Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä

Vierailija
17.08.2015 |

Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.

Kommentit (357)

Vierailija
221/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:21"]

Mitä vitun väliä onko hyvä itsetunto? Herätkää!!!

[/quote]

Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä.

[/quote]

Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia.

Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste.

[/quote]

Miksi pitäisi kunnioittaa ihmisiä jotka henkisesti pahoinpitelevät itseään. Koska sitä huono itsetunto on - itsensä laiminlyöntiä. Tokihan se on useimmiten muiden ihmisten aiheuttamaan, mutta älä käytä sanaa" kunnioittaminen" tässä kontekstissa. Muuten voin sanoa että ihmiset, joilla on hyvä itsetunto(siis oikeasti) ei välitä polkea muita alas, koska siihen ei ole mitään tarvetta. Eli et yhäkään ymmärrä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa.

[/quote]

Oikeastaan juuri huonoitsetuntoista pitäisi tukea ja kunnioittaa, koska se auttaa tuota ihmistä rakentamaan ehyempää itseä. Huono itsetunto on lähes aina vaikea kasvuympäristön tulos ja suuri taakka sille, jolla se on. Vaatii valtavasti työtä itsensä kanssa, jotta saa rakennettua paremman minäkuvan. Hatun nosto jokaiselle huonon itsetunnon kanssa kamppailevalle! 

Vierailija
222/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:58"]

Vaikea tajuta, miksei miehet halua vanhempaa naista, jos tarjontaa on vanhemmista enemmän. Vanhemmat on sängyssäkin aktiivisempia ja enemmän sinut itsensä kanssa.

[/quote]

Tai omanikäinen on monesti se paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä.

[/quote]

Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia.

[/quote]

Ymmärrät hyvän itsetunnon väärin.
Ota selvää mitä on hyvä itsetunto

Vierailija
224/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi pitäisi kunnioittaa ihmisiä jotka henkisesti pahoinpitelevät itseään. Koska sitä huono itsetunto on - itsensä laiminlyöntiä. Tokihan se on useimmiten muiden ihmisten aiheuttamaan, mutta älä käytä sanaa" kunnioittaminen" tässä kontekstissa. Muuten voin sanoa että ihmiset, joilla on hyvä itsetunto(siis oikeasti) ei välitä polkea muita alas, koska siihen ei ole mitään tarvetta. Eli et yhäkään ymmärrä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa.

[/quote]

Oikeastaan juuri huonoitsetuntoista pitäisi tukea ja kunnioittaa, koska se auttaa tuota ihmistä rakentamaan ehyempää itseä. Huono itsetunto on lähes aina vaikea kasvuympäristön tulos ja suuri taakka sille, jolla se on. Vaatii valtavasti työtä itsensä kanssa, jotta saa rakennettua paremman minäkuvan. Hatun nosto jokaiselle huonon itsetunnon kanssa kamppailevalle! 

[/quote]

Minusta heitä toki pitää kunnioittaa, mutta ei huonon itsetunnon kautta tai sen takia. Vaan ihmisinä, jotka ovat yhtä arvokkaita kuin kaikki muutkin. 

Vierailija
225/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:20"]Mulla ei ole koskaan ollut pitkää kriteerilistaa. Mutta... kun en ihastu helposti. Tapaan mukavia miehiä, joista pidän kaverina. Parisuhteeseen vaan tarvitaan sitä kemiaakin.
[/quote]
Tämä!

Vierailija
226/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:05"]

Samoin lukiossa oli ihan selvä kuvio, että pojista pienehkö "eliitti" seurusteli ja harrasti seksisuhteita. Tytöistä myös taviksemmat teki samaa mutta siis tuon poikaeliitin kanssa, ja jos eivät saaneet siitä ketään, "odottivat vuoroaan", eivät missään tapauksessa sotkeutuneet niihin poikiin jotka eivät saaneet tytön tyttöä.

[/quote]

No mun kokemukseni on kyllä ihan erilainen. Yleensä olen kouluissa nähnyt sen että pojat, sekä "eliitti" ja luuserit kuolaavat koulun kauneimman tytön perään. Ihan tavallinen tyttö ei kelpaa, ennenkuin ikää on sen verran että on pakko tyytyä vähän tavallisempaan.

Vierailija
227/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:05"]

Samoin lukiossa oli ihan selvä kuvio, että pojista pienehkö "eliitti" seurusteli ja harrasti seksisuhteita. Tytöistä myös taviksemmat teki samaa mutta siis tuon poikaeliitin kanssa, ja jos eivät saaneet siitä ketään, "odottivat vuoroaan", eivät missään tapauksessa sotkeutuneet niihin poikiin jotka eivät saaneet tytön tyttöä.

[/quote]

No mun kokemukseni on kyllä ihan erilainen. Yleensä olen kouluissa nähnyt sen että pojat, sekä "eliitti" ja luuserit kuolaavat koulun kauneimman tytön perään. Ihan tavallinen tyttö ei kelpaa, ennenkuin ikää on sen verran että on pakko tyytyä vähän tavallisempaan.

[/quote]

Varmasti näinkin, mutta tilastollisesti tytöt menettävät neitsyyden nuorempina ja useasti vanhemman pojan kanssa. Omanikäinen saa olla melko erikoinen, jotta yleensä kelpaa.

Meillä korreloi aika paljon liikunnan harrastamisen kanssa seurustelu. Nörttipojat olivat sinkkuja ja neitsyitä lukion loppuun. Noin 10 kaveria jatkoi TKK:hon samoihin piireihin ja se ikineitsyys pysyi reilusti yli parikymppiseksi asti. Vaikka porukka alkoi käydä baareissa, viinaa siellä meni vaan eikä naisia saanut. Lukioiässä lähes kaikki luokan tytöt kuitenkin olivat jo seurustelleet. Mitenköhän nämä nykyään on kun ihmisillä on kännykätkin ja kaikki?

Vierailija
228/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"]

Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta.

[/quote]

Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.
[/quote]

Missä oletkaan ollut kaikki nämä vuodet? Olen nelikymppinen, ylipainoinen nainen. Lapseton ja sellaiseksi myös jään. Olen viimeisen vuosikymmenen etsinyt ihan tavallista miestä. Ei tarttis olla komea eikä edes lihaksikas ja urheilullinen. Pääasia on, että osaa rakastaa ja osaa nauttia alkoholia kohtuudella. En ole tinderissä.

Vierailija
229/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"] Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta. [/quote] Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia. [/quote] Missä oletkaan ollut kaikki nämä vuodet? Olen nelikymppinen, ylipainoinen nainen. Lapseton ja sellaiseksi myös jään. Olen viimeisen vuosikymmenen etsinyt ihan tavallista miestä. Ei tarttis olla komea eikä edes lihaksikas ja urheilullinen. Pääasia on, että osaa rakastaa ja osaa nauttia alkoholia kohtuudella. En ole tinderissä.

[/quote]

Luuletko, että moni katsoo ylipainoa hyvällä? Ylipaino kertoo paljon elintavoista ja hoikkana ikäiseksesi pysynyt mies ei välttämättä jaksa katsella "laiskaa". Minusta sohvaperunan on absurdia toivoa vierelleen edes vähänkään urheilullista, kahlitsemaan toista. Vakka valitsee kantensa. Alkoholiongelmaisia on paljon, mutta sitä vähemmän, mitä enemmän kouluja käyneitä. Poislukien teekkarit.

Vierailija
230/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on myös alle 55-vuotiaista naisia enemmän ja miehet useimmin naivat nuoremman naisen eli 50-vuotiaaksi asti on kyllä tasan tarkkaan naisten markkinat. Eläkeikään mennessä miehiä alkaakin kuukahtaa kymmeniä tuhansia.

Vierailija
231/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:20"]

Mulla ei ole koskaan ollut pitkää kriteerilistaa. Mutta... kun en ihastu helposti. Tapaan mukavia miehiä, joista pidän kaverina. Parisuhteeseen vaan tarvitaan sitä kemiaakin. [/quote]

Onko se jotenkin "hyväksyttävämpää" puhua epämääräisestä käsitteestä kemia, kuten naiset tekevät vs sanoa suoraan, ettei halua lihavaa/rumaa/whatever naista, kuten miehet tekevät. Pitää varmaan tästä lähin alkaa itsekin höpisemään rumimmille naikkosille kemian puutteesta. "Hani, kyllä mä muuten, mut kato hei ku täytyy olla vähän mannapuuroo ja mansikkaa, tiätsä."

Vierailija
232/357 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:20"]

Mulla ei ole koskaan ollut pitkää kriteerilistaa. Mutta... kun en ihastu helposti. Tapaan mukavia miehiä, joista pidän kaverina. Parisuhteeseen vaan tarvitaan sitä kemiaakin. [/quote]

Onko se jotenkin "hyväksyttävämpää" puhua epämääräisestä käsitteestä kemia, kuten naiset tekevät vs sanoa suoraan, ettei halua lihavaa/rumaa/whatever naista, kuten miehet tekevät. Pitää varmaan tästä lähin alkaa itsekin höpisemään rumimmille naikkosille kemian puutteesta. "Hani, kyllä mä muuten, mut kato hei ku täytyy olla vähän mannapuuroo ja mansikkaa, tiätsä."

[/quote]

Kemia useammin tarkoittaa luonnetta ja persoonaa?

Vierailija
233/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:00"]

Tää väittely on av-palstalla turhaa, koska täällä vastailevat

1) normaalit, mukavat ja tasapainoiset naiset

[/quote]

Voi helvetti, sä et usko tuohon itsekään. :D

Vierailija
234/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:53"]

Olen monta kertaa miettinyt kuinka helvetin ruma tai vittumainen naisen pitää olla ettei löydä edes sellaista keskivertomiestä kumppanikseen. Saatikka että ei löydä seksiseuraa. 

[/quote]

En ole kumpaakaan. Vain ujo. Eikä kukaan ole vielä tullut yrittämään. Itse en uskalla.

[/quote]

Ei ne "ei ujot" naisetkaan mitään uskalla tehdä. Tietenkin voi olla, että et tapaa ihmisiä missään niin sen takia kukaan ei tule yrittämään.

[/quote]

Te suomalaiset miehet ette tule iskemään muutoin kuin baareissa. En ole itse ainakaan koko 25-vuotisen elämäni aikana saanut _yhtäkään_ iskuyritystä mieheltä, joka olisi ollut selvä. Baareissa en jaksa itse käydä, koska selvänä humalaisten keskellä ollessa on sanomattakin selvää aika kaameaa.

[/quote]

Tuo on kyllä ihan totta. Mutta ettepä tekään tee sitä ei-baariympäristössä iskemistä kovin helpoksi. Katse mahdollisimman kauas toisesta, naama sillä tavallisella norsunvitulla mikä suomalaisilla tuppaa olemaan. Saa olla aika itseluottamus miehellä, että uskaltaa alkaa juttelemaan. Onneksi on koulut, työpaikat ja harrasteet. Siellä sentään pääsee keskusteluyhteyteen myös selvinpäin.

Vierailija
235/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v miehenä en ole saanut ainoatakaan aloitetta naiselta koskaan.

Vierailija
236/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, nainen. Keski-ikäinen, työssäkäyvä, omillaan toimeentuleva. Ulkonäöstä pidän huolta, en ole lihava, en käy baareissa. Ainoat Suomalaiset miehet, jotka lähestyvät, ovat kännisiä, rumia juoppoja, jotka haukkuvat ylpeäksi jos seura ei kelpaa. Ulkomaalaisilta miehiltä huomiota riittää, joskus liiaksikin asti.

Vierailija
237/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:11"]

Tuo on kyllä ihan totta. Mutta ettepä tekään tee sitä ei-baariympäristössä iskemistä kovin helpoksi. Katse mahdollisimman kauas toisesta, naama sillä tavallisella norsunvitulla mikä suomalaisilla tuppaa olemaan. Saa olla aika itseluottamus miehellä, että uskaltaa alkaa juttelemaan. Onneksi on koulut, työpaikat ja harrasteet. Siellä sentään pääsee keskusteluyhteyteen myös selvinpäin.

[/quote]

Ihme suhtautuminen sulla naisiin. Voin kertoa, että mielenkiinnosta tarkkailen niin miehiä kuin naisia kun joskus on baareissa käynyt, ja ainoastaan tuota "norsunvittu"-ilmettä joutuu käyttämään jos joku tulee häiriköimään epätoivotulla tavalla. Älä tulkitse normaalia perusilmettä negatiiviseksi.

Tuskinpa itsekään päivänsäteeltä näytät silloin jos et aktiivisesti hymyile.

Vierailija
238/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:41"]Ette nyt tajua. Vaikeusaste on miehille paljon kovempi parisuhteen/seksin saamisen osalta.  Sekä miehiä että naisia on normaalijakauman mukaisesti eli keskivertoja on eniten, ja alfoja ja roskaluokkaa vähiten. Ero on se, että naiselle riittää että hän itse on 3/10 tasoa että saa parisuhteen tai seksiä halutessaan. Miehen taas pitää olla 7/10 tasoa että saa parisuhteen, mutta seksin pitää olla 9/10 että saa halutessaan. Nainen voi olla paska ja silti saada parisuhteen/seksiä, jos mies on paska niin ei ole mitään mahdollisuuksia ja myös osa keskivertomiehistä jää rannalle.   Tätä ei tietystikään saa naisvaltaisella palstalla sanoa, koska heti tulee jumalattomat miinuspeukut, mutta naiset pääsevät elämässä niin paljon helpommalla kuin miehet. [/quote] Naiset pääsis helpommalla, jos ajattelisivat kuin miehet. Mutta kun mä olen oikeasti mieluummin yksin ja puutteessa, kuin panen alle 7/10. En kykene kiihottumaan 3/10:stä sen enempää kuin sinä kivestä. Päinvastoin ajatus seksistä ruman miehen kanssa kuvottaa mua, enkä voi sille mitään. Oon ite ehkä 6/10 ja tavismiehiä kyllä tulee ovista ja ikkunoista, mutta se on mulle ihan sama kuin jotkut 90 v papat yrittäisi. En vaan halua niitä, vaikka kuinka yrittäisin olla olematta pinnallinen. Hyvännäköisiä ja -luonteisia sinkkumiehiä on niin vähän, että niihin mulla ei näköjään ole mahiksia. Ja yhden yön jutut eivät sovi mulle, ne on nuorena kokeiltu. Eli olen siis yksin ja puutteessa ja tälläkin hetkellä tietynlainen yksinäisyys (miehenkipeys) ahdistaa, vaikka kavereita löytyy.

[/quote]

Ainakin sä olet rehellinen, etkä selitä mitään että et saa oman tasoistasi. 
[/quote]

Jep, suurin osa perusnäteistä tytöistä luulee olevansa 8-9/10. Itekin luulin vielä ehkä vuosi sitten, kunnes tajusin että suurin osa ihmisistä vaan on keskitasoa, eikä siinä ole mitään pahaa. Kauniit ja rumat ovat molemmat pieni vähemmistö.

Vierailija
239/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen ylipainoisena naisena ei todellakaan löydä miestä. Hymyilen ja juttelen monien kanssa mutta ei minua kukaan iske. Katsokaa miehet joskus meitä tavallisen näköisiä iloisia naisia.

Vierailija
240/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:29"]

Pikkaisen ylipainoisena naisena ei todellakaan löydä miestä. Hymyilen ja juttelen monien kanssa mutta ei minua kukaan iske. Katsokaa miehet joskus meitä tavallisen näköisiä iloisia naisia.

[/quote]

Ei se johdu liikakiloistasi, vaan siitä, että Suomessa miehet eivät iske minkäänlaisia naisia. Naisen pitää itse tehdä aloite. Kävin aikaisemmin aika paljon ulkona, baareissa ym. Yleensä miehet vain tuijottelivat, mutta aika harvoin tulivat juttelemaan. Tosin paikoissa, joissa oli tanssia, tilanne oli hieman toinen eli miehet uskalsivat sentään hakea tanssimaan. Jonkun kerran itse aloitin juttelun miehen kanssa ja kyllähän miehet sitten heti olivat kovin kiinnostuneita. Suomalainen kulttuuri on vaikea naisille, jotka haluaisivat miesten tekevän aloitteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme