Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko reilusti ylipainoinen löytää ikinä kumppania?

Vierailija
21.08.2015 |

Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi? [/quote] Eli pitäisi laihduttaa, jotta joku saa ulkoisesti sellaisen mitä haluaa? :D Kai ymmärrät tuon viestisi ristiriitaisuuden? Aito rakkaus ei ole kiinni kiloista, hiusten väristä eikä rintojen koosta. Siihen vaikuttaa jokin aivan muu. Toki, toi nyt on vaan tää mun mielipiteeni, onhan niitäki jotka haluaa ulkoisesti täydellisen ja jos kumppani repsahtaa vähänkin niin toinen jättää. Mut kaippa sekin on sitten rakkautta. [/quote] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi? [/quote] Eli pitäisi laihduttaa, jotta joku saa ulkoisesti sellaisen mitä haluaa? :D Kai ymmärrät tuon viestisi ristiriitaisuuden? Aito rakkaus ei ole kiinni kiloista, hiusten väristä eikä rintojen koosta. Siihen vaikuttaa jokin aivan muu. Toki, toi nyt on vaan tää mun mielipiteeni, onhan niitäki jotka haluaa ulkoisesti täydellisen ja jos kumppani repsahtaa vähänkin niin toinen jättää. Mut kaippa sekin on sitten rakkautta. [/quote] Se on vähän eri asia jos jo tuttu kumppani repsahtaa. Ihan realismin nimissä aika harva normaalipainoinen ihminen pystyy ajattelemaan tuon ääripään ihmistä potentiaalisena kumppanina ilman mitään fetissejä. Sehän on jo jonkinlainen hälytysmerkki elämänhallinnan suhteen.

[/quote]

Niinpä. On eri asia rupsahtaa "vähänkin" kuin olla 50 kg ylipainoinen. Kyllähän tuo rajaa aika paljon mahdollisuuksia pakostikin. Varmasti joku löytyy, kun tarpeeksi jaksaa etsiä, mutta laihduttaminen voisi helpottaa asioita. Ja ihan turha alkaa inistä, että ei ole tosirakkautta, jos tarvitsee muuttaa itseään. Se muutos on tarpeellinen ihan terveyden takia, eikä pinnallisten seikkojen.

Vierailija
22/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.
[/quote]

50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa.
[/quote]

Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä jokin muu asia, joka heikentää miehen itsetuntoa kuten työttömyys tai vastaava.

Vierailija
24/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:39"]Onko hänellä jokin muu asia, joka heikentää miehen itsetuntoa kuten työttömyys tai vastaava.
[/quote]

Nii, onhan se nyt ennenkuulumatonta, että työelämässä oleva mies rakastuisi läskiin naiseen ihan luonteen takia. :D

Vierailija
25/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä.

[/quote]

Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita.

Vierailija
26/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä.

[/quote]

Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita.
[/quote]

Sori vaan mutta mies on vielä komea kaupan päälle. Olisi useampikin nainen ottamassa. Lisäksi ei pelkää työntekoa eli ei tarvitse pelätä että istuu kotona juomassa kaljaa ja raapimassa munia

Vierailija
27/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aitoa romanttista rakkautta mies voi tuntea vain kaunista naista kohtaan. Toki lihavaan naiseen saatetaan tyytyä paremman puutteessa. Luonne voi totta kai olla mahtava, mutta silti mies haluaa aina mieluummin sen hoikan naisen ja mahtavan luonteen.

Vierailija
28/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä. [/quote]   Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita. [/quote] Sori vaan mutta mies on vielä komea kaupan päälle. Olisi useampikin nainen ottamassa. Lisäksi ei pelkää työntekoa eli ei tarvitse pelätä että istuu kotona juomassa kaljaa ja raapimassa munia

[/quote]

Sori vaan, mut niinhän se on sun mielestä komea.. Oikeasti komea mies ei ota mitään lihavaa amatsooninaista itselleen.

Vierailija
29/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä. [/quote]   Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita. [/quote] Sori vaan mutta mies on vielä komea kaupan päälle. Olisi useampikin nainen ottamassa. Lisäksi ei pelkää työntekoa eli ei tarvitse pelätä että istuu kotona juomassa kaljaa ja raapimassa munia

[/quote]

Sori vaan, mut niinhän se on sun mielestä komea.. Oikeasti komea mies ei ota mitään lihavaa amatsooninaista itselleen.
[/quote]

Sinäkö määrität sen kuka on komea ja kuka ei? Sun mielipidekö on se ainoa oikea?
En ole tuo kenelle kommentoit, mutta munkin miehellä vientiä olis vaikka millä mitalla. Hoikat ja kauniit naiset olis halukkaita ottamaan tuon mun mieheni, vaan silti se mieluummin pysyy läakin kihlattunsa kanssa kuin ottaisi niitä hoikkia, kauniita ja iiihanalla luonteella olevia naisia.

Vierailija
30/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

Ei oo vaan mun mielestä kun joka paikassa naiset pörrää ympärillä :D vain se että itse olet pinnallinen ja ruma sisältä ja ulkoa ei tarkoita että kaikki ovat

Vierailija
31/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi faktaa. 

1. Kyllä voi löytää.

2. Hoikempi löytää tietenkin helpommin. Sama nainen 50kg ylipainoiseina on fetissimiehiä lukuunottamatta aina paljon huonompi vaihtoehto kuin sama nainen normaalipainoisena. Eikait tälläisestä oikeasti tarvitsisi edes keskustella...

Vierailija
32/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä. [/quote]   Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita. [/quote] Sori vaan mutta mies on vielä komea kaupan päälle. Olisi useampikin nainen ottamassa. Lisäksi ei pelkää työntekoa eli ei tarvitse pelätä että istuu kotona juomassa kaljaa ja raapimassa munia [/quote]   Sori vaan, mut niinhän se on sun mielestä komea.. Oikeasti komea mies ei ota mitään lihavaa amatsooninaista itselleen. [/quote] Sinäkö määrität sen kuka on komea ja kuka ei? Sun mielipidekö on se ainoa oikea? En ole tuo kenelle kommentoit, mutta munkin miehellä vientiä olis vaikka millä mitalla. Hoikat ja kauniit naiset olis halukkaita ottamaan tuon mun mieheni, vaan silti se mieluummin pysyy läakin kihlattunsa kanssa kuin ottaisi niitä hoikkia, kauniita ja iiihanalla luonteella olevia naisia.

[/quote]

Kylläpä meni tunteisiin. No jos miehesi olisi oikeastikin komea, niin sääliksi käy että tuollaiseen maitovalaaseen joutuu tyytyä joka syö mieluummin jätskiä kotona kun menee lenkille.

Vierailija
33/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lihava etsiä kumppania tinderistä? Olen läski, myös naamasta, joten kuvan laittaminen tuollaiseen pelottaa. Mutta tinder on kuitenkin nykyaikaa, ja houkuttelisi itseäni enemmän kuin esim nettideittailu, jossa pitää kirjoittaa ummet ja lammet itsestään siihen esittelyyn.

Vierailija
34/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:55"]

Voiko lihava etsiä kumppania tinderistä? Olen läski, myös naamasta, joten kuvan laittaminen tuollaiseen pelottaa. Mutta tinder on kuitenkin nykyaikaa, ja houkuttelisi itseäni enemmän kuin esim nettideittailu, jossa pitää kirjoittaa ummet ja lammet itsestään siihen esittelyyn.

[/quote]

Olen normaalipainoinen, mutta epävalokuvauksellinen. Jos hakee kumppania, jolle ulkonäkö ei ole tärkeä, eikö Tinder ole viimeinen paikka hakea?

Vierailija
35/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan. [/quote] 50kg nyt on niin törkeän paljon että onnea matkaan. Selvä on se että kumppaninkin täytyy olla samaa valasluokkaa että ymmärrätte toisianne. Turha siis hoikemmasta unelmoidakaan, ja onnellisempi olet kun saat mättää burgeria napaan toisen sian kanssa. [/quote] Minä 173cm ja painoa 132kg ja mun mies on about 10cm pitempi ja todella laiha. Ihana mies ja kohtelee mua kun prinsessaa. Eikä hänellä ole läskifetissiä. [/quote]   Tollasia kukkakeppejä on paljon jotka saa vain läskejä naisia. Eivät ole mitään komeita. [/quote] Sori vaan mutta mies on vielä komea kaupan päälle. Olisi useampikin nainen ottamassa. Lisäksi ei pelkää työntekoa eli ei tarvitse pelätä että istuu kotona juomassa kaljaa ja raapimassa munia [/quote]   Sori vaan, mut niinhän se on sun mielestä komea.. Oikeasti komea mies ei ota mitään lihavaa amatsooninaista itselleen. [/quote] Ei oo vaan mun mielestä kun joka paikassa naiset pörrää ympärillä :D vain se että itse olet pinnallinen ja ruma sisältä ja ulkoa ei tarkoita että kaikki ovat

[/quote]

Kukas tässä on väittänyt että olen ruma sisältä ja ulkoa? Kappas, teet samoja  päätelmiä tuntemattomasta ihmisestä. Jos miehesi on TODELLA laiha kuten itse kuvailit niin joo, tuskin on komea :D Ja ikäkin vaikuttaa. Mutta ihan sama, elä sinä kuvitelmissasi porsas.  Miesparka.

Vierailija
36/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:49"]

[/quote]

Olen kateellisena (hoikkana ja ok nättinä) naisena nähnyt MONTA oikeasti komeaa miestä reilusti ylipainoisen naisen kanssa.

Vaikka te luuserimiehet ajattelette eri tavalla, parhaimmat miehet valitsee naisen kokonaisuuden, ei yksittäisen ominaisuuden kuten rasvan määrän, perusteella.

Vierailija
37/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuklaileppa feederism, kyllä näille palleroille on ottajansa!

Vierailija
38/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kannattaa, mutta laita vartalosta kuva myös tietysti.

Vierailija
39/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:57"]

[/quote]

Olen normaalipainoinen, mutta epävalokuvauksellinen. Jos hakee kumppania, jolle ulkonäkö ei ole tärkeä, eikö Tinder ole viimeinen paikka hakea?

[/quote]

mun mielestä tinder on kuitenkin nykyaikaa, oli se pärstä millainen tahansa. Ei mullekaan kumppanin ulkonäkö ole tärkeä, mutta en tapaa miehiä oikeasti missään. En käy baareissa, enkä miehen etsimisen takia siellä ala käymään.

Vierailija
40/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

132kg paino on todella sairaalloista.. Hyi että, milloin olet viimeksi havahtunut peiliin katsoessasi että näytänpä järkyttävältä? Oikeasti, tee itsellesi jotain! Noloa painaa noin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä