Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei pääse millään koronatestiin vaikka kotitesti positiivinen

Vierailija
15.03.2022 |

Tarvitsen matkaa varten todisteen että olen koronan sairastanut kun en voi kolmatta rokotettakaan ottaa 3 kuukauteen. Miten muut olette toimineet? Ja miksi todettuja tapauksia on jseampi kymmen tuhatta päivässä vaikka testeihin edes pääse.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että tarvitset työnantajaa varten todistuksen jotta olet oikeutettu tartuntatautipäivärahaan. Näin minä pääsin testiin, tänään pitäisi tulla tulos.

Minä olen sotealalla ja silti hirveä tenttaus missä olen töissä ja miksi nyt pitää päästä testiin... Ilmeisesti isoja eroja siis kuntien välillä siinä kuka pääsee ja kuka ei.

Näköjään. Itse pääsin täyttämällä oirekyselyn omaolossa ja kirjoitin lisätietoihin että työnantaja vaatii tuon todistuksen, työpaikkaa ei sen kummemmin kyselty. Turussa tämä.

Vierailija
42/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että tarvitset työnantajaa varten todistuksen jotta olet oikeutettu tartuntatautipäivärahaan. Näin minä pääsin testiin, tänään pitäisi tulla tulos.

Minä olen sotealalla ja silti hirveä tenttaus missä olen töissä ja miksi nyt pitää päästä testiin... Ilmeisesti isoja eroja siis kuntien välillä siinä kuka pääsee ja kuka ei.

Näköjään. Itse pääsin täyttämällä oirekyselyn omaolossa ja kirjoitin lisätietoihin että työnantaja vaatii tuon todistuksen, työpaikkaa ei sen kummemmin kyselty. Turussa tämä.

Just tänään turussa omaoloon laitettu tiedot ja että tarve todistukselle niin ei pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tänään turussa omaoloon laitettu tiedot ja että tarve todistukselle niin ei pääse.

Oho! Voikohan tosiaan riippua noin paljon käsittelijästä? Itse laitoin eilen omaolon ja pääsin saman päivän aikana testiin. Tänään tai huomenna tulee tulos. Toki mulla oli aika paljon oireita ja positiivinen kotitesti myös.