Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:16"]
Lue uudestaan "Tokihan monet feikkaa hyvää itsetuntoa, mutta jopa silläkin pärjää elämässä paremmin." Kaikki ihmiset eivät tunnista hyvää itsetuntoa ja mukahyvääitsetuntoa toisistaan, mutta kuten sanoin myös jälkimmäisellä pärjää. On helpompi puolustaa reviiriään (aka myös lapsiaan) jos on jotain luonnetta, jonka myös muut näkee. Joku tauski tuskin on mikään vuoden isä, mutta häpeilevä mies vasta itsemurha oliskin.
[/quote]
Se häpeilevä mies voi hyvin kasvattaa tasapainoisia lapsia, jos yrittää. Mielenterveysongelmainen tai narsisti-/psykopaattimies taas voi henkisellä ja fyysisellä väkivallalla tuhota lapset todella pahasti. Oikeastiko laitat rinnakkain itseään häpeilevän miehen ja jonkun, jonka kanssa lapset joutuvat pelkäämään pienestä pitäen?
[/quote]
Rehellisesti kummatkin ovat yhtä huonoja vaihtoehtoja. Jatkuva häpeäminen ei ole tervettä kenellekään ja minusta olisi vastuullisempaa että ihminen (mies tässä tapauksessa) käsittelee asian ennenkuin hankkii lapsia tai puolison. Ei voi olla niin vaikeaa. Itsekään en ole suhteessa (vaikka olenkin nainen) koska tiedostan että minulla on puutteita itsetunnossa. Miksi heittää itseni tässä tilassa jonkun toisen vaivoiksi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:21"]
Ei, vaan sinä väität että jos ihmisellä on kavereita, hän on kunnollinen tyyppi automaattisesti parisuhdemielessä. Eikös rikollisillakin ole yleensä laajat sosiaaliset ympyrät ja paljon kavereita?
[/quote]
En väittänyt näin.
[/quote]
Kannattaa sitten argumentoida selkeämmin.
[/quote]
Kerro missä mä väitin näin. Pistä tähän nyt niin katsotaan argumetoinko mä huonosti vai etkö sä osaa lukea.
[/quote]
Tämä on anonyymi palsta enkä näe sinulla nimimerkkiä. Koita argumentoida asiasi uudelleen selkeästi niin ehkä joku ymmärtää vielä pointtisi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:53"]
Jos naiset sanovat, että kunnon mies ei saa naista, niin silloin se on valheellinen väite. Jos tällainen nössömies kelpaa kyllä miehille kaveriksi ja häntä pidetään reiluna tyyppinä, niin silloin hän on kunnon mies. Silti hän ei välttämättä kelpaa kuin hyvin harvoille naisille parisuhteeseen. On hän silti edelleen kunnon mies ja hyvä mies. Tämä on kuitenkin väite mitä naiset hyvin usein ja tässäkin ketjussa tunkevat miehille, että muka alkoholismi tai epäluotettavuus olisivat syitä miksi mies ei saa naista.
[/quote]
Ei ole naisille kunnon mies, jos ei kelpaa kenellekään. Kaverit eivät ole oikeita henkilöitä määrittelemään ystävänsä parisuhdeominaisuuksia, kun eivät tämän kanssa koskaan tule parisuhteessa olemaan. Samalla tapaahan naiset kannustavat ystäviään "sä oot niin mahtava tyyppi, että varmasti löydät vielä sen unelmien miehen tai no se mies ei ollut sun arvoinen kun ei tajunnu millainen kultakimpale ootkaan, unohda se paska!!". Minun mielestäni kunnon mies on jämäkkä ja osaa puolustaa itseään ja ilmaista mielipiteensä, miksi sinun määritelmäsi olisi sen oikeampi?
[/quote]
Kun puhutaan siitä onko joku kunnollinen tyyppi, puhutaan kyllä yleensä sellaisista ominaisuuksista kuin hyväntahtoisuus ja rehellisyys. Kun mies lukee että sä sanot vaikka että "kunnon mies löytää kyllä naisen", niin se nimenomaan ymmärtää että jos on perusmukava ja reilu, niin pitäisi nainen saada. Et voi puhua jostain mikä ei vastaa ihmisten yleistä käsitystä ja sitten kysyä että mikä nyt mättää?
[/quote]
No, kyllä perusmukava ja reilu saa naisen, mutta omantasoisensa. Sitähän tässä on koitettu sanoa. Miehet yliarvioivat oman tasonsa jatkuvasti ja ruikuttavat kun eivät saa tietynlaista naista itselleen samalla ylenkatsoen esim. juuri pullukoita. Naiset taas näkevät nuo miehet juuri niiden pullukoiden tasoisena ja ihmettelevät miksi se nainen ei sitten kelpaakaan. Eikös tässä ketjussa juuri ollut se pointtina, että "miksei naisille sitten mikään kelpaa", sitten viitataankin vain niihin kauneimpiin naisiin, jotka saavat millaista seuraa tahansa niin halutessaan.
[/quote]
Aijaa? Kyllä mä olen tästä ketjusta lukenut naisten väitteitä, että kunnollisia miehiä ei vaan löydy. Oikeasti löytyy, mutta kun ei se kunnollisuus yleensä riitä sellaisenaan.
[/quote]
Entä jos nämä naiset tässä ketjussa ovatkin pullukoita? Päteekö silti sama väite?
[/quote]
En kyllä ikinä puhu kunnollisuudesta, kun tarkoitan naisen ulkonäköä.
Mitä vitun väliä onko hyvä itsetunto? Herätkää!!!
[/quote]
Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice.
[/quote]
Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :)
[/quote]
Yrität liian nuoria. Vaikka olisit itse hyvä niin sinun on tingittävä joko iässä tai sitten muussa tasossa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:16"]
Lue uudestaan "Tokihan monet feikkaa hyvää itsetuntoa, mutta jopa silläkin pärjää elämässä paremmin." Kaikki ihmiset eivät tunnista hyvää itsetuntoa ja mukahyvääitsetuntoa toisistaan, mutta kuten sanoin myös jälkimmäisellä pärjää. On helpompi puolustaa reviiriään (aka myös lapsiaan) jos on jotain luonnetta, jonka myös muut näkee. Joku tauski tuskin on mikään vuoden isä, mutta häpeilevä mies vasta itsemurha oliskin.
[/quote]
Se häpeilevä mies voi hyvin kasvattaa tasapainoisia lapsia, jos yrittää. Mielenterveysongelmainen tai narsisti-/psykopaattimies taas voi henkisellä ja fyysisellä väkivallalla tuhota lapset todella pahasti. Oikeastiko laitat rinnakkain itseään häpeilevän miehen ja jonkun, jonka kanssa lapset joutuvat pelkäämään pienestä pitäen?
[/quote]
Rehellisesti kummatkin ovat yhtä huonoja vaihtoehtoja. Jatkuva häpeäminen ei ole tervettä kenellekään ja minusta olisi vastuullisempaa että ihminen (mies tässä tapauksessa) käsittelee asian ennenkuin hankkii lapsia tai puolison. Ei voi olla niin vaikeaa. Itsekään en ole suhteessa (vaikka olenkin nainen) koska tiedostan että minulla on puutteita itsetunnossa. Miksi heittää itseni tässä tilassa jonkun toisen vaivoiksi?
[/quote]
Mulla on tällainen sukulaismies, josta kerroin tuossa jo aiemmin. Äitini on sanonut että häntä kiusattiin todella rankasti koko ajan lapsuudessa. Toi on aika kylmä suhtautuminen mikä sulla on. Ihan niin kuin joku valitsisi epävarmuutensa tai niin vain oppisi pois siitä, jos se on syntynyt pahojen traumojen seurauksena. Ja vielä hölmömpää on ajatella ettei tällainen ihminen saisi tavoitella parisuhdetta, vaan että hän ryhtyisi silloin taakaksi toiselle. Ei, kyllä se on oikeasti niin päin että se on tasan sen ihmisen vika, joka ottaa epävarman ihmisen. Velvollisuusetiikan abc.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:36"]Ei ole täällä miesten ylitarjontaa näkynyt. Onkohan miehillä vähän pinnalliset kriteerit. [/quote] Johan on täälläkin nähty, että miesten käsitys normaalista naisesta saattaakin olla enemmän luokkaa huippuluokan näyttelijätär. Sitten tavisnainen näyttää auttamattomasti rumalta. Huippuluokan näyttelijättäreen miehen oma taso ei tietenkään riitä, jolloin itketään omaa yksijäämistä täällä palstalla. Katsokaa joskus peiliin niin fyysisesti kuin kuvainnollisesti ja lähtekää pokailemaan realistisesti. (Tämä pätee myös naisiin. :))
[/quote]
Ei pidä paikkansa, jopa täällä on nähty asian oikea laita, esimerkiksi tässä ketjussa.
AV-mammoille kelpaisi noin 4% ehdokkaista, miehille puolet tai enemmän. Siis pelkän ulkonäön takia naiset hylkää yli 90% ehdokkaista, eli nimenomaan naisilta, AV-mammat mukaan lukien, puuttuu käsitys mikä on "normaalia". Juu juu, otanta olemattoman pieni juuri tuossa ketjussa, mutta tuo ilmiö näkyy miltei joka tilastossa aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:32"]
Jos naiset sanovat, että kunnon mies ei saa naista, niin silloin se on valheellinen väite. Jos tällainen nössömies kelpaa kyllä miehille kaveriksi ja häntä pidetään reiluna tyyppinä, niin silloin hän on kunnon mies. Silti hän ei välttämättä kelpaa kuin hyvin harvoille naisille parisuhteeseen. On hän silti edelleen kunnon mies ja hyvä mies. Tämä on kuitenkin väite mitä naiset hyvin usein ja tässäkin ketjussa tunkevat miehille, että muka alkoholismi tai epäluotettavuus olisivat syitä miksi mies ei saa naista.
[/quote]
Ei ole naisille kunnon mies, jos ei kelpaa kenellekään. Kaverit eivät ole oikeita henkilöitä määrittelemään ystävänsä parisuhdeominaisuuksia, kun eivät tämän kanssa koskaan tule parisuhteessa olemaan. Samalla tapaahan naiset kannustavat ystäviään "sä oot niin mahtava tyyppi, että varmasti löydät vielä sen unelmien miehen tai no se mies ei ollut sun arvoinen kun ei tajunnu millainen kultakimpale ootkaan, unohda se paska!!". Minun mielestäni kunnon mies on jämäkkä ja osaa puolustaa itseään ja ilmaista mielipiteensä, miksi sinun määritelmäsi olisi sen oikeampi?
[/quote]
Kun puhutaan siitä onko joku kunnollinen tyyppi, puhutaan kyllä yleensä sellaisista ominaisuuksista kuin hyväntahtoisuus ja rehellisyys. Kun mies lukee että sä sanot vaikka että "kunnon mies löytää kyllä naisen", niin se nimenomaan ymmärtää että jos on perusmukava ja reilu, niin pitäisi nainen saada. Et voi puhua jostain mikä ei vastaa ihmisten yleistä käsitystä ja sitten kysyä että mikä nyt mättää?
[/quote]
No, kyllä perusmukava ja reilu saa naisen, mutta omantasoisensa. Sitähän tässä on koitettu sanoa. Miehet yliarvioivat oman tasonsa jatkuvasti ja ruikuttavat kun eivät saa tietynlaista naista itselleen samalla ylenkatsoen esim. juuri pullukoita. Naiset taas näkevät nuo miehet juuri niiden pullukoiden tasoisena ja ihmettelevät miksi se nainen ei sitten kelpaakaan. Eikös tässä ketjussa juuri ollut se pointtina, että "miksei naisille sitten mikään kelpaa", sitten viitataankin vain niihin kauneimpiin naisiin, jotka saavat millaista seuraa tahansa niin halutessaan.
[/quote]
Aijaa? Kyllä mä olen tästä ketjusta lukenut naisten väitteitä, että kunnollisia miehiä ei vaan löydy. Oikeasti löytyy, mutta kun ei se kunnollisuus yleensä riitä sellaisenaan.
[/quote]
Entä jos nämä naiset tässä ketjussa ovatkin pullukoita? Päteekö silti sama väite?
[/quote]
[/quote]
Nyt taisi mennä pointtini ohi. Tässä ketjussa muutama nainen on väittänyt, ettei löydä kunnollista miestä. Sinä sanoit, että kyllä varmasti löytyy jos kunnollisuus on ainut kriteeri. Kuitenkin aiemmin ketjussa on sanottu, että ei ne kunnolliset miehetkään mitään pullukoita halua, jotain tasoa sentään.
Toistan kysymykseni; jos tässä ketjussa kunnollisten miesten puutteesta valittavat naiset ovat pullukoita kaikki, niin vieläkö olet sitä mieltä että hekin aivan varmasti jostain sen kunnollisen miehen löytävät?
Käypä ap katsomassa vaikka ensi lauantaina Prismassa, millaisia pariskuntia siellä liikkuu. Saat vähän perspektiiviä asioihin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:24"]
Ei, vaan sinä väität että jos ihmisellä on kavereita, hän on kunnollinen tyyppi automaattisesti parisuhdemielessä. Eikös rikollisillakin ole yleensä laajat sosiaaliset ympyrät ja paljon kavereita?
[/quote]
En väittänyt näin.
[/quote]
Kannattaa sitten argumentoida selkeämmin.
[/quote]
Kerro missä mä väitin näin. Pistä tähän nyt niin katsotaan argumetoinko mä huonosti vai etkö sä osaa lukea.
[/quote]
Tämä on anonyymi palsta enkä näe sinulla nimimerkkiä. Koita argumentoida asiasi uudelleen selkeästi niin ehkä joku ymmärtää vielä pointtisi.
[/quote]
Siis sä väitit mun sanoneen jotain, mutta nyt sanot että et voi tietää mitä mä olen sanonut. Oletko sä jossain sienissä siellä?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt taisi mennä pointtini ohi. Tässä ketjussa muutama nainen on väittänyt, ettei löydä kunnollista miestä. Sinä sanoit, että kyllä varmasti löytyy jos kunnollisuus on ainut kriteeri. Kuitenkin aiemmin ketjussa on sanottu, että ei ne kunnolliset miehetkään mitään pullukoita halua, jotain tasoa sentään.
Toistan kysymykseni; jos tässä ketjussa kunnollisten miesten puutteesta valittavat naiset ovat pullukoita kaikki, niin vieläkö olet sitä mieltä että hekin aivan varmasti jostain sen kunnollisen miehen löytävät?
[/quote]
Ei kun mun ymmärtääkseni naiset väittää, että kunnollisia miehiä ei ylipäätään ole sinkkuna juuri missään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]
[/quote]
Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä.
[/quote]
Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia.
Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nimenomaan , nämä miesten ruikutukset ovat juuri tätä. Miksen minä ja kaikki muutkin miehet saada sitä 20 vuotiasta kaunista hyväluonteista naista?
On niin nähty
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:35"]
Mulla on tällainen sukulaismies, josta kerroin tuossa jo aiemmin. Äitini on sanonut että häntä kiusattiin todella rankasti koko ajan lapsuudessa. Toi on aika kylmä suhtautuminen mikä sulla on. Ihan niin kuin joku valitsisi epävarmuutensa tai niin vain oppisi pois siitä, jos se on syntynyt pahojen traumojen seurauksena. Ja vielä hölmömpää on ajatella ettei tällainen ihminen saisi tavoitella parisuhdetta, vaan että hän ryhtyisi silloin taakaksi toiselle. Ei, kyllä se on oikeasti niin päin että se on tasan sen ihmisen vika, joka ottaa epävarman ihmisen. Velvollisuusetiikan abc.
[/quote]
Itsellänikin on rankka tausta ja tiedostan että se on juurtunut jopa personaallisuuteni ja tapaani ilmaista itseäni. Henkilökohtaisesti koen että en ole oma itseni enkä voi myöskään tarjota kumppanille todellista minääni sen vuoksi. En tietenkään voi päättää asiaa muiden puolesta ja muut tehköön niin kuin haluavat. Mutta koen olevani vastuullisempi kaikkia kohtaan, ja huomaavaisempi potentiaalista kumppania kohtaan, jos yritän ensin selvittää ongelmani. Ei minun ongelmani ole minun vikani, mutta sen vähemmän se on kinnostuksen kohteitteni vikakaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:58"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:53"] Jos naiset sanovat, että kunnon mies ei saa naista, niin silloin se on valheellinen väite. Jos tällainen nössömies kelpaa kyllä miehille kaveriksi ja häntä pidetään reiluna tyyppinä, niin silloin hän on kunnon mies. Silti hän ei välttämättä kelpaa kuin hyvin harvoille naisille parisuhteeseen. On hän silti edelleen kunnon mies ja hyvä mies. Tämä on kuitenkin väite mitä naiset hyvin usein ja tässäkin ketjussa tunkevat miehille, että muka alkoholismi tai epäluotettavuus olisivat syitä miksi mies ei saa naista. [/quote] Ei ole naisille kunnon mies, jos ei kelpaa kenellekään. Kaverit eivät ole oikeita henkilöitä määrittelemään ystävänsä parisuhdeominaisuuksia, kun eivät tämän kanssa koskaan tule parisuhteessa olemaan. Samalla tapaahan naiset kannustavat ystäviään "sä oot niin mahtava tyyppi, että varmasti löydät vielä sen unelmien miehen tai no se mies ei ollut sun arvoinen kun ei tajunnu millainen kultakimpale ootkaan, unohda se paska!!". Minun mielestäni kunnon mies on jämäkkä ja osaa puolustaa itseään ja ilmaista mielipiteensä, miksi sinun määritelmäsi olisi sen oikeampi? [/quote] Kun puhutaan siitä onko joku kunnollinen tyyppi, puhutaan kyllä yleensä sellaisista ominaisuuksista kuin hyväntahtoisuus ja rehellisyys. Kun mies lukee että sä sanot vaikka että "kunnon mies löytää kyllä naisen", niin se nimenomaan ymmärtää että jos on perusmukava ja reilu, niin pitäisi nainen saada. Et voi puhua jostain mikä ei vastaa ihmisten yleistä käsitystä ja sitten kysyä että mikä nyt mättää? [/quote] No, kyllä perusmukava ja reilu saa naisen, mutta omantasoisensa. Sitähän tässä on koitettu sanoa. Miehet yliarvioivat oman tasonsa jatkuvasti ja ruikuttavat kun eivät saa tietynlaista naista itselleen samalla ylenkatsoen esim. juuri pullukoita. Naiset taas näkevät nuo miehet juuri niiden pullukoiden tasoisena ja ihmettelevät miksi se nainen ei sitten kelpaakaan. Eikös tässä ketjussa juuri ollut se pointtina, että "miksei naisille sitten mikään kelpaa", sitten viitataankin vain niihin kauneimpiin naisiin, jotka saavat millaista seuraa tahansa niin halutessaan. [/quote] Nimenomaan , nämä miesten ruikutukset ovat juuri tätä. Miksen minä ja kaikki muutkin miehet saada sitä 20 vuotiasta kaunista hyväluonteista naista? On niin nähty
[/quote]
Miksei minä ja kaikki muutkin naiset saada sitä alfaurosta, niin kuin ne kauniit naiset. Tätäkin saa kuulla jatkuvasti. Toki on toisenlaisiakin naisia joukossa, mutta niin on toisenlaisia miehiäkin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:35"]
[/quote]
Itsellänikin on rankka tausta ja tiedostan että se on juurtunut jopa personaallisuuteni ja tapaani ilmaista itseäni. Henkilökohtaisesti koen että en ole oma itseni enkä voi myöskään tarjota kumppanille todellista minääni sen vuoksi. En tietenkään voi päättää asiaa muiden puolesta ja muut tehköön niin kuin haluavat. Mutta koen olevani vastuullisempi kaikkia kohtaan, ja huomaavaisempi potentiaalista kumppania kohtaan, jos yritän ensin selvittää ongelmani. Ei minun ongelmani ole minun vikani, mutta sen vähemmän se on kinnostuksen kohteitteni vikakaan.
[/quote]
No se vähän riippuu aiheuttavatko ongelmasi henkistä tai fyysistä väkivaltaa kumppanille? Jos eivät, niin on hölmöä olettaa etteikö se potentiaalinen kumppanisi osaisi itse päättää, saako jotain parisuhteesta kanssasi vai ei.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia.
Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste.
[/quote]
Miksi pitäisi kunnioittaa ihmisiä jotka henkisesti pahoinpitelevät itseään. Koska sitä huono itsetunto on - itsensä laiminlyöntiä. Tokihan se on useimmiten muiden ihmisten aiheuttamaan, mutta älä käytä sanaa" kunnioittaminen" tässä kontekstissa. Muuten voin sanoa että ihmiset, joilla on hyvä itsetunto(siis oikeasti) ei välitä polkea muita alas, koska siihen ei ole mitään tarvetta. Eli et yhäkään ymmärrä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa.
Useimmitenha se menee niin et miehiä saa kritisoida miten haluaa mut ykski poikkipuolinen saba naisista nii sanasota on valmis.
T.nainen
Ei MT-ongelmaisia naisia luultavasti aina pidetä edes MT_ongelmaisina. :)