Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmallinen työkaveri!! Mitä teen. En jaksa häntä.

Vierailija
13.03.2023 |

Sain työparikseni sellaisen työkokeilijan, joka on nyt laitettu minun kontolleni.
Hän seuraa minua, joka paikkaan.
Nyt tarkoitan tuota oikeasti!
Hän kävelee perässäni ja tehdessäni töitä seuraa vierelläni tekemättä mitään.
Esimerkiksi äsken kävelin about 15 kertaa edes takaisin siirtäessäni tavaroita varastolla, tämä kaveri käveli kokoajan perässäni 20cm päässä minusta.
Oikeasti kokoajan eikä tehnyt mitään.
Ei kuulemma voi nostaa mitään.

Hän on oikeasti todella suuri rasite ja oikeasti ihan fyysisesti häiritsee välillä liikkumistani, koska seuraa minua ihoa hipoen.
Olen yrittänyt ohjata häntä töihin, mutta 90% työtehtävistä tyrmää selkänsä vuoksi.
Harvoin, kun saan hänet hommiin niin hän tekee sen todella nopeasti ja epähuolellisesti.
Joudun paikkailemaan hänen jälkiään, hoitamaan omiani ja samalla hän roikkuu taas kintereilläni.
En jaksa enää. Olen useamman kerran ottanut asian puheeksi ja hän on jopa hieman loukkaantunut.
Hetken muuttaa käytöstään ja pian alkaa taas sama.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää sanoa asiasta esimiehellesi. Kun kyseessä on työkokeilija, niin voit sanoa, että hän ei kykene tekemään kyseistä työtä.

Vierailija
2/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, aktiivimalli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä osaisin sanoa ääneen mitä mieltä olen. Ja jos hän siinä niskassa on kiinni, lättäset sen syliin sitä tavaraa mitä siirtelet. Ihan pokkana, tai käsket painumaan *piip.

Tai sit jos se on selän takana kun otat tavaraa, käänny äkkiä ja törmää siihen, uudestaan ja uudestaan. Sillei, oho. Sori taas. Mitäs oot niin lähellä.

Vierailija
4/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää sanoa asiasta esimiehellesi. Kun kyseessä on työkokeilija, niin voit sanoa, että hän ei kykene tekemään kyseistä työtä.

Jjoo, mun työkokeilija ei voinut jatkaa, kun en antanut ravata vartin välein tupakalla! Mutta puhu esimiehelle ihan avoimesti, kukaan ei hyödy tommosesta.

Tai anna istua,, sano että anna olla, ei tuu mittään...

Vierailija
5/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pääsi työkyvyttömyyeläkkeelle, nykyään ei. Tätini oli 44 vuotta eläkkeellä, oli vielä 80- vuotiaana kova leipomaan.

Vierailija
6/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee nopeasti, ettei selkää ala sattua. Tuo on kaikkinensa ehkä liian raskasta hommaa hänelle, jos 90 prosenttia työtehtävistä on liian raskaita selälle. Ajattele asiaa hänen fysiikkansa kannalta, eihän ole tarkoitus, että hänen selkäänsä särkee. Hänelle pitää löytää hommia, joita hän pystyy tekemään. Ole empaattinen ja neuvotellaan hänelle uudet kevyet hommat.

Vierailija
7/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvulla vakituiset sai kesäaikaan 4 kuukautta sairaslomaa kädestä tehdastöissä. Yritäs nyt samaa. Tosin nuo tehtaat on lopetettu.

Vierailija
8/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kaveri ei edes sovellu tuohon kokeiluun, joten mitä hyötyä tuosta kaikesta hänelle(kään) on? Jos kokeilun järjestäjällä on edes hitusen järkeä - mikä ei tosiaan ole taattu tämän päivän työllistämislogiikalla - niin koko kokeilu puretaan ja kaverille järjestetään jotakin muuta, jossa hän voisi edes teoriassa työllistyä. 

Tietysti jos menet itse ottamaan järjestäjään yhteyttä, alkaa esimiestä *nyt* kiinnostamaan oikeinkin paljon, kun astuttiin varpaille ja diibadaaba auktoriteetti uhattuna.

Vierailija
9/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko takalukollista varostoa? Houkuttule se sinne ja lukitse ovi vahingossa.

Muistat noutaa hänet työpäivän päätteeksi "vahingossa".

Vierailija
10/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko autoa käytössä? Lähde muka hoitamaan hänen kanssaan jotain kauppa asiaa. Vähintään 15km päähän ja "unohdat "hänet kauppaan.

Palaat takaisin töihin ja saat ainakin hetken olla rauhassa.

Vierailija
11/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen mätisäkki on siellä haisemassa? Sanot sille suoraan että nyt perkele alat tekemään jotakin tai painut helvettiin siitä selän takaa kyttäämästä. Ei aikuinen ihminen ole mikään lapsi sentään. Jos on niin vajaa että ei tätä tajua, niin se ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
12/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai onko autoa käytössä? Lähde muka hoitamaan hänen kanssaan jotain kauppa asiaa. Vähintään 15km päähän ja "unohdat "hänet kauppaan.

Voi yritin tuota kerran.

Päästessäni huojentuneena työpaikalle niin hän istui kahvipöydässä.

Olin, että mitä helv. Hän sanoi nähneensä kaupassa kaverin ja tuli hänen kyydillään eeltä käsin ja kävivät hakemassa safkaa. Ei kuitenkaan olisi jaksanut kantaa ostoksiani :(

T.ap

Vierailija
13/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi yritin tuota kerran.

Päästessäni huojentuneena työpaikalle niin hän istui kahvipöydässä.

Olin, että mitä helv. Hän sanoi nähneensä kaupassa kaverin ja tuli hänen kyydillään eeltä käsin ja kävivät hakemassa safkaa. Ei kuitenkaan olisi jaksanut kantaa ostoksiani :(

T.ap

En ollut minä-. Oikea ap 🤣🤣🤣

Vierailija
14/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille potkut.

Vierailija
15/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
16/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS?

Vierailija
17/17 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan oisin niin itsekäs, että antaisin kaverin istua ja näprätä (puhelintaan yms?)

Se yleensä toimii noissa. Kauheaa jos joku seuraa kokoajan iholla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä