Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on šhakissa omat sarjat ja turnaukset?

Vierailija
17.08.2015 |

Eikö naisten pitäisi pärjätä miehille šhakissa, kerta peli ei vaadi mitään fyysistä ominaisuutta? Silti naiset eivät pärjää miehille siinä, ja jouduttiin perustamaan oma sarja ja turnaukset naispelaajille. Mistä johtuu? Feministien (ja av-mammojen) mukaanhan miehet ja naiset ovat yhtä älykkäitä ja loogisia, joten mistä kiikastaa, naiset??

M35

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, mies ja nainen ovat erilaiset kaikkialta, mutta jostain syystä aivot olisivat samanlaiset. Sounds legit :D

Vierailija
62/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:17"]

En kyllä tiedä onko noin, en seuraa shakkia. Tässä jotain tutkimusta http://www.hs.fi/m/tiede/a1391831921893

[/quote]

Eli pelkkä miehen nimi saa naisiin rohkeutta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:44"]Jepjep, mies ja nainen ovat erilaiset kaikkialta, mutta jostain syystä aivot olisivat samanlaiset. Sounds legit :D
[/quote]

Ei ne ole samanlaiset ja jokainen voi tarkistaa asian aivoskannerikuvista.

Vierailija
64/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:42"]Pelasin nuorena shakkia isän kanssa, mutta kun voitin 2 kertaa peräkkäin ollessani 14 ei isä enää halunnut pelata :(
[/quote]

Minun perseeni sai enemmän kehuja kuin äitini ja äitini ei enää ottanut minua mukaan kauppaan :(

Vierailija
65/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat liian tyhmiä (anteeksi poliittisesti epäkorrekti ilmaus) ja tuloksena olisi käytännössä miesten sarja. Miehissä on enemmän sekä huippuälykkäitä että tyhmiä, mutta naiset pääosin ovat keskivertoja. Joka lajin huippu on käytännössä täynnä miehiä. Evoluution vuoksi naiset olivat korvaamattomia koska he kantoivat lajin jatkumista kohdussaan, miehet sen sijaan olivat lasten teossa mukana muutaman minuutin joten he olivat korvattavissa ja siksi hajonta miesten älykkyyden osalta on suurempi. Tämä on myös syy miksi älykkäimmät löytyvät miehistä eivätkä naisista olipa kyseessä sitten shakki tai syöpätutkimus.

Vierailija
66/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:44"]

Jepjep, mies ja nainen ovat erilaiset kaikkialta, mutta jostain syystä aivot olisivat samanlaiset. Sounds legit :D

[/quote]

Tässä onkin kyse, että jostain miehet eivät halua edes testata aivojen erilaisuutta shakissa vaan haluavat naiset eri sarjaan. Mistäköhän mahtaisi johtua?

Vierailija
67/76 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:36"]

Miehen ja naisen eroja ei kiistä kuin täydellinen sekopää, joka on irtaantunut todellisuudesta. 

[/quote]

Eli noin 80% tämän foorumin käyttäjistä.

[/quote]

Tunnustaudun. Epäilen, että prosenttiluku on vieläkin suurempi. 

Enkä todellakaan usko, että naisella ja miehellä on mitään fyysistä eroa.

[/quote]

Enkä todellakaan usko, että naisella ja miehellä on mitään fyysistä eroa.

No sittenhän miehet ja naiset voi laittaa samaan sarjaan kaikessa urheilussakin. Naiset voi laittaa armeijaankin koska mitään fyysistä eroa ei ole.

[/quote]

Hyvin pitäisi onnistua. Samat pukukopitkin käy.

Vierailija
68/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ap. Miehet aina hymyilevät alentuvasti jos heidän kuullen sitä pohtii. Olen kyllä voittanut useita miehiä shakissa...

Vierailija
69/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet pelkäävät häviävänsä shakkiottelun naisen kanssa.

Vierailija
70/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone voittaa miehen mainitussa pelissä. Onko tietokone älykkäämpi kuin mies? Ei se ainakaan osaa pelata koripalloa, hoitaa vauvoja tai ylläpitää lämmintä vuorovaikutusta naisen kanssa. Mitä äly on? Ovatko he, jotka ovat harrastaneet kyseistä peliä enemmän muka älykkäämpiä kuin muut? Mieheni varmasti voittaa minut kyseisessä pelissä, tuskin säännöt osaan. Mieheni kirjoitti B:n paperit, minä kuusi laudaturia. Onko mieheni älykkäämpi kuin minä? 

Mitä haet tällä aloituksella? Parempaa maailmaa?

Vierailija
71/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:27"]

Naiset tarvii enemmän miettimisaikaa siirtojen välillä koska ajattelevat asiat moniuloitteisemmin ja tiedostavammin. Siksi on reilumpaa että on omat sarjat näille eri pelityyleille. Henk.koht olen sitä mieltä että shakin sijaan naisten sarjassa voisi pelata Aliasta.

[/quote]

Naiset siis ovat ylivoimaisia kirjeshakissa?

Vierailija
72/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät kestäisi hävitä naisille.

Vierailija
73/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:52"]

Tietokone voittaa miehen mainitussa pelissä. Onko tietokone älykkäämpi kuin mies? Ei se ainakaan osaa pelata koripalloa, hoitaa vauvoja tai ylläpitää lämmintä vuorovaikutusta naisen kanssa. Mitä äly on? Ovatko he, jotka ovat harrastaneet kyseistä peliä enemmän muka älykkäämpiä kuin muut? Mieheni varmasti voittaa minut kyseisessä pelissä, tuskin säännöt osaan. Mieheni kirjoitti B:n paperit, minä kuusi laudaturia. Onko mieheni älykkäämpi kuin minä? 

Mitä haet tällä aloituksella? Parempaa maailmaa?

[/quote]

Sen tietokoneen ovat rakentaneet ja ohjelmoineet miehet, joten aika huono argumentti. 

AP

Vierailija
74/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään naisella ole aikaa käyttää loputtomasti johonkin peliin ;)

Vierailija
75/76 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä todistaisi että miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset kaikilla tavoin, niin mitä siitä pitäisi seurata sinun mielestäsi, ap?

Vierailija
76/76 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:44"]

[/quote]

Tässä onkin kyse, että jostain miehet eivät halua edes testata aivojen erilaisuutta shakissa vaan haluavat naiset eri sarjaan. Mistäköhän mahtaisi johtua?

[/quote]

Miehet eivät ole tuota keksineet. Naiset itse haluavat olla eri sarjassa

[/quote]

Mutta esimerkiksi Judit Polgar ei ole pelannut koskaan esim. naisten MM-turnauksia vaan ns. yleisellä puolella. Hänen siskoistaan nyt en suoralta kädeltä muista, miten he toimivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme