Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyshörhöt netissä:D

Vierailija
23.08.2015 |

Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.

Kommentit (272)

Vierailija
221/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei sitä tarvitse siis missään bunkkerissa suorittaa, ihan joku harso riittää.

Vierailija
222/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"]

Jumalauta. Maailman luonnollisin tapahtuma meillä nisäkkäillä. Ja kuten muutkin ihmisten luonnolliset tapahtumat paskomisesta panemiseen, on imetyskin yksityinen tapahtuma, jota ulkopuoliset eivät yleensä halua nähdä. Kiitos.

[/quote]

Syöminenkin on luonnollinen, eli yksityinen tapahtuma. Vaadin eriöitä ravintoloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se pullollakin ruokittava vauva ruokansa tarvittaessa julkisesti. Sinäkö sen päätät, kuka saa syödä julkisesti ja kuka ei? Aika sairasta varsinkin pienen vauvan kohdalla rajoittaa syömistä jonnekin yhteen paikkaan ainoastaan. Siis... eihän sillä pitänyt olla väliä miten kukakin vauvansa ruokkii.

Oikeasti, aivan sairasta pillastua toisten imettämisestä. Yhtä pimeää kuin tuomita joku imettämättömyydestä. Äiteihin kohdistuva viha on välillä aivan järjetöntä.

Vierailija
224/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tykkäilee fb:ssa erilaisista imetysryhmistä mm. Kolmen kaupasta. Ilmestyvät sitten aina uutisvirtaani tai ei ilmesty enää, kun estin ne. Aluksi luin niitä ihmeissäni ja ymmärrän erittäin hyvin, jos joku pahoittaa niistä mielensä. Lopulta tulin surullisiksi niistä.

Oma lapseni oli kaksi viikkoa täysimetyksellä. Tämän jälkeen hänelle alettiin antaa lisäksi korviketta, koska hän ei saavuttanut syntymäpainoaan. Sai sitten joskus 1 kk:n ikäisenä 100-150 ml korviketta imetyksen lisäksi. Paino alkoi nousta tasaisesti. Joskus 6 kk:n jälkeen korvike ei oikein enää maistunut vaan sai imetyksen lisäksi kiinteitä. Lopetin imetyksen, kun lapsi oli n. 9 kk lääkekuurin vuoksi. Aluksi piti vähän kikkailla, että saatiin lapselle tarpeeksi maitoa, kun korvike ei oikein maistunut. Parin viikon ajan syötin Piltin jugurtteja ja lisäsin korvikejauhetta puuroon ja kokeilin eri mukeja korvikkeen kanssa.

Kolmen kaupan mielestä olisi varmaan pitänyt pumpata ja tehostaa imetystä kaikin mahdollisin keinoin. Lapsi sai öisin korviketta muutaman kerran elämänsä aikana. Imetin ja imetin häntä öisin. Nyt tarjoaisin hänelle korviketta myös öisin ja testaisin, nukkuisiko hän silloin paremmin. Silloin myös olisin saanut itse joskus nukuttua. Nyt lapsi on 2-vuotias, joten myöhäistä enää kokeilla, olisiko korvike pitänyt paremmin nälkää.

Imetystietoisuuden lisääminen on positiivista, mutta tuon korvikkeen haukkumisen voisi lopettaa. Omasta mielestäni on ainakin loistavaa, että nykyään on saatavilla korvikkeita. Ennen lapset joko kuolivat tai niille tehtiin jotain huomattavasti heikkolaatuisempaa korviketta. Lisäksi tuossa imetyksen tehostamisessa pitää ottaa huomioon se, että useamman lapsen äiti ei voi pesiä vauvan kanssa tai pumpata 24/7. Muut lapset tarvitsevat myös äitiä. Lisäksi pitää katsoa kokonaisuutta: jaksaako äiti taistella vaikean imetyksen kanssa vai olisiko elämä antoisampaa, jos luovuttaisi ja antaisi korviketta. Kenenkään ei pidä joutua itkemään sitä, ettei vauvaa ole täysimetetty tiettyä aikaa. 

Vierailija
225/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja. [/quote] Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi. Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa. Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan. [/quote] Sinäkin olet kyllä niin huvittava. Pitääkö alkaa yhden hullun takia pahoittamaan meidän niiden äitien mieli jotka eivät syystä tai toisesta pystyneet imettämään? Jollain tavalla kyllä sinuun kolahti tuo aloitus? Piston tunsit sydämmessä? [/quote] Se ettei jotkut pysty imetteämään, ei yhtään vähennä sitä tosiasiaa, että imetys on ehdottomasti paras tapa ruokkia vauva. Miksi ihmeessä tätä ei saisi sanoa ääneen? Mielensä pahoittaminen ei nyt vaan muuta faktoja mihinkään. Korvike on pelkkä korvike, eikä (ainakaan vielä) vastaa äidin maitoa.  [/quote] Miten niin? Minun lapseni ovat kasvaneet terveiksi ja fiksuiksi ihan ilman tissimaitoa. Osoita minulle miten tissimaito heille olisi ollut parempi vaihtoehto? Ei ole allergioita, ei flunssia, ei vatsatauteja, ei ylipainoa ei mitään. Ei korvatulehduksiakaan ole ollut kuin yhdellä 1 kpl. Vauva iässä ovat olleet kehityksessä ikäisiään edellä reilusti. Tuossa tuo minun nuorimmainen korvikevauva vasta 10kk täyttänyt "juoksee" kovaa vauhtia ja huutaa äitiä. Miten heille siis olisi se tissimaito ollut parempi vaihtoehto. Tämän haluan tietää. Vanhinkin korvikevauva jo 13 ja voinut tähän asti paremmin kuin hyvin. Mikähän Einstein hän olisikaan jos olisin pystynyt imettämään. [/quote] Ethän voi vielä tietää miten sairas aikuinen hänestä kasvaa [/quote] Kenestäkään ei imettämättömyys tee sairasta aikuista. Kyllä te olette hulluja. Ne lapset taitaa imeä ne ainoat jo entuudestaankin huonosti toimivaa aivosolua aivoistanne sen tissimaidon mukana. Kyllä pitää äitinä olla todella surkea kun muulla ei voi päteä kuin tuolla. Miksi?

[/quote]

Kyllä korvikevauvoilla on valitettavasti korkeampi riski sairastua moneenkin sairauteen aikuisena, eli ilman hyvää syytä ei siihen korvikkeeseen kannattaisi sortua. 

[/quote]

ja nyt sitten jos jostakin löytyisi vielä tutkimustulos tukemaan tätä? Linkki, kiitos? Imetystukisivusto ja wikipedia eivät kelpaa. 

Tuolle idiootille joka kyseli rasismista: "Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotu, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää. Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen."

Katson, että kyky/kykenemättömyys imettää on biologinen eroavaisuus, ja täällä tähän kohdistuvaa rasistista paatostaan tuovat julki erityisesti imetysfanaatikot. Ai niin, rasismin määritelmä on lainattu wikipediasta, av-mammojen raamatusta. Lienee sopivaa.

Vierailija
226/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja. [/quote] Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi. Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa. Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan. [/quote] Sinäkin olet kyllä niin huvittava. Pitääkö alkaa yhden hullun takia pahoittamaan meidän niiden äitien mieli jotka eivät syystä tai toisesta pystyneet imettämään? Jollain tavalla kyllä sinuun kolahti tuo aloitus? Piston tunsit sydämmessä? [/quote] Se ettei jotkut pysty imetteämään, ei yhtään vähennä sitä tosiasiaa, että imetys on ehdottomasti paras tapa ruokkia vauva. Miksi ihmeessä tätä ei saisi sanoa ääneen? Mielensä pahoittaminen ei nyt vaan muuta faktoja mihinkään. Korvike on pelkkä korvike, eikä (ainakaan vielä) vastaa äidin maitoa.  [/quote] Miten niin? Minun lapseni ovat kasvaneet terveiksi ja fiksuiksi ihan ilman tissimaitoa. Osoita minulle miten tissimaito heille olisi ollut parempi vaihtoehto? Ei ole allergioita, ei flunssia, ei vatsatauteja, ei ylipainoa ei mitään. Ei korvatulehduksiakaan ole ollut kuin yhdellä 1 kpl. Vauva iässä ovat olleet kehityksessä ikäisiään edellä reilusti. Tuossa tuo minun nuorimmainen korvikevauva vasta 10kk täyttänyt "juoksee" kovaa vauhtia ja huutaa äitiä. Miten heille siis olisi se tissimaito ollut parempi vaihtoehto. Tämän haluan tietää. Vanhinkin korvikevauva jo 13 ja voinut tähän asti paremmin kuin hyvin. Mikähän Einstein hän olisikaan jos olisin pystynyt imettämään. [/quote] Ethän voi vielä tietää miten sairas aikuinen hänestä kasvaa [/quote] Kenestäkään ei imettämättömyys tee sairasta aikuista. Kyllä te olette hulluja. Ne lapset taitaa imeä ne ainoat jo entuudestaankin huonosti toimivaa aivosolua aivoistanne sen tissimaidon mukana. Kyllä pitää äitinä olla todella surkea kun muulla ei voi päteä kuin tuolla. Miksi?

[/quote]

Kyllä korvikevauvoilla on valitettavasti korkeampi riski sairastua moneenkin sairauteen aikuisena, eli ilman hyvää syytä ei siihen korvikkeeseen kannattaisi sortua. 

[/quote]

Se riski ei ole onneksi kauhean iso. :) Ja onneksi meillä on saatavana laadukkaista korvikkeita niin ei tarvitse sokeriveteen ja kauralimaan turvautua!Hieno juttu, eikö sinustakin? 

Vierailija
227/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:27"]Minun mielestä se on tosi ihanaa katsella kun imettää. jotenkin seksuaalisesti latautunutta energiaa siinä on. [/quote] Ei kyllä mun mielestä oo mitään seksuaalista. Eikä kyllä todellakaan tunnu musta seksuaaliselta, viimeinen asia mitä miettisi kun imetän..

[/quote]

Sinä tosin tiedä mitä se intensiivisesti tuijottava mies ajattelee kun katsoo imetystapahtumaa.  :) Tissi on tissi vaikka siinä olis vauva kiinni.

Vierailija
228/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:28"]

New York Cityn yleisillä paikoilla ei ainakaan julki-imetetä, siellä kaivetaan esiin Swarovski-kristalleilla koristellut yli sadan dollarin pullot vauvalle, ja kilpaillaan että kellä on hienoin ja jossa usein vauvan nimi eri värisin kristallein ja muita kuvioita kuten autoja, tiaroja, nukkeja, kukkia. Käyn siellä usein työmatkoilla joten on tullut nähtyä tätä uusinta kilpavarustelua.

Nahkainen suonitissi on siis out, kristallisomisteinen maitopullo on in :)) Ehkä joskus jopa täällä takapajuisessa Suomessa?

[/quote]

Täällä Kaliforniassa, mistä terveys/ruokatrendit yleensä lähtevät, on taaperoiden ja leikki-ikäisten imetys nyt tosi in. Pulloruokinta ja erityisesti korvikkeet alkavat olla täysin out, eikä kukaan kehtaa enää julkisesti antaa korviketta. Äideillä on kalliit imetysohjaajat varattuina jo ennen vauvan syntymää, ja ne jotka eivät pysty itse imettämään, ostavat pumpattua rintamaitoa. Varmaan pikku-hiljaa tämä trendi leviää myös nykkiin. 

Vierailija
229/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:39"]Kaverini tykkäilee fb:ssa erilaisista imetysryhmistä mm. Kolmen kaupasta. Ilmestyvät sitten aina uutisvirtaani tai ei ilmesty enää, kun estin ne. Aluksi luin niitä ihmeissäni ja ymmärrän erittäin hyvin, jos joku pahoittaa niistä mielensä. Lopulta tulin surullisiksi niistä.

Oma lapseni oli kaksi viikkoa täysimetyksellä. Tämän jälkeen hänelle alettiin antaa lisäksi korviketta, koska hän ei saavuttanut syntymäpainoaan. Sai sitten joskus 1 kk:n ikäisenä 100-150 ml korviketta imetyksen lisäksi. Paino alkoi nousta tasaisesti. Joskus 6 kk:n jälkeen korvike ei oikein enää maistunut vaan sai imetyksen lisäksi kiinteitä. Lopetin imetyksen, kun lapsi oli n. 9 kk lääkekuurin vuoksi. Aluksi piti vähän kikkailla, että saatiin lapselle tarpeeksi maitoa, kun korvike ei oikein maistunut. Parin viikon ajan syötin Piltin jugurtteja ja lisäsin korvikejauhetta puuroon ja kokeilin eri mukeja korvikkeen kanssa.

Kolmen kaupan mielestä olisi varmaan pitänyt pumpata ja tehostaa imetystä kaikin mahdollisin keinoin. Lapsi sai öisin korviketta muutaman kerran elämänsä aikana. Imetin ja imetin häntä öisin. Nyt tarjoaisin hänelle korviketta myös öisin ja testaisin, nukkuisiko hän silloin paremmin. Silloin myös olisin saanut itse joskus nukuttua. Nyt lapsi on 2-vuotias, joten myöhäistä enää kokeilla, olisiko korvike pitänyt paremmin nälkää.

Imetystietoisuuden lisääminen on positiivista, mutta tuon korvikkeen haukkumisen voisi lopettaa. Omasta mielestäni on ainakin loistavaa, että nykyään on saatavilla korvikkeita. Ennen lapset joko kuolivat tai niille tehtiin jotain huomattavasti heikkolaatuisempaa korviketta. Lisäksi tuossa imetyksen tehostamisessa pitää ottaa huomioon se, että useamman lapsen äiti ei voi pesiä vauvan kanssa tai pumpata 24/7. Muut lapset tarvitsevat myös äitiä. Lisäksi pitää katsoa kokonaisuutta: jaksaako äiti taistella vaikean imetyksen kanssa vai olisiko elämä antoisampaa, jos luovuttaisi ja antaisi korviketta. Kenenkään ei pidä joutua itkemään sitä, ettei vauvaa ole täysimetetty tiettyä aikaa. 

[/quote]

Kiitos viestistäsi 86 <3
Odotan esikoistani ja tämän ketjun kummatkin, syvälle taisteluhautoihinsa kaivautuneet osapuolet kammottavat ja surettavat minua. En voi etukäteen tietää, miten imetys omalla kohdalla sujuu. Haluan ainakin kokeilla. Näin jyrkkien mielipide-erojen vuoksi en viitsi kysyä kavereilta jotka ovat äitejä, en halua kuulla järkevinä pitämieni ihmisten suusta en imetys-, enkä korvikepropagandaa.

Vierailija
230/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:04"]

En voi ymmärtää miten toisia kiinnostaa niin paljon miten muiden vauvoja ruokitaan. Jokaisen äidin oma asia ja siinä ei tulisi KENELLÄKÄÄN muulla olla mitään sanomista.

[/quote]

Jep, ja silti pitää haukkua imettäviä hörhöiksi, lehmiksi jne. Jotkut äidit tahtovat antaa parasta ravintoa lapsilleen,  jotkut haluavat antaa vastasyntyneestä lähtien eineksiä. 

[/quote]

Minä en ole haukkunut ketään yhtään miksikään. Sinä sen sijaan arvostelet ei-imettäviä selvästi. Kuuluuko asia sinulle jollain tavalla? Vai yritätkö kiillottaa omaa sädekehääsi olemalla paras äiti?

[/quote]

Mikäs se korvike sitten on jos ei eines? 

Vierailija
231/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:13"] Ei tässä mielestäni ollut kyse siitä millä lastaan ruokkii vaan missä ja miten....oon monesti nähnyt näitä jotka tissit paljaana tyrkyttää vauvalleen ruokaa ja ei ole kyllä kaunista katottavaa minusta....onhan se teille jotka samaa teette ihan ok mut muille ympärillä oleville tulee kyllä kiusallinen olo vaikka kaikkihan sen nyt tietää ja tajuaa et noinki tehdään mutta silti ei ole sopivaa tollanen tuntemattomien edessä [/quote] Niinpä, siinä on nimenomaan olemassa se hyvän maun ja mauttomuuden raja, eli muilta huomaamattoman lapsen ruokinnan ja siinä kun se menee jo irstaan paljastelun ja omien ruumiinosien esillä roikottamisen puolelle. [/quote] Kyllä nälkäinen lapsi on pikkaisen irstaampi näky, kuin 5mm nänniä. Mielestäni tosin korvikepurkki saatika pilttipurkkimössö alaikäisellä (sanotaan vaikka 3-4kk) on myös tavallaan irstas näky.

[/quote]

Sun mielestä lapsi on irstas näky kun se on nälkäinen?! :O

Vierailija
232/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:41"]

"Kysehän on siitä, että noin kolme minuuttia sitten synnyttäneet naiset lätkivät toisiaan istukalla ja hormonihuuruissaan pohtivat tätä. Yhdellä on tissi, yhdellä on pullo ja molemmilla on vauva.fi"

Tuomas Kyrö

[/quote]

Yhtä nolostuttavan typerää huumoria, kuin Aku Hirviniemen vitsit.

Vierailija
233/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:48"]

New York Cityn yleisillä paikoilla ei ainakaan julki-imetetä, siellä kaivetaan esiin Swarovski-kristalleilla koristellut yli sadan dollarin pullot vauvalle, ja kilpaillaan että kellä on hienoin ja jossa usein vauvan nimi eri värisin kristallein ja muita kuvioita kuten autoja, tiaroja, nukkeja, kukkia. Käyn siellä usein työmatkoilla joten on tullut nähtyä tätä uusinta kilpavarustelua.

Nahkainen suonitissi on siis out, kristallisomisteinen maitopullo on in :)) Ehkä joskus jopa täällä takapajuisessa Suomessa?

[/quote]

Täällä Kaliforniassa, mistä terveys/ruokatrendit yleensä lähtevät, on taaperoiden ja leikki-ikäisten imetys nyt tosi in. Pulloruokinta ja erityisesti korvikkeet alkavat olla täysin out, eikä kukaan kehtaa enää julkisesti antaa korviketta. Äideillä on kalliit imetysohjaajat varattuina jo ennen vauvan syntymää, ja ne jotka eivät pysty itse imettämään, ostavat pumpattua rintamaitoa. Varmaan pikku-hiljaa tämä trendi leviää myös nykkiin. 

[/quote]

Joo, mä olen kuullut että rintamaidosta tehdään jäätelöäkin! Ei muuta kuin meijeri pystyyn, tissimaito on tosi pop ja kauppa käy! :)

Vierailija
234/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten toisia kiinnostaa niin paljon miten muiden vauvoja ruokitaan. Jokaisen äidin oma asia ja siinä ei tulisi KENELLÄKÄÄN muulla olla mitään sanomista.

[/quote]

Jep, ja silti pitää haukkua imettäviä hörhöiksi, lehmiksi jne. Jotkut äidit tahtovat antaa parasta ravintoa lapsilleen,  jotkut haluavat antaa vastasyntyneestä lähtien eineksiä. 

[/quote]

Minä en ole haukkunut ketään yhtään miksikään. Sinä sen sijaan arvostelet ei-imettäviä selvästi. Kuuluuko asia sinulle jollain tavalla? Vai yritätkö kiillottaa omaa sädekehääsi olemalla paras äiti?

[/quote]

Kuuluu, koska me kaikki joudumme maksamaan korvikevauvojen sairaanhoitokulut verovaroista heidän ollessaan aikuisia. Imetys on sairauksia ehkäisevää toimintaa, ja siten sen edistäminen on tärkeää ja kaikkien asia. Ihan turha sitä on hyssytellä. 

Vierailija
235/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:41"]

"Kysehän on siitä, että noin kolme minuuttia sitten synnyttäneet naiset lätkivät toisiaan istukalla ja hormonihuuruissaan pohtivat tätä. Yhdellä on tissi, yhdellä on pullo ja molemmilla on vauva.fi"

Tuomas Kyrö

[/quote]

Yhtä nolostuttavan typerää huumoria, kuin Aku Hirviniemen vitsit.

[/quote]

Palkittu kirjailija kuvasi musta tuossa oikein hyvin tän taistelutantereen älyttömyyttä. :)

Vierailija
236/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:28"]New York Cityn yleisillä paikoilla ei ainakaan julki-imetetä, siellä kaivetaan esiin Swarovski-kristalleilla koristellut yli sadan dollarin pullot vauvalle, ja kilpaillaan että kellä on hienoin ja jossa usein vauvan nimi eri värisin kristallein ja muita kuvioita kuten autoja, tiaroja, nukkeja, kukkia. Käyn siellä usein työmatkoilla joten on tullut nähtyä tätä uusinta kilpavarustelua. Nahkainen suonitissi on siis out, kristallisomisteinen maitopullo on in :)) Ehkä joskus jopa täällä takapajuisessa Suomessa? [/quote] Harlemissako olet?

[/quote]

Harlemin kämpät maksaa nykyään alk. 1,5 miljoonaa dollaria :D Harlem on halutumpi, kalliimpi ja hienompi alue kuin Hgin Kaivopuisto tänä päivänä! Nuo luksuspullot sopisivat trendikkäiden Sohon, Greenwich Villagen ja uptownin lisäksi sinnekin.

[/quote]

Paska-aluetta se enimmäkseen on. Swarowski-pullot vain vahvistavat tätä käsitystä. Rikkaat ja trendikkäät imettävät - ja pitkään.

Vierailija
237/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuuluu, koska me kaikki joudumme maksamaan korvikevauvojen sairaanhoitokulut verovaroista heidän ollessaan aikuisia. Imetys on sairauksia ehkäisevää toimintaa, ja siten sen edistäminen on tärkeää ja kaikkien asia. Ihan turha sitä on hyssytellä. 

[/quote]

Laita nää sun viestit talteen ja lue uudelleen vaikka kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
238/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"]

Jumalauta. Maailman luonnollisin tapahtuma meillä nisäkkäillä. Ja kuten muutkin ihmisten luonnolliset tapahtumat paskomisesta panemiseen, on imetyskin yksityinen tapahtuma, jota ulkopuoliset eivät yleensä halua nähdä. Kiitos.

[/quote]

Onko aikuistenkin syöminen sinusta yksityinen tapahtuma? Nyt vähän valoja päälle :'D 
[/quote]aikuiset ei ime toisten rintoja julkisilla paikoilla

Vierailija
239/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Onko aikuistenkin syöminen sinusta yksityinen tapahtuma? Nyt vähän valoja päälle :'D 
[/quote]aikuiset ei ime toisten rintoja julkisilla paikoilla
[/quote]

Olen sanaton.

Olemme nisäkkäitä. Tiedätkö miksi?