Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro mitkä ovat teidän parisuhteen TOP3 ongelmaa - riidan aihetta?

Vierailija
19.08.2015 |

Meillä:

1) Ajankäyttö

2) Seksin määrä

3) Miehen alkoholin käyttö

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mielestäni mies ei arvosta ja kunnioita minua tarpeeksi, jonka vuoksi 2. Seksielämä on kuihtunut kokoon. 3. Jatkuvat taloudelliset huolet

Vierailija
2/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi millään käsittää, että minkä takia olette tuollaisten alkoholistien kanssa .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei  yllättänyt, että kaikki ketjussa mainitut ongelmat ovat miesten aiheuttamia. Palstan naisissa ei ilmeisesti ole mitään vikaa.

Vierailija
4/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seksi
2. Tietokoneen käyttö
3. Näistä johtuvat johdannaiset, eli kaikki mahdolliset turhat pikku asiat

Vierailija
5/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Minun väsyminen

2.) Seksin määrä

3.) Raha

Nämä on jonkun asteisia ongelmia, ei kuitenkaan riidanaiheita. Mä olen jatkuvasti väsynyt ja se harmittaa molempia ja en jaksa osallistua normaalisti kotihommiin ja lapsiin yms. Tämä aiheuttaa sen, ettei seksiä ole niin usein kun haluttaisiin. Kumpikaan ei jaksa. Ja rahastakin tekee tiukkaa, joten kyllä sekin vähän saa stressin pintaan molemmilla.

Vierailija
6/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Anoppi

2. Anoppi

3. Anoppi

Vierailija
7/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3. Miehen tarkkaavaisuuden ongelmat, jotka näkyvät ihan kaikessa, esim. laskujen maksu, lapsen hoito, tavaroiden hukkaaminen, asioiden unohtelu, jne.

Vierailija
8/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis vuotta yhessä eikä me riiellä :) eli ei löyvvy top kolomosta onneksi!

Vierailija
9/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ajankäyttö
2) mustasukkaisuus
3)juominen

Vierailija
10/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei riidellä puolison alkoholin käytöstä, mutta siitä kyllä keskustellaan ja esitän siitä huoleni ja puolisokin on sitä mieltä, että ei pitäisi juoda niin paljoa, mutta silti tulee juotua. Ei humalaan kuitenkaan juo itseään mutta usein juo muutaman.

Puolison kärsimä lapsettomuus tuo välillemme riitaa, mutta siitäkään ei varsinaisesti riidellä, mutta siitä puhuminen johtaa yleensä mykkäkouluun ja vaikeisiin tilanteisiin.

Sitten välillä vaan riidellään sen takia koska molemmilla on menkat ja toisen naama ärsyttää... :) perussettiä lepakkosuhteessa

Sitten riidellään tai vaikeita tilanteita saa aikaan se että minä koen voimakasta halua miehiä kohtaan myös...

Vierailija
11/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:56"]

Jotenkin ei  yllättänyt, että kaikki ketjussa mainitut ongelmat ovat miesten aiheuttamia. Palstan naisissa ei ilmeisesti ole mitään vikaa.

[/quote]

Niin. Tämä on naisille suunnattu palsta, jossa on paljon perheellisiä ja parisuhteessa eläviä naisia. Monet palstalla olevista miehistä ei ole parisuhteessa, joten kontribuutio jää lähinnä tällaiseksi uikuttamiseksi.

Vierailija
12/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:01"]

viis vuotta yhessä eikä me riiellä :) eli ei löyvvy top kolomosta onneksi!

[/quote]

Mystinen suhde jos ei ole mitään ongelmia.

Vierailija
13/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä tulee riitaa kaikenlaisesta pienestä ja mitättömästä.

Ja väsyneenä myös saattaa kärjistyä pienet näkemyserot lasten kasvatuksessa. 

Ei riidellä juuri lainkaan. Asiat ja erilaiset näkemyksen selviävät ihan keskustellenkin.

Vierailija
14/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kommunikointi ongelmat. Mies ei "osaa" puhua vaikeista asioista. Selvittämättömät asiat jää kalvamaan. Kun asioita lakaistaan maton alle, purkautuu ne valtavana ryöppynä jonkun turhanpäiväisen riidan yhteydessä.

2. Fyysiset ja sanalliset rakkauden osoituksien puuttuminen. Jos itse yritän, tulen lähes poikkeuksetta torjutuksi.

3. Miehen lapsi, edellisestä suhteesta. Ei vietä aikaa ja huolehdi lapsesta, paitsi rahalisesti. Lapsi isä viikot aina täysin minun vastuullani.

Vierailija
15/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:47"]

1) seksin määrän vähyys - vaimoa ei kiinnosta

2) kotityöt - vaimon mielestä teen liian vähän, ja tämä johtaa kohtaan yksi

3) muista asioista ei tule riitaa/kiistoja, vaan ne keskustellaan ja ratkaistaan yhdessä. 1 ja 2 kohdistakin keskustellaan usein.

[/quote] no - eikö ongelmasi olisi melko helposti ratkottavissa? :D

eli dude nyt vaan hihat heilumaan ja ottamaan kotitöistä vastuuta (mielummin pysyvästi), niin saat pildeäkin sitten.

[/quote]

Osallistun kyllä kotitöihin, mutta eihän tässä mikään riitä. Ja toisaalta mielestäni menee vähän väärille arvoille, että hyvin tehdyn kotityön jälkeen saa palkinnoksi seksi. En minä mikään koira ole. No okei, naisethat ovat seksin suhteen paljon henkisempiä kuin miehet, mutta silti tuo ajatus hieman tympii.

Vierailija
16/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:47"]

1) seksin määrän vähyys - vaimoa ei kiinnosta

2) kotityöt - vaimon mielestä teen liian vähän, ja tämä johtaa kohtaan yksi

3) muista asioista ei tule riitaa/kiistoja, vaan ne keskustellaan ja ratkaistaan yhdessä. 1 ja 2 kohdistakin keskustellaan usein.

[/quote] no - eikö ongelmasi olisi melko helposti ratkottavissa? :D

eli dude nyt vaan hihat heilumaan ja ottamaan kotitöistä vastuuta (mielummin pysyvästi), niin saat pildeäkin sitten.

[/quote]

Osallistun kyllä kotitöihin, mutta eihän tässä mikään riitä. Ja toisaalta mielestäni menee vähän väärille arvoille, että hyvin tehdyn kotityön jälkeen saa palkinnoksi seksi. En minä mikään koira ole. No okei, naisethat ovat seksin suhteen paljon henkisempiä kuin miehet, mutta silti tuo ajatus hieman tympii.
[/quote]

No eihän siinä suoranaisesti palkintoa tule, mutta onhan vaimo paremmalla tuulella, eikä niin väsynyt, jos ei joudu yksinään tahkoomaan kotitöitä.

Vierailija
17/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuus

Raha

Mustasukkaisuus

Vois miettiä, että miksi oikeasti edes olen tällasessa suhteessa..?

Vierailija
18/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En ole siivonnut viemäriä hiuksista ( kädet eivät mahdu vaimon mahtuu, ei ymmärrä että mahdotonta.)

2) En siivoa tarpeeksi.

3) En siivoa tarpeeksi hyvin.

Vierailija
19/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankäyttö, rahankäyttö

Vierailija
20/116 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä: