Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Suoraa vaa maksullisiin pakko joskus miehen saada naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä! Lisää vaan kaljaa koneeseen Allu🍻 tää on hauskin ketju aikoihin🤣
Sori mutta en käytä huumeita en juo alkoholia.. ei kiinnosta.
Ihan selvänäkö kirjottelet tämmöstä sekavaa paskaa? Sit sulla on pakko olla henkisiä ongelmia. Kehotan hakemaan mielenterveyden ammattilaisen apua.
Se on heikkolahjainen. Taitaa kyllä pääkopassa viirata muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.
Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne
Nainen viihtyy sinkkuna=naisessa on jotain vikaa.
Mies on onneton sinkkuna ja haluaa epätoivoisesti suhteeseen, mutta ei kiinnosta naisia=mies on ihan hyvä mies, mutta naisissa on jotain vikaa.
Sitten luettelet syitä, miksi mies todennäköisesti on sinkku (mm. rumuus ja päihteiden käyttö jne.), mutta siltikään vika ei ole miehessä, sillä naisen vikahan se on jos ei halua rumaa, päihteitä käyttävää idioottia riesoikseen.
Moni on väittänyt miehiä visuaalisiksi olennoiksi, mutta asiahan niin, että naiset ovat enemmän visuaalisempia kuin miehet. Sen huomaa mm siit, että naiset katsovat enemmän ja useammin peiliin, meikkaavat, naisten lehtien aiheet yleensä kaunetta käsitteleviä, jnejne. Yleisesti ottaen naiset ovat pinnallisempia kuin miehet.
Naiset ovat yrittäneet esittää hyvää ja kilttiä, mutta hyvä kun tämäkin myytti on murtumassa ja naisten pinnallisuus tulee julki. Eli, jos mies on ruma niin se häiritsee naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä ja on luotaantyöntävää. Ja naiset pinnallisempana valikoivat kumppaniaan pinnallisista syistä miehiä enemmän, vaikka eivät tätä myönnä kun yrittävät esittää hyvää ihmistä.
Ei kysymys ole ollut siitä, että me oltaisiin yritetty näytellä "hyviä ihmisiä" (ihan kuin puolison valinnan pitäisi olla joku hyväntekeväisyyskampanja: "Adoptoi turha luuseri!"), vaan sosiaaliset standardit sanelivat, että parisuhteessa pitää olla, vaikka sitten vähän tyhjänpäiväisemmän miehen kanssa, jos muuta ei saa. Nykyään se paine on poistunut, joten ei ole pakko enää tyytyä, jos ei halua. Women going our own way, paitsi paljon menestyksekkäämmin ja vähemmän uhmakasta meteliä teoistamme pitäen kuin miehet.
Ja miksi se tulee jotenkin yllätyksenä, että naiset ovat valikoivia parin suhteen? Sehän on meidän tehtävämme pyrkiä antamaan omille jälkeläisillemme parhaat mahdolliset eväät elämään, ja se aloitetaan geeneistä. Ei olisi sullakaan noin vaikeaa, jos äitisi ei olisi jakanut rumalle looserille, vaan etsinyt jonkin lahjakkaan ja komean. Olisi lapsensa saaneet paremman alun. No mutta annetaan äidillesi anteeksi, sillä ennen naiselle valitseminen tai valitsematta jättäminen oli vaikeampaa.
Tämä naisten valikoivuus viittaa vahvasti hypergamiaan ja hyvä kun sekin totuus vahvistetaan. Tietenkin naiset voi tavoitella sitä vahvinta, komeinta, varakkainta urosta, niin eläimellistä kuin se onkin, mutta ei niitäkään kaikille riitä. Sen jälkeen sitä sitten valitellaan sinkkuutta ja tätä näkee erityisesti naisilla paljon sekä valitusta siitä miten parhaat on jo valittu.
No mutta kun sun pitää ymmärtää, että ei me sitä itsemme takia tehdä, vaan poikiemme. Mä panen mielummin sitä "vahvinta, komeinta, varakkainta urosta", sillä siten mun pojasta tulee suuremmalla todennäköisyydellä samanlainen. Mieti kun lisääntyisin sun kanssa, niin siinä olisi taas yksi sukupolvi surullisia be t amies ulisemassa viikonloppunsa palstalla, kun piparia ei saa millään. Katkaistaan kierre!
Minusta olisit taas saanut fiksun, ajattelevan, sivistyneen ja vastuuntuntoisen lasten kasvattaja isän lapsillesi, mutta taidat mielummin valita eläimellisesti vahvan ja komean. Valintojen maailma...
No sä et vaikuta niin kovin fiksulta ja noi sun ajatuksetkin ovat aika huvittavia, joten ei siinä paljoa plussia jää. Ja toki haluan komean miehen, mutta fiksun myös. Jos en löydä miestä jossa yhdistyy nämä kaksi ominaisuutta, niin valitsen olla ottamatta ollenkaan. Se on nimenomaan valintojen maailma ja mä olen ihan tyytyväinen omaani.
Se on monilla nätillä ja kauniilla justiinsa se ongelma, että kun helposti on pärjännyt kauneudellaan ja saanut paljon etuja, niin helppo elämä vie mennessään. Useasti näillä kauniilla jää muutpuolet itsessään kehittämättä mm tasa-arvoisuus, yhdenmukaisuus, kiltteys, yksiavioisuus, jnejne. Tosiaan valintojen maailma ja onnea sinullekin unelmamiehesi kanssa...
Aijaa, mulla on jäänyt etuudet nostamatta. Olisiko mun pitänyt saada esim. alennusta vuokrista? Helpommat kokeet? Korkeammat tuet? Matalammat korot? Voisitko ihan nimetä näitä etuuksia, joita kauniit ihmiset saa?
Ja se on mulle nimenomaan tasa-arvoa, että jokainen saa valita oman kumppaninsa, ja jos mielekästä ja halukasta ei löydy, niin saa olla ilman. Mitä sä tolla yhdenmukaisuudella tarkoitat tässä yhteydessä? Kiltteys on yliarvostettua. Yksiavioisuus on minun ja mahdollisen kumppanini välinen asia, joka e sinulle kuulu, sillä sä et ole edes teoriassa potentiaalinen kumppani. Ja kiitos, onnea mun elämässä riittää, joko sitten unelmamieheni kanssa tai itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei siihen kuole, vaikka ei saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen komea pitkä mies ja hyvä palkkainen työ.. ei ei ei mä en alennu tommoseen naiseen.. se on säälittävää epätoivosta mun naamalla saa nätin naisen.
No miksi et mene hakemaan sitä nättiä naista sitten?
Koska mun entinen nätti nainen jättii mut.. en löydä naista en kelpaa... oon antanu numeron ja kukaa ei soita
Veikkaan, että se entinen nätti nainen kyllästyi kuuntelemaan ruikutustasi.
Hän oli kaunis ja todella seksikäs ja hyvä tyylinen unelma nainen.. en tyydy rumaan sori.
Aiemmin sanoit, että hän oli lihava.
Hän oli lihava mua isompi. mutta en halua laihaa.. ja hän oli tosi tosi kaunis
Allu, oot itse jotain 120kg. Kuinka iso se tyttö oikein oli?
Miksi sitten sanot, ettei läskit kelpaa?
Mitä ihmettä.. hän painoi noin 100 kg.. mä painan 107 kg.. mutta olen pitkä mies.. en halua hoikkaa naista.. ihme ettei tuota nyt tajuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sori on ihan pakko saada.. en pysty olemaa ilman läheisyyttä ja naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytpäs. Olet ollut jo vaikka kuinka kauan, etkä ole kuollut vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä! Lisää vaan kaljaa koneeseen Allu🍻 tää on hauskin ketju aikoihin🤣
Ihan selvänäkö kirjottelet tämmöstä sekavaa paskaa? Sit sulla on pakko olla henkisiä ongelmia. Kehotan hakemaan mielenterveyden ammattilaisen apua.
,,
ihan selvänä kyllä kirjotan.. siis mä käyn terapiassa ja olen jo ennen hakenut apua.. mä olen tälläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytpäs. Olet ollut jo vaikka kuinka kauan, etkä ole kuollut vieläkään.
En jaksa tommosiin vastata.. heido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy lääkäriltäsi mahdollisuutta kemialliseen kastraatioon. Se saattaisi tasoittaa oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on heikkolahjainen. Taitaa kyllä pääkopassa viirata muutenkin.
Enpäs ole.. mulla on oppimisen vaikeutta lukihöiriö adhd piirteitä.
No sitä se on täälläkin ja lisäksi rahattomuus ja jatkuva stressi. Toisaalta eipä ole kukaan vaatimassa jotain jatkuvasti niin kuin aiemmissa suhteissa että sinänsä hyvä. Jos olisi joku ei-rasittava yksilö kumppanina niin se olisi varmaan kivempaa kuin olla yksin.
Onko ketjun aloittaja vielä linjoilla? Onko tullu mieleen, että yksi syy, miksi tavallisilla miehillä ei käy flaksi deittipalstoilla on, että siellä riehuu myös tämmöisiä Alluja, jotka saa naiset varovaiseksi ja pilaa tavismiestenkin maineen?
mä olen ihmisenä tlläinen.. ei kukaa ymmärrä että kaipaan naisen läheisyyttä pusuja.. haluan oman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä teitä naiset vaivaa?
Tapa itsesi helvetin jankuttaja, onko pakko joka ketju pilata tolla ulinalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjun aloittaja vielä linjoilla? Onko tullu mieleen, että yksi syy, miksi tavallisilla miehillä ei käy flaksi deittipalstoilla on, että siellä riehuu myös tämmöisiä Alluja, jotka saa naiset varovaiseksi ja pilaa tavismiestenkin maineen?
Ei naisia kiinnosta kuin statusmiehet rikkaat.. miksi ruma akseli kelpas naiselle lihava ja rumilus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä teitä naiset vaivaa?
Tapa itsesi helvetin jankuttaja, onko pakko joka ketju pilata tolla ulinalla?
soita jos uskallat sanoa puhelimessa.. taii tuu tappelemaan?
Vierailija kirjoitti:
mä olen ihmisenä tlläinen.. ei kukaa ymmärrä että kaipaan naisen läheisyyttä pusuja.. haluan oman kumppanin.
Kyllä me ymmärretään. Meitä ei vaan kiinnosta.
Olen hakenut kyllä apua.. mutta en ole humalassa enkä juo alkoholia enään.
Allu, oot itse jotain 120kg. Kuinka iso se tyttö oikein oli?
Miksi sitten sanot, ettei läskit kelpaa?