ei mitään muuta.
[/quote]
Ja todiste siitä on... missä? Sun mutu-päässä? :D Voi herranjumala miten yksinkertaisia ihmisiä... Kyllä sä saat imettää varmaan vielä sitä armeijaikäistä lastasikin, voit soittaa esikuntaan ja pyytää järjestämään imetysajan lapsesi kanssa.
[/quote]
Sama setä on kirjoittanut muitakin pro-maito ja Valio artikkeileita hesariin. Hänen mukaansa ihmisten pitäisi juoda paljon enemmän maitoa ja laktoosi-intoleranssi on hänestä ihan höpöhöpöä! Maito parantaa kaikki sairaudet!!!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:44"]
Voisikohan yp poistaa jo tän ketjun, kun kerran täällä asiallisempiakin ketjuja poistellaan? Tää on menny ihan älyttömäks.
[/quote]
Täähän on ihan parasta viihdettä!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:06"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:55"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:28"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:11"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:04"] En voi ymmärtää miten toisia kiinnostaa niin paljon miten muiden vauvoja ruokitaan. Jokaisen äidin oma asia ja siinä ei tulisi KENELLÄKÄÄN muulla olla mitään sanomista. [/quote] Jep, ja silti pitää haukkua imettäviä hörhöiksi, lehmiksi jne. Jotkut äidit tahtovat antaa parasta ravintoa lapsilleen, jotkut haluavat antaa vastasyntyneestä lähtien eineksiä. [/quote] Minä en ole haukkunut ketään yhtään miksikään. Sinä sen sijaan arvostelet ei-imettäviä selvästi. Kuuluuko asia sinulle jollain tavalla? Vai yritätkö kiillottaa omaa sädekehääsi olemalla paras äiti? [/quote] Kuuluu, koska me kaikki joudumme maksamaan korvikevauvojen sairaanhoitokulut verovaroista heidän ollessaan aikuisia. Imetys on sairauksia ehkäisevää toimintaa, ja siten sen edistäminen on tärkeää ja kaikkien asia. Ihan turha sitä on hyssytellä. [/quote] En ole kyllä pitkään aikaan "tavannut" yhtä typerää tapausta. No itse asiassa eilen ostin Nokian kumisaappaat mutta vedät kyllä vertoja niillekin. Korvike ei sairastuta ketään ja tämä on ihan fakta. Mietihän nyt sinä vaikka Ranskaa jossa ei vauvoja imetetä kuin pienen hetken ja vertaa vaikkapa niitä naisia suomalaisiin läskeihin elintapasairaisiin naisiin. (Jollainen luultavasti itsekkin olet) Kyllä paljon riippuu siitä miten ja mitä syötät vauvalle korvikkeiden jälkeen. Meillä ei muuta "einestä" ole syöty sen jälkeen kun korvikkeet ovat jääneet. Itse teen terveellistä ja monipuolista ruokaa lapsilleni ja kaikki me voidaan hyvin. Itse olen hoikka ja lapseni myös. Se, että en ole lapsiani pystynyt imettämään (syitä en sinulle ala selittelemään, et ole sen arvoinen) ei varmasti sairastuta lapsiani aikuisena. Tiedätkö mikä sairastuttaa? Tuollainen äiti kuin sinä olet. Lapsistasi todennäköisesti kasvaa koulukiusaaja hirviöitä koska tuollainen ilkeys ja pahantahtoisuus ikävä kyllä tarttuu. Nauti sinä ja lapsesi niistä kärpäslätkä rotkalerinnoistasi (sekös sinua niin kirveleekin, miehesi ei taida enää niin nauttia?) :'D ja anna meidän muiden ruokkia lapsemme niin kuin parhaaksi näemme. [/quote] Luuletko oikeasti typerän mutuilusi kumoavan tieteelliset faktat? Kaiva nyt se pääsi ulos p*rseestäsi. [/quote] Kaiva itse isosta pillustasi ja lue tuo ylläoleva tieteellinen fakta jonka kopioin sinulle ja muille vajakeille. [/quote] Classy. Tämä vaan vahvistaa mielikuvia korvikkeita antavista wt-äideistä :( [/quote] Kyllä tuo imetysfanaatikko käski ensin minua kaivamaan pääni perseestäni. Kyllä vahvistuu mielikuva teistä imettävistä wt-äideistä. [/quote] Koska sinä olit ensin haukkunut imettäviä äitejä ja heidän lapsiaan. Wt:t nimenomaan antaa niitä korvikkeita, ettei vaan ne tisut mee pilalle. Mitään muuta arvoa heillä ei parisuhteessa tai ihmisenä ilmeisesti ole... [/quote] Mä olen niin kyllästynyt tuohon wt:n viljelyyn ettei tosikaan. Sinä pässi edes tiedä mitä se tarkoittaa. Minun tuntemat wt:t (niin kuin minä sen käsitän) ovat kyllä ruokkineet lapsensa imettämällä. Tupakoivat vielä samalla! "Kyllä voi imettää kun olen polttanut 2h sitten" hyi.
[/quote]
Ja siellä taas yksi wt huutelee! Teidät tunnistaa aina tuosta toisten haukkumisesta. Asiallinen keskustelu ei vaan onnistu, taas piti päästä haukkumaan pässisksi.
[/quote]
Wt wt:n tunnistaa. Pässi.
Mä imetin puolivuotiaaks, tosin pulloa ja korviketta oli apuna. En imettänyt julkisesti enkä tosiaan julkassut mitään imetyskuvia. Oon samaa mieltä, typerää syyllistämistä ja oman sädekehän kiillotusta noi jutut. Jokainen ruokkikoon lapsensa niinkun parhaakseen näkee, kunhan ruokkii :-)
Ei selvästi imetys onnistunut.. Relaa, ei ole niin vakavaa. Anna silti muiden imettää, ja tehdä mitä haluavat, ei ole sinulta pois. Puolin ja toisin ymmärrystä vaaditaan, myös sinulta.
"Kysehän on siitä, että noin kolme minuuttia sitten synnyttäneet naiset lätkivät toisiaan istukalla ja hormonihuuruissaan pohtivat tätä. Yhdellä on tissi, yhdellä on pullo ja molemmilla on vauva.fi"
Tuomas Kyrö
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:31"]
Kuulostat aika idiootilta, olet varmaan sitä porukkaa jota wt:ksi kutsutaan. Puolukassa ei ole e-koodeja, koska aineet esiintyvät puolukassa luonnostaan. Äläkä missään tapauksessa edes yritä imettää, sehän on iik tosi ällöä ja pervoa ja pilaa sun miehen leikkikalut :D
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/puolukasta_loytyy_viisi_e-koodia/5337483
Pidän uutis- ja asiamediapimennossa olevia enemmänkin "WT":nä. Mutuilu on WT:n yksi tunnusmerkki.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:31"]
Kuulostat aika idiootilta, olet varmaan sitä porukkaa jota wt:ksi kutsutaan. Puolukassa ei ole e-koodeja, koska aineet esiintyvät puolukassa luonnostaan. Äläkä missään tapauksessa edes yritä imettää, sehän on iik tosi ällöä ja pervoa ja pilaa sun miehen leikkikalut :D
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/puolukasta_loytyy_viisi_e-koodia/5337483
Pidän uutis- ja asiamediapimennossa olevia enemmänkin "WT":nä. Mutuilu on WT:n yksi tunnusmerkki.
[/quote]
Hah hah :D Todistit juuri wt:ytesi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.
[/quote]
Okei, kirjoituksesi loppu paljasti mistä kenkä puristaa. Oma imetyksesi ei onnistunut, tunnet siitä syyllisyyttä. Et antanut lapsellesi parasta mahdollista ravintoa, sinulla on siitä huono omatunto ja kanavoit sen vihamielisyytenä imettäjiä kohtaan. Inhimillistä, mutta ei kovin rakentavaa. Tiedätkö, että tuolle reaktiolle on nimi: imetyspettymys. Juuri kolmen kaupan ja imetyksen tuen kaltaiset tahot pyrkivät lisäämään imetystietoutta ja käytännön apua, ettei imetyspettymyksiä tulisi lisää? Olet siis ihan turhaan vihainen imettäville. Jos olisit sinut imettämättömyyden kanssa, sinua eivät imetysaktivistit hetkauttaisi.
Koska minä en ymmärrä, siinä ei ole järkeä. Sitä ei pidä tehdä, koska minä en ymmärrä. Koska minä. En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]
Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.
[/quote]
Ihan selvästi "kampanja" on tarpeen. Aloittaja sen jo todistaa; hän ei erota lehmän utareita naisen rinnoista! Mutta hänhän ei imettänytkään...
Imetin julkisesti syrjäisellä penkillä puistossa tai muualla ettei bussissa tarvitsisi imettää, tai kanssakulkijoiden pahastua itkuisesta, nälkäisestä vauvasta.
En tiennytkään, että imetys on nykyään marttyyrimaista UHRAUTUMISTA joidenkin mielestä. Kaikkea sitä kuulee :D Erilaisissa porukoissa erilaiset näkemykset?
Jumalauta. Maailman luonnollisin tapahtuma meillä nisäkkäillä. Ja kuten muutkin ihmisten luonnolliset tapahtumat paskomisesta panemiseen, on imetyskin yksityinen tapahtuma, jota ulkopuoliset eivät yleensä halua nähdä. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:06"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:55"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:28"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:11"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:04"] En voi ymmärtää miten toisia kiinnostaa niin paljon miten muiden vauvoja ruokitaan. Jokaisen äidin oma asia ja siinä ei tulisi KENELLÄKÄÄN muulla olla mitään sanomista. [/quote] Jep, ja silti pitää haukkua imettäviä hörhöiksi, lehmiksi jne. Jotkut äidit tahtovat antaa parasta ravintoa lapsilleen, jotkut haluavat antaa vastasyntyneestä lähtien eineksiä. [/quote] Minä en ole haukkunut ketään yhtään miksikään. Sinä sen sijaan arvostelet ei-imettäviä selvästi. Kuuluuko asia sinulle jollain tavalla? Vai yritätkö kiillottaa omaa sädekehääsi olemalla paras äiti? [/quote] Kuuluu, koska me kaikki joudumme maksamaan korvikevauvojen sairaanhoitokulut verovaroista heidän ollessaan aikuisia. Imetys on sairauksia ehkäisevää toimintaa, ja siten sen edistäminen on tärkeää ja kaikkien asia. Ihan turha sitä on hyssytellä. [/quote] En ole kyllä pitkään aikaan "tavannut" yhtä typerää tapausta. No itse asiassa eilen ostin Nokian kumisaappaat mutta vedät kyllä vertoja niillekin. Korvike ei sairastuta ketään ja tämä on ihan fakta. Mietihän nyt sinä vaikka Ranskaa jossa ei vauvoja imetetä kuin pienen hetken ja vertaa vaikkapa niitä naisia suomalaisiin läskeihin elintapasairaisiin naisiin. (Jollainen luultavasti itsekkin olet) Kyllä paljon riippuu siitä miten ja mitä syötät vauvalle korvikkeiden jälkeen. Meillä ei muuta "einestä" ole syöty sen jälkeen kun korvikkeet ovat jääneet. Itse teen terveellistä ja monipuolista ruokaa lapsilleni ja kaikki me voidaan hyvin. Itse olen hoikka ja lapseni myös. Se, että en ole lapsiani pystynyt imettämään (syitä en sinulle ala selittelemään, et ole sen arvoinen) ei varmasti sairastuta lapsiani aikuisena. Tiedätkö mikä sairastuttaa? Tuollainen äiti kuin sinä olet. Lapsistasi todennäköisesti kasvaa koulukiusaaja hirviöitä koska tuollainen ilkeys ja pahantahtoisuus ikävä kyllä tarttuu. Nauti sinä ja lapsesi niistä kärpäslätkä rotkalerinnoistasi (sekös sinua niin kirveleekin, miehesi ei taida enää niin nauttia?) :'D ja anna meidän muiden ruokkia lapsemme niin kuin parhaaksi näemme. [/quote] Luuletko oikeasti typerän mutuilusi kumoavan tieteelliset faktat? Kaiva nyt se pääsi ulos p*rseestäsi. [/quote] Kaiva itse isosta pillustasi ja lue tuo ylläoleva tieteellinen fakta jonka kopioin sinulle ja muille vajakeille. [/quote] Classy. Tämä vaan vahvistaa mielikuvia korvikkeita antavista wt-äideistä :( [/quote] Kyllä tuo imetysfanaatikko käski ensin minua kaivamaan pääni perseestäni. Kyllä vahvistuu mielikuva teistä imettävistä wt-äideistä. [/quote] Koska sinä olit ensin haukkunut imettäviä äitejä ja heidän lapsiaan. Wt:t nimenomaan antaa niitä korvikkeita, ettei vaan ne tisut mee pilalle. Mitään muuta arvoa heillä ei parisuhteessa tai ihmisenä ilmeisesti ole... [/quote] Mä olen niin kyllästynyt tuohon wt:n viljelyyn ettei tosikaan. Sinä pässi edes tiedä mitä se tarkoittaa. Minun tuntemat wt:t (niin kuin minä sen käsitän) ovat kyllä ruokkineet lapsensa imettämällä. Tupakoivat vielä samalla! "Kyllä voi imettää kun olen polttanut 2h sitten" hyi.
[/quote]
Ja siellä taas yksi wt huutelee! Teidät tunnistaa aina tuosta toisten haukkumisesta. Asiallinen keskustelu ei vaan onnistu, taas piti päästä haukkumaan pässisksi.