Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tekeekö nuori Audia ajava mies vaikutuksen?

Vierailija
19.08.2015 |

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

[/quote]

Eipä kummemmin. Enemmän tekee vaikutuksen kaltaiseni "viherhippi", joka asuu keskustassa ja liikkuu julkisilla, kävellen ja pyöräillen. Lähtisin milloin tahansa audi-ajelua mieluummin vaikkapa pyöräretkelle tai kävelylle. Itseasiassa en ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset lähtevät "ajelulle". Onko autossa istuminen jonkun mielestä oikeasti kivaa? Mulle automatkat on pakollisia pahoja silloin, jos pitää päästä liikkumaan jonnekin kauemmas tai kuljettaa jotain isompaa tavaraa.

Vierailija
42/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu audimiehet sytyttävät kyllä tälläisen tuhdimman tädin koska niissä on ne ihanan leveät penkit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on ihan tavallinen automerkki. Jos pröystäilee autollaan, saa samantien pakit minulta. Voin lähteä ajelulle millä tahansa autolla Ladasta Porscheen, jos kuljettaja ei tee numeroa autostaan.

Vierailija
44/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa jos mies alkaa leuhkimaan audillaan ja/tai kaahailemaan, vaikutus on täysin päinvastainen: myötähäpeää herättävä. Ajotaidot ja muu olemus kuin itse auto vaikuttaa enemmän.

Vierailija
45/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ajotaidoilla tarkoitan liikennesilmää ja itsensä hillitsemistä, järki käteen eikä pidä olla idiootti liikenteessä.

Vierailija
46/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pystyisin olemaan Audi-miehen kanssa. En usko että sellaisen ego kestäisi Jaggeani. Vaikkei tuo nyt välttämättä kamalasti kalliimpi olisikaan.

Vierailija
47/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

[/quote]
Vaikutuksen tekee se ministeri siellä takapenkillä, ei mikään autokuski. Autonkuljettajillakin oli hyvä flaksi mutta päättyi jo 1920-luvulla.

Vierailija
48/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen aloitus :) no, ei oikein tee. Nuorempana olisi varmasti tehnyt. N37

Vierailija
49/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Ei voisi vähempää kiinnostaa millaisella autolla mies ajaa. Muut seikat ratkaisee!

Vierailija
50/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:40"]

ikinä en audimiehen kyytiin lähtis, mieluummin menen vaikka fillari-miehen takatarikalle kyytiin... Raha ja kaikin puolinen rahalla leveily yököttää. Samoin ylenpalttinen työnteko sen tähden että voi ostaa sitten enemmän bling blingii, ei kiitos. Ja mikä pahinta, suuret setelit tehdään useimmiten kähminnällä, huijaamalla ja röyhkeilemällä töissä/ sijoittamisessa / veropetoksia / perinnönjaossa etuilua jne jne... Iso yök audeille ja kaikelle mitä ne edustaa. Sama homma bmw:t ja kaikki luksusautot. YLipäätään arvostan vaikka bussilla töihin kulkevaa jamppaa tuhat kertaa enemmän. Ja mut voi viedä sitten kävelyretkelle jäätelökioskille ja tai pyörällä uimarannalle. 

[/quote]

Minä taas en kaltaisesi kanssa tulisi toimeen sitten yhtään.

Vierailija
51/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:29"]Voi luoja mitä kateellisten panettelua... Täällä on näitä ihmisiä joilla ei ikinä tule olemaan varaa tuliterään Audiin! Ja kyllä se nyt vaan niin on että on se Audi pikkusen hienompi auto kuin teijän fiatit, toyotat, volvot jne!
[/quote

Mä niin komppaan sua!!!!

Vierailija
52/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:23"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä. [/quote]   Ahaa, eli isin rahoilla. Useimpia miehiä ei kiinnosta varakkuutesi, statuksesi tai koulutuksesi läheskään samalla tavalla kun naista kiinnostaa miehen kohdalla. Toki jos autollasi luot semmoista mielikuvaa räväkkyydestä, vauhdikkasta, rohkeasta mimmistä, se voi auttaa tuossa iässä, vanhempana tuskin. Mutta noin pääsääntöisesti miehiä kiinnostaa pimpero :) Myöhemmin perhettä ajatellessa edes jonkin sortin täysjärkisyys ja prinsessasyndrooman puute. [/quote] Olisit voinu lukea samalla mun seuraavankin viestin jossa kerroin että ihan töitä tekemällä on rahat autoon saatu. :) Jos oot sitä mieltä et ainut millä miesten mielenkiinnon herättää on se et voi päästä sänkyhommiin, niin olis varmaan sit kannattanu sitä perhettä alkaa perustaa jonkun kans ketä mun kohdalle on tähän mennessä sattunut - ton sun viestin perusteella ne onkin ollut harvinaisen täyspäisiä nuoria miehiä :D Mutta kiitos vastauksestasi, ihan mielenkiinnosta siis vaan kyselin kun en ollut ennen tullu ajatelleeks koko asiaa enkä keltään mieheltä oo asiaa kysyny :D [/quote]   Ole hyvä vaan. Mitäs töitä 20 vuotias on tehnyt että sait kasaan rahat uuteen (?) Audiin? Et sitten lähtenyt opiskelemaan? [/quote] 13 vuotiaasta asti joka kesä ollut töissä, ja kirjotusten jälkeen eli lähes 1,5v ihan täysipäiväisesti duunissa niin kyllä sillä rahalla yhden Audin ostaa ja vähän muutakin :D (ei, en ole asunut kotona kahteen vuoteen, joten ihan on elämiseenkin mennyt rahaa) Ja itseasiassa nyt meen yliopistoon joten opiskelemaan oon lähdössä. Miks sua kiinnostaa näin paljon? :D

[/quote]

Siis 13-vuotiaasta asti olet säästänyt kesäduunirahat, läpi kaikkien teinivuosien? Oho, on vissiin pojat kustantanu sun biletyksen sitten, ja vanhemmat kaikki kenkäparisi :)

Kiinostaa se aina vähän kun bs-mittari pompsahtaa, tuosta 20v ja duunilla uus Audi. Ehkä se ei ollut uusi kuitenkaan. 

Ei siinä, itsekin 13 vuotiaasta asti tehnyt töitä rahojeni eteen, ja oli minulla siinä jossain vaiheessa parikymppisenä biimerikin. 

Vierailija
53/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee, lähtemättömän NEGATIIVISEN vaikutuksen. Ajelulle? Never!

Vierailija
54/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
55/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos se on hopeinen

Vierailija
56/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
57/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tehdä ainakaan minuun vaikutusta autoa ajelemalla. 

Vierailija
58/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Pienimunainen

Vierailija
59/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ennemmin autoton mies (kuten nykyinenkin).

Vierailija
60/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kolmekymppinen on nuori?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän