Mihin käytät lomarahasi?
Kommentit (82)
Sivutililleni säästöön, sinne menee nyt muutenkin kiva summa kuukausittain, kun asuntolaina loppui keväällä😍.
Mä saan lomarahat vasta loman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan lomarahat vasta loman jälkeen.
Niin? Se ei varmaankaan estä niiden käyttämistä.
Samoihin asioihin kuin muitakin rahojani. Ei mulla ole mitään erityistä lomarahatiliä.
Vierailija kirjoitti:
Samoihin asioihin kuin muitakin rahojani. Ei mulla ole mitään erityistä lomarahatiliä.
Ei minullakaan, mutta on 2.tili jossa rahaa ns.säästössä ja sinne menevät, tai siis siirrän ne. Varsinainen käyttötili elämiseen yms on asia erikseen, ainakin minulla.
-3-
Vierailija kirjoitti:
Lomaraha?Mikä se on?
Työttömälle maksettava avustus.
Asuntolainan ylimääräiseen lyhennyksen olin suunnitellut, ja siihen se menikin plus osa tavalliseen elämiseen ja laskuihin.
Autohuolto vienee aikalailla sen mitä tuosta jää käteen.
En mihinkään kivaan lomatekemiseen, koska ne tulevat vasta loman lopussa. Laskuihin.
Pääasiassa osamaksujen pois maksamiseen. Loppuupahan pari niistäkin. Ikävä vaan, että on niin pieni lomaraha, ettei saanut maksettua rästivuokraa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomaraha?Mikä se on?
Työttömälle maksettava avustus.
Mitä saat siitä irti, että jauhat vastaukseksi pas kaa?
Ja jos kysyjä ei oikeasti tiedä niin se on mojova lisäsumma kesä-tai heinäkuun, joskus elokuun, palkkaan työtä tekevillä. 50% extraa.
Meni ulosottoon, laskuihin ja auton korjaamiseen. Ei jäänyt yhtään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Koiran hammasremonttiin meni.
En ymmärrä miksi kukaan haluaa nelijalkaista, karvaista rahareikää vaivoiksensa ja kulueräksi.
Laskuihin, elämiseen, hammashoitoon ja hankintoihin, joita ei tarvitse tehdä sitten talvella.
Olueeseen on meennyt