Ei pääse millään koronatestiin vaikka kotitesti positiivinen
Tarvitsen matkaa varten todisteen että olen koronan sairastanut kun en voi kolmatta rokotettakaan ottaa 3 kuukauteen. Miten muut olette toimineet? Ja miksi todettuja tapauksia on jseampi kymmen tuhatta päivässä vaikka testeihin edes pääse.
Kommentit (43)
Julkiselle ei todellakaan pääse. Tartuntaluvut ovat varmasti oikeasti kolminkertaiset. Eikä pääse edes työterveyden kautta.
Julkinen terveydenhuolto on VITSI.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin kunnalliseen testiin, kun kerroin että tulos tarvitaan työantajaa ja tartuntatautipäivärahaa varten.
Toivottavasti jäät lomallasi rekan alle ja kuolet pois valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin kunnalliseen testiin, kun kerroin että tulos tarvitaan työantajaa ja tartuntatautipäivärahaa varten.
Juuri näin!
Minä varasin ajan netin kautta, kirjoitin, että työnantaja vaatii virallisen testin. Pääsin, eivät kommentoineet mitenkään asiaa.
Ota se 3. rokotus joka on ilmainen. On sulla murheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, jos kirjoitin epäselvästi. En siis itse ole menossa mihinkään lomalle, vaan tarvitsin todistuksen ihan oikeasti noita asioita varten. Kommentoin sen takia, kun täällä sanottiin, ettei todistusta voi saada kuin vakavasti sairaat tai sote-alan henkilöt.
Ihan normaalisti pääsi eilen testiin Leppävaaraan. Tulos positiivinen.
9 livesillä on kelakortillA testi maksuton, todistuksesta joudut maksamaan.
Meidän sotessa pääsee testiin kun vaan varaa netistä ajan ja menee. En tiedä, tenttaako ne sen enempää jos soittamalla varaa ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut mielenterveys apua itsellesi? Et ole normaali jos toivot toisen ihmisen kuolemaa.
Olen rokottamaton ja pääsin tai siis lähetettiin testiin… oireetkin hyvin lieviä. Kokeile sanoa ettei sulla ole rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja pääsin tai siis lähetettiin testiin… oireetkin hyvin lieviä. Kokeile sanoa ettei sulla ole rokotteita.
Samallahan voi kokeilla vaikka antaa eri henkilötunnuksen, jos vaikka tärppäisi.
Luuletko että rokotustiedot eivät terveydenhuollossa näy?
Työterveys tärkeillä aloilla testaa
Käy hakemassa se rokote, meillä ainakin annetaan 4 viikkoa sairastetun taudin jälkeen.
Sano että tarvitset työnantajaa varten todistuksen jotta olet oikeutettu tartuntatautipäivärahaan. Näin minä pääsin testiin, tänään pitäisi tulla tulos.
Tiesitkö, että testi voi näyttää positiivista vielä 3 kk sairastetun taudin jälkeen?
Onko paikkakunnallasi testibussia? Turussa ainakin on pari joihin voi mennä ilman ajanvarausta. Jonot vaan voi olla pitkiä, mutta jos pysyt tolpillasi niin eipä se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sano että tarvitset työnantajaa varten todistuksen jotta olet oikeutettu tartuntatautipäivärahaan. Näin minä pääsin testiin, tänään pitäisi tulla tulos.
Minä olen sotealalla ja silti hirveä tenttaus missä olen töissä ja miksi nyt pitää päästä testiin... Ilmeisesti isoja eroja siis kuntien välillä siinä kuka pääsee ja kuka ei.
Jos sulla on varaa maksaa viiden hengen reissu niin on sulla varaa maksaa viiden hengen testitkin.
Terveisin hän joka valitsee ostaako shampoota vai perunoita ja on äärimmäisen kiitollinen sosiaaliturvasta kun se tulee TARPEESEEN