Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:53"]
Olen monta kertaa miettinyt kuinka helvetin ruma tai vittumainen naisen pitää olla ettei löydä edes sellaista keskivertomiestä kumppanikseen. Saatikka että ei löydä seksiseuraa.
[/quote]
En ole kumpaakaan. Vain ujo. Eikä kukaan ole vielä tullut yrittämään. Itse en uskalla.
[/quote]
Ei ne "ei ujot" naisetkaan mitään uskalla tehdä. Tietenkin voi olla, että et tapaa ihmisiä missään niin sen takia kukaan ei tule yrittämään.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:02"]Naiset pääsis helpommalla, jos ajattelisivat kuin miehet. Mutta kun mä olen oikeasti mieluummin yksin ja puutteessa, kuin panen alle 7/10. En kykene kiihottumaan 3/10:stä sen enempää kuin sinä kivestä. Päinvastoin ajatus seksistä ruman miehen kanssa kuvottaa mua, enkä voi sille mitään. Oon ite ehkä 6/10 ja tavismiehiä kyllä tulee ovista ja ikkunoista, mutta se on mulle ihan sama kuin jotkut 90 v papat yrittäisi. En vaan halua niitä, vaikka kuinka yrittäisin olla olematta pinnallinen. Hyvännäköisiä ja -luonteisia sinkkumiehiä on niin vähän, että niihin mulla ei näköjään ole mahiksia. Ja yhden yön jutut eivät sovi mulle, ne on nuorena kokeiltu. Eli olen siis yksin ja puutteessa ja tälläkin hetkellä tietynlainen yksinäisyys (miehenkipeys) ahdistaa, vaikka kavereita löytyy.
[/quote]
Niinpä. Itse olen 7/10 ja iskemään tulevat miehet sitä 6/10-7/10 -tasoa, jos jotain mielenkiintoa vakavaan on. Sellaiset 8/10 miellyttävät niin ulkoisesti ja sisäisesti, mutta oma taso ei riitä niiden kanssa kuin seksiin. Tästä syystä olen valinnut vaan sinkkuilun, koska on täysin turhaa hukata aikaa tapailemalla miehiä joita ei pidä edes hyvännäköisenä. Ylipäänsä omaan makuun sopiva komeita miehiä näkee tosi harvoin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:33"]
Eläkeläisenä on hauska katsella nöyrtyneitä naisia. :)
[/quote]
Eivät naiset miesten suhteen koskaan nöyrry, miksi pitäisi. Eläkeiässä naiset nyt varmastikaan eivät halua miestä, josta eivät välitä. Silloinhan naiset ovat varmasti oppineet jo elämään yksin.
Ottipa tämä ketju naisia koville :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:53"]
Olen monta kertaa miettinyt kuinka helvetin ruma tai vittumainen naisen pitää olla ettei löydä edes sellaista keskivertomiestä kumppanikseen. Saatikka että ei löydä seksiseuraa.
[/quote]
En ole kumpaakaan. Vain ujo. Eikä kukaan ole vielä tullut yrittämään. Itse en uskalla.
[/quote]
Ei ne "ei ujot" naisetkaan mitään uskalla tehdä. Tietenkin voi olla, että et tapaa ihmisiä missään niin sen takia kukaan ei tule yrittämään.
[/quote]
Te suomalaiset miehet ette tule iskemään muutoin kuin baareissa. En ole itse ainakaan koko 25-vuotisen elämäni aikana saanut _yhtäkään_ iskuyritystä mieheltä, joka olisi ollut selvä. Baareissa en jaksa itse käydä, koska selvänä humalaisten keskellä ollessa on sanomattakin selvää aika kaameaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:41"]Ette nyt tajua. Vaikeusaste on miehille paljon kovempi parisuhteen/seksin saamisen osalta. Sekä miehiä että naisia on normaalijakauman mukaisesti eli keskivertoja on eniten, ja alfoja ja roskaluokkaa vähiten. Ero on se, että naiselle riittää että hän itse on 3/10 tasoa että saa parisuhteen tai seksiä halutessaan. Miehen taas pitää olla 7/10 tasoa että saa parisuhteen, mutta seksin pitää olla 9/10 että saa halutessaan. Nainen voi olla paska ja silti saada parisuhteen/seksiä, jos mies on paska niin ei ole mitään mahdollisuuksia ja myös osa keskivertomiehistä jää rannalle. Tätä ei tietystikään saa naisvaltaisella palstalla sanoa, koska heti tulee jumalattomat miinuspeukut, mutta naiset pääsevät elämässä niin paljon helpommalla kuin miehet. [/quote] Naiset pääsis helpommalla, jos ajattelisivat kuin miehet. Mutta kun mä olen oikeasti mieluummin yksin ja puutteessa, kuin panen alle 7/10. En kykene kiihottumaan 3/10:stä sen enempää kuin sinä kivestä. Päinvastoin ajatus seksistä ruman miehen kanssa kuvottaa mua, enkä voi sille mitään. Oon ite ehkä 6/10 ja tavismiehiä kyllä tulee ovista ja ikkunoista, mutta se on mulle ihan sama kuin jotkut 90 v papat yrittäisi. En vaan halua niitä, vaikka kuinka yrittäisin olla olematta pinnallinen. Hyvännäköisiä ja -luonteisia sinkkumiehiä on niin vähän, että niihin mulla ei näköjään ole mahiksia. Ja yhden yön jutut eivät sovi mulle, ne on nuorena kokeiltu. Eli olen siis yksin ja puutteessa ja tälläkin hetkellä tietynlainen yksinäisyys (miehenkipeys) ahdistaa, vaikka kavereita löytyy.
[/quote]
Ainakin sä olet rehellinen, etkä selitä mitään että et saa oman tasoistasi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:41"]
Ette nyt tajua. Vaikeusaste on miehille paljon kovempi parisuhteen/seksin saamisen osalta. Sekä miehiä että naisia on normaalijakauman mukaisesti eli keskivertoja on eniten, ja alfoja ja roskaluokkaa vähiten. Ero on se, että naiselle riittää että hän itse on 3/10 tasoa että saa parisuhteen tai seksiä halutessaan. Miehen taas pitää olla 7/10 tasoa että saa parisuhteen, mutta seksin pitää olla 9/10 että saa halutessaan. Nainen voi olla paska ja silti saada parisuhteen/seksiä, jos mies on paska niin ei ole mitään mahdollisuuksia ja myös osa keskivertomiehistä jää rannalle.
[/quote]
Tämä on helppo ampua alas. Yksinkertaistetaan mallia ja oletetaan, että ihmiset jakautuvat ulkonäön puolesta tasaisesti asteikolle 1-10. Väität siis että vähintään kolmostason nainen saa miehen halutessaan. Heitä on siis 70% naisista. Miehen pitää olla vähintään seiska, jolloin heitä on 30%. Kenen kanssa ne 40% naisista sitten seurustelee? Eiväthän he voi keskenäänkään seurustella, kun väitteen mukaan he saavat miehen halutessaan?
Todellisuudessa jakauma ei ole tasainen vaan kellokäyrän mukainen, jolloin 3-10 naisia on paljon enemmän kuin 70% ja 7-10 miehiä paljon vähemmän kuin 30%. Väite tuntuu vielä epäuskottavammalta.
Ai niin, minä olen mies. Minua vain ärsyttää älytön argumentointi väittelyssä.
[/quote]
Ainakin sellaista tapahtuu, että mies on ensin liitossa "Annan" kanssa esim. 25-50 ikävuodet ja sitten löytää uuden "Jaanan" 28-v., jonka kanssa perustaa 2. perheensä. "Anna" jäänee yksin, ei löydä enää uutta miestä.
Samoin lukiossa oli ihan selvä kuvio, että pojista pienehkö "eliitti" seurusteli ja harrasti seksisuhteita. Tytöistä myös taviksemmat teki samaa mutta siis tuon poikaeliitin kanssa, ja jos eivät saaneet siitä ketään, "odottivat vuoroaan", eivät missään tapauksessa sotkeutuneet niihin poikiin jotka eivät saaneet tytön tyttöä.
[/quote]
Ja mitä väärää tässä on? Seukkaisitko itse "surkimuksen" kanssa? Voi olla ÄO vaikka 200, mutta ei vaan kiihota seksuaalisesti. Lihaksikas uimaripoika sen sijaan voi kaataa läpitunkevan eläimellisellä katseella ja housuissakin voi olla vipinää luvassa.
[/quote]Mä seurustelin as-pojan kanssa lukiossa. Sen erikoinen käytös ja valtava tietomäärä viehättivät. En muutenkaan muista mitään eliittiä meidän lukiosta. Siitä vuosiluokasta (58 oppilasta) syntyi neljä pariskuntaa. Me erottiin sen pojan kanssa pari vuotta lukion jälkeen. Nähtiin kuutisen vuotta sitten ja se oli löytänyt vaimonsa pari vuotta meidän eron jälkeen. Lapsiakin oli. Minä olen ollut naimisissa 14 vuotta ihan tavallisen miehen kanssa. On isokokoinen, vähän on kaljamahaa (vaikkei juo kaljaa :)) ja kaljuakin on alkanut ilmaantua. Luonnekkaan ei ole lipevä. En tiedä miksi häneen rakastuin, mutta olen niin onnellinen, että niin tapahtui. Niin, ja ei ole rikas, eikä mikään johtotason ihminen :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice. [/quote] Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :)
[/quote]
Mites se sanonta meidän naisten keskuudessa menikään...?
Älä koske pitkällä tikullakaan 4-kymppiseen, lapsettomaan vanhaanpoikaan, sillä jotain vikaa löytynee.
Jep. Niin se elämänviisaus meni.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice. [/quote] Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :) [/quote] Haet ikääsi nähden liian nuoria. Ei sitä "tytärtä" kuulukkaan etsiä, jos seksiä ja parisuhdetta meinaat etkä adoptiota. Miksi ne 28+ eivät kelpaa? Moni heistä on vielä lapsentekoiässäkin. Taidat itse olla liian nirso...
[/quote]
Taitaa olla niin, ettei 28-vuotiaalle naiselle kelpaa melkein 40-vuotias papparainen. Sellainen on jo ihan eri elämänvaiheessa. Tai ainakin pitäisi olla.
10 vuoden (saati sitten 16 vuoden!) ikäero ei kiinnosta nuoria tyttöjä.
Mutta sitähän nämä itseään täynnä olevat vanhat miehet eivät tajua. Eivät tajua sitä, että nuoret tytöt pitävät heitä oksettavina ja limaisina vanhoina ukkoina.
Pääsääntöisesti ihmiset haluavat seurustella ikäistensä kanssa. Eivät 10-16 vuotta vanhempien kanssa!
Mä pystyn ihan reippaasti sanomaan olevani viehättynyt herkkiin miehiin. Myös niihin, joilla on itsetunto-ongelmia. Jos parisuhteen perustaa militanttiin nais- tai miesvihaan niin onko se nyt mikään ihme jos ei kumppania löydy. Silloin on muitakin ongelmia, jos huono itsetunto on toisen syy ennen kuin ehditään edes jutella.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice. [/quote] Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :) [/quote] Haet ikääsi nähden liian nuoria. Ei sitä "tytärtä" kuulukkaan etsiä, jos seksiä ja parisuhdetta meinaat etkä adoptiota. Miksi ne 28+ eivät kelpaa? Moni heistä on vielä lapsentekoiässäkin. Taidat itse olla liian nirso... [/quote] Nuorempi kiinnostaa. N. 35 vuodn iässä naisilla ikä alkaa näkyä ja sitä myöten myös kuulua. Itsetunnolle kova kolaus varsinkin kauniilla naisilla, kun huomaavat vanhenevansa. Itse olen perinyt geenit, että vasta n. 50-55 iässä alkaa ikä näkymään. Harvoin jos käyn ulkona edelleen markkina-arvoa on alle 30v. naisten silmissä. Ja haluan lapsia, useamman ja piteän äidin lapsille, en mummoa. 25-29 v. voisi olla paras naisen ikä, jos siis luonne ja kemiat mätsää yleensäkään, koska silloin kokeilut on kokeiltu ja juoksut juostu. [/quote] Tahaton nauruun repeäminen tätä lukiessa :D sori, jatkakaa.
[/quote]
Jep.
Varsinainen huumoritilitys 4-kymppiseltä äijänkäppänältä, joka ei tajua, että 2-kymppiset tyttöset pitävät häntä oksettavana vanhana limanuljaskana, jolla ei ole mitään asiaa lähestyä heidän ikäisiään tyttöjä.
Tytöt on kiinnostuneita omanikäisistään pojista. Eivät vanhoista, lähes 20 vuotta vanhemmista, limaisista äijänkäppyröistä, joiden ikä on lähempänä heidän vanhempiensa ikää kuin heidän omaa ikäänsä. :o)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice. [/quote] Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :) [/quote] Haet ikääsi nähden liian nuoria. Ei sitä "tytärtä" kuulukkaan etsiä, jos seksiä ja parisuhdetta meinaat etkä adoptiota. Miksi ne 28+ eivät kelpaa? Moni heistä on vielä lapsentekoiässäkin. Taidat itse olla liian nirso... [/quote] Nuorempi kiinnostaa. N. 35 vuodn iässä naisilla ikä alkaa näkyä ja sitä myöten myös kuulua. Itsetunnolle kova kolaus varsinkin kauniilla naisilla, kun huomaavat vanhenevansa. Itse olen perinyt geenit, että vasta n. 50-55 iässä alkaa ikä näkymään. Harvoin jos käyn ulkona edelleen markkina-arvoa on alle 30v. naisten silmissä. Ja haluan lapsia, useamman ja piteän äidin lapsille, en mummoa. 25-29 v. voisi olla paras naisen ikä, jos siis luonne ja kemiat mätsää yleensäkään, koska silloin kokeilut on kokeiltu ja juoksut juostu. [/quote] Tahaton nauruun repeäminen tätä lukiessa :D sori, jatkakaa.
[/quote]
Jep.
Varsinainen huumoritilitys 4-kymppiseltä äijänkäppänältä, joka ei tajua, että 2-kymppiset tyttöset pitävät häntä oksettavana vanhana limanuljaskana, jolla ei ole mitään asiaa lähestyä heidän ikäisiään tyttöjä.
Tytöt on kiinnostuneita omanikäisistään pojista. Eivät vanhoista, lähes 20 vuotta vanhemmista, limaisista äijänkäppyröistä, joiden ikä on lähempänä heidän vanhempiensa ikää kuin heidän omaa ikäänsä. :o)
[/quote]
Juuri näin. Oma tyttäreni täyttää kohta 22 vuotta ja löysi äskettäin itselleen elämänsä rakkauden. Tämä suuri rakkaus - ensimmäinen varsinainen poikaystävä - täytti juuri 20 vuotta.
En voisi kuvitellakaan, että tyttäreni olisi millään tasolla kiinnostunut melkein 40-vuotiaasta lähes isänsä ikäisestä "vanhuksesta"! Tällaisen vanhan miehen lähentely-yritykset saisivat aikaan lähinnä ahdistusta ja ne koettaisiin törkeänä seksuaalisena häirintänä tyttäreni ja hänen kavereidensa ikäluokassa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:46"]
[/quote]
Jep.
[/quote]
Juuri näin. Oma tyttäreni täyttää kohta 22 vuotta ja löysi äskettäin itselleen elämänsä rakkauden. Tämä suuri rakkaus - ensimmäinen varsinainen poikaystävä - täytti juuri 20 vuotta.
En voisi kuvitellakaan, että tyttäreni olisi millään tasolla kiinnostunut melkein 40-vuotiaasta lähes isänsä ikäisestä "vanhuksesta"! Tällaisen vanhan miehen lähentely-yritykset saisivat aikaan lähinnä ahdistusta ja ne koettaisiin törkeänä seksuaalisena häirintänä tyttäreni ja hänen kavereidensa ikäluokassa.
[/quote]
Amen.
Ylipäänsä omaan makuun sopiva komeita miehiä näkee tosi harvoin.
[/quote]
Puhe naisten nirsoudesta on tosiaan täyttä paskaa :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"]40:stä ikävuodesta eteenpäin naisia on enemmän, kuin miehiä. Silloin tilanne paranee ainakin hieman.
[/quote]
Siis 50 eteenpäin ei vielä 40.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"] Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta. [/quote] Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia. [/quote] Missä oletkaan ollut kaikki nämä vuodet? Olen nelikymppinen, ylipainoinen nainen. Lapseton ja sellaiseksi myös jään. Olen viimeisen vuosikymmenen etsinyt ihan tavallista miestä. Ei tarttis olla komea eikä edes lihaksikas ja urheilullinen. Pääasia on, että osaa rakastaa ja osaa nauttia alkoholia kohtuudella. En ole tinderissä.
[/quote]
Luuletko, että moni katsoo ylipainoa hyvällä? Ylipaino kertoo paljon elintavoista ja hoikkana ikäiseksesi pysynyt mies ei välttämättä jaksa katsella "laiskaa". Minusta sohvaperunan on absurdia toivoa vierelleen edes vähänkään urheilullista, kahlitsemaan toista. Vakka valitsee kantensa. Alkoholiongelmaisia on paljon, mutta sitä vähemmän, mitä enemmän kouluja käyneitä. Poislukien teekkarit.
[/quote]
Niin, kunhan ajattelin kokeilla, kun meille naisille kerran parisuhteen ja seksin saaminen on niin helppoa ja miehille kelpaa vähän heikomman tasoinenkin nainen...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:41"]Ette nyt tajua. Vaikeusaste on miehille paljon kovempi parisuhteen/seksin saamisen osalta. Sekä miehiä että naisia on normaalijakauman mukaisesti eli keskivertoja on eniten, ja alfoja ja roskaluokkaa vähiten. Ero on se, että naiselle riittää että hän itse on 3/10 tasoa että saa parisuhteen tai seksiä halutessaan. Miehen taas pitää olla 7/10 tasoa että saa parisuhteen, mutta seksin pitää olla 9/10 että saa halutessaan. Nainen voi olla paska ja silti saada parisuhteen/seksiä, jos mies on paska niin ei ole mitään mahdollisuuksia ja myös osa keskivertomiehistä jää rannalle.
Tätä ei tietystikään saa naisvaltaisella palstalla sanoa, koska heti tulee jumalattomat miinuspeukut, mutta naiset pääsevät elämässä niin paljon helpommalla kuin miehet.
[/quote]
Naiset pääsis helpommalla, jos ajattelisivat kuin miehet. Mutta kun mä olen oikeasti mieluummin yksin ja puutteessa, kuin panen alle 7/10. En kykene kiihottumaan 3/10:stä sen enempää kuin sinä kivestä. Päinvastoin ajatus seksistä ruman miehen kanssa kuvottaa mua, enkä voi sille mitään. Oon ite ehkä 6/10 ja tavismiehiä kyllä tulee ovista ja ikkunoista, mutta se on mulle ihan sama kuin jotkut 90 v papat yrittäisi. En vaan halua niitä, vaikka kuinka yrittäisin olla olematta pinnallinen. Hyvännäköisiä ja -luonteisia sinkkumiehiä on niin vähän, että niihin mulla ei näköjään ole mahiksia. Ja yhden yön jutut eivät sovi mulle, ne on nuorena kokeiltu. Eli olen siis yksin ja puutteessa ja tälläkin hetkellä tietynlainen yksinäisyys (miehenkipeys) ahdistaa, vaikka kavereita löytyy.