Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olen ihmisenä tlläinen.. ei kukaa ymmärrä että kaipaan naisen läheisyyttä pusuja.. haluan oman kumppanin.
Kyllä me ymmärretään. Meitä ei vaan kiinnosta.
Ei mukaa kiinnosta rumat lihavat.. verkkareissa ja pussihousuissa kulkevat rumat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olen ihmisenä tlläinen.. ei kukaa ymmärrä että kaipaan naisen läheisyyttä pusuja.. haluan oman kumppanin.
Kyllä me ymmärretään. Meitä ei vaan kiinnosta.
Joo eipä muakaa kiinnosta naisista vain harmia.. olette todella vaativia ilkeitä.. vain prinssi adonis kiinnostaa.
No toki prinssi adonis aina kiinnostaa. Mutta mene sinä pois.
En oo menossa pois.. joo ottakaa sit semmonen ihana mies.. voi hitto mitä touhua :DD mä en huoli mitää rumaa lihavaa naista
Vierailija kirjoitti:
En oo menossa pois.. joo ottakaa sit semmonen ihana mies.. voi hitto mitä touhua :DD mä en huoli mitää rumaa lihavaa naista
Niin otetaankin ihana mies. Mutta ei sinua. Ei ikinä sinua.
Herran jestas miten ihminen jaksaa jankuttaa samoja lauseita joka viestissä...
Joo ei kiinnosta.. oon ilomielin yksin ikuisesti.. käyn maksullisissa ja panen kunnolla
Vedä käteen ja osta tamagotchi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää ketju jo riitä.
Riittää. Uskomatonta, ettei ylläpito tee mitään, vaikka A on selvästi jo psykoosissa. Ihan sairasta settiä ja vastuullinen mediatalo olisi jo kauan sitten laittanut tälle pisteen. Mutta paukuttakaa vielä muutkin palautetta ylläpidolle https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Tämä ei ole enää hauskanpitoa yhden ihmisen kustannuksella (mikä on kiusaamista sekin) vaan sairaan ihmisen pilkkaamista.
Eiköhän tää ketju riitä mä en vaa jaksa.. lähen tekee muita juttuja ja salille.
Minä en ole sekopää hullu.. mä olen vaa tällänen luonne ja persoona.. olen yksinäinen.. en saa naista.. en ole juonut
Mitä jos hankkisit jonkun tervehenkisen harrastuksen js pitäisit vähän nettipaastoa?
En osaa.. ei oo kavereita. ei oo naispuolisia kavereita. kaipaan niin naista.. ei ole elämää.. istun vaa kotona tai käyn salilla
Ei ketää kiinnosta mun elämä.. ei mua ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
pihtareita.. eivät anna koskea.. eivät anna seksiä..
Oletko varmasti yrittänyt?
ehkä mä sen teen kohta.. mulle riittää.. ei oo parisuhdetta.. ei oo kavereita.. oon sontaa elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pihtareita.. eivät anna koskea.. eivät anna seksiä..
Oletko varmasti yrittänyt?
Olen.. menen sitten kun on vähä ylimäärästä maksullisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös yli 50-vuotiaan naisen kohtalo. Ei kelpaa työ- eikä parisuhteeseen. Yksinäisyys on kuolettavaa ja pahinta on ajatella että tulen viettämään vanhuuteni täysin yksin. Jos sairastuu vakavasti, joutuu käymään kaiken läpi yksin.
Samaa pelkään. Ja Just esim olin kavereiden kanssa tapaamisessa viime vkl ja otti aivoon kuunnella heidän kesälomasuunnitelmista ja varatuista mökeistä ja reissuista ym. kun kaikki kolme ovat parisuhteissa. Itsellä ei mitään 😞
No mutta! Nyt on aika asennoitua uudella tavalla: suunnittelet itsellesi kivan loma ihan keskenäsi. Ei siihen mitään perässävedettävää, narisevaa ukkoa tarvi! Vaikka sitten varaat sen mökin vain omaan käyttöösi.
Olen sinkkumummeli, ja keksin lähteä Ruotsiin, Västerbottenin alueelle, luontoilemaan jahka ilmat lämpiävät.
Toukokuuta ajattelin. Tässä kuluu nyt illat mukavasti, kun teen matkasuunnitelmia.
Minulla ei ole autoakaan, joten reissu tosiaan vaatii hyvää etukäteissuunnittelua.
Mietin ensin, olisiko joku tuttu, josta kysyä retkiseuraa, mutta totesin, että yksinäni koen vähiten stressiä matkan kulusta. Minulla ei ole juurikaan kavereita, eikä ainakaan sellaista, josta olisi varsinaisesti "hyötyä" tuommoisella reissulla.
Ei sen takia pidä lakata elämästä, ettei ole kumppania! Hyvänen aika!
Parempi käydä elämä maksullisissa kun ei kelpaa naisille...
t. allu
Joo eipä muakaa kiinnosta naisista vain harmia.. olette todella vaativia ilkeitä.. vain prinssi adonis kiinnostaa.