Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES onko LEVEÄT HARTIAT mielestäsi rumat NAISELLA?

Vierailija
20.08.2015 |

Onko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on sillä tavalla hankala, että jokainen ymmärtä leveät hartiat eri tavalla. X-vartalo naisella kyllä miellyttää useimpia. Krista Kosone on pitkä, leveäharteinen ja kaunis. Joku rasvaprosentiltaan hyvin iso moukarinheittäjä saattaa olla monien mielestä leveine hartioineen epäviehättävä.

Vierailija
22/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, onko leveät hartiat jonkun nobodyn mielestä sopivat naiselle vai ei. Mulla on leveät hartiat, koska käyn 4 kertaa viikossa kuntosalilla. Olen käynyt jo 15 vuotta, joten eiköhän se tiettynä lihaksikkuutena näy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:43"]Mulle on aivan sama, onko leveät hartiat jonkun nobodyn mielestä sopivat naiselle vai ei. Mulla on leveät hartiat, koska käyn 4 kertaa viikossa kuntosalilla. Olen käynyt jo 15 vuotta, joten eiköhän se tiettynä lihaksikkuutena näy. 
[/quote]

Mikäs sä sit oot jos et nobody?

Vierailija
24/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveät hartiat ja ilmeisesti vieläpä sellaset pullohartiat. Pidän juurikin hartioita epäsuhtaisimpana osana kroppaani. Jostain syystä paksut käsivarret vielä suhteutettuna muuhun kroppaani.

Vierailija
25/33 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat naisella on todella seksikkäät, jos jalkojen välissä heiluu pippeli.

Vierailija
26/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat naisella on todella seksikkäät, jos jalkojen välissä heiluu pippeli.

Minusta on kivat ilman pippeliäkin 🤗

Vierailija
27/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pullohartia?

Vierailija
28/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan siitä, että onko se leveys luuston/treenin aiheuttamaa vaiko vaan läskin. Nykyisin näkee tosi paljon sellaisia eteenpäin kääntyneitä olkapäitä ja muutenkin paksuja käsivarsia ja massiivista yläkroppaa (salkkari-jutta hyvä esimerkki) joka ei siis ole treenaamalla hankittu. 

29/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitte vielä jos naisella on oikein isot jalat ja kädet, niin on kyllä jo hieman nou nou.

Vierailija
30/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, rakastan uimareita

Vierailija
31/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveät hartiat ja ilmeisesti vieläpä sellaset pullohartiat. Pidän juurikin hartioita epäsuhtaisimpana osana kroppaani. Jostain syystä paksut käsivarret vielä suhteutettuna muuhun kroppaani.

Mulla sama ja lisäksi sitä samaa paksuutta on rintakehässä (ei siis leveyttä vaan nimenomaan tasapaksuutta) joka tekee sen, että käsivarret ei "roiku" olkapäistä vaan ne hassusti lepää kyljessä kiinni ja koko yläkroppa on tavallaan yhtä ja samaa massaa etenkin kauempaa katsottuna.

Jotenkin siis on liian kapeat hartiat luuston puolesta kun olkapäät ei ole ne uloimmat vaan sen jälkeen vielä käsivarsi levenee. Ihan tuskaa löytää tällaiseen kroppamalliin istuvia vaatteita (joku paitapusero on ihan no-no) ja ihan kaikissa mekoissa näyttää vaan hassulta ja omituiselta.

Vierailija
32/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä miehillä on erilaisia naismakuja? Joku tykkää urheilullisesta, leveäharteisesta ja kapealanteisesta, joku tykkää pehmoisesta leveälanteisesta mikä antaa vaikutelman "hyvästä synnyttäjästä".

Vierailija
33/33 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tekevät naisesta poikamaisen tai miehekkään, niin eivätpä ne oikein silloin laita viisaria värähtämään. Tosin itse olen huomannut että kun tutustuu omasta mielestään ei niin viehättävään naiseen ja sitten kun oppii vähän tuntemaan ja nainen osoittautuu mukavaksi, niin hän alkaa myös näyttämään kivalta silmissäni. Toimii myös päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän