Nainen, tekeekö nuori Audia ajava mies vaikutuksen?
Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt.
Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:23"]
Tekee. Pienimunainen
[/quote]
Samaa ajattelen naisesta, joka kantaa kallista merkkilaukkua. Tuolla on varmaan väljä.
Itse ajan BMW:llä. Olen erittäin tyytyväinen, että vaimoni ei arvosta mua aauton takia tippaakaan.
Kuulostaa Aku Ankan stripiltä vuodelta 1950. Hannu Hanhi ajaa ohi upealla autolla ja Iineksen pään päällä näkyy sydämiä.
Siis onko Audi muka jotenkin erityisen hyvä auto? EIkös se ole ihan vaan volkkari, tai samaa kastia? Perusperheauto? Näin mä sen koen.
Ei. Jos auto on ainoa asia millä luulet tekeväsi naisiin vaikutuksen niin saat todellakin olla sen autosi kanssa loppuelämäsi.
Joo tekee. Saat heti pillua. Tavataan Töölön bensiksellä tänään klo 19.
Näyttää perheelliseltä setämieheltä.
Ei, ei voisi vähempää kiinnostaa millaista autoa mies ajaa. Pyöräily on seksikkäämpää!
Tekee vaikutuksen, mutta ei positiivista sellaista. Sama pätee bemareilla ja monien muiden merkkien sporttiversioilla ajaviin.
Minuun tekee vaikutuksen mies hymyilee iloisesti. Autolla ei ole mitään merkitystä kunhan ei ole lainalla autoa ostanut.
Öh, miksi tekisi?
Olen itse audia ajava nainen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]
Öh, miksi tekisi?
Olen itse audia ajava nainen.
[/quote]
Onneksi olkoon. Miehesi ilmeisesti tienaa hyvin?
Ei. En edes tunnista Audia, en ole kiinnostunut autoista. Lähinnä tulee negatiivinen vaikutus, yksityisautoilu on epäekologista.
Ferrari, Porsche, RollsRoyce, Lamborghini tai joku vastaava urheiluauto voisi sytyttää. Ei mikään muovinen pirkka-audi. T. Täydellinen venäläisnainen.
En lähtisi, koska inhoan kyydissä istumista. Ajan aina itse ja allani on oma auto. En edes teininä oikein ymmärtänyt sitä, että jonkun mielestä jonkun toisen autossa istuminen olisi jotenkin erityisen hieno kokemus, yleensä se on sitä hiuksianostattavampi, mitä nuorempi mies kuskina. Eikä siis hyvällä tavalla.
Kalliilla ajopelillä kurvaileva nuorukainen voi tosiaan olla hyvässä duunissa, mutta todennäköisemmin hän on joko vanhempiensa auton ratissa tai sitten viemässä pomonsa kiesiä pesulaan. Tai renkinä tuomassa sitä salavihkaa Suomen läpi itään tai pyrkimässä autolautalle.
Ei audi ole mikää luksusauto :D mistä lällänen kuva on tullut? Itse kaahailen ihan volvolla ja hyvin on naisia riittänyt...
Aloittaja on ilmeisesti joku 15-vuotias pojan nulikka. Ei kukaan muu voi noin ennakkoluuloisesti yhdistää autoa, työpaikan asemaan. Joku roskakuski duunari voi ajella uudella mersulla osamaksut tapissa, ja konserninjohtaja voi mennä jopolla omalle tehtaalleen. Auto ei kerro mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]
Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt.
Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)
[/quote]
En tunne automerkkejä,joten ei tekisi :D Toisaalta ei muhun tee kyllä muutenkaan vaikutusta "hyvä duuni" tai "tuliterä auto".
Ei auto tee vaikutusta, vaikka typerät miehet niin luuleekin! Kyllä se on mies itse ja kokonaisuus, jossa autolla ei kyllä ole mulle ainakaan mitään merkitystä.