Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on inhokkikohtauksenne Sinkkuelämää- sarjassa?

Vierailija
15.08.2015 |

En muista jakson nimeä mutta se kohtaus missä Miranda on Carrien exän kanssa treffeillä Carrien kanssa. Siinä kun se exän paskamaisuus tulee ilmi ja he poistuvat paikalta Carrie sanoo niin ärsyttävästi I TOLD YOU SO! Toinen inhokki on se Cock a doodle doo jakso jonka lopussa Carrie keikistelee ulkoilmajuhlissa jossa yksi niistä transuista pyytää häntä pyörähtämään. Yököttävän teennäistä keikistelyä.
Mitkä ovat teidän inhokkikohtauksenne ko.sarjassa?

Kommentit (335)

Vierailija
101/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylitse muiden:
Miranda kertoo että muutta brooklyniin johon carrie tyylikkäästi vastaa jotain "now that is news I can't handle...".
miranda sanoo "I can't move to Brooklyn. Even cabs wont go there"
ja Carrie tekee maailman ärsyttävimmän ilmeen IKINÄ!aaaargh!

Vierailija
102/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisellä kaudella, kun Carrie on muuttanut Pariisiin, muut naiset kaipaavat tämän perään ja nyhjöttävät surkeina. Aaaarg :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti sarjassa se kun ne erosi miehistään niin helposti! Esim. eikö Charlotte ja Harry eronnu tyyliin sen takia että Harry katsoi jalkapalloa Charloten laittamalla sapatti-illallisella. Olis ollu realistisempaa, jos niillä olis ollu vähän enemmän riitoja ja eroja ennen kun ne hylkää avioliiton jonka takia Charlotte on kääntynyt juutalaiseksi.

Vierailija
104/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanoa riitoja ja ongelmia. -104

Vierailija
105/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Carrie ei millään haluais riisua kenkiä lapsiperheen kodissa, vaikka lapsen äiti kertoo ettei halua lapsen möyrivän liassa. Muutenkin se kenkien kerääminen, ei oikein uponnut kun ne kengät oli usein ihan hirveitä.

Vierailija
106/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie pomolleen voguessa
"But shoes, shoes I know"

Mulle tulee tuosta kohtauksesta aina huono olo.

Parasta on kun Miranda kerran sanoo Carrielle suoraan että hän on täynnä bullshittia!

Vierailija
107/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoo joka tykkäsi Aleksandr Petrovskysta? Musta sen näyttelytaidoissa ei ollut mitään vikaa. Burgerikaan ei mua ärsytä niin paljon kuin muita täällä tuntuu. Tosin viimenen kausi on muutenkin mun mielestä paras, niissä on jotenkin kiva tunnelma :D

Vierailija
108/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi juuri muuta minua ärsyttänyttä kohtausta kuin sen, jossa Samantha on ravintolassa ja häntä kielletään puhumasta puhelimeen vaikka viereisessä pöydässä mekastaa ja sotkee lapsi. Tuo kakara heittää ruokaa Samanthan päälle, joka vaan poistuu tyylikkäästi paikalta ja lapsen kanssa istuva yliärsyttävä nainen pyörittelee silmiään lapselle että ohhoh kun oli hassu kräntty täti tuo. Niin epäreilua ja ärsyttävää, olisi tasan saanut pahoitella ja tarjoutua maksamaan Samanthan jakun pesulakulut.

Toinen vähän samantapainen epäreilun äsyttävä juttu oli se, kun Carrien kengät katosivat lapsen juhlissa ja lapsen äiti ei millään tajunnut että hänen kuuluisi vähän piitata asiasta jotain, vaikka selvittää että kuka tuttunsa onkaan varas tai sokea. Oikein lobotomia-äiti-ihminen. Tuon tarinan loppu oli kyllä perin tyydyttävä.

Vierailija
109/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:51"]

Mua ärsytti toooodella paljon ensimmäisen leffan kohtaus, jossa Carrielle selviää, että Miranda on haukkunut avioliiton instituutiota Mr. Bigille häitä edeltävänä iltana. Sitten Carrie suuttuu verisesti..... MIRANDALLE siitä, että Big jänisti matkalla alttarille. Eli että aikuinen mies on tuolla tavalla peloteltavissa :D Ja että olisi Mirandan syy. Hohhoijakkaa o_O

[/quote]

Aivan! Ja mä kyllä ymmärrän sen, että Miranda tuntee noista sanomisistaan syyllisyyttä, koska totta kai sitä nyt itse sanojana voi alkaa vatvomaan, että minäkö sen aiheutin, mutta kyllä Carrien olisi pitänyt tajuta, ettei se nyt todellakaan ollut MIrandan vika.

[/quote]

Mä käsitin että Carrie suuttui siitä ettei Miranda heti kertonut, joten Carrie ei tiennyt miksi Big jänisti.

Vierailija
110/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:51"]

Mua ärsytti toooodella paljon ensimmäisen leffan kohtaus, jossa Carrielle selviää, että Miranda on haukkunut avioliiton instituutiota Mr. Bigille häitä edeltävänä iltana. Sitten Carrie suuttuu verisesti..... MIRANDALLE siitä, että Big jänisti matkalla alttarille. Eli että aikuinen mies on tuolla tavalla peloteltavissa :D Ja että olisi Mirandan syy. Hohhoijakkaa o_O

[/quote]

Aivan! Ja mä kyllä ymmärrän sen, että Miranda tuntee noista sanomisistaan syyllisyyttä, koska totta kai sitä nyt itse sanojana voi alkaa vatvomaan, että minäkö sen aiheutin, mutta kyllä Carrien olisi pitänyt tajuta, ettei se nyt todellakaan ollut MIrandan vika.

[/quote]

Mä käsitin että Carrie suuttui siitä ettei Miranda heti kertonut, joten Carrie ei tiennyt miksi Big jänisti.

[/quote]

Eli mielestäsi on täysin uskottavaa ja loogista, että aikuinen mies säikähtää avioliittoon menemistä yhden keskustelun perusteella niin paljon, että hylkää morsmaikun alttarille :D Ööh... Ja tästä voi sitten suuttua sille, joka kertoo tästä keskustelusta.

Vierailija
111/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksikohtaukset.

Vierailija
112/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää oli kuitenkin tosi viatonta aikaa. Nykyään olisi varmaan sekin sotkettu peppupaneskeluilla ja muilla.

Vierailija
113/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien keikistelyt ja typerät loikkimiset ylinaisellisesti pitkin katuja, joku vitun vaaleanpunainen 6-vuotiaan balettimekko potenssiin 10 päällään.

Vierailija
114/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:22"]Carrien keikistelyt ja typerät loikkimiset ylinaisellisesti pitkin katuja, joku vitun vaaleanpunainen 6-vuotiaan balettimekko potenssiin 10 päällään.
[/quote]

Lisään vielä, että yksi parhaista kohtauksista oli, kun tuo ärsyttävä Carrie pieraisi makoillessaan sen yhtä ärsyttävän Mr Bigin vierellä makoillessaan. Ja senkin se Carrie hoiti päin honkia. :D

Vierailija
115/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkikohtaukseni on se, jossa Carrie kuultuaan Kihon ja Natashan kihlauksesta vertaa itseään johonkin "villiin ja kesyttömään" elokuvahahmoon ja siten yrittää selittää itselleen, miksi Kiho valitsi tasaisen Natashan eikä häntä. Carrie kuvittelee olevansa jännittävä, rento ja boheemi, vaikka oikeastaan hän on kontrollinhaluinen, itsekeskeinen ja neuroottinen.

Vierailija
116/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:29"]Inhokkikohtaukseni on se, jossa Carrie kuultuaan Kihon ja Natashan kihlauksesta vertaa itseään johonkin "villiin ja kesyttömään" elokuvahahmoon ja siten yrittää selittää itselleen, miksi Kiho valitsi tasaisen Natashan eikä häntä. Carrie kuvittelee olevansa jännittävä, rento ja boheemi, vaikka oikeastaan hän on kontrollinhaluinen, itsekeskeinen ja neuroottinen.
[/quote]

Tuo ärsytti myös minua. Akka roikkui Kihossa vailla minkäänlaista itsekunnioitusta.

Mikä ihmeen villi ja kesyttämätön. Läheisriippuvainen rumilus. >:

Vierailija
117/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:22"]Carrien keikistelyt ja typerät loikkimiset ylinaisellisesti pitkin katuja, joku vitun vaaleanpunainen 6-vuotiaan balettimekko potenssiin 10 päällään.
[/quote]

Lisään vielä, että yksi parhaista kohtauksista oli, kun tuo ärsyttävä Carrie pieraisi makoillessaan sen yhtä ärsyttävän Mr Bigin vierellä makoillessaan. Ja senkin se Carrie hoiti päin honkia. :D
[/quote]

Totta. Muija muisteli pierua pitkin päivää. :D

Vierailija
118/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks koskettavimpia kohtauksia jo mainittujen lisäksi oli se kun Samantha ajeli tukkaansa ennenkuin se lähtee itsestään syövän takia ja Smith tulee paikalle ja ajelee sitten omansakin pois :) jotenkin toi aina menee mulla tunteisiin.

Vierailija
119/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:17"]

Se kun Carrie jää kiinni pettämisestä Aidanille ja se hokee siinä ovella varmaan 20 kertaa you have forgiven me, tosi epäuskottavasti.

[/quote]

"You've GOT to forgive me". Samoin oma inhokkini. Toinen on se jakso, jossa Carrie hokee Bergerille tämän kirjan naispäähenkilön hiusdonitsista. "A SCRUNCHIE! No woman in New York wears a SCRUNCHIE!" Ja OMG, illallisravintolassa jonossa olevalla naisella onkin hiusdonitsi - mutta ah, Carrie on sittenkin oikeassa, koska ko. nainen on jonkun keskilännen peräjunttilan turisti eikä aito nykiläinen.
[/quote] Mä ymmärrän tämän täysin. Carrien elämä on täynnä muotia ja vaatteita ja hän kyllä tietää, että hiusdonitsi ei ole muodikasta, eikä kukaan käyttäisi sitä enää vahingossakaan. Minä en oo suomessakaan nähnyt kellään sellaista kymmeneen vuoteen. Carrie on myös kirjailija ja ymmärtää yksityiskohtien merkityksen. Virhe on Bergerille ymmärrettävä, koska hän on mies eikä tunne muotia yhtä hyvin.

Vierailija
120/335 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:21"]

Sinkkuelämää oli kuitenkin tosi viatonta aikaa. Nykyään olisi varmaan sekin sotkettu peppupaneskeluilla ja muilla.

[/quote]

Kyllähän siinä viitattiin tuleviin sukupolviin ja siihen miten niillä ei ole lapsuutta.

Muistatteko, kun samantha järjesti ne juhlat joillekin teinitytöille, jotka yritti leikkiä aikuisia ja ne kai selitti jostain suihinotoista ja samantha sitten mietti siinä jakson lopussa miten sillä oli ainakin ollut lapsuus, toisin kuin niillä tytöillä.

Ja inhokkijuttu sinkkuelämässä oli carrie, kaikista muista tykkäsin, samantha, miranda ja charlotte oli kaikki mun mielestä sympaattisia hahmoja ja carrie oli ihan täysi anus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme