Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tekeekö nuori Audia ajava mies vaikutuksen?

Vierailija
19.08.2015 |

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, nuorempana kyllä, kunnes huomasin, että urheiluaudilla ajavat, keskustassa vuokrayksiössä majailevat ja hyväpalkkaiset - koko palkkansa tuhlaavat, ei säästävät - nuoret miehet eivät ole aviomiesainesta. Olisi pitänyt alusta asti katsastaa vain farmarivolvolla ajavat, kun tarkoitus oli kuitenkin vakiintua. Kyllä auto kertoo miehestä, mutta ei aina sitä, mitä mies itse haluaisi viestiä.

Vierailija
2/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolla autolla ajelevilla vaikeuksia mahtua övista kun on niin iso EGO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tee

Vierailija
4/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä, joka sitä autoa ajaa tai sen omistaa.

Vierailija
5/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:24"]Itse ajan BMW:llä. Olen erittäin tyytyväinen, että vaimoni ei arvosta mua aauton takia tippaakaan.
[/quote]

Ei kai kun ajat BMWllä.

Vierailija
6/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)

[/quote]

Ei tee, en lähtisi.Ootpa nolo.

Vierailija
7/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tee. Päinvastoin!

Vierailija
8/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi A6 Avant on meilläkin. Herättää paljon tunteita ihmisissä, vaikka meille lapsiperheenä autovalinta oli käytännön sanelema juttu. Suomi on sarvikuonojen maa.

Vierailija
9/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. audi ei tee vaikutusta.

Vierailija
10/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:29"]

Voi luoja mitä kateellisten panettelua... Täällä on näitä ihmisiä joilla ei ikinä tule olemaan varaa tuliterään Audiin! Ja kyllä se nyt vaan niin on että on se Audi pikkusen hienompi auto kuin teijän fiatit, toyotat, volvot jne!

[/quote]

Mulla on Range Rover. Mutta se on ihan vaan liikkumista varten. Vaikutuksen teen juttelemalla naisten kanssa.

Vierailija
11/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:40"]

Raha ei tee vaikutusta ja vielä vähemmän se, että rahattomana ostaa uuden auton velaksi. Komea mies pikkusessa vanhassa rotiskossa on paljon kuumempi yhdistelmä. Ja tietty pyöräilijämiehet kans!

[/quote]

Niin samaa mieltä!

Vierailija
12/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi?

Olen itse audia ajava nainen.
[/quote]
Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä.

Vierailija
13/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä.

[/quote]

Jooh. Itelläkään ei vielä ole vakituista koloa joka kävisi töissä, ja silti oon nyt 14 vuotiaana saanut ostettua itselleni suihkuhävittäjän, palvelusväeksi piikoja, lambortsiinin, ja hirsihuvilan..... töttöröö...

Vierailija
14/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä.

[/quote]

Jooh. Itelläkään ei vielä ole vakituista koloa joka kävisi töissä, ja silti oon nyt 14 vuotiaana saanut ostettua itselleni suihkuhävittäjän, palvelusväeksi piikoja, lambortsiinin, ja hirsihuvilan..... töttöröö...
[/quote]
Ootko kateellinen vai mistä moinen? Tervetuloa katsomaan, tuosta pihasta se audi löytyy :D ja ihan töitä tekemällä saatu autorahat kasaan.

Vierailija
15/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee

Vierailija
16/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miksi tekisi? Mutta parempi se on kuin autoton mies.

Vierailija
17/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:24"]

Ei auto tee vaikutusta, vaikka typerät miehet niin luuleekin! Kyllä se on mies itse ja kokonaisuus, jossa autolla ei kyllä ole mulle ainakaan mitään merkitystä.

[/quote]

Niin eihän se auto, vaan mielikuva rahasta/statuksesta mitä tulee kalliista autosta, rannekellosta tms roskasta. Valtaosaan naisista toimii kunhan se tulee sillai ohimennen esille, "vahingossa." Jos kehuskelee avoimesti niin ei toimi, samasta syystä naiset kieltävät rahan vaikututtaneen, ei sovi omakuvaan, tai julkisuuskuvaan. Ei kaikkiin tietysti toimi, hyvin pieni osa pitää moukkamaisena vähintäkään varakkuuden esilletuontia.

Se että riittääkö tuliterä Audi tähän, se riippuu mihin tasoon nainen on tottunut. Jos exillä ollut Lada, niin Audi riittää. Jos exillä tai naisella itsellään on jo Audi tai vastaava, se ei riitä.

Vierailija
18/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomaa, eli valitettavasti ei tee vaikutusta.

Vierailija
19/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä tai joku citymaasturi tekis vaikutuksen nuorella (alle 30) hyvännäkösellä miehellä.

N23

Vierailija
20/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Ahaa, eli isin rahoilla.

Useimpia miehiä ei kiinnosta varakkuutesi, statuksesi tai koulutuksesi läheskään samalla tavalla kun naista kiinnostaa miehen kohdalla. Toki jos autollasi luot semmoista mielikuvaa räväkkyydestä, vauhdikkasta, rohkeasta mimmistä, se voi auttaa tuossa iässä, vanhempana tuskin.

Mutta noin pääsääntöisesti miehiä kiinnostaa pimpero :)

Myöhemmin perhettä ajatellessa edes jonkin sortin täysjärkisyys ja prinsessasyndrooman puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi