HALUAAKO JOKU MUN MIEHEN?
Tarjolla olisi lähempänä kolmeakymppiä oleva mies pienellä ämmällä. Olen hänestä yrittänyt koulia kelpo aviomiestä kohta kymmenen vuoden ajan. Enää ei riitä kärsivällisyys. Hänen piirteitään ovat mm. oman edun tavoittelu, epärehellisyys, muiden ihmisten hyväksikäyttäjä, lihava, tupakoi, sivistymätön, juntti... jne. näitä riittää.
Tästä seuraavalle haastetta elämään. Luovun hänestä mielelläni. Kysy ihmeessä lisää :)
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:53"]Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista.. [/quote] Ei mun tarviskaan kelvata muille, en halua miestä enää parisuhteeseen. Uskoisin saavani jonkun, jos haluan. Olen nuori, naisellinen, usean lapsen äiti ja silti itsestäni pidän huolta [/quote] Usean lapsen äiti ei ole meriitti miesmarkkinoilla .. sanoisin jopa että päinvastoin. [/quote] Jep tiedän.. :) en tarvi miestä elämään, jos niikseen on. Mutta ehdokkaita on jo nyt, vaikka tietävät minun lapseni, siksi uskon, että saan miehen, jos haluan joskus tulevaisuudessa. Tämänhetkinen tunne on, etten jaksa ketään rinnalleni kulkemaan. Lapset ovat nyt kaikki kaikessa. Ap
[/quote]
Tätä on selvitetty naisille niin usein .. monesti mies haluaa naista, ei naisen. Ymmärrätkö eron?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:17"] Nyt oli kyse siitä, haluaako joku mieheni eikä minua. Vielä ehtisi tän päivän puolella tulla perille ainakin 150km päähän. En viitsisi kadullekaan heittää. [/quote] Et sinä mitään heitä. Enintään miehesi heittää sinut parvekkeelta alas, jos lukee kirjoitelmiasi. (siis se kuviteltu mies) [/quote] Ei oo parveketta, saa lukea vapaasti, en jaksa enää välittää. [/quote] Onnistuu se ikkunastakin .. [/quote] Jep :) Voi yrittää
[/quote]
On yritetty .. kerran olen viskannut naiseni pellolle ja kerran nainen on minut, kun leikin reunalla .. Ehkäpä huumorimme menee hieman yli ..?
Mua kyllä kiinnostais toi, että tois metsän antimia pöytään. Laittaako ne itse loppuun saakka? Koska mä en ala mitään sorsia kynimään.
Ja sekin kuulostaa hyvältä, että viihtyy puolet vuodesta siellä metsässä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:09"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:53"]Onko sussa mitään vikaa? Kannattaa miettiä tarkkaan ennenku heivaat ukkos pihalle. Jos et enää itse kelpaakkaan muille? Ja jos teillä seksi luistaa niin luultavasti soittelet sille silloinkun sä haluat joten voi voi sitä uutta naista.. [/quote] Ei mun tarviskaan kelvata muille, en halua miestä enää parisuhteeseen. Uskoisin saavani jonkun, jos haluan. Olen nuori, naisellinen, usean lapsen äiti ja silti itsestäni pidän huolta [/quote] Usean lapsen äiti ei ole meriitti miesmarkkinoilla .. sanoisin jopa että päinvastoin. [/quote] Jep tiedän.. :) en tarvi miestä elämään, jos niikseen on. Mutta ehdokkaita on jo nyt, vaikka tietävät minun lapseni, siksi uskon, että saan miehen, jos haluan joskus tulevaisuudessa. Tämänhetkinen tunne on, etten jaksa ketään rinnalleni kulkemaan. Lapset ovat nyt kaikki kaikessa. Ap
[/quote]
Tätä on selvitetty naisille niin usein .. monesti mies haluaa naista, ei naisen. Ymmärrätkö eron?
[/quote]
Ymmärrän toki eron. On tullut koettua niitäkin miehiä jotka haluavat vain naista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:01"]Miksi aloit samantien nuorena synnyttämään, kun et vielä edes tuntenut koko poikaa...? Kunhan ihmettelen näitä lukuisia tapauksia. [/quote] Asiat näytti silloin hyvältä ja luulin tuntevani miehen useiden vuosien seurustelujen jälkeen. Halusimme lapset nuorena eikä kuuskymppisenä.
[/quote]
Ai niin.. En muistanut mitkä oli vaihtoehdot.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:17"]Mua kyllä kiinnostais toi, että tois metsän antimia pöytään. Laittaako ne itse loppuun saakka? Koska mä en ala mitään sorsia kynimään.
Ja sekin kuulostaa hyvältä, että viihtyy puolet vuodesta siellä metsässä.
[/quote]
Ihanaaa!! Joku löytyi!! Tuo metsän antimia kotiin ja laittaa ne valmiiksi. En itsekkään pysty näkemään eläinriekaleita.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:17"] Nyt oli kyse siitä, haluaako joku mieheni eikä minua. Vielä ehtisi tän päivän puolella tulla perille ainakin 150km päähän. En viitsisi kadullekaan heittää. [/quote] Et sinä mitään heitä. Enintään miehesi heittää sinut parvekkeelta alas, jos lukee kirjoitelmiasi. (siis se kuviteltu mies) [/quote] Ei oo parveketta, saa lukea vapaasti, en jaksa enää välittää. [/quote] Onnistuu se ikkunastakin .. [/quote] Jep :) Voi yrittää
[/quote]
On yritetty .. kerran olen viskannut naiseni pellolle ja kerran nainen on minut, kun leikin reunalla .. Ehkäpä huumorimme menee hieman yli ..?
[/quote]
Huumoria huumoria.. :D Tää koko ketju on huumoria.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:01"]Miksi aloit samantien nuorena synnyttämään, kun et vielä edes tuntenut koko poikaa...? Kunhan ihmettelen näitä lukuisia tapauksia. [/quote] Asiat näytti silloin hyvältä ja luulin tuntevani miehen useiden vuosien seurustelujen jälkeen. Halusimme lapset nuorena eikä kuuskymppisenä.
[/quote]
Ai niin.. En muistanut mitkä oli vaihtoehdot.
[/quote]
No nyt tiedät :))) hahhaa
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:04"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:01"]Miksi aloit samantien nuorena synnyttämään, kun et vielä edes tuntenut koko poikaa...? Kunhan ihmettelen näitä lukuisia tapauksia. [/quote] Asiat näytti silloin hyvältä ja luulin tuntevani miehen useiden vuosien seurustelujen jälkeen. Halusimme lapset nuorena eikä kuuskymppisenä. [/quote] Ai niin.. En muistanut mitkä oli vaihtoehdot. [/quote] No nyt tiedät :))) hahhaa
[/quote]
Hahhaa :)))
En taida sittenkään vielä luopua siitä. Siivos just kyökin ja toi mulle suklaata. Nyt sitten sitä paljon puhuttua hyvää seksiä. Öitä! Palataan huomenna asiaan.
Kyllä sen "hyvän seksin" merkityksen suhteen ylläpitävänä voimana huomaa viimeistään sitten, kun sitä ei enää saa. Sitten kun miehelle seksi on vain yksi hoidettava ongelma muiden joukossa eikä mies osaa kokea seksiä iloksi sellaisenaan. Kokemusta on.
Naurattaisi muuten, jos ei itkettäisi. Eroamassa itse juuri, enkä omasta tahdosta, vaikka puhumaton puupökkelöhän se oli eikä seksikään sitä paljon enää kiinnostanut, vaikka taitoja olisi ollut vaikka mihin. Enkä itsekään nyt ihan siltä näytä, että säkkiin pitäisi pukea, jos joku sellaista arvelee. Ja hyvää seksiä nyt saa sitten vain itsensä kanssa, vaikka muukin kelpaisi, mutta sitä saanee odottaa.... varmaan turhaan, mistään ja milloinkaan... Mutta mitäs käyttöä hiljaiselle puupökkelölle olisi?
Mä ehdotan sellasta vaihtorinkiä! Täältä sais kiltin, kunnollisen ja fiksun työssäkäyvän kolmekymppisen miehen. Plussana on et haluaa lapsia ja siitä tulee vielä hyvä isä, mut miinuksina on mieletön jääräpäisyys ja se ettei se halua seksiä. Lainkaan. Koskaan. Et naiset jotka ei pidä seksistä, täältä tulis hyvä vastakappale :D
itse nukun pitkään ja mieheni kyllä nousee aamuisi. ylös vaikkei olisi ku. 4h nukkunut ja autot on myös hänen intohimonsa ja romanttinen
Muuten olisin voinu huolia mut nuo lapset on jo iso miinus!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:45"]Onko palautusoikeutta jos en ole tyytyväinen laatuun?
[/quote]
30 päivää?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 01:14"]
Mä ehdotan sellasta vaihtorinkiä! Täältä sais kiltin, kunnollisen ja fiksun työssäkäyvän kolmekymppisen miehen. Plussana on et haluaa lapsia ja siitä tulee vielä hyvä isä, mut miinuksina on mieletön jääräpäisyys ja se ettei se halua seksiä. Lainkaan. Koskaan. Et naiset jotka ei pidä seksistä, täältä tulis hyvä vastakappale :D
[/quote]
Ei tuosta kyl isää tule. Biologian tunnit?
Sorry vaan
Se on sinun eikä kenenkään muun joten itse olet valintasi tehnyt.
Vika ei ole miehessä. Siis katso peiliin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:36"]
Sorry vaan Se on sinun eikä kenenkään muun joten itse olet valintasi tehnyt. Vika ei ole miehessä. Siis katso peiliin.
[/quote]
On se vähän miehessäkin vika, mutta aina voi valita toisin. Meillä on seksiä n. joka toinen päivä.
M43
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:17"] Nyt oli kyse siitä, haluaako joku mieheni eikä minua. Vielä ehtisi tän päivän puolella tulla perille ainakin 150km päähän. En viitsisi kadullekaan heittää. [/quote] Et sinä mitään heitä. Enintään miehesi heittää sinut parvekkeelta alas, jos lukee kirjoitelmiasi. (siis se kuviteltu mies) [/quote] Ei oo parveketta, saa lukea vapaasti, en jaksa enää välittää.
[/quote]
Onnistuu se ikkunastakin ..
[/quote]
Jep :) Voi yrittää