Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei pääse millään koronatestiin vaikka kotitesti positiivinen

Vierailija
15.03.2022 |

Tarvitsen matkaa varten todisteen että olen koronan sairastanut kun en voi kolmatta rokotettakaan ottaa 3 kuukauteen. Miten muut olette toimineet? Ja miksi todettuja tapauksia on jseampi kymmen tuhatta päivässä vaikka testeihin edes pääse.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa maksaa viiden hengen reissu niin on sulla varaa maksaa viiden hengen testitkin.

Terveisin hän joka valitsee ostaako shampoota vai perunoita ja on äärimmäisen kiitollinen sosiaaliturvasta kun se tulee TARPEESEEN

Vierailija
22/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiselle ei todellakaan pääse. Tartuntaluvut ovat varmasti oikeasti kolminkertaiset. Eikä pääse edes työterveyden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen terveydenhuolto on VITSI.

Vierailija
24/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin kunnalliseen testiin, kun kerroin että tulos tarvitaan työantajaa ja tartuntatautipäivärahaa varten.

Toivottavasti jäät lomallasi rekan alle ja kuolet pois valehtelija.

Vierailija
25/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin kunnalliseen testiin, kun kerroin että tulos tarvitaan työantajaa ja tartuntatautipäivärahaa varten.

Juuri näin!

Vierailija
26/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin ajan netin kautta, kirjoitin, että työnantaja vaatii virallisen testin. Pääsin, eivät kommentoineet mitenkään asiaa.

Vierailija
27/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se 3. rokotus joka on ilmainen. On sulla murheet.

Vierailija
28/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, jos kirjoitin epäselvästi. En siis itse ole menossa mihinkään lomalle, vaan tarvitsin todistuksen ihan oikeasti noita asioita varten. Kommentoin sen takia, kun täällä sanottiin, ettei todistusta voi saada kuin vakavasti sairaat tai sote-alan henkilöt.

Vierailija
29/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti pääsi eilen testiin Leppävaaraan. Tulos positiivinen.

Vierailija
30/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 livesillä on kelakortillA testi maksuton, todistuksesta joudut maksamaan.

Vierailija
31/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sotessa pääsee testiin kun vaan varaa netistä ajan ja menee. En tiedä, tenttaako ne sen enempää jos soittamalla varaa ajan.

Vierailija
32/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut mielenterveys apua itsellesi? Et ole normaali jos toivot toisen ihmisen kuolemaa.

Vierailija
33/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton ja pääsin tai siis lähetettiin testiin… oireetkin hyvin lieviä. Kokeile sanoa ettei sulla ole rokotteita.

Vierailija
34/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton ja pääsin tai siis lähetettiin testiin… oireetkin hyvin lieviä. Kokeile sanoa ettei sulla ole rokotteita.

Samallahan voi kokeilla vaikka antaa eri henkilötunnuksen, jos vaikka tärppäisi.

Luuletko että rokotustiedot eivät terveydenhuollossa näy?

Vierailija
35/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys tärkeillä aloilla testaa

Vierailija
36/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa se rokote, meillä ainakin annetaan 4 viikkoa sairastetun taudin jälkeen.

Vierailija
37/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tarvitset työnantajaa varten todistuksen jotta olet oikeutettu tartuntatautipäivärahaan. Näin minä pääsin testiin, tänään pitäisi tulla tulos.

Vierailija
38/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että testi voi näyttää positiivista vielä 3 kk sairastetun taudin jälkeen?

Vierailija
39/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi testibussia? Turussa ainakin on pari joihin voi mennä ilman ajanvarausta. Jonot vaan voi olla pitkiä, mutta jos pysyt tolpillasi niin eipä se haittaa.

Vierailija
40/43 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että tarvitset työnantajaa varten todistuksen jotta olet oikeutettu tartuntatautipäivärahaan. Näin minä pääsin testiin, tänään pitäisi tulla tulos.

Minä olen sotealalla ja silti hirveä tenttaus missä olen töissä ja miksi nyt pitää päästä testiin... Ilmeisesti isoja eroja siis kuntien välillä siinä kuka pääsee ja kuka ei.