Mitkä on inhokkikohtauksenne Sinkkuelämää- sarjassa?
En muista jakson nimeä mutta se kohtaus missä Miranda on Carrien exän kanssa treffeillä Carrien kanssa. Siinä kun se exän paskamaisuus tulee ilmi ja he poistuvat paikalta Carrie sanoo niin ärsyttävästi I TOLD YOU SO! Toinen inhokki on se Cock a doodle doo jakso jonka lopussa Carrie keikistelee ulkoilmajuhlissa jossa yksi niistä transuista pyytää häntä pyörähtämään. Yököttävän teennäistä keikistelyä.
Mitkä ovat teidän inhokkikohtauksenne ko.sarjassa?
Kommentit (335)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:21"]
Miten joku on voinut katsoa sarjaa ja inhota päähenkilöä? Minusta Carrie on sarjan sielu.
[/quote]Häh! Onpa sulla kapea katsanto DDD. Itse pidin esim. Sopranosista, vaikka inhosin Tony Sopranoa, sama Breaking Badin kanssa. Mad Menissa ei ole yhtään sympaattista henkilöä, silti tai sen takia se on yksi parhaimmista amerikkalaisista sarjoista viime vuosilta. Uusi Sherlockin päähenkilö on raivostuttava, ärsyttävä, välillä julma, silti tai sen takia se on maailman paras sarja ikinä koskaan. Game of Thronesista saa myös suurennuslasin kanssa hakea sympaattista henkilöhahmoa, silti sarja pitää otteessaan.
Sitten on niitä sarjoja, joita ei pysty katsoa, koska joku päähenkilöistä ärsyttää liikaa: Greyn anatomia ja Dempsey ja Pompeo - ällöttäviä roolihahmoja, ja kun niitä näyttelee muutenkin keskinkertaisen amerikkalaisnäyttelijäkunnan kaksi tunnetuinta puupökkelöä ja poseeraajaa, niin ei hyvä heilu. Ei pysty.
Sinkkuelämästä en itse ole pitänyt koskaan. Sen charmi ei jostain syystä koskettanut minua mitenkään. Tylsää ja unettavaa. Ehkä siinä olisi pitänyt olla joku kunnon vttupää, jota olisi rakastanut vihata, nyt oli vain pikkutuhmaa, pikkuilkeää, pikkunättiä.
Mua ihan yökötti silloin kuin petti Aidania.. Pahinta oli kuitenkin kun akka pitää sitä kohtuuttomana vaatimuksena, että katkaisisi siteet. Sitten vaan ihmettelee miesten "typeryyttä" kun tunteet kuumenee hänen hakiessa Big Macin mökille, huom ja vielä Aidanin mökille (ja se pari päivää mökillä oli niiiiiiin ylivoimasta et tarvi ihan kaverin pitelemään kättä) ja sit töllisteli vieressä kummissaan kun tunteet kuumeni.
Mikään ei ollut hänen syytään.ökötti ö
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:47"]Sarjan viimeiset, Pariisiin sijoittuvat jaksot olivat kauheaa katsottavaa. Nelikymppinen nainen tuhertaa itkua ja soittelee ikävissään kotiin oltuaan ulkomailla viikon.
[/quote]
Juu. Jotenkin siinä Pariisin muutossa kulminoitui se, että Carrie oli vain pikkukakara, joka jäi jopa miesystävänsä tyttären jalkoihin.
Keskenkasvuinen ja itsekeskeinen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:49"]Carrie meni hoivaamaan Kihoa ja pukeutui hoitajan asuun. :x
Saatanan toope!!! Sinä olet aikuinen nainen.
[/quote]
Sillä oli vielä se suora polkkatukka. Polkka ei sovi kellekkään.
Argh, näitä SATC-ketjuja lukiessa aina tulee hinku, että täytyis katsoa sarja uudestaan, aina tulee jotain uutta näkökulmaa! :D
Carrie käy joka katselukerta vaan ärsyttävämmäksi ja itsekkäämmäksi, mutta silti sarja itsessään, Carrieineen kaikkineen on yksi suosikkisarjoistani ikinä. Siinä vaan on sitä jotain, aikuisten satua. :) Inhokkikohtauksia on taidettu jo aikalailla mainitakin ylempänä.
Aiemmin jo mainittujen parhaitten kohtausten lisäksi pidän kovasti siitä kohtauksesta, kun Miranda ja Steve tunnustavat siellä jossain komerossa(?) poikansa synttärikakun äärellä, että rakastavat edelleen toisiaan, ja Steve sanoo "Miranda, you're the one" ja Magda pamahtaa paikalle ja tajuaa heti, mitä on tapahtunut.. Ja myös se kohtaus, jossa Miranda kylvettää Steven dementoitunutta äitiä sen jälkeen kun on löytänyt tämän harhailemasta karkureissullaan, ja Magda sanoo, että tuo on oikeaa rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:39"]Argh, näitä SATC-ketjuja lukiessa aina tulee hinku, että täytyis katsoa sarja uudestaan, aina tulee jotain uutta näkökulmaa! :D
Carrie käy joka katselukerta vaan ärsyttävämmäksi ja itsekkäämmäksi, mutta silti sarja itsessään, Carrieineen kaikkineen on yksi suosikkisarjoistani ikinä. Siinä vaan on sitä jotain, aikuisten satua. :) Inhokkikohtauksia on taidettu jo aikalailla mainitakin ylempänä.
Aiemmin jo mainittujen parhaitten kohtausten lisäksi pidän kovasti siitä kohtauksesta, kun Miranda ja Steve tunnustavat siellä jossain komerossa(?) poikansa synttärikakun äärellä, että rakastavat edelleen toisiaan, ja Steve sanoo "Miranda, you're the one" ja Magda pamahtaa paikalle ja tajuaa heti, mitä on tapahtunut.. Ja myös se kohtaus, jossa Miranda kylvettää Steven dementoitunutta äitiä sen jälkeen kun on löytänyt tämän harhailemasta karkureissullaan, ja Magda sanoo, että tuo on oikeaa rakkautta.
[/quote]
Ihaninta tuossa sarjassa oli Charlotten ja sen kaljupään rakkaus. Ne oli oikeesti hyvä pari. :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:51"]
Mua ärsytti toooodella paljon ensimmäisen leffan kohtaus, jossa Carrielle selviää, että Miranda on haukkunut avioliiton instituutiota Mr. Bigille häitä edeltävänä iltana. Sitten Carrie suuttuu verisesti..... MIRANDALLE siitä, että Big jänisti matkalla alttarille. Eli että aikuinen mies on tuolla tavalla peloteltavissa :D Ja että olisi Mirandan syy. Hohhoijakkaa o_O
[/quote]
Aivan! Ja mä kyllä ymmärrän sen, että Miranda tuntee noista sanomisistaan syyllisyyttä, koska totta kai sitä nyt itse sanojana voi alkaa vatvomaan, että minäkö sen aiheutin, mutta kyllä Carrien olisi pitänyt tajuta, ettei se nyt todellakaan ollut MIrandan vika.
[/quote]
Mä käsitin että Carrie suuttui siitä ettei Miranda heti kertonut, joten Carrie ei tiennyt miksi Big jänisti.
[/quote]
Eli mielestäsi on täysin uskottavaa ja loogista, että aikuinen mies säikähtää avioliittoon menemistä yhden keskustelun perusteella niin paljon, että hylkää morsmaikun alttarille :D Ööh... Ja tästä voi sitten suuttua sille, joka kertoo tästä keskustelusta.
[/quote]
Joo, tuo oli kyllä superärsyttävää!! Eikä se ollut edes keskustelu, vaan Miranda aviokriisissään ja juuri Steven kanssa riideltyään tuohtuneena sanoi "olette hulluja kun menette naimisiin" tms Bigille. Jos pelkästään tuo säikäyttäisi miehen perumaan häät, niin aikamoisen palveluksen Miranda Carrielle teki, sanoisin. :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:47"]Sarjan viimeiset, Pariisiin sijoittuvat jaksot olivat kauheaa katsottavaa. Nelikymppinen nainen tuhertaa itkua ja soittelee ikävissään kotiin oltuaan ulkomailla viikon.
[/quote]
Niin oli, ja muutenkin Ranskasta annettu tosi kiva kuva, koirien jätöksiä ympäriinsä ja ihmiset on kusipäitä. :D Taisi olla kirjoittajilla USA-lasit silmillä...
Carrien liikkuminen. Sipsuttelua, loikkimista ja pyörähtelyä?
Kun se niissä muoti piireissä liikkui, niin olisi kai joku voinut opettaa sille kävelyä!?
Yksi inhokki tarinanpätkiä on mulle se, kun Carrie deittailee "high school sweet heart"iaan, joka on siellä mielisairaalassa tms. Jotenkin ne Carrien mukahauskat teinikommentit kuten "I think we should go all the way" ja ne mopojutut yököttävät. Muutenkin koko juonikuvio oli jotenkin omituinen ja ei vaan napannut.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:22"]Carrien keikistelyt ja typerät loikkimiset ylinaisellisesti pitkin katuja, joku vitun vaaleanpunainen 6-vuotiaan balettimekko potenssiin 10 päällään. [/quote] Lisään vielä, että yksi parhaista kohtauksista oli, kun tuo ärsyttävä Carrie pieraisi makoillessaan sen yhtä ärsyttävän Mr Bigin vierellä makoillessaan. Ja senkin se Carrie hoiti päin honkia. :D
[/quote]
Toi kohtaus on hieno sen vuoksi, että SJP oli käsikirjoituksen vastaisesti törmännyt vahingossa oveen, kun pakeni lakana päällään pois huoneesta. Tämä moka selitettiin sarjaa käsittelevässä dokumentissa, samoin kuin se, että tahattomasti improvisoiduksi muuttunut kohtaus päätettiin jättää jaksoon. Kihon vahingoniloinen nauru kuulostaakin kohtauksessa poikkeuksellisen aidolta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:54"]Kun Seppo koitti hirttäytyä :'(
[/quote]
Joo, ei se oikein toimi kun newyorkilaisen muotimimmin Chanelien ja Manoloiden seassa kiikkuu Taalasmaan Sepi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:05"]
Yksi inhokki tarinanpätkiä on mulle se, kun Carrie deittailee "high school sweet heart"iaan, joka on siellä mielisairaalassa tms. Jotenkin ne Carrien mukahauskat teinikommentit kuten "I think we should go all the way" ja ne mopojutut yököttävät. Muutenkin koko juonikuvio oli jotenkin omituinen ja ei vaan napannut.
[/quote]
se oli outoa, kun se varsin selväpäinen deitti selvitti Carrielle ko. hoitolaitoksen olevan vain eräänlainen meditoimispaikka ja kohta saman hoitolaitoksen pihalla juoksee täysin psykoottinen hullu hokien "paskaa, paskaa!" tms. ja kaksi valkotakkista alkaa paketoida miestä nurmikolla.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:39"]
Ihaninta tuossa sarjassa oli Charlotten ja sen kaljupään rakkaus. Ne oli oikeesti hyvä pari. :)
[/quote]
Joo, Charlotte ja Harry oli kyllä symppiksiä, ja heidän kohtauksista erityisesti se, kun Charlotte sai Elizabeth Taylor-koiran, ja koira sai ne vahinkopennut. :D Sekä tietysti se, kun viimeinkin Charlotte sai lapsen, se hetki kun saivat kuvan tulevasta adoptiolapsestaan. :)
Michiko Kakutani jakso!!!! Se Carrien ylianalysointi turhasta jutusta kun muilla olisi oikeata asiaa tai tärkeämpääkin tekemistä. Huh, koko vitoskausi on Carrien osalta pelkkää kidutusta katsoa, niin ylinäyteltyjä jaksoja.
Ja vielä yksi, johon ei yllättävää kyllä liity Carrie: Kun Charlotte päättää jättää työnsä ja ryhtyä kotiäidiksi ja parantamaan AIDSia ja mitä lie ja soittaa Mirandalle huutaen "I choose my choice, I choose my choice".
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
Joo, Charlotte ja Harry oli kyllä symppiksiä, ja heidän kohtauksista erityisesti se, kun Charlotte sai Elizabeth Taylor-koiran, ja koira sai ne vahinkopennut. :D Sekä tietysti se, kun viimeinkin Charlotte sai lapsen, se hetki kun saivat kuvan tulevasta adoptiolapsestaan. :)
[/quote]
Eikä pidä unohtaa sitä, kun tuo sympaattinen pariskunta kärsi ruokamyrkytyksen aiheuttamasta ripulista. :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 03:25"]
Oonko mä ainoo joka tykkäsi Aleksandr Petrovskysta? Musta sen näyttelytaidoissa ei ollut mitään vikaa. Burgerikaan ei mua ärsytä niin paljon kuin muita täällä tuntuu. Tosin viimenen kausi on muutenkin mun mielestä paras, niissä on jotenkin kiva tunnelma :D
[/quote]
Mä tykkäsin Petrovskysta, se oli jotenkin niin HOT!
[/quote]
eikö näistä kukaan tiedä kuka Baryshnikov on? Oikeesti, tehkää googlesta kuvahaku sen nuoremmista tanssijakuvista ja kuolatkaa :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 03:25"]
Oonko mä ainoo joka tykkäsi Aleksandr Petrovskysta? Musta sen näyttelytaidoissa ei ollut mitään vikaa. Burgerikaan ei mua ärsytä niin paljon kuin muita täällä tuntuu. Tosin viimenen kausi on muutenkin mun mielestä paras, niissä on jotenkin kiva tunnelma :D
[/quote]
Mä tykkäsin Petrovskysta, se oli jotenkin niin HOT!
[/quote]
eikö näistä kukaan tiedä kuka Baryshnikov on? Oikeesti, tehkää googlesta kuvahaku sen nuoremmista tanssijakuvista ja kuolatkaa :)
[/quote]
Muistuttaa Anthony Hopkinsia. Tosin näyttelijän taidot puuttuvat.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:49"]Carrie meni hoivaamaan Kihoa ja pukeutui hoitajan asuun. :x
Saatanan toope!!! Sinä olet aikuinen nainen.
[/quote]
Sillä oli vielä se suora polkkatukka. Polkka ei sovi kellekkään.
[/quote]
Alapeukuttajat uskokaa, ei se sovi. :(
Sarjan viimeiset, Pariisiin sijoittuvat jaksot olivat kauheaa katsottavaa. Nelikymppinen nainen tuhertaa itkua ja soittelee ikävissään kotiin oltuaan ulkomailla viikon.