Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUAAKO JOKU MUN MIEHEN?

Vierailija
21.08.2015 |

Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää.
Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :)

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:36"]Sorry vaan
Se on sinun eikä kenenkään muun joten itse olet valintasi tehnyt.
Vika ei ole miehessä. Siis katso peiliin.
[/quote]

Jos tarkoitit minua ap:tä niin olen useasti katsonut peiliin :) hetki sitten viimeksi. Meissä molemmissa on vikaa ja ihmiset tekee elämässä virhevalintoja, eikö?
Ap

Vierailija
102/104 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 00:50"]Naurattaisi muuten, jos ei itkettäisi. Eroamassa itse juuri, enkä omasta tahdosta, vaikka puhumaton puupökkelöhän se oli eikä seksikään sitä paljon enää kiinnostanut, vaikka taitoja olisi ollut vaikka mihin. Enkä itsekään nyt ihan siltä näytä, että säkkiin pitäisi pukea, jos joku sellaista arvelee. Ja hyvää seksiä nyt saa sitten vain itsensä kanssa, vaikka muukin kelpaisi, mutta sitä saanee odottaa.... varmaan turhaan, mistään ja milloinkaan... Mutta mitäs käyttöä hiljaiselle puupökkelölle olisi?
[/quote]

Ehkä patsaaksi eduskuntatalon edustalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 01:14"]Mä ehdotan sellasta vaihtorinkiä! Täältä sais kiltin, kunnollisen ja fiksun työssäkäyvän kolmekymppisen miehen. Plussana on et haluaa lapsia ja siitä tulee vielä hyvä isä, mut miinuksina on mieletön jääräpäisyys ja se ettei se halua seksiä. Lainkaan. Koskaan. Et naiset jotka ei pidä seksistä, täältä tulis hyvä vastakappale :D 
[/quote]

Vaihto sopii, mua ei jääräpäisyys haittaa(lisää väittelyä elämään), mutta mikä sillä on seksiä vastaan? Olisiko ongelma mitenkään korjattavana? Jos ei, vie luostariin.

Vierailija
104/104 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki olis tarjota. Ei kyl mitä paha mies mut se näköjään ei osa päästä musta irti ja kun ite tietä etä meitän suhte aikalaila lopussa. On hyvä ihmine. Mut meilä ei oo enä mitä yhteisyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi