HALUAAKO JOKU MUN MIEHEN?
Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää.
Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :)
Kommentit (104)
Mies osaa siivota ja pyykätä omalla tyylillään :)
ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:42"] Melkee jo luulin et oot mun eksään sekaantunu, mut ikä valitettavasti liian vähän. :D [/quote] Valitettavasti? [/quote] Mietin itsekin tuota outoa sanavalintaani. Nooh, väsyneenä ei voi aina osata kaikkea täydellisesti. :D
[/quote]
Se oli vähän freudilainen ..
Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:53"]Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista..
[/quote]
Tietenkin minussakin on vikaa ja olen yrittänyt pohdiskella vikojani ja muuttaa toimintatapojani sen myötä, mutta se ei ole tuottanut tulosta. Itselle tärkeitä elämänarvoja on mm. rehellisyys, perhe, terveys, vapaus jne. Parisuhteessa mm. luottamus, toisen kunnioitus ja arvostus. Nämä asiat ovat pahasti ristiriidassa parisuhteessamme.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:53"]Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista..
[/quote]
Ei mun tarviskaan kelvata muille, en halua miestä enää parisuhteeseen. Uskoisin saavani jonkun, jos haluan. Olen nuori, naisellinen, usean lapsen äiti ja silti itsestäni pidän huolta
Nyt oli kyse siitä, haluaako joku mieheni eikä minua. Vielä ehtisi tän päivän puolella tulla perille ainakin 150km päähän. En viitsisi kadullekaan heittää.
Jo toisessa lauseessa lähtee menemään vikaan "olen yrittänyt hänestä koulia..."
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:53"]Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista.. [/quote] Ei mun tarviskaan kelvata muille, en halua miestä enää parisuhteeseen. Uskoisin saavani jonkun, jos haluan. Olen nuori, naisellinen, usean lapsen äiti ja silti itsestäni pidän huolta
[/quote]
Usean lapsen äiti ei ole meriitti miesmarkkinoilla .. sanoisin jopa että päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:17"]
Nyt oli kyse siitä, haluaako joku mieheni eikä minua. Vielä ehtisi tän päivän puolella tulla perille ainakin 150km päähän. En viitsisi kadullekaan heittää.
[/quote]
Et sinä mitään heitä. Enintään miehesi heittää sinut parvekkeelta alas, jos lukee kirjoitelmiasi. (siis se kuviteltu mies)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:57"]
Ikävää, nämä rentut ovat juuri niitä parhaita sängyssä :) Mutta eivät todellakaan aviomiesmatskua :D
[/quote]
Pyh, mun kunnollinen mieheni ainakin on ihan paras sängyssä <3 En usko, et löytyy renttua, joka voittais sen.
Mä koitan nyt kovin keksiä käyttökohdetta näille tarjolla oleville miehille, mutta vaikeeta on. Oon sen verran pihi, että ikinä ei viittis heittää mitään pois, jos sitä voi vielä käyttää johonkin, mutta joskus on vaan luovutettava. Vielä koitan pohtia, et voisko ton itsekkyyden ja oman edun tavoittelun kääntää jotenkin siten, että miehen sais huomaamattaan toimimaan toisten hyväksi...
[/quote]
Voi senkun keksisi, miehellä on kalliit harrastukset sun muut, mutta minulla ei ole koskaan ollut mahdollisuutta harrastaa mitään muuta kuin lenkkeilyä ym. ilmaista, koska on pakko ollut ajatella toimeentuloa. Siitä tulikin mieleen, että hän on myös vastuuton. Eikö kukaan nyt huoli?
AP
[/quote]
Etkö osaa pitää puoliasi marttyyri?
Onhan sinulla varmasti omia tuloja? Harrasta niillä äläkä itke. Itse olet vastuussa onnestasi/viihtymisestäsi
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää.
Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :)
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää.
[/quote] ai helvetti mulla ihan sama, liekö saman satsin maanantaikappaleita :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:53"]Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista.. [/quote] Ei mun tarviskaan kelvata muille, en halua miestä enää parisuhteeseen. Uskoisin saavani jonkun, jos haluan. Olen nuori, naisellinen, usean lapsen äiti ja silti itsestäni pidän huolta
[/quote]
Usean lapsen äiti ei ole meriitti miesmarkkinoilla .. sanoisin jopa että päinvastoin.
[/quote]
Jep tiedän.. :) en tarvi miestä elämään, jos niikseen on. Mutta ehdokkaita on jo nyt, vaikka tietävät minun lapseni, siksi uskon, että saan miehen, jos haluan joskus tulevaisuudessa. Tämänhetkinen tunne on, etten jaksa ketään rinnalleni kulkemaan. Lapset ovat nyt kaikki kaikessa.
Ap
Voiskohan ne viedä kierrätyskeskukseen?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää. Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :) [/quote][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää. Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :) [/quote] ai helvetti mulla ihan sama, liekö saman satsin maanantaikappaleita :D
[/quote]
Olet siis pieni nainen? ..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää. Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :) [/quote][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää. Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :) [/quote] ai helvetti mulla ihan sama, liekö saman satsin maanantaikappaleita :D
[/quote]
Olet siis pieni nainen? ..
[/quote]
Kolmen kimppa siis .. pieni ämmä ja sen miehen voit kyllä jättää kotiin ..
Niin ja tää on vielä huono sängyssä t. 55
Kylläpä on kusipäisiä naisia olemassa
T: n29
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:17"]
Miten "hyvä seksi" voi riittää pitämään parisuhdetta yllä? Tätä en ole koskaan tajunnut... Enkä oikein usko, että se onnistuu. Pikkuisen muut asiat ovat ykkösiä kun pitkässä suhteessa ollaan.
[/quote]
Omasta päästä keksittyä. Jos mies on hyvä sängyssä, niin mitään muuta ei voi olla .. mä en kestä näitä ihmisiä.
[/quote]
Miksi urheilussa miehet ja naiset kilpailee eri sarjoissa? Koska miehet ovat hippusen parempia urheilussa. Eiköhän tämä ollut tässä. (huippu-urheilija nainen voi kuitenkin voittaa tavallisen miehen, mutta ette te tavikset ole mitään huippu-urheilijoita)