Nainen, tekeekö nuori Audia ajava mies vaikutuksen?
Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt.
Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)
Kommentit (121)
En lähtis eikä minuun tee muutenkaan vaikutusta ihminen joka kuvittelee että hänen "omaisuutensa"saisi minut kiinnostumaan hänestä.
Minua kun ei oikeasti kiinnosta millä autolla kukin ajelee,missä asuu tai paljon tilillä on rahaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:59"]
Audi ei mitenkään säväytä. Sitä paitsi kolmekymppinen ei ole mikään nuori, ainakaan minun mittapuullani. Toivoisin, että kolmekymppinen mies olisi jo miehistynyt ja kasvanut "aikuiseksi", vaikka tämä onkin usein toiveajattelua.Olen istunut erään miehen kyydissä joka vei minut treffeille täysin uudella ostamallaan audilla ja hän oli 24v. Mies ajoi huonosti ja oli selkeästi hirveän stressaantunut ja ajoi epäluottetavasti. Muutenkin vähän vässykkä mies ja valitettavasti pienimunainen joten seksiäkään ei sitten harrastettu.
Audi ei ole enää mikään luxus auto, ja kaiken voi pilata sillä jos kuski on huono tai hänelle on kusi noussut päähän, niinkuin useilla "minulla on audi" tyypeillä tahtoo olla.
Tykkään ferrareista. Ferrari voisikin jo sitten jonkin verran sytyttää; tai ashton martin. Luksusurheiluautot muutenkin sytyttävät enemmän jos autolla pitäisi tehdä vaikutus. Samalla kuitenkin toivon, että mies olisi maanläheinen ja ajaisi töihin ja kauppaan ja muualle pienipäästöisellä ja suht modernilla perheautolla, joka olisi jotain ihan "tavallista" merkkiä kuten nyt vaikka hyvin suosittu toyota. "Hyvä isi" tyyppinen mies on kaikkein seksikkäin, kunhan sitten joskus ottaa sen kunnon ferrarin sieltä tallista ja menisimme kaksistaan ihanalle kesäajelulle sillä.
[/quote]
Pikkutyttö joka pitää 30 vuotiasta miestä liian "lapsellisena", ja seuraavassa lauseessa kehuskelee että mies oli liian pienimunainen vässykkä. Sinulla on jotain vakavia ongelmia. Mikä auto muuten tuollainen ashton martin on? Tarkoititko juntti Aston Martinia?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:10"]Yksityis autoilu ei ole arvostettava piirre miehessä. Jos tarvii kuitenkin autoa hyvä auto on ekologinen sähköauto, ei bensa syöppö saastuttaja. Miehissä arvoatusta herrättäviä piirteitä on mm. ekologisuus, toisten huomioon ottaminen, ystävällisyys, toisten kunnioitus, positiivinen asenne elämään, ei arvostele muita tulojen perusteella, ei kuvittele olevansa parempi kuin muut, koska omistaa kalliin auton, ei yritä tehdä itsestää numeroa saadakseen huomiota. Tämä on toki vain minun mielipide ja jotku naiset voi arvostaa autoakin.
[/quote]
Tekeekö oikein kirjoitus vaikutuksen?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]
Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt.
[/quote]
Tekee vaikutuksen, ikävä kyllä negatiivisen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:57"]Kyllä sä vähän enemmän vetoaa kuin Toyotalla ajava. Jos se Audi on suht uusi. Kertoo, että mies on laatutietoinen ja tykkää ehkä vähän luksuksesta kuten minäkin, joten saatettaisiin olla saman henkisiä.
[/quote]
audi,luksusta.. salli mun nauraa. Sinä se et sitten tiedäkään mitään luksuksesta vaikka niin näytät kuvittelevan.
Ei kiinnostaisi ennen tutustumista ainakaan. Olen asunut kehitysmaassa jossa jotkut nuoret olivat valmiita tekemään aivan mitä vaan saadakseen komeita autoja, kauniita, tyttöjä tai rikkaan miehen. Se ilmiö on mielessäni kun näen ihmisen jolle joku kulkuväline on keskeinen arvo.
Ihminen joka määrittelee itsensä materian kautta ei mun mielestä ole yleensä kovin kiinnostava, omaisuudella on mulle lähinnä välinearvo. Autoihin tai vaatteisiin en kiinnitä huomiota, elleivät ne jostain syystä iske silmään, esim. vanha hyvin pidetty kupla tai silmääni epämukavilta näyttävät kengät. En kuitenkaan määrittele ihmistä kiinnostavaksi näiden perusteella.
Hei Ap! Katsoin juuri, että uusi fiat maksaa enemmän, kuin muutaman vuoden vanha Audi. Taidat olla köyhä?
Audi ei mitenkään säväytä. Sitä paitsi kolmekymppinen ei ole mikään nuori, ainakaan minun mittapuullani. Toivoisin, että kolmekymppinen mies olisi jo miehistynyt ja kasvanut "aikuiseksi", vaikka tämä onkin usein toiveajattelua.Olen istunut erään miehen kyydissä joka vei minut treffeille täysin uudella ostamallaan audilla ja hän oli 24v. Mies ajoi huonosti ja oli selkeästi hirveän stressaantunut ja ajoi epäluottetavasti. Muutenkin vähän vässykkä mies ja valitettavasti pienimunainen joten seksiäkään ei sitten harrastettu.
Audi ei ole enää mikään luxus auto, ja kaiken voi pilata sillä jos kuski on huono tai hänelle on kusi noussut päähän, niinkuin useilla "minulla on audi" tyypeillä tahtoo olla.
Tykkään ferrareista. Ferrari voisikin jo sitten jonkin verran sytyttää; tai ashton martin. Luksusurheiluautot muutenkin sytyttävät enemmän jos autolla pitäisi tehdä vaikutus. Samalla kuitenkin toivon, että mies olisi maanläheinen ja ajaisi töihin ja kauppaan ja muualle pienipäästöisellä ja suht modernilla perheautolla, joka olisi jotain ihan "tavallista" merkkiä kuten nyt vaikka hyvin suosittu toyota. "Hyvä isi" tyyppinen mies on kaikkein seksikkäin, kunhan sitten joskus ottaa sen kunnon ferrarin sieltä tallista ja menisimme kaksistaan ihanalle kesäajelulle sillä.
[/quote]
Vittu sä olet sekaisin :D Pieni muna vaikket päässyt kokemaan? Ja juttejesi perusteella haluat vähän henkisesti kypsemmän miehen? Anna mun kaikki kestää... En edes pysty kuvittelemaan minkä tyyppinen sekopää siellä loruilee. M24
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:57"]Kyllä sä vähän enemmän vetoaa kuin Toyotalla ajava. Jos se Audi on suht uusi. Kertoo, että mies on laatutietoinen ja tykkää ehkä vähän luksuksesta kuten minäkin, joten saatettaisiin olla saman henkisiä. [/quote] audi,luksusta.. salli mun nauraa. Sinä se et sitten tiedäkään mitään luksuksesta vaikka niin näytät kuvittelevan.
[/quote]
Huoh. Olenko mä väittänyt, että Audi jotain erityisen luksusta on? Se VAIN ANTAA SELLAISEN KUVAN, että mies saattaisi ehkä tykätä hiukan luksuksesta. Toyota-mies ei valitettavasti tällaista kuvaa anna.
(Audi kyllä on enemmän luksusta kuin mm. Toyota. Et ilmeisesti ole Audia ajanut.)
Voi luoja mitä kateellisten panettelua... Täällä on näitä ihmisiä joilla ei ikinä tule olemaan varaa tuliterään Audiin! Ja kyllä se nyt vaan niin on että on se Audi pikkusen hienompi auto kuin teijän fiatit, toyotat, volvot jne!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Vittu sä olet sekaisin :D Pieni muna vaikket päässyt kokemaan? Ja juttejesi perusteella haluat vähän henkisesti kypsemmän miehen? Anna mun kaikki kestää... En edes pysty kuvittelemaan minkä tyyppinen sekopää siellä loruilee. M24
[/quote]
Tämä mies halusi välttämättä treffien jälkeen saattaa minut kotiin asti ja kun olin sitten sanomassa heipat ovelta, niin hän kysyi, josko voisi jäädä vielä hetkeksi ja haluaisi tutustua ja keskustella lisää. No, pienen vänkäämisen jälkeen sitten suostuin, koska ei ollut vielä myöhä, ja olin jo aikaisemmin sanonut viestitellessämme etten seksiä ensitreffeillä harrasta. No, kävin sitten pikaisesti kylppärissä ja vaihtamassa korkokengät pois, niin tämä mies oli sitten aillä välin asettunut taloksi ja makoili sängylläni alasti muna pystyssä. No en näystä enkä muutenkaan tälläisesta käytöksestä innostunut joten pyysin miestä poistumaan ja ihme kyllä hän totteli. Pyysi kyllä tavata uudemman kerran mutta siinä vaiheessa minulle riitti.
Ja kyllä, haluan henkisesti kypsemmän miehen. Parasta onkin kun mies on mielellään henkisesti kypsempi kuin minä joskus, koska aidosti arvostan sitä.
Raha ei tee vaikutusta ja vielä vähemmän se, että rahattomana ostaa uuden auton velaksi. Komea mies pikkusessa vanhassa rotiskossa on paljon kuumempi yhdistelmä. Ja tietty pyöräilijämiehet kans!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]
[/quote]
Tottakai! Audi A6 Avant ja phantom black...se on todella seksikäs auto! Miehen pitää myös olla hyvännäköinen!
Aikanaan ammattikoulussa eräs tyttö sanoi, että meilläpä on mersu.
Näin siis 1980-luvun alkupuolella. Ehkä ap on samalla tasolla..
Ei tee. Audin omistaminen on nykyään niin noloa, ja kertoo lähinnä miehen lapsellisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:55"]
Ei tee. Audin omistaminen on nykyään niin noloa, ja kertoo lähinnä miehen lapsellisuudesta.
[/quote]
Siis aloitus on nolo, mutta ei kai nyt siinä autossa mitään vikaa ole? Paitsi jos on citymaasturi tietenkin. Ympäristöystävällinen alumiinikorineen, mukava ajettava jne.
Appiukolla on tuliterä Audi Q5. Se ei tehnyt minuun vaikutusta, eikä tee kenenkään muunkaan menopelit.
Sen sijaan jos ohitse lipuu (harvoin tässä maassa lipuu) Aston Martin tai Maserati, vaikutun. Siis siitä autosta. Kuski on minulle yhdentekevä joka kerta.
N33
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:23"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä. [/quote] Ahaa, eli isin rahoilla. Useimpia miehiä ei kiinnosta varakkuutesi, statuksesi tai koulutuksesi läheskään samalla tavalla kun naista kiinnostaa miehen kohdalla. Toki jos autollasi luot semmoista mielikuvaa räväkkyydestä, vauhdikkasta, rohkeasta mimmistä, se voi auttaa tuossa iässä, vanhempana tuskin. Mutta noin pääsääntöisesti miehiä kiinnostaa pimpero :) Myöhemmin perhettä ajatellessa edes jonkin sortin täysjärkisyys ja prinsessasyndrooman puute. [/quote] Olisit voinu lukea samalla mun seuraavankin viestin jossa kerroin että ihan töitä tekemällä on rahat autoon saatu. :) Jos oot sitä mieltä et ainut millä miesten mielenkiinnon herättää on se et voi päästä sänkyhommiin, niin olis varmaan sit kannattanu sitä perhettä alkaa perustaa jonkun kans ketä mun kohdalle on tähän mennessä sattunut - ton sun viestin perusteella ne onkin ollut harvinaisen täyspäisiä nuoria miehiä :D Mutta kiitos vastauksestasi, ihan mielenkiinnosta siis vaan kyselin kun en ollut ennen tullu ajatelleeks koko asiaa enkä keltään mieheltä oo asiaa kysyny :D [/quote] Ole hyvä vaan. Mitäs töitä 20 vuotias on tehnyt että sait kasaan rahat uuteen (?) Audiin? Et sitten lähtenyt opiskelemaan? [/quote] 13 vuotiaasta asti joka kesä ollut töissä, ja kirjotusten jälkeen eli lähes 1,5v ihan täysipäiväisesti duunissa niin kyllä sillä rahalla yhden Audin ostaa ja vähän muutakin :D (ei, en ole asunut kotona kahteen vuoteen, joten ihan on elämiseenkin mennyt rahaa) Ja itseasiassa nyt meen yliopistoon joten opiskelemaan oon lähdössä. Miks sua kiinnostaa näin paljon? :D
[/quote]
Siis 13-vuotiaasta asti olet säästänyt kesäduunirahat, läpi kaikkien teinivuosien? Oho, on vissiin pojat kustantanu sun biletyksen sitten, ja vanhemmat kaikki kenkäparisi :)
Kiinostaa se aina vähän kun bs-mittari pompsahtaa, tuosta 20v ja duunilla uus Audi. Ehkä se ei ollut uusi kuitenkaan.
Ei siinä, itsekin 13 vuotiaasta asti tehnyt töitä rahojeni eteen, ja oli minulla siinä jossain vaiheessa parikymppisenä biimerikin.
[/quote]
Meinasin jo jättää vastaamatta, mutta kyllä, osan rahoista oon tallettanu säästötilille alusta asti. En kaikkea, et on ollu ihan rahaa bilettämiseen ja niihin kenkiinkin, ei siis huolta et olen vaan poikien ja vanhempien rahoilla elellyt. :)
Ja no totta, ei ollut ihan tuliterä, oli puolta vuotta aiemmin rekisteröity kun kesän alussa ostin. :D
Mutta hei hienoa et säkin oot töitä tehny nuoresta asti, en nyt vaan ymmärrä mikä siinä on niin erityistä sit tässä tapauksessa et olen rahaa saanu säästettyä :D
Yksityis autoilu ei ole arvostettava piirre miehessä. Jos tarvii kuitenkin autoa hyvä auto on ekologinen sähköauto, ei bensa syöppö saastuttaja. Miehissä arvoatusta herrättäviä piirteitä on mm. ekologisuus, toisten huomioon ottaminen, ystävällisyys, toisten kunnioitus, positiivinen asenne elämään, ei arvostele muita tulojen perusteella, ei kuvittele olevansa parempi kuin muut, koska omistaa kalliin auton, ei yritä tehdä itsestää numeroa saadakseen huomiota. Tämä on toki vain minun mielipide ja jotku naiset voi arvostaa autoakin.