Parveketupakoinnin kieltäminen
Ei sitä pysty kieltämään. Suomessa on miljoonaa tupakoitsijaa ja ei kenelläkään riitä resurssit valvoa, että parvekkeella ei tupakoitais. Minä en varmana lähde röökille ulos asti, kun parvekkeellakin voi tupakoida. Hienohelmat ja valittajat muuttakoot vittuun kerrostaloista mikäli tupakointi haittaa. Ei mulla muuta.
T. Tupakoitsija.
Kommentit (6)
Niinpä. Minä sauhuttelen sisällä mikäli parvekeella ei saisi polttaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:37"]Joo. Mikset voi poltella ulkona? Miksi yleensä polttelet? En oikeen ymmärrä sitä. Imeskellää tikkua. Näytetään vanhoilta. Suun ympärillä rypyt ja muutenkin rypyt.
Jos mä polttelisin niin olisin hiton köyhä. Nekin rahat voi käyttää muuhun.
[/quote]
En jaksa kävellä pihalle asti. En asu alimmassa kerroksessa katsos.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:37"]
Joo. Mikset voi poltella ulkona? Miksi yleensä polttelet? En oikeen ymmärrä sitä. Imeskellää tikkua. Näytetään vanhoilta. Suun ympärillä rypyt ja muutenkin rypyt. Jos mä polttelisin niin olisin hiton köyhä. Nekin rahat voi käyttää muuhun.
[/quote]
Ihan helvetin tyhmä kysymys? Jokaisella on johonkin yleensä jonkinlainen riippuvuus alkoholi, huumeet , tupakka tai vaikka suklaa tai karkki? Miksi teet niin :D ?
Ei missään nimessä saa kieltää, vain velvoittaa että kaikenlaiset hiukkas/molekyylipäästöt tulee putsata pois ilmasta ennenkuin ne lähtevät omalta pihalta tai parvekkeelta pois.
Tehtaatkin käyttävät ns. smoke scrubbereita, ei siis mitään estettä etteikö tupakoijien parvekkeille voida velvoittaa ilmatiiviitä koppeja jotka ottaa talteen päästöt tupakasta tai grillauksesta ym.
Kiva haistella alakerran mummon käryjä
Joo. Mikset voi poltella ulkona? Miksi yleensä polttelet? En oikeen ymmärrä sitä. Imeskellää tikkua. Näytetään vanhoilta. Suun ympärillä rypyt ja muutenkin rypyt.
Jos mä polttelisin niin olisin hiton köyhä. Nekin rahat voi käyttää muuhun.