Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyshörhöt netissä:D

Vierailija
23.08.2015 |

Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.

Kommentit (272)

Vierailija
1/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"]Se on iljettävän näköistä kun maitotissi lotkottaa suussa. Sitä paitsi, rinnat on meillä jo varattu seksuaaliseen toimintaan, joten tällaisesta luonnollisuudesta vieraantuneiden ihmisten on vaikea käsitellä näkemäänsä. Luulen, että se ahdistaa jossai määrin ihan siksikin, että ihmiset saavat pedoviboja? Kun puhutaan imetysorkuista ja lehdissä kerrotaan miten imetettiin kouluikään asti ja isäkin otti osansa ja mitä vielä.
Tässä muutama syy suorittaa homma salassa, itse peitän näkynät. Enkä onneksi nauti imetyksestä.
[/quote]

Mitä helvettiä? :D Taidat olla kunnon perverssi.

Vierailija
2/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku tuollaisia kommentteja olen lukenut, en siis onneksi kuullut kuitenkaan. Mutta noiden takia itse imetän katseilta piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta imetys on luonnollista ja olen niin tyhmä, etten edes ole tajunnut ennen näitä otsikoita, että siinä olisi jotain iljettävää. Alku on monille haastavaa, mutta minusta imetys on helpompi tapa ruokkia kuin pullorumba.

Vierailija
4/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.
[/quote]

Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi.

Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa.

Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan.

Vierailija
5/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]

Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.

[/quote]

Kurjaa, ettet sinä pystynyt ruokkimaan vauvaasi kiistatta parhaalla mahdollisella tavalla, eli imettämällä. Ymmärrän asian olevan sinulle arka ja kipeä, sekä sinun kateutesi imettäviä äitejä kohtaan. Ethän kuitenkaan pura pahaa oloasi niihin, jotka haluavat ja pystyvät imettämään. 

Vierailija
6/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"]

Jumalauta. Maailman luonnollisin tapahtuma meillä nisäkkäillä. Ja kuten muutkin ihmisten luonnolliset tapahtumat paskomisesta panemiseen, on imetyskin yksityinen tapahtuma, jota ulkopuoliset eivät yleensä halua nähdä. Kiitos.

[/quote]

Et taida olla ihan terve?

Vierailija
7/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"]

Se on iljettävän näköistä kun maitotissi lotkottaa suussa. Sitä paitsi, rinnat on meillä jo varattu seksuaaliseen toimintaan, joten tällaisesta luonnollisuudesta vieraantuneiden ihmisten on vaikea käsitellä näkemäänsä. Luulen, että se ahdistaa jossai määrin ihan siksikin, että ihmiset saavat pedoviboja? Kun puhutaan imetysorkuista ja lehdissä kerrotaan miten imetettiin kouluikään asti ja isäkin otti osansa ja mitä vielä. Tässä muutama syy suorittaa homma salassa, itse peitän näkynät. Enkä onneksi nauti imetyksestä.

[/quote]

Ei h*tto mikä wt :D 

Vierailija
8/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"]

Jumalauta. Maailman luonnollisin tapahtuma meillä nisäkkäillä. Ja kuten muutkin ihmisten luonnolliset tapahtumat paskomisesta panemiseen, on imetyskin yksityinen tapahtuma, jota ulkopuoliset eivät yleensä halua nähdä. Kiitos.

[/quote]

Onko aikuistenkin syöminen sinusta yksityinen tapahtuma? Nyt vähän valoja päälle :'D 

Vierailija
9/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas lapsi tulossa, kahdella ekalla iso ikäero, mutta nyt nuorimmalla ja keskimmäisellä ikäeroksi tulee alle 2 vuotta. En aio jäädä kotiin kököttämään, pakko mun on lasten kanssa ulkonakin käydä. Ja mä aion imettää sitku vauvalla on nälkä.

Vierailija
10/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja.
[/quote]

Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi.

Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa.

Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan.
[/quote]
Sinäkin olet kyllä niin huvittava. Pitääkö alkaa yhden hullun takia pahoittamaan meidän niiden äitien mieli jotka eivät syystä tai toisesta pystyneet imettämään? Jollain tavalla kyllä sinuun kolahti tuo aloitus? Piston tunsit sydämmessä?

Vierailija
11/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja. [/quote] Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi. Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa. Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan. [/quote] Sinäkin olet kyllä niin huvittava. Pitääkö alkaa yhden hullun takia pahoittamaan meidän niiden äitien mieli jotka eivät syystä tai toisesta pystyneet imettämään? Jollain tavalla kyllä sinuun kolahti tuo aloitus? Piston tunsit sydämmessä?

[/quote]

Se ettei jotkut pysty imetteämään, ei yhtään vähennä sitä tosiasiaa, että imetys on ehdottomasti paras tapa ruokkia vauva. Miksi ihmeessä tätä ei saisi sanoa ääneen? Mielensä pahoittaminen ei nyt vaan muuta faktoja mihinkään. Korvike on pelkkä korvike, eikä (ainakaan vielä) vastaa äidin maitoa. 

Vierailija
12/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvike on hyvälaatuista, joskus parempaa kuin äidin maito, jossa äidillä huonot elämäntavat. Kätevämpihän se rinta kuitenkin on. Ei ole korvikkeet laiskoille!

Vierailija
13/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja. [/quote] Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi. Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa. Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan. [/quote] Sinäkin olet kyllä niin huvittava. Pitääkö alkaa yhden hullun takia pahoittamaan meidän niiden äitien mieli jotka eivät syystä tai toisesta pystyneet imettämään? Jollain tavalla kyllä sinuun kolahti tuo aloitus? Piston tunsit sydämmessä?

[/quote]

Minkä ihmeen piston? Ei lastaan imettäneellä ole syytä potea huonoa omaatuntoa imetysasioista. 

Vierailija
14/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:41"]

Korvike on hyvälaatuista, joskus parempaa kuin äidin maito, jossa äidillä huonot elämäntavat. Kätevämpihän se rinta kuitenkin on. Ei ole korvikkeet laiskoille!

[/quote]

Höpön löpön, rintamaito on aina parasta (pois lukien tietyt äidin käyttämät harvinaiset lääkitykset). Korvike ei koskaan ole yhtä hyvää saati parempaa kuin rintamaito. Muun väittäminen on vastoin Suomen lakia. 

Vierailija
15/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen perustuu käsitys siitä, että julki-imettämisvastaisuus johtuisi aina epäonnistuneesta imetyksestä? Minusta tuli maitoa kuin mistäkin palkintolehmästä ja imetin silloisen suositusajan, mutta en ikinä kaivanut tissiä esille julkisesti. En muutenkaan kulje rinnat paljaana enkä näe syytä sille, miksi imetys olisi tässä poikkeus. Joskus esimerkiksi kahvilassa lapsi täytyi ruokkia, mutta hoidin homman sideharson alla. Ärsytti myös, kun vaikka kyläpaikassa menin eri huoneeseen imettämään ja sitten joku tunki paikalle lupaa kysymättä, osa kertoi suoraan halunneensa tulla katsomaan, kun "imettävä äiti on niin kaunis näky", ja yrittipä joku ottaa kuviakin. Isoäitini jopa suuttui, kun en antanut hänen ottaa kuvia.

Vierailija
16/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:49"]

Mihin ihmeeseen perustuu käsitys siitä, että julki-imettämisvastaisuus johtuisi aina epäonnistuneesta imetyksestä? Minusta tuli maitoa kuin mistäkin palkintolehmästä ja imetin silloisen suositusajan, mutta en ikinä kaivanut tissiä esille julkisesti. En muutenkaan kulje rinnat paljaana enkä näe syytä sille, miksi imetys olisi tässä poikkeus. Joskus esimerkiksi kahvilassa lapsi täytyi ruokkia, mutta hoidin homman sideharson alla. Ärsytti myös, kun vaikka kyläpaikassa menin eri huoneeseen imettämään ja sitten joku tunki paikalle lupaa kysymättä, osa kertoi suoraan halunneensa tulla katsomaan, kun "imettävä äiti on niin kaunis näky", ja yrittipä joku ottaa kuviakin. Isoäitini jopa suuttui, kun en antanut hänen ottaa kuvia.

[/quote]

Kyllä se kertoo jotain ihmisestä, joka pitää pienen lapsen ruokailua hävettävänä asiana. 

Vierailija
17/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Minkä ihmeen piston? Ei lastaan imettäneellä ole syytä potea huonoa omaatuntoa imetysasioista. 
[/quote]
No vaikka ne roikkuvat utareet. Imettämättömillä ne rinnat kun tuppaavat olemaan kiinteämmät ja kauniimmat kuin teillä lehmillä.

Vierailija
18/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Se ettei jotkut pysty imetteämään, ei yhtään vähennä sitä tosiasiaa, että imetys on ehdottomasti paras tapa ruokkia vauva. Miksi ihmeessä tätä ei saisi sanoa ääneen? Mielensä pahoittaminen ei nyt vaan muuta faktoja mihinkään. Korvike on pelkkä korvike, eikä (ainakaan vielä) vastaa äidin maitoa. 
[/quote]
Miten niin? Minun lapseni ovat kasvaneet terveiksi ja fiksuiksi ihan ilman tissimaitoa. Osoita minulle miten tissimaito heille olisi ollut parempi vaihtoehto? Ei ole allergioita, ei flunssia, ei vatsatauteja, ei ylipainoa ei mitään. Ei korvatulehduksiakaan ole ollut kuin yhdellä 1 kpl. Vauva iässä ovat olleet kehityksessä ikäisiään edellä reilusti. Tuossa tuo minun nuorimmainen korvikevauva vasta 10kk täyttänyt "juoksee" kovaa vauhtia ja huutaa äitiä. Miten heille siis olisi se tissimaito ollut parempi vaihtoehto. Tämän haluan tietää. Vanhinkin korvikevauva jo 13 ja voinut tähän asti paremmin kuin hyvin. Mikähän Einstein hän olisikaan jos olisin pystynyt imettämään.

Vierailija
19/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:49"]

[/quote]

Kyllä se kertoo jotain ihmisestä, joka pitää pienen lapsen ruokailua hävettävänä asiana. 
[/quote]

Avaisitko vähän, mitä se mielestäsi kertoo? Se, että rinnat on ensisijaisesti tarkoitettu maidon tuottamiseen, ei poista sitä tosiasiaa, että kulttuurissamme rinnoilla on myös toinen merkitys. Jos näin ei olisi, olisivat naiset uimarannalla pelkässä alaosassa niin kuin miehetkin. Voi olla, että joskus rintojen eroottinen merkitys häviää ja niiden näyttämisestä tulee hyväksyttyä, mutta niin kauan kuin rintojen peittäminen on kulttuurinormi, en näe imetyksen olevan mikään syy tehdä poikkeusta asiassa. En koe oloani mukavaksi, jos joku muu kuin oma kumppanini näkee rintani, eikä tämä tunne poistu sillä, että rintojen lähellä on vauva.

Vierailija
20/272 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:17"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"]Ootteko törmänneet näihin imetys - kolmenkauppa-sekoiluihin? Ja imetyskuviin? Mikä näiden tarkoitus on? Yrittää todistella olevansa uhrautuva äiti maria, selittää roikkuvat utareet? Kaikki ovat varmaan nähneet kuvia lehmästä ja tietävät, miltä meijeri näyttää. Ihme syyllistämistä ha itsensä korostamista. Mun mielestä julkiimetys on vaivaannuttavaa ja huomion hakua. Imetys on kahden kauppa jos haluaa, äidin ja vauvan. Itse en edes imettänyt, mun rinnat, mun päätös. Tää on sitä samaa foliohattuporukkaa, joka ei ymmärrä, että puolukassakin on e-koodeja. [/quote] Lue imetyksen lohtukirja. Löytyy netistä ilmaiseksi. Imetys on nisäkkäille normi. Korvike on jotain sinnepäin -ruokaa. Juuri sinunlaistesi takia noita kampanjoita tarvitaan. [/quote] Sinäkin olet kyllä niin huvittava. Pitääkö alkaa yhden hullun takia pahoittamaan meidän niiden äitien mieli jotka eivät syystä tai toisesta pystyneet imettämään? Jollain tavalla kyllä sinuun kolahti tuo aloitus? Piston tunsit sydämmessä? [/quote] Minkä ihmeen piston? Ei lastaan imettäneellä ole syytä potea huonoa omaatuntoa imetysasioista.  [/quote] No vaikka ne roikkuvat utareet. Imettämättömillä ne rinnat kun tuppaavat olemaan kiinteämmät ja kauniimmat kuin teillä lehmillä.

[/quote]

Kaikella rakkaudella ja lapsesi parasta ajatellen; HAE APUA ONGELMIISI!