Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kavallatte pettävän miehen hänen vaimolleen: lopettakaa!

Vierailija
13.08.2015 |

Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä. 

Minä en ikinä kavalla pettäviä miehiä naisille. 

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tuollaisessa tilanteessa.

Todennäköisesti kertoisin puolisolle jo tautiriskin vuoksi. Sinänsä ikävä tilanne, että välit katkeaisivat kumpaankin. Kertoja on aina syyllinen.

Vierailija
122/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:17"]

Mistä sitä tietää vaikka pari olisi sopinut että toinen osapuoli voi hakea seksiä ulkopuoliselta, kunhan siitä ei puhuta toiselle osapuolelle? Jos suhde muuten toimii hyvin, mutta esim. seksiä ei harrasteta niin sen tarpeen voi hakea muualta?

[/quote]

No eihän sillä ole sitten merkitystä, jos ns. kolmas nainen asiasta kertoo. Toteaa vaan "joo tiedoss on, katsos kun meillä on tälläinen sopimus...jne"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kummallinen aloitus. Voiko joku oikeasti ajatella noin, siis tosissaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
124/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:08"]

Todella kummallinen aloitus. Voiko joku oikeasti ajatella noin, siis tosissaan. Ei mulla muuta.

[/quote]

Tietenkin ne pettäjät ajattevat,että se on "toisten asioihin puuttumista" kun heidän ei anneta pettää rauhassa.

Vierailija
125/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:12"]

Ja sä tiedät ja määrittelet sen, että nainen on tyytyväinen?

[/quote] No näitä kattellut viis kappaletta ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Hehkuttaneet onneaan. Näistä ainoastaan yhdelle paljastui pettäminen ja siinä meni liitto, lapset, talo, yritys. Neljä muuta elävät vielä onnellisna, enkä aijo heidän onneaan pilata. 

[/quote]

Ja se, mitä nämä naiset kertovat sinulle onnestaan, on tietenkin täyttä totta, eikä missään nimessä voi olla ulospäin näyteltyä kulissia?

[/quote]

mutta on oikeus panna varattua miestä/naista??

Vierailija
126/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto saa jonkun kuvittelemaan, että hänen tapansa elää parisuhdetta ja hänen moraalinsa ovat ainoat oikeat ja niin pitää olla muillakin??? Inhoan tuollaisia niin paljon! Yli-itsekkäitä ihmisiä, jotka saarnaavat omaa kuviteltua erinomaisuuttaan aina ja kaikkialla. "MINUN parisuhteeseen kuuluu yksiavioisuus, se on ainoa oikea tapa ja SINÄ jos et niin elä niin MINÄ kyllä teen elämästäsi hankalaa!!!"

Vierailija
127/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää jos mies touhuaa jotain selkäni takana ja on niin munaton ettei sitä uskalla itse kertoa. En halua että mua katsotaan säälivästi kun toinen tekee naurunalaiseksi. Kai sen kotonakin huomaa jos kaikki ei oo kunnossa, ainakin pidemmänpäälle. Olen itse pettänyt, valitettavasti, kun suhde ei ollut kunnossa. Harmi etten ottanut asioita puheeksi ennenkun mokasin koska kaikki oli vain väärinkäsitystä. Kerroin miehelle vaikka se sattui. Saipahan tietää ja valita. Ei siinä auttanut pariterapia enää mutta vanhat solmut selvisi.. Nyt sillä on ilmeisesti nainen joka ei petä ja toivonkin niin. Kyllä mä se pahempi paska olin kun menin toisen mukaan. Paha saa palkkansa ja sen mukaan eletään. Kaverille kertoisin jos häntä petetään, randomille en kuitenkaan.

Vierailija
128/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen voi myös hyväksyä pettämisen, mutta siihen on syynä joko a. Avoin suhde b. Suhde on niin huono ja on ollut vaikea jo seurustelusuhteen alusta että naiselle on "ihan sama" (näin meillä) c. Nainen pettää itsekin

Vierailija
129/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että jotkut haluavat parantaa maailmaa. Kaikkein hedelmällisintä on kuitenkin aloittaa se omasta itsestä.

Toisilla kuitenkin on pakonomainen tarve puuttua muiden ihmisten asioihin, vaikka sitten moraalisin syin itselleen ja muille sitä perustellen, ihan kuin olisi jotain hyvää tekemässä. Hyvin ikävää, tuskin kiitosta saatte. Jos haluatte puuttua maailman epäkohtiin, menkää vaikka Ukrainaan taistelemaan tai ruvetkaa poliisiksi.

Vierailija
130/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:13"]

Mikä hitto saa jonkun kuvittelemaan, että hänen tapansa elää parisuhdetta ja hänen moraalinsa ovat ainoat oikeat ja niin pitää olla muillakin??? Inhoan tuollaisia niin paljon! Yli-itsekkäitä ihmisiä, jotka saarnaavat omaa kuviteltua erinomaisuuttaan aina ja kaikkialla. "MINUN parisuhteeseen kuuluu yksiavioisuus, se on ainoa oikea tapa ja SINÄ jos et niin elä niin MINÄ kyllä teen elämästäsi hankalaa!!!"

[/quote]

Eihän siinä kertomisessa ole sitten mitään ongelmaa, jos se pari elää avointa suhdetta. Jos taas se pettäjä elää yksipuolisesti avoimessa suhteessa, niin kertojahan tekee palveluksen sille petetylle, joka luulee elävänsä yksiaviosessa suhteessa.

Vierailija
131/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:25"]

Hienoa että jotkut haluavat parantaa maailmaa. Kaikkein hedelmällisintä on kuitenkin aloittaa se omasta itsestä.

Toisilla kuitenkin on pakonomainen tarve puuttua muiden ihmisten asioihin, vaikka sitten moraalisin syin itselleen ja muille sitä perustellen, ihan kuin olisi jotain hyvää tekemässä. Hyvin ikävää, tuskin kiitosta saatte. Jos haluatte puuttua maailman epäkohtiin, menkää vaikka Ukrainaan taistelemaan tai ruvetkaa poliisiksi.

[/quote]

Taitaa oma pettäminen ajaa tämän viestin agendaa...

Vierailija
132/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:22"]

Kyllä nainen voi myös hyväksyä pettämisen, mutta siihen on syynä joko a. Avoin suhde b. Suhde on niin huono ja on ollut vaikea jo seurustelusuhteen alusta että naiselle on "ihan sama" (näin meillä) c. Nainen pettää itsekin

[/quote]

Mikä saa jäämään tuollaiseen suhteeseen? Miksi haluaa jatkaa elämää, joka on huonoa, sen sijaan, että etsisi jotain parempaa, yksin tai jonkun muun kanssa?

Vierailija
133/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:19"]

Minulle olisi ihan tyhjä ilmoittaa. Mies saa käydä vieraissa jos haluaa. Käräyttäjää saattaisi harmittaa korkeintaan, kunnäpäytys ei onnistuisi

[/quote]

Ei siinä mitään näpäytellä vaan huolehditaan kanssaihmisen oikeuksista.

Minulle kerrottiin pettämisestä ja vaikka ensin olinkin todella epäluuloinen käräyttäjää kohtaa, niin lähti kyllä vuolas kiitoskirje jälkikäteen. Ilman hänen rohkeuttaan olisin saattanut tuhlata koko elämäni pettäjän vedätettävänä.

Vierailija
134/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tulisi joku sanomaan että mies pettää, kysyisin köyriikö se kertojaa vai miksi tuo luulee että asia kuuluu hänelle mitenkään

KUKAAN ei kerro hyvää hyvyyttään vaan koska ovat omahyväisiä paskoja ja haluavat nähdä kun toinen hajoaa että pääsevät sitten kertomaan eteenpäin suuresta sankariteostaan ja kiillottamaan sädekehäänsä

Vierailija
135/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi edelleen, että millä oikeudella joku täysin tilanteeseen liittymätön tulisi kertomaan minulle tuollaista asiaa. Jollei itse ole se kolmas osapuoli niin miten tämä voisi koskettaa kertojaa niin paljon että asiasta pitää tulla sanomaan. Nämä "kyllä mä haluisin tietää ja kaikki ajattelevat samoin kuin minä" väitökset ovat puhdasta hevonpaskaa, mitä jos keskittyisitte elämään omaa elämäänne.

Ja ei, minä en ole pettänyt eikä minua ole petetty.

Vierailija
136/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettäis mua niin todellakin haluisin että joku tulisi kertomaan siitä mulle.

Vierailija
137/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:13"]

[/quote]

Eihän siinä kertomisessa ole sitten mitään ongelmaa, jos se pari elää avointa suhdetta. Jos taas se pettäjä elää yksipuolisesti avoimessa suhteessa, niin kertojahan tekee palveluksen sille petetylle, joka luulee elävänsä yksiaviosessa suhteessa.

[/quote]Paskat tekee palveluksen. Ehkei vaimo luule mitään, ei vaan halua tietää. Sitten tulee joku v-tun moraalinvartija pätemään ja tosiaan muka palveluksen tekemään, olevinaan joku hemmetin sankari-pelastaja, just joo. Koitapa keksiä jotain muuta kivaa elämässäs, jolla voit päteä. Siis OMASSA elämässäsi.

Vierailija
138/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:54"] Itsekkin usean varatun miehen kanssa olen ollut. Enkä ikinä ole miestä käräyttänyt, ei tulisi pieneen mieleenkään. Ja ihan vain siksi, että olen itsekkin varattu. [/quote] sinähän se varsinainen ruusu olet...miehellesi palstavakio: jätä se emakko! [/quote] No itseasiassa olen kun nyt tuli puheeksi. Ei en ole emakkoa nähnytkään, oletko sinä?

[/quote]

muoviruusu, haisee lätille...
[/quote]
Pelottaako sua joku? :)

Vierailija
139/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:12"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:54"] Itsekkin usean varatun miehen kanssa olen ollut. Enkä ikinä ole miestä käräyttänyt, ei tulisi pieneen mieleenkään. Ja ihan vain siksi, että olen itsekkin varattu. [/quote] sinähän se varsinainen ruusu olet...miehellesi palstavakio: jätä se emakko! [/quote] No itseasiassa olen kun nyt tuli puheeksi. Ei en ole emakkoa nähnytkään, oletko sinä? [/quote] muoviruusu, haisee lätille... [/quote] Pelottaako sua joku? :)

[/quote]

Joo, se, että sinä opetat tuota moraaliasi jälkikasvullesikin

Vierailija
140/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:12"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:54"] Itsekkin usean varatun miehen kanssa olen ollut. Enkä ikinä ole miestä käräyttänyt, ei tulisi pieneen mieleenkään. Ja ihan vain siksi, että olen itsekkin varattu. [/quote] sinähän se varsinainen ruusu olet...miehellesi palstavakio: jätä se emakko! [/quote] No itseasiassa olen kun nyt tuli puheeksi. Ei en ole emakkoa nähnytkään, oletko sinä? [/quote] muoviruusu, haisee lätille... [/quote] Pelottaako sua joku? :)

[/quote]

Joo, se, että sinä opetat tuota moraaliasi jälkikasvullesikin
[/quote]
Juu näin on. Nussin ne varatut miehet aina tossa meidän kotisohvalla. :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi