Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"]Jos on pahat mt-ongelmat, hallitsematonta aggressiivisuutta, epärehellisyyttä tai alkoholin liikakäyttöä, niin tällaisen on varmaan vaikea saada puolisoa.[/quote]
Ei ole. Tuollaisen miehen on vaikea pitää puolisoa, mutta kyllä rentuilla aina joku on kierrossa, ei kovin harvoin useampikin samaan aikaan. Yleensä nainenkin on samantapaisista ongelmista kärsivä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:29"]
Pikkaisen ylipainoisena naisena ei todellakaan löydä miestä. Hymyilen ja juttelen monien kanssa mutta ei minua kukaan iske. Katsokaa miehet joskus meitä tavallisen näköisiä iloisia naisia.
[/quote]
Ei se johdu liikakiloistasi, vaan siitä, että Suomessa miehet eivät iske minkäänlaisia naisia. Naisen pitää itse tehdä aloite. Kävin aikaisemmin aika paljon ulkona, baareissa ym. Yleensä miehet vain tuijottelivat, mutta aika harvoin tulivat juttelemaan. Tosin paikoissa, joissa oli tanssia, tilanne oli hieman toinen eli miehet uskalsivat sentään hakea tanssimaan. Jonkun kerran itse aloitin juttelun miehen kanssa ja kyllähän miehet sitten heti olivat kovin kiinnostuneita. Suomalainen kulttuuri on vaikea naisille, jotka haluaisivat miesten tekevän aloitteen.
[/quote]
Eikös se feminismi ole vähän niin kuin opettanut, ettei vieraille naisille saa jutella ainakaan iskemismielessä. Suomalaiset käyttäytyvät sen mukaisesti.
TRIGGER WARNING: CATCALLING!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:16"]
Yli 30v miehenä en ole saanut ainoatakaan aloitetta naiselta koskaan.
[/quote]
Sit olet ruma, kukaan mies yli 25v ei ole sellainen joka ei olis saanut aloitetta naiselta.
[/quote]
Höpö höpö. Minustakin kiinnostuu usein ihan hyvännäköiset naiset, mutta eivät he silti aloitetta tee, vaan odottavat sitä aloitetta minulta. Näin toimii suurin osa naisista. Ei tarvitse olla mikään rumilus ettei naiset tee aloitetta.
Eiköhän se ole paikallista se miesten ylitarjonta. Kaupungeissa on enemmän naisia ja maalla miehiä? Itse en ole nirso, mulle kelpaa mukava ja hygieniastaan huolehtiva ennakkoluuloton mies. Muulla ei ole väliä. Mutta eipä ole miestä löytynyt, kun en itse ole mikään prinsessa vaan satakiloinen mammutti. ilmeisesti noissakin kolmessavaatimuksessa on siis mun tasoiselle naiselle liikaa vaatimuksia.
[/quote]
Sit olet ruma, kukaan mies yli 25v ei ole sellainen joka ei olis saanut aloitetta naiselta.
[/quote]
Luulen, että alle puolet miehistä saa yhtään aloitetta 30 ikävuoteen mennessä. Minulla on yli 40 ikää eikä kukaan ole koskaan tehnyt aloitetta. Olen ihan keskinkertaisen näköinen ja kokoinen, fiksu, mukava ja luotettava, akateeminen, hieman ujo ja elänyt suurimman osan aikuisikääni parisuhteessa. Uskon, että saisin tarvittaessa suhteen kaltaiseeni naiseen verraten helposti, jos viitsisin tehdä sata aloitetta, mutta jos jäisin odottamaan naisten aloitetta, tuskin onni potkisi ennen kuin eläkeiässä. Enkä ole tosiaankaan yksin, en tiedä kaveripiiristäni yhtään suhdetta, joka olisi alkanut naisen aloitteesta, vaikka melkein kaikki ovat naimisissa.
Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:06"]
Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.
[/quote]
Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".
Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.
Niinhän sen kuuluu ollakin. Vain parhaiden miesten kuuluu saada lapsia, sen sijaan naisia ei olisi paljon varaa jättää lapsettomiksi. Koska yksi mies voi saada oikeastaan loputtomasti jälkeläisiää mutta nainen vain jotain 10-20.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:21"]
[/quote]
Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".
Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.
[/quote]
Ja täälläkään ei ole saatu naisilta vastausta tähän. Josko tällä kertaa?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:41"]
Ette nyt tajua. Vaikeusaste on miehille paljon kovempi parisuhteen/seksin saamisen osalta. Sekä miehiä että naisia on normaalijakauman mukaisesti eli keskivertoja on eniten, ja alfoja ja roskaluokkaa vähiten. Ero on se, että naiselle riittää että hän itse on 3/10 tasoa että saa parisuhteen tai seksiä halutessaan. Miehen taas pitää olla 7/10 tasoa että saa parisuhteen, mutta seksin pitää olla 9/10 että saa halutessaan. Nainen voi olla paska ja silti saada parisuhteen/seksiä, jos mies on paska niin ei ole mitään mahdollisuuksia ja myös osa keskivertomiehistä jää rannalle.
[/quote]
Tämä on helppo ampua alas. Yksinkertaistetaan mallia ja oletetaan, että ihmiset jakautuvat ulkonäön puolesta tasaisesti asteikolle 1-10. Väität siis että vähintään kolmostason nainen saa miehen halutessaan. Heitä on siis 70% naisista. Miehen pitää olla vähintään seiska, jolloin heitä on 30%. Kenen kanssa ne 40% naisista sitten seurustelee? Eiväthän he voi keskenäänkään seurustella, kun väitteen mukaan he saavat miehen halutessaan?
Todellisuudessa jakauma ei ole tasainen vaan kellokäyrän mukainen, jolloin 3-10 naisia on paljon enemmän kuin 70% ja 7-10 miehiä paljon vähemmän kuin 30%. Väite tuntuu vielä epäuskottavammalta.
Ai niin, minä olen mies. Minua vain ärsyttää älytön argumentointi väittelyssä.
[/quote]
Sanos muuta. Itse en siedä uskottomuutta. Kun tämän seikan ottaa huomioon, niin valinnanvara miehissä hupenee tuntuvasti.
[/quote]
[/quote]
Tämähän oli mielenkiintoinen väite.
Itsekin olen hieman kolmenkympin päälle, enkä ole koskaan saanut kohdalleni vastakkaisen sukupuolen aloitetta tai keskustelunaloitusta tai silmäniskua. No, kerran useamman promillen humalassa ollut sinällään viehättävä nainen olisi halunnut lähteä panemaan, mutta no.
En ole koskaan kokenut olevani ruma, mutta ehkä se tuli nyt tässä todistettua. Olen naamaltani keskivertoa muutamalla erottuvalla piirteellä. Muuten olen koko ikäni ollut urheilullinen, joskus jopa jonkun mielestä lihaksikas. Olen itse pitänyt itseäni massaan hukkuvana keskivertotyyppinä, mutta jos ajattelee ettei ole yli kymmenen vuoden aikana saanut mitään vastakaikua, niin ei kai lopullisia päätöksiä voi olla kuin yksi.
Ei mulla henk.koht. ainakaan ole mitään kriteerilistaa mitä käyn läpi aina kun tapaan jonkun miehen. Todennäköisesti alitajunnassa viehätyn tietyn tyyppisistä miehistä niin ulkonäöllisesti kuin luonteenkin perusteella mutta miksi pitäisikään yrittää väkisin olla sellaisen kanssa joka ei yksinkertaisesti kiinnosta? Välillä en edes osaa yksilöidä syitä miksi joku ei nappaa, ei vaan tule sellasta tiettyä fiilistä ihmisen seurassa. Jos se tekee ihmisestä nirson niin hohhoh... eihän tässä maailmassa muita olekaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:21"]
Mitä vitun väliä onko hyvä itsetunto? Herätkää!!!
[/quote]
Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä.
[/quote]
Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia.
Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste.
[/quote]
Minä haluan ja perusteeni sille on, että minullakin on hyvä itsetunto.
[/quote]
Se ei ole peruste.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:21"] Mitä vitun väliä onko hyvä itsetunto? Herätkää!!! [/quote] Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä. [/quote] Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia. Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste. [/quote] Ymmärrät hyvän itsetunnon väärin. Ota selvää mitä on hyvä itsetunto
[/quote]
Jotkut saa syntymässä hyvän, jotkut huonon itsetunnon. Sitä ei voi muuksi muuttaa millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:45"]
Ei mulla henk.koht. ainakaan ole mitään kriteerilistaa mitä käyn läpi aina kun tapaan jonkun miehen. Todennäköisesti alitajunnassa viehätyn tietyn tyyppisistä miehistä niin ulkonäöllisesti kuin luonteenkin perusteella mutta miksi pitäisikään yrittää väkisin olla sellaisen kanssa joka ei yksinkertaisesti kiinnosta? Välillä en edes osaa yksilöidä syitä miksi joku ei nappaa, ei vaan tule sellasta tiettyä fiilistä ihmisen seurassa. Jos se tekee ihmisestä nirson niin hohhoh... eihän tässä maailmassa muita olekaan.
[/quote]
Pimeän mielen puhetta. Kun ei uskaltanut nuorena ryhtyä okkultitiksi ympäristön paineesta ryhdytään suoltamaan tällaista jööttiä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:58"]
Vaikea tajuta, miksei miehet halua vanhempaa naista, jos tarjontaa on vanhemmista enemmän. Vanhemmat on sängyssäkin aktiivisempia ja enemmän sinut itsensä kanssa.
[/quote]
Tai omanikäinen on monesti se paras vaihtoehto.
[/quote]
Perusteeton väite.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:21"]
Mitä vitun väliä onko hyvä itsetunto? Herätkää!!!
[/quote]
Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä.
[/quote]
Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia.
Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste.
[/quote]
Miksi pitäisi kunnioittaa ihmisiä jotka henkisesti pahoinpitelevät itseään. Koska sitä huono itsetunto on - itsensä laiminlyöntiä. Tokihan se on useimmiten muiden ihmisten aiheuttamaan, mutta älä käytä sanaa" kunnioittaminen" tässä kontekstissa. Muuten voin sanoa että ihmiset, joilla on hyvä itsetunto(siis oikeasti) ei välitä polkea muita alas, koska siihen ei ole mitään tarvetta. Eli et yhäkään ymmärrä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa.
[/quote]
Ainoa joka polkee huonoitsetuntoista on hyväitsetuntoinen. Olet heikoilla jäillä nyt.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:21"] Mitä vitun väliä onko hyvä itsetunto? Herätkää!!! [/quote] Et selvästikään tiedä mitä hyvä itsetunto tarkoittaa oikeasti. Se tarkoittaa sitä että hyväksyy itsensä juuri sellaisena on ja tietää omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Sekä haluaa itselleen hyvää elämässä. [/quote] Hyvä itsetunto on muiden polkemista. Ei muuta. Niin kauan kun hyvä itsetuntoiset ei kunnioita huono itsetuntoisempia. Jos haluaa kumppanilta hyvän itsetunnon siihen pitää olla peruste. [/quote] Ymmärrät hyvän itsetunnon väärin. Ota selvää mitä on hyvä itsetunto
[/quote]
Jotkut saa syntymässä hyvän, jotkut huonon itsetunnon. Sitä ei voi muuksi muuttaa millään tavalla.
[/quote]Voiko joku olla näin pihalla???
[/quote]