Vuokra 250€ kk yksiöstä.
Kuten otsikko kertoo,vuokra on halpa. Kyseessä Artjärvi. Kylällä on vain yksi kauppa (Sale). Olen muuttamassa sinne koska olen työtön. Tuhoutuukohan sosiaalinen elämäni ? Muuttaisitko sinä Artjärvelle ?
t. työttömäksi jäänyt mies.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:14"]
Tuollainen feministinen lesbo ei saa edes kukkakeppiä pilluunsa, joten lähde vain sinne maailmanympäri matkalle (jos joku sen vain sinulle ostaa:D).
Näinköhän osaat "itsenäistä elämää" ?
Ja vielä lottovoitto, voi luoja :D :D Kunnon tuulipuku yh :D
[/quote]
Mähän käyn töissä, mä ostan omat matkani itse.
Lottovoitto on kiva toive, turha siitä tietty on unelmoida jos ei edes lottoa...mutta toive mikä toive. ja huomattavasti hyödyllisempi kuin huono mies.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 02:25"]
Asumistuki on 328€/kk+työttömyystuki 524+sossuraha 100€=952€ netto. Kyllä sillä pitäs kyetä asumaan ihan kaupungissakin. Itsellä 600€ vuokra. -työtön Porissa
[/quote]
Joo, mutta en saa asuntoa edes kaupungilta kun ei ole luottotietoja. Oli suoranainen ihme kun tän sain. Hain kämppää 2 vuotta.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 02:05"]
Hae sitten jostain muualta kun vuokrafirmoista.
[/quote]
Suurin osa kaiksita työpaikoista joita on vapaana on vuokrafirmojen kautta. Seuraavaksi suurin osa väliaikaistyöt mm: kesätyöt ja vastaavat.
Vakituisia työpaikkoja on todella harvassa
Miksi edes tehdä töitä ? Tein törkeänpetoksen, sain 78k ja istuin 4kk tutkinnassa, ja sain koppikorvauksia kun tuomittiin ehdolliseen 6458e :D Sitäpaitsi vantaan vankilassa oli kivaa, saatiin tupakoida selleissä ja keitellä kahvia ja kattoo telkkaria ja käydä salilla :D
ap
Itellä Helsingissä luukku 30m2 280€ paikkeilla
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 02:17"]
Kiitos. Mitä muuta nainen voisi edes toivoa kuin kodin ja miehen. Olisi monen toive.
sp
[/quote]
Työtä, ystäviä, satunnaista seksiä, lottovoittoa, maailmanympärimatkaa, itsenäistä elämää, perskänniä.... Mä keksin monta toivetta joihin ei tarvita miestä lainkaan. Koti on tietysti kiva olla, joku paikka mihin mennä nukkumaan ja olla rauhassa.
Siis ihan oikeasti, mieluummin ilman kumppania kuin minkä tahansa kaksilahkeisen kanssa. Jotain rajaa.
[/quote]
Tuollainen feministinen lesbo ei saa edes kukkakeppiä pilluunsa, joten lähde vain sinne maailmanympäri matkalle (jos joku sen vain sinulle ostaa:D).
Näinköhän osaat "itsenäistä elämää" ?
Ja vielä lottovoitto, voi luoja :D :D Kunnon tuulipuku yh :D