Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:06"]
Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.
[/quote]
Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".
Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.
[/quote]
Ja täälläkään ei ole saatu naisilta vastausta tähän. Josko tällä kertaa?
[/quote]
Tähän se keskustelu aina tyssää. Naiset väittävät että kyllä tuollaisillekin miehille ottajia löytyy, mutta kukaan nainen jolla on minkäänlaista vientiä ei myönnä, että tuollainen mies kelpaisi. Käytännössä nössö mies joutuu aina pariutumaan roimasti alaspäin, sietäen joko mielenterveysongelmia tai heikkoa ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:36"]
Ai niin, minä olen mies. Minua vain ärsyttää älytön argumentointi väittelyssä.
[/quote]
Oletko miehenä huomannut älyttömiä argumentteja naisilta tässä ketjussa? Mikset ole niihin tarttunut, oletko kenties sellainen valkoritari?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"]Siksi lähdenkin Brasiliaan kohta etsimään unelmien naista. Itse olen noin neljävitonen, hyvin toimeentuleva mies. Kelpuutan puolisoksi vain alle 35 vuotiaan hyvännäköisen ja hyvä kehoisen. Luonnekin tulee olla hyvä. Suomesta en missään nimessä ota mitään vaikka tulisivat tyrkylle. Täällä on suurin osa persjalkaisia sihisijöitä.
[/quote]
Kaikkien kannalta paras ratkaisu - kannatan lämpimästi! Jopa brassineito saattaa voittaa tuossa diilissä, jos saa ylöspidon.
Laitoin Tinderiin just sellaisen kuvan, mikä karsii kaikki tälläiset ja normaalitkin pois. Aikaisemmin tuli mätsejä, nyt ei vielä yhtään. Mutta tälläisiin "normaaleihin" prinsessoihin en tuhlaa enää sekuntiakaan...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"]
Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta.
[/quote]
Määrittele hyvä mies?
[/quote]
Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.
40:stä ikävuodesta eteenpäin naisia on enemmän, kuin miehiä. Silloin tilanne paranee ainakin hieman.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"]
[/quote]
Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.
[/quote]
Väärin, väärin ja väärin :D
Mä tiedän kyllä, että sun kaltasia mielenterveysongelmaisia ja naisia saamattomia miehiä korpeaa nykyaika kun teidän tason miehet ei saa automaattisesti naista kuten entisinä aikoina olisi, mutta älkää yrittäkö että me muut uskottaisiin teidän syöttämään paskaan.
Itselleni hyvä mies: luotettava, älykäs, huumorintajuinen, ei väkivaltainen eikä juo alkoholia. Tosi harva mies osuu kuvaukseen ja ne loputkin usein aina varattuja. Ei ihme, ne jämäpalamiehet kun ei hyville naisille taas todellakaan kelpaa.
40:stä ikävuodesta eteenpäin naisia on enemmän, kuin miehiä. Silloin tilanne paranee ainakin hieman.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Se on 55+ naisia joita on enemmän.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:29"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Se on 55+ naisia joita on enemmän.
http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
[/quote]
No vanhetessa tilanne kuitenkin muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:19"]
Laitoin Tinderiin just sellaisen kuvan, mikä karsii kaikki tälläiset ja normaalitkin pois. Aikaisemmin tuli mätsejä, nyt ei vielä yhtään. Mutta tälläisiin "normaaleihin" prinsessoihin en tuhlaa enää sekuntiakaan...
[/quote]
Heti tulee alapeukkuja kun yrittää löytää ihan oikeaa mätsiä....Eihän miehet saisin edes ajatella niin.
Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice.
Eläkeläisenä on hauska katsella nöyrtyneitä naisia. :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:29"]
[/quote]
[/quote]
Väärin, väärin ja väärin :D
Mä tiedän kyllä, että sun kaltasia mielenterveysongelmaisia ja naisia saamattomia miehiä korpeaa nykyaika kun teidän tason miehet ei saa automaattisesti naista kuten entisinä aikoina olisi, mutta älkää yrittäkö että me muut uskottaisiin teidän syöttämään paskaan.
Itselleni hyvä mies: luotettava, älykäs, huumorintajuinen, ei väkivaltainen eikä juo alkoholia. Tosi harva mies osuu kuvaukseen ja ne loputkin usein aina varattuja. Ei ihme, ne jämäpalamiehet kun ei hyville naisille taas todellakaan kelpaa.
[/quote]
Tuossa tulikin selitys mikset sinä saa tuollaista miestä, kun olet tuomitsemassa ihmisiä mt-ongelmaisiksi noin heppoisin perustein. Minä täytän nuo hyvä miehen kriteerisi, mutta sinäpä et minulle kelpaa. Olet sellainen nainen, joka ei edes tunnista hyvää miestä kun sellaisen näkee, koska ei osaa, halua tai uskalla tutustua ihmiseen aidosti, vaan luottaa johonkin omiin ennakkoluuloihin kuten "vääränmalliset kulmakarvat, ei jatkoon" tai "kirjoitti nettiin jotain missä kritisoidaan minun käyttäytymistäni, eli mielenterveysongelmainen!"
Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin.
Ei ole täällä miesten ylitarjontaa näkynyt. Onkohan miehillä vähän pinnalliset kriteerit.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin.
[/quote]
Sama. Mieluummin yksin kuin psyykettä kuormittavan sian kanssa.
mIksei saisi valita parasta mahdollista, jos kerran valinnanvaraa on? Miksi tyytyä huonoon tai keskinkertaiseen?
Jos tyhjäpää valitsee kulmakarvojen perusteella, niin miksi ap edes haluaisi pariksi tyhjäpään?
Siksi lähdenkin Brasiliaan kohta etsimään unelmien naista. Itse olen noin neljävitonen, hyvin toimeentuleva mies. Kelpuutan puolisoksi vain alle 35 vuotiaan hyvännäköisen ja hyvä kehoisen. Luonnekin tulee olla hyvä. Suomesta en missään nimessä ota mitään vaikka tulisivat tyrkylle. Täällä on suurin osa persjalkaisia sihisijöitä.