Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...

Vierailija
12.03.2022 |

Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?

M34

Kommentit (514)

Vierailija
181/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomineito on usein nirrrppppppanokka, ei aina kuitenkaan aiheetta.

Kapakkaruusun taas saisi vaikka sokkona. -Tutun tuttu kehaisi daamilöytöään: hän ei kiroile, polta eikä juo.

Menimme sisään, daami kysyi: "mi..missä vxxussa mun rö..öökit on?"

Vierailija
182/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku päällä 2022

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.

Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne

Nainen viihtyy sinkkuna=naisessa on jotain vikaa.

Mies on onneton sinkkuna ja haluaa epätoivoisesti suhteeseen, mutta ei kiinnosta naisia=mies on ihan hyvä mies, mutta naisissa on jotain vikaa.

Sitten luettelet syitä, miksi mies todennäköisesti on sinkku (mm. rumuus ja päihteiden käyttö jne.), mutta siltikään vika ei ole miehessä, sillä naisen vikahan se on jos ei halua rumaa, päihteitä käyttävää idioottia riesoikseen.

Moni on väittänyt miehiä visuaalisiksi olennoiksi, mutta asiahan niin, että naiset ovat enemmän visuaalisempia kuin miehet. Sen huomaa mm siit, että naiset katsovat enemmän ja useammin peiliin, meikkaavat, naisten lehtien aiheet yleensä kaunetta käsitteleviä, jnejne. Yleisesti ottaen naiset ovat pinnallisempia kuin miehet.

Naiset ovat yrittäneet esittää hyvää ja kilttiä, mutta hyvä kun tämäkin myytti on murtumassa ja naisten pinnallisuus tulee julki. Eli, jos mies on ruma niin se häiritsee naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä ja on luotaantyöntävää. Ja naiset pinnallisempana valikoivat kumppaniaan pinnallisista syistä miehiä enemmän, vaikka eivät tätä myönnä kun yrittävät esittää hyvää ihmistä.

Ei kysymys ole ollut siitä, että me oltaisiin yritetty näytellä "hyviä ihmisiä" (ihan kuin puolison valinnan pitäisi olla joku hyväntekeväisyyskampanja: "Adoptoi turha luuseri!"), vaan sosiaaliset standardit sanelivat, että parisuhteessa pitää olla, vaikka sitten vähän tyhjänpäiväisemmän miehen kanssa, jos muuta ei saa. Nykyään se paine on poistunut, joten ei ole pakko enää tyytyä, jos ei halua. Women going our own way, paitsi paljon menestyksekkäämmin ja vähemmän uhmakasta meteliä teoistamme pitäen kuin miehet.

Ja miksi se tulee jotenkin yllätyksenä, että naiset ovat valikoivia parin suhteen? Sehän on meidän tehtävämme pyrkiä antamaan omille jälkeläisillemme parhaat mahdolliset eväät elämään, ja se aloitetaan geeneistä. Ei olisi sullakaan noin vaikeaa, jos äitisi ei olisi jakanut rumalle looserille, vaan etsinyt jonkin lahjakkaan ja komean. Olisi lapsensa saaneet paremman alun. No mutta annetaan äidillesi anteeksi, sillä ennen naiselle valitseminen tai valitsematta jättäminen oli vaikeampaa.

Tämä naisten valikoivuus viittaa vahvasti hypergamiaan ja hyvä kun sekin totuus vahvistetaan. Tietenkin naiset voi tavoitella sitä vahvinta, komeinta, varakkainta urosta, niin eläimellistä kuin se onkin, mutta ei niitäkään kaikille riitä. Sen jälkeen sitä sitten valitellaan sinkkuutta ja tätä näkee erityisesti naisilla paljon sekä valitusta siitä miten parhaat on jo valittu.

No mutta kun sun pitää ymmärtää, että ei me sitä itsemme takia tehdä, vaan poikiemme. Mä panen mielummin sitä "vahvinta, komeinta, varakkainta urosta", sillä siten mun pojasta tulee suuremmalla todennäköisyydellä samanlainen. Mieti kun lisääntyisin sun kanssa, niin siinä olisi taas yksi sukupolvi surullisia be t amies ulisemassa viikonloppunsa palstalla, kun piparia ei saa millään. Katkaistaan kierre!

Minusta olisit taas saanut fiksun, ajattelevan, sivistyneen ja vastuuntuntoisen lasten kasvattaja isän lapsillesi, mutta taidat mielummin valita eläimellisesti vahvan ja komean. Valintojen maailma...

No sä et vaikuta niin kovin fiksulta ja noi sun ajatuksetkin ovat aika huvittavia, joten ei siinä paljoa plussia jää. Ja toki haluan komean miehen, mutta fiksun myös. Jos en löydä miestä jossa yhdistyy nämä kaksi ominaisuutta, niin valitsen olla ottamatta ollenkaan. Se on nimenomaan valintojen maailma ja mä olen ihan tyytyväinen omaani.

Vierailija
184/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se korkki kiinni🤦

Vierailija
185/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä! Lisää vaan kaljaa koneeseen Allu🍻 tää on hauskin ketju aikoihin🤣

Vierailija
186/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä asia on niin, että jos nainen joutuu olemaan sinkku suomessa niin naisessa on jotain vikaa. Nirso miesten suhteen, vaatimukset liian ylhäällä, vanhapiika ongelmia (mm tyytyminen sinkku humputteluun) jnejne. Eli omista syistä moni nainen on sinkku.

Miesten osalta asia on päinvastoin, sillä monet miehet haluaisivat kumppanin, mutta eivät ole saaneet. Ja tämä taas menee naisten syyksi, mutta selkaista se elämä on. Syinä mm huono status, vähävaraisuus, rumuus, lihavuus, vähäinen koulutus, yksinäisyys (ei sosiaalista statusta), päihteiden käyttö jnejne

Nainen viihtyy sinkkuna=naisessa on jotain vikaa.

Mies on onneton sinkkuna ja haluaa epätoivoisesti suhteeseen, mutta ei kiinnosta naisia=mies on ihan hyvä mies, mutta naisissa on jotain vikaa.

Sitten luettelet syitä, miksi mies todennäköisesti on sinkku (mm. rumuus ja päihteiden käyttö jne.), mutta siltikään vika ei ole miehessä, sillä naisen vikahan se on jos ei halua rumaa, päihteitä käyttävää idioottia riesoikseen.

Moni on väittänyt miehiä visuaalisiksi olennoiksi, mutta asiahan niin, että naiset ovat enemmän visuaalisempia kuin miehet. Sen huomaa mm siit, että naiset katsovat enemmän ja useammin peiliin, meikkaavat, naisten lehtien aiheet yleensä kaunetta käsitteleviä, jnejne. Yleisesti ottaen naiset ovat pinnallisempia kuin miehet.

Naiset ovat yrittäneet esittää hyvää ja kilttiä, mutta hyvä kun tämäkin myytti on murtumassa ja naisten pinnallisuus tulee julki. Eli, jos mies on ruma niin se häiritsee naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä ja on luotaantyöntävää. Ja naiset pinnallisempana valikoivat kumppaniaan pinnallisista syistä miehiä enemmän, vaikka eivät tätä myönnä kun yrittävät esittää hyvää ihmistä.

Ei kysymys ole ollut siitä, että me oltaisiin yritetty näytellä "hyviä ihmisiä" (ihan kuin puolison valinnan pitäisi olla joku hyväntekeväisyyskampanja: "Adoptoi turha luuseri!"), vaan sosiaaliset standardit sanelivat, että parisuhteessa pitää olla, vaikka sitten vähän tyhjänpäiväisemmän miehen kanssa, jos muuta ei saa. Nykyään se paine on poistunut, joten ei ole pakko enää tyytyä, jos ei halua. Women going our own way, paitsi paljon menestyksekkäämmin ja vähemmän uhmakasta meteliä teoistamme pitäen kuin miehet.

Ja miksi se tulee jotenkin yllätyksenä, että naiset ovat valikoivia parin suhteen? Sehän on meidän tehtävämme pyrkiä antamaan omille jälkeläisillemme parhaat mahdolliset eväät elämään, ja se aloitetaan geeneistä. Ei olisi sullakaan noin vaikeaa, jos äitisi ei olisi jakanut rumalle looserille, vaan etsinyt jonkin lahjakkaan ja komean. Olisi lapsensa saaneet paremman alun. No mutta annetaan äidillesi anteeksi, sillä ennen naiselle valitseminen tai valitsematta jättäminen oli vaikeampaa.

Tämä naisten valikoivuus viittaa vahvasti hypergamiaan ja hyvä kun sekin totuus vahvistetaan. Tietenkin naiset voi tavoitella sitä vahvinta, komeinta, varakkainta urosta, niin eläimellistä kuin se onkin, mutta ei niitäkään kaikille riitä. Sen jälkeen sitä sitten valitellaan sinkkuutta ja tätä näkee erityisesti naisilla paljon sekä valitusta siitä miten parhaat on jo valittu.

No mutta kun sun pitää ymmärtää, että ei me sitä itsemme takia tehdä, vaan poikiemme. Mä panen mielummin sitä "vahvinta, komeinta, varakkainta urosta", sillä siten mun pojasta tulee suuremmalla todennäköisyydellä samanlainen. Mieti kun lisääntyisin sun kanssa, niin siinä olisi taas yksi sukupolvi surullisia be t amies ulisemassa viikonloppunsa palstalla, kun piparia ei saa millään. Katkaistaan kierre!

Minusta olisit taas saanut fiksun, ajattelevan, sivistyneen ja vastuuntuntoisen lasten kasvattaja isän lapsillesi, mutta taidat mielummin valita eläimellisesti vahvan ja komean. Valintojen maailma...

No sä et vaikuta niin kovin fiksulta ja noi sun ajatuksetkin ovat aika huvittavia, joten ei siinä paljoa plussia jää. Ja toki haluan komean miehen, mutta fiksun myös. Jos en löydä miestä jossa yhdistyy nämä kaksi ominaisuutta, niin valitsen olla ottamatta ollenkaan. Se on nimenomaan valintojen maailma ja mä olen ihan tyytyväinen omaani.

Se on monilla nätillä ja kauniilla justiinsa se ongelma, että kun helposti on pärjännyt kauneudellaan ja saanut paljon etuja, niin helppo elämä vie mennessään. Useasti näillä kauniilla jää muutpuolet itsessään kehittämättä mm tasa-arvoisuus, yhdenmukaisuus, kiltteys, yksiavioisuus, jnejne. Tosiaan valintojen maailma ja onnea sinullekin unelmamiehesi kanssa...

Vierailija
187/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä! Lisää vaan kaljaa koneeseen Allu🍻 tää on hauskin ketju aikoihin🤣

Sori mutta en käytä huumeita en juo alkoholia.. ei kiinnosta.

Vierailija
188/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti naiset ikuisesti.. en ees halua nähä naisia.. lähen salille ja kauppaan heido

Vierailija
189/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne somalit ahmadit oo niin komeita ja ihania miehiä ja isolla peniksellä

Sulla taitaa olla kokemusta kun noin tarkkaan tiedät.

Vierailija
190/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaat naiset turkkilaisia tai somaleita.. nehän on tosi ihania osaa puhua naisille ja kohtelee hyvin.. ja ovat tosi komeita tummia adoniksia.

Ja osaa olla herras miehiä, varsinkin silloin kun pitäisi p i l l u a saada. Yllättävän moni nainen näihinkin lankeaa...

Vierailija
191/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne

Vierailija
192/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Mulla sama tilanne

No siitä vaan Allulle soittelemaan sitten. Numero on tuolla edellisellä sivulla.

Vierailija
193/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naiset on maailman vaativimpia ja nirsompia.. ei kiinnosta.. pysyn ikisinkkuna ja tyydytän itseni.

Vierailija
194/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38 kirjoitti:

Mulla sama tilanne

No siitä vaan Allulle soittelemaan sitten. Numero on tuolla edellisellä sivulla.

Ei mulle ketää soita.. ei ketää naista kiinnosta millanen mä oon ja kiinnostu.. toivo on jo menny vuosia sitte ja nyt se on loppu

Vierailija
195/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta naiset on maailman vaativimpia ja nirsompia.. ei kiinnosta.. pysyn ikisinkkuna ja tyydytän itseni.

Hyvä päätös. Pidä tämä.

Vierailija
196/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komea pitkä mies ja hyvä palkkainen työ.. ei ei ei mä en alennu tommoseen naiseen.. se on säälittävää epätoivosta mun naamalla saa nätin naisen.

No miksi et mene hakemaan sitä nättiä naista sitten?

Koska mun entinen nätti nainen jättii mut.. en löydä naista en kelpaa... oon antanu numeron ja kukaa ei soita

Veikkaan, että se entinen nätti nainen kyllästyi kuuntelemaan ruikutustasi.

Hän oli kaunis ja todella seksikäs ja hyvä tyylinen unelma nainen.. en tyydy rumaan sori.

Aiemmin sanoit, että hän oli lihava.

Vierailija
197/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pidänkin ja sitten kun on rahaa menen maksullisiin. 

Vierailija
198/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen komea pitkä mies ja hyvä palkkainen työ.. ei ei ei mä en alennu tommoseen naiseen.. se on säälittävää epätoivosta mun naamalla saa nätin naisen.

No miksi et mene hakemaan sitä nättiä naista sitten?

Koska mun entinen nätti nainen jättii mut.. en löydä naista en kelpaa... oon antanu numeron ja kukaa ei soita

Veikkaan, että se entinen nätti nainen kyllästyi kuuntelemaan ruikutustasi.

Hän oli kaunis ja todella seksikäs ja hyvä tyylinen unelma nainen.. en tyydy rumaan sori.

Aiemmin sanoit, että hän oli lihava.

Hän oli lihava mua isompi. mutta en halua laihaa.. ja hän oli tosi tosi kaunis

Vierailija
199/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä runkkari

Vierailija
200/514 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta en käytä huumeita en juo alkoholia.. ei kiinnosta.

Ihan selvänäkö kirjottelet tämmöstä sekavaa paskaa? Sit sulla on pakko olla henkisiä ongelmia. Kehotan hakemaan mielenterveyden ammattilaisen apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän