Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tekeekö nuori Audia ajava mies vaikutuksen?

Vierailija
19.08.2015 |

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ei taida tehdä vaikutusta kuin toisiin miehiin :) Tai autosta haaveileviin autottomiin miehiin ja naisiin.

Itseäni kiinnostaa, missä ja miten mies asuu, atuon nyt saa kuka vaan, niin paljon asuntoa pienempi kustannuserä.

Vierailija
82/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan lähtis ajelulle.
Ja siks toisekseen, eka ajatus mitä mieleen tulee on se, että alottajan kikkeli on niin pieni, että sitä pitää kompensoida sit "autolla".
Mut jos olis esim Cadillacin Escalade tms niin saattaisin ollakin kiinnostunut ajelusta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, missä vaiheessa Audi on ollut jotenkin cool tai statussymboli? On Porchet, Lamborghinit, Corvettet, Jaguarit, vimpan päälle olevat Mersut, Hummerit ja vastaavat, jotka on luksuskärryjä. Sit on Bemarit, Volvot, Audit, Volkkarit, Citroenit, hyvät japsimerkit sitä keskiluokan perus-hyvää settiä. Sit on halvat.

Vierailija
84/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole kiinnostunut autoista, enkä kiinnitä niihin yleensä mitään huomiota.

Vierailija
85/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peeniksesi roikkuu sivuikkunasta, kiertää koko auton ja menee sisään samasta ikkunasta niin on mahdollista että joku nainen katsoo sinuun kun ajat ohi.

Vierailija
86/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Nykyään vaikutuksen tekee mies, joka kykenee rehellisyyteen :) Ei kiinnosta yhtään millä autolla ajaa, kunhan ei ole valehteleva naistenmies.

Vierailija
87/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee vaikutusta. Ajan sellaisella itsekin. Ei se nyt niin kummoinen auto ole.

Vierailija
88/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota automerkkeihin ja pääkaupunkiseudulla koko ikäni asuneena pidän autoa muutenkin merkkinä typeryydestä.

Vierailija
89/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutuksen kaahaavasta kusipäästä.

Vierailija
90/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vähän enemmän vetoaa kuin Toyotalla ajava. Jos se Audi on suht uusi. Kertoo, että mies on laatutietoinen ja tykkää ehkä vähän luksuksesta kuten minäkin, joten saatettaisiin olla saman henkisiä.

Vierailija
91/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:42"]

Häh, missä vaiheessa Audi on ollut jotenkin cool tai statussymboli? On Porchet, Lamborghinit, Corvettet, Jaguarit, vimpan päälle olevat Mersut, Hummerit ja vastaavat, jotka on luksuskärryjä. Sit on Bemarit, Volvot, Audit, Volkkarit, Citroenit, hyvät japsimerkit sitä keskiluokan perus-hyvää settiä. Sit on halvat.

[/quote]

Älä laita volvoa tohon nippuu. Volvo nyt sentää on vielä mersun kanssa auto! Sit tulee volkkarin konsernin audit yms...

Vierailija
92/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on Audi. Minulle olisi samantekevää jos kulkisi yleisillä tai pyörällä. Itse kuljen kaikkialle pyörällä.
Tekee nolla prosenttia vaikutusta. Miehelleni näyttää kyllä olevan auto ja Audi nimenomaan joku juttu. En käsitä...

Vierailija
93/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:57"]

Kyllä sä vähän enemmän vetoaa kuin Toyotalla ajava. Jos se Audi on suht uusi. Kertoo, että mies on laatutietoinen ja tykkää ehkä vähän luksuksesta kuten minäkin, joten saatettaisiin olla saman henkisiä.

[/quote]

Entä jos miehellä on molemmat autot?

Vierailija
94/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi ei mitenkään säväytä. Sitä paitsi kolmekymppinen ei ole mikään nuori, ainakaan minun mittapuullani. Toivoisin, että kolmekymppinen mies olisi jo miehistynyt ja kasvanut "aikuiseksi", vaikka tämä onkin usein toiveajattelua.Olen istunut erään miehen kyydissä joka vei minut treffeille täysin uudella ostamallaan audilla ja hän oli 24v. Mies ajoi huonosti ja oli selkeästi hirveän stressaantunut ja ajoi epäluottetavasti. Muutenkin vähän vässykkä mies ja valitettavasti pienimunainen joten seksiäkään ei sitten harrastettu. 

Audi ei ole enää mikään luxus auto, ja kaiken voi pilata sillä jos kuski on huono tai hänelle on kusi noussut päähän, niinkuin useilla "minulla on audi" tyypeillä tahtoo olla. 

Tykkään ferrareista. Ferrari voisikin jo sitten jonkin verran sytyttää; tai ashton martin. Luksusurheiluautot muutenkin sytyttävät enemmän jos autolla pitäisi tehdä vaikutus. Samalla kuitenkin toivon, että mies olisi maanläheinen ja ajaisi töihin ja kauppaan ja muualle pienipäästöisellä ja suht modernilla perheautolla, joka olisi jotain ihan "tavallista" merkkiä kuten nyt vaikka hyvin suosittu toyota. "Hyvä isi" tyyppinen mies on kaikkein seksikkäin, kunhan sitten joskus ottaa sen kunnon ferrarin sieltä tallista ja menisimme kaksistaan ihanalle kesäajelulle sillä. 

Vierailija
95/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viiskymppinen neito, joten ilman muuta hyppäisin kyytiin jos kolmikymppinen komistus pyytäis. Ja voisin lämmetäkin, jos tää Audi olis tälle pojalle selkeesti tärkeä. Hänen aito innostuksensa olisi toisaalta hellyyttävää ja toisaalta kiinnostavaa.

Vierailija
96/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän heti kiertää omistajan kaukaa, kun Audi on merkki pienestä munasta. :/

Vierailija
97/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parikymppinen, niin täytyy myöntää että punainen avo-Audi teki vaikuktuksen ja lähdin ajelullle. Mutta en minä ajelulle sen miehen vuoksi lähtenyt, vaan auton. Oli kiva olla kyydissä.

Nyt nelikymppisenä naurattaakin ajatus, että mies voisi tehdä autolla vaikutuksen naiseen.

Vierailija
98/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:57"]

[/quote]

Entä jos miehellä on molemmat autot?

[/quote]

Jos se ajaa kahta autoa yhtä aikaa mua vastaan, niin on varma mun huomion kiinnittäjä ja mielenkiinnon herättäjä. Meinaan, aikamoiset taidot täytyy silloin olla!

Mä nyt tässä ajattelen ihan vain sitä ensivaikutelmaa, kun joku tuntematon mies näkyy auntonsa kanssa. Eihän sillä automerkillä sitten ole tietenkään enää mitään väliä, kun toisen on oppinut tuntemaan. Eiköhän tässä ap. tarkoittanut juuri tuota ensivaikutelmaa, kun tuntemattoman näkee.

Vierailija
99/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään uusista Audeista. Kiinnostuisin.

Vierailija
100/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri 1500 e maksavan audin. Olen varakas mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme