Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUAAKO JOKU MUN MIEHEN?

Vierailija
21.08.2015 |

Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää.
Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :)

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitä lisäosia? Porakonetta? Vannesahaa? Päältäajettavaa ruohonleikkuria? Peräkärryä? Tuleeko mukana pienempiä versioita vai onko lapseton?

Vierailija
22/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:46"]

Naiseni saat .. perse roikkuu, jalat täynnä selluliittiä, rinnat osoittavat jo kohti maan keskipistettä. Hiukset ovat menettäneet väriään joko useiden värjäyksien tai iän johdosta, naama täynnä ryppyjä ja nainen ei ole vielä edes 40v.. 

Kiertoon ..

[/quote]Tämä oli hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:46"]

Naiseni saat .. perse roikkuu, jalat täynnä selluliittiä, rinnat osoittavat jo kohti maan keskipistettä. Hiukset ovat menettäneet väriään joko useiden värjäyksien tai iän johdosta, naama täynnä ryppyjä ja nainen ei ole vielä edes 40v.. 

Kiertoon ..

[/quote]

En mä oikeesti luopuis naisestani mistään hinnasta, mutta aika sovinistisesti miehiä täällä haukutaan ..

Vierailija
24/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot velat tulee mukana! T.56v mies

Vierailija
25/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä tekee mitä vain ja huolehtii myös mun nautinnosta ;P Seksi on ainoa asia, mikä meillä luistaa. Partaa kasvattaa vähän väliä :D

Vierailija
26/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:57"]

Ikävää, nämä rentut ovat juuri niitä parhaita sängyssä :) Mutta eivät todellakaan aviomiesmatskua :D

[/quote]

Pyh, mun kunnollinen mieheni ainakin on ihan paras sängyssä <3 En usko, et löytyy renttua, joka voittais sen.

Mä koitan nyt kovin keksiä käyttökohdetta näille tarjolla oleville miehille, mutta vaikeeta on. Oon sen verran pihi, että ikinä ei viittis heittää mitään pois, jos sitä voi vielä käyttää johonkin, mutta joskus on vaan luovutettava. Vielä koitan pohtia, et voisko ton itsekkyyden ja oman edun tavoittelun kääntää jotenkin siten, että miehen sais huomaamattaan toimimaan toisten hyväksi...

Vierailija
27/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:01"]Ainiin ja osaa kyllä jäkättää ja mäkättää mutta ei osaa eikä siivoa, ei ole myöskään teknillisesti nero tänään kysyi miten telkkari avataan ja miten siihen saa äänet...täytyy siis rauhallisesti opettaa kädestä pitäen miten asiat tehdään.ps. Telkkari ostettu maaliskuussa.
[/quot
Tämä ei ollu ap. Mie[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:01"]Ainiin ja osaa kyllä jäkättää ja mäkättää mutta ei osaa eikä siivoa, ei ole myöskään teknillisesti nero tänään kysyi miten telkkari avataan ja miten siihen saa äänet...täytyy siis rauhallisesti opettaa kädestä pitäen miten asiat tehdään.ps. Telkkari ostettu maaliskuussa.
[/quote]

tämä en.ollut minä ap., mutta pitää osittain paikkansa myös mieheeni. Hän luulee osaavansa korjata kaikkea mm. autoa, mutta enemmän tulee vain tuhoa. Joka asiassa pätee sanonta"laita paska asialle, mee ite perässä"
AP

Vierailija
28/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:03"]Onko sillä mitä lisäosia? Porakonetta? Vannesahaa? Päältäajettavaa ruohonleikkuria? Peräkärryä? Tuleeko mukana pienempiä versioita vai onko lapseton?
[/quote]

Porakone ja muuta härpäkettä löytyy. Vene ja peräkärry. Mukana tulee myös ihania pikkuveitikoita:) vintiöitä siis vajaa puolikymmenta on tehty. :)
Ap

Vierailija
29/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "hyvä seksi" voi riittää pitämään parisuhdetta yllä? Tätä en ole koskaan tajunnut... Enkä oikein usko, että se onnistuu. Pikkuisen muut asiat ovat ykkösiä kun pitkässä suhteessa ollaan.

Vierailija
30/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se sinä sitten itse olet menossa jos lapsetkin annat isänsä kanssa  pois?

Vierailija
31/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"]Tupakoi. Ongelmajätettä, vie EkoKemiin. [/quote] En saa raahattua painaa 120kg :/ voisitsä millään auttaa?

[/quote]

Tilaa toimitus postilta, katoaa varmasti.

Vierailija
32/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:17"]Miten "hyvä seksi" voi riittää pitämään parisuhdetta yllä? Tätä en ole koskaan tajunnut... Enkä oikein usko, että se onnistuu. Pikkuisen muut asiat ovat ykkösiä kun pitkässä suhteessa ollaan.
[/quote]

Olen lukenut niin paljon huonosta seksielämästä parisuhteissa, niin ehkä pelkään etten koskaan saa enää näin hyvää seksiä. Siksi olen jaksanut yrittää päivästä toiseen ja uskoa, että kyllä tämä yästä vielä iloksi muuttuu.
Ap

Vierailija
33/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:18"]Mihin se sinä sitten itse olet menossa jos lapsetkin annat isänsä kanssa  pois?
[/quote]

Lapset eivät olisi tietenkään kokoaikaa isällänsä :) mielelläni pitäisin lapset itselläni ja joka toinen vklp isällänsä, jos olisi mahdollista. Luulen, että päädytään kuitenkin viikko-viikko systeemiin, en halua riistää lapsilta isäänsä.

Vierailija
34/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:17"]Miten "hyvä seksi" voi riittää pitämään parisuhdetta yllä? Tätä en ole koskaan tajunnut... Enkä oikein usko, että se onnistuu. Pikkuisen muut asiat ovat ykkösiä kun pitkässä suhteessa ollaan. [/quote] Olen lukenut niin paljon huonosta seksielämästä parisuhteissa, niin ehkä pelkään etten koskaan saa enää näin hyvää seksiä. Siksi olen jaksanut yrittää päivästä toiseen ja uskoa, että kyllä tämä yästä vielä iloksi muuttuu. Ap

[/quote]Ajatellaan, että olet hereillä 16 tuntia joka päivä. Äijä on ääliö 15 tuntia, mutta ottaa sut sitten ihanasti keittiön pöydällä. Eikö mielummin mies, joka on yhdessäoloajasta paljon enemmän ihana ja seksikin sujuu.

Vierailija
35/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lapset ja niiden mielipide. Jos ne haluaakin isälleen ja sinä et näe enään niitä. Tuskin ovat enää vaippaikäisiä niin lapsienkin mielipide kuullaan ja vanhempien tulotaso, elämänarvio tehdään sossujen toimesta erotilanteessa.

Vierailija
36/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:57"]

Ikävää, nämä rentut ovat juuri niitä parhaita sängyssä :) Mutta eivät todellakaan aviomiesmatskua :D

[/quote]

Pyh, mun kunnollinen mieheni ainakin on ihan paras sängyssä <3 En usko, et löytyy renttua, joka voittais sen.

Mä koitan nyt kovin keksiä käyttökohdetta näille tarjolla oleville miehille, mutta vaikeeta on. Oon sen verran pihi, että ikinä ei viittis heittää mitään pois, jos sitä voi vielä käyttää johonkin, mutta joskus on vaan luovutettava. Vielä koitan pohtia, et voisko ton itsekkyyden ja oman edun tavoittelun kääntää jotenkin siten, että miehen sais huomaamattaan toimimaan toisten hyväksi...
[/quote]

Voi senkun keksisi, miehellä on kalliit harrastukset sun muut, mutta minulla ei ole koskaan ollut mahdollisuutta harrastaa mitään muuta kuin lenkkeilyä ym. ilmaista, koska on pakko ollut ajatella toimeentuloa. Siitä tulikin mieleen, että hän on myös vastuuton. Eikö kukaan nyt huoli?
AP

Vierailija
37/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:42"]

Melkee jo luulin et oot mun eksään sekaantunu, mut ikä valitettavasti liian vähän. :D

[/quote]

Valitettavasti?

[/quote]

Mietin itsekin tuota outoa sanavalintaani.
Nooh, väsyneenä ei voi aina osata kaikkea täydellisesti. :D

Vierailija
38/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:31"]Entä lapset ja niiden mielipide. Jos ne haluaakin isälleen ja sinä et näe enään niitä. Tuskin ovat enää vaippaikäisiä niin lapsienkin mielipide kuullaan ja vanhempien tulotaso, elämänarvio tehdään sossujen toimesta erotilanteessa.
[/quote]

Vaippaikäisiä on kaksi ja muut lapset niin nuoria, että heidän sanaa ei juurikaan kuunnella. Tiedän olevani parempi vanhempi lapsille, mutta mieheni on loistava puhumaan ja manipuloimaan kaikki puolelleen, joten kelkka saattaa kääntyä miten vain. Luotan kuitenkin lastenvalvojiin ja siihen, ettänäkevät myös millainen lasten isä oikeasti on.
AP

Vierailija
39/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:17"]Miten "hyvä seksi" voi riittää pitämään parisuhdetta yllä? Tätä en ole koskaan tajunnut... Enkä oikein usko, että se onnistuu. Pikkuisen muut asiat ovat ykkösiä kun pitkässä suhteessa ollaan. [/quote] Olen lukenut niin paljon huonosta seksielämästä parisuhteissa, niin ehkä pelkään etten koskaan saa enää näin hyvää seksiä. Siksi olen jaksanut yrittää päivästä toiseen ja uskoa, että kyllä tämä yästä vielä iloksi muuttuu. Ap

[/quote]Ajatellaan, että olet hereillä 16 tuntia joka päivä. Äijä on ääliö 15 tuntia, mutta ottaa sut sitten ihanasti keittiön pöydällä. Eikö mielummin mies, joka on yhdessäoloajasta paljon enemmän ihana ja seksikin sujuu.
[/quote]

Hyvä pointti, olen kyllä ajatellut pärjätä ilman miestäkin. Jonku panokaverin hommaisin, mutta itse parisuhteeseen en toivottavasti enää koskaan ryhdy.

Vierailija
40/104 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:17"]

Miten "hyvä seksi" voi riittää pitämään parisuhdetta yllä? Tätä en ole koskaan tajunnut... Enkä oikein usko, että se onnistuu. Pikkuisen muut asiat ovat ykkösiä kun pitkässä suhteessa ollaan.

[/quote]

Omasta päästä keksittyä. Jos mies on hyvä sängyssä, niin mitään muuta ei voi olla .. mä en kestä näitä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän