Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kavallatte pettävän miehen hänen vaimolleen: lopettakaa!

Vierailija
13.08.2015 |

Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä. 

Minä en ikinä kavalla pettäviä miehiä naisille. 

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:59"]

Verrataan nyt tällaseen. Puoliso myy huumeita vaimon selän takana ja vaimo ei tiedä mitään. Rahaa tulee taloon ja kaikki on onnellisia. Tai puoliso tekee työkseen ihmiskauppaa ja myy naisia ja lapsia. Saa hyvät rahat, liitto on onnellinen. On kyse ihan samasta asiasta. Etkä haluaisi kuulla asiasta?

[/quote]

Tietääkseni pettäminen ei ole rikos, mutta huumeet ja ihmiskauppa ovat.
[/quote]
Ei ole kriminalisoitu, mutta moraalisesti on väärin. Ja moraaliin ja etiikkaan meidän lainsäädäntökin perustuu.

Vierailija
82/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän heikkomielisten pitäisi sanoa suoraan suhteen alussa, että teitä saa pettää, kunhan ette saa tietää mitään kautta...

Kertoisit aina kumppanille tunnollisesti, etukäteen ja tarkasti ajat, jolloin et ole kotona, jotta kumppani voi panna siellä rauhassa toisia ilman uhkaa, että joku näkee heidät yhdessä baarissa ja kantelee sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:54"]

Itsekkin usean varatun miehen kanssa olen ollut. Enkä ikinä ole miestä käräyttänyt, ei tulisi pieneen mieleenkään. Ja ihan vain siksi, että olen itsekkin varattu.

[/quote]

sinähän se varsinainen ruusu olet...miehellesi palstavakio: jätä se emakko!

Vierailija
84/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:59"] Verrataan nyt tällaseen. Puoliso myy huumeita vaimon selän takana ja vaimo ei tiedä mitään. Rahaa tulee taloon ja kaikki on onnellisia. Tai puoliso tekee työkseen ihmiskauppaa ja myy naisia ja lapsia. Saa hyvät rahat, liitto on onnellinen. On kyse ihan samasta asiasta. Etkä haluaisi kuulla asiasta? [/quote] Tietääkseni pettäminen ei ole rikos, mutta huumeet ja ihmiskauppa ovat. [/quote] Ei ole kriminalisoitu, mutta moraalisesti on väärin. Ja moraaliin ja etiikkaan meidän lainsäädäntökin perustuu.

[/quote]

No luulisi sitten pettämisen kriminalisoitavan? Jos aviorikos oikeasti olisi rikos, niin siitä saisi rangaistuksen kuten huumekaupoista. Mielestäni on syy siinä, ettei pettämistä enää pidetä rikoksena vaan nimenomaan moraalisesti arveluttavana. Henkilökohtaisesti minä ottaisin eron silloin jos mies harjoittaisi ihmiskauppaa, se muiden kanssa harrastettu seksi ei niin hetkauta.

Vierailija
85/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä petetään niitä, jotka hanakasti pettämistä vastustavat.

Ja toiseksi. Tämä muuten aiheuttaa *ruskea-ainemyrskyn* - naiset ovat melkein aina onnettomia.

Vierailija
86/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:59"] Verrataan nyt tällaseen. Puoliso myy huumeita vaimon selän takana ja vaimo ei tiedä mitään. Rahaa tulee taloon ja kaikki on onnellisia. Tai puoliso tekee työkseen ihmiskauppaa ja myy naisia ja lapsia. Saa hyvät rahat, liitto on onnellinen. On kyse ihan samasta asiasta. Etkä haluaisi kuulla asiasta? [/quote] Tietääkseni pettäminen ei ole rikos, mutta huumeet ja ihmiskauppa ovat. [/quote] Ei ole kriminalisoitu, mutta moraalisesti on väärin. Ja moraaliin ja etiikkaan meidän lainsäädäntökin perustuu.

[/quote]

No luulisi sitten pettämisen kriminalisoitavan? Jos aviorikos oikeasti olisi rikos, niin siitä saisi rangaistuksen kuten huumekaupoista. Mielestäni on syy siinä, ettei pettämistä enää pidetä rikoksena vaan nimenomaan moraalisesti arveluttavana. Henkilökohtaisesti minä ottaisin eron silloin jos mies harjoittaisi ihmiskauppaa, se muiden kanssa harrastettu seksi ei niin hetkauta.
[/quote]
No kriminalisoinnin ongelma on se, että pettämistä on aika vaikea näyttää toteen ja osoitaa aukottomasti toisen uskottomuus. Kyllähän aviorikos aikoinaan olikin rikos, mutta juuri tämän vuoksi se poistettiin lainsäädännöstä.

Vierailija
87/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali on ihmisten keksimä

Vierailija
88/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:28"]

[/quote]

Kuten lait, käytöstavat ja sosiaaliset normit. Pitäisikö niitä kaikkia jättää noudattamatta, koska ovat ihmisten keksimiä?

Vierailija
89/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:23"]

Ja toiseksi. Tämä muuten aiheuttaa *ruskea-ainemyrskyn* - naiset ovat melkein aina onnettomia.

[/quote]

Ei petetä sen jälkeen, jos/kun pettäminen tulee pettämistä vastustavan tietoon. Yksinkertaista.

Vierailija
90/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua petetään, on petetty pian 9 vuotta. Tiedän, mutten halua tiedostaa. Eri ihmisten kanssa tosin, ei taida varsinaisesti vakipanoa olla miehellä.. Mut hei, kun mä en sit enää saa kotona, niin haen minäki muualta. Enkä kerro tuoreelle vaimolle mitään yli vuoden kestäneestä seksisuhteesta, ei olisi ensimmäinen kerta kun häntä petetään. Kumpikaan ei saa kotona, niin parisuhde jaksaa vain ulkopuolisen seksin voimin.

Vierailija
91/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinänsä hyvä elämä, paitsi seksi puuttuu. Haluaisin tietäää  jos mies käy vieraalla panolla, koska sitten hänellä ei olisi mitään syytä vastuuta avointa avioliittoa. Mulle kans.

Vierailija
92/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:35"]

[/quote]

Kuten lait, käytöstavat ja sosiaaliset normit. Pitäisikö niitä kaikkia jättää noudattamatta, koska ovat ihmisten keksimiä?

[/quote]

Kyse on tässä vain tunteiden satuttamisesta. Ei puhuta menetyksistä tai poistumista. Pettämiseen ei päädytä sekunnista, vaan siihen johtaa melko aina jokin prosessi

Vierailija
93/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

Kyse on tässä vain tunteiden satuttamisesta. Ei puhuta menetyksistä tai poistumista. Pettämiseen ei päädytä sekunnista, vaan siihen johtaa melko aina jokin prosessi

[/quote]

joten...? mikä pointti sinulla on?

Vierailija
94/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
No eihän esim. kunnianloukkauksessa tai kiusaamisessakaan ole muusta kuin aineettomasta satuttamisesta kyse. Ja eiköhän iso osa pettämisistä ole tuollaista hetken mielijohteesta tapahtunutta hässimistä.

Vierailija
95/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:23"]

[/quote]

Ei petetä sen jälkeen, jos/kun pettäminen tulee pettämistä vastustavan tietoon. Yksinkertaista.

[/quote]

Kielletty hedelmä on maukkain hedelmä. Jos vauhkoat, kuinka vihasi ja raivosi kohdistuvat kohteeseen, joka pettää, niin psykoloogisesti kohteella saattaa syntyä halu kokeilla kiellettyä hedelmää. Jos annatte kummallekin toisenne ilman pihtaamisia tai muita ja täytätte tietyt fantasialohkot, niin ei sieltä kukaan minnekkään lähde. Toisaalta taas jotkut kohteet liikkuvat erisuuntiin, vaikka tekisit mitään. 

En ymmärrä ihmisten vouhkaamista "minua on petetty, nyt minun on poltettava kaikki historiani, taloni, elämäntyylini ja oltava onneton. Näin HALUAN että tulee olemaan". Tässä ei ole enää mitään järkeä. Tunne menee ohi ja kaloja on meressä paljon.

Vierailija
96/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:35"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:28"] Moraali on ihmisten keksimä [/quote] Kuten lait, käytöstavat ja sosiaaliset normit. Pitäisikö niitä kaikkia jättää noudattamatta, koska ovat ihmisten keksimiä? [/quote]   Kyse on tässä vain tunteiden satuttamisesta. Ei puhuta menetyksistä tai poistumista. Pettämiseen ei päädytä sekunnista, vaan siihen johtaa melko aina jokin prosessi [/quote] No eihän esim. kunnianloukkauksessa tai kiusaamisessakaan ole muusta kuin aineettomasta satuttamisesta kyse. Ja eiköhän iso osa pettämisistä ole tuollaista hetken mielijohteesta tapahtunutta hässimistä.

[/quote]

Pettäminen ei ole kiusaamista eikä kunnianloukkaamista. Hetken mielijohde ei ylläpidä tunteita. Sinun pitäisi olla pahoillasi, kun toisen tunteet muuttuvat. Se, että kohde on lihaa syönyt ja unohtanut on kylläkin paljon keveämpi vaihtoehto kuin se, että se kohde alkaa tuntee toista kohdetta kohtaan jotain. Siinä sitä kelkkaa ei enää hevillä käännetä.

Vierailija
97/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:54"]

Itsekkin usean varatun miehen kanssa olen ollut. Enkä ikinä ole miestä käräyttänyt, ei tulisi pieneen mieleenkään. Ja ihan vain siksi, että olen itsekkin varattu.

[/quote]

sinähän se varsinainen ruusu olet...miehellesi palstavakio: jätä se emakko!
[/quote]
No itseasiassa olen kun nyt tuli puheeksi. Ei en ole emakkoa nähnytkään, oletko sinä?

Vierailija
98/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joten...? mikä pointti sinulla on?

[/quote]

Pettäminen on monien muiden asioiden joukossa niin pieni asia, että hävettää kaikkien vauhkojien puolesta. Varsinkin kun siitä tehdään suurin ongelma. Toiset sairastavat järkyttäviä jne.

Lisäksi syynä voi olla ihan petetty kohde itse. On katsottava peiliin, miksei itse toista kiinnosta ulkoisesti ja sisäisesti (eli mitä päässä liikkuu). 

Vierailija
99/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:23"]

Minä en haluaisi vaimona tietää, jos puolisoni pettää. Meillä on pitkä liitto takana, ei kuitenkaan mitään suurta intohimoa enää, lähinnä kumppanuutta, arki sujuu. Haluan pitää yllä saavuttamaamme elintasoa ja elämänrytmiä, jakaa arkea ja omaisuutta puolisoni kanssa. Tietoisuun mahdollisesta sivusuhteesta pilaisi tämän kuvion täysin. Joten, en edes haluaisi tietää, vaikka en syrjähyppyjä hyväksykään.

[/quote]

Meillä myös pitkä liitto takana ja haluaisin ehdottomasti tietää, koska edelleen RAKASTAN miestäni enkä ole hänen kanssaan minkään mukavuuden tai elintason takia. Jos luottamukseni ja rakkauteni petettäisiin, pitkä liitto päättyisi siihen paikkaan aiheuttaen monenlaista taloudellista ja henkistä vahinkoa monelle eri osapuolelle.

[/quote]

En ole tuo jota lainasit, mutta huomautan etten minäkään haluaisi tietää. Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, että vaikka itse olisikin jotain mieltä aiheesta niin se ei tarkoita että kaikki ajattelisivat samalla tavalla. Meissä kaikissa on vikoja, minulle olisi ihan ok elää pettävän miehen kanssa niin kauan kun en tietäisi pettämisistä. Tämä ei tarkoita että miehellä olisi "lupa" pettää, mutta jos niin kävisi niin asia olisi sinänsä ok, minä koen elämäni helpommaksi kun ei tarvitsisi miettiä onko suhde jatkamisen arvoinen - totta kai se on niin kauan kunnes joku hyvää tarkoittava "vaimolla on oikeus tietää" -vinkuja tulee kertomaan tosiasioita.

[/quote]

Eli olisit valmis elämään valheessa jos se tarkottaisi että maailmankuva ei järkkyisi. Tavallaan ymmärrän tämän näkökulman mutta se on hieman vääristynyt tapa katsoa asiaa mielestäni. Melkein epätoivoinen jopa.

[/quote]

Jos minä olen onnellinen suhteessa, joka saattaisi perustua valheeseen, niin millä oikeudella joku täysin ulkopuolinen tulisi sekoittamaan elämääni? Millä perustein ihmiset kokevat oikeudekseen aloittaa paskamyrskyn toisen elämässä? Menee ohi aiheen, mutta tämän voisi laajentaa koskemaan muutakin elämää: jos minä olen tyytyväinen elämääni tietämättä _lisää tähän mikä tahansa epämukava tai maailmankaatava asia_ niin miksi jonkun täysin asiaankuulumattoman pitäisi tulla siitä kertomaan? Tätä en ymmärrä :)

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta kysyn haluaisitko tietää ennemmin vai myöhemmin, jos pettäminen kuitenkin joskus jotenkin tulisi ilmi? Ei ne aina piilossa pysy, vaikka kuinka yrittäisi. Minunkin mieheni paljastui, vaikkei kukaan paljastanut. Ihan vahingossa, kun tuli huolimattomaksi.

Vierailija
100/143 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:35"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:28"] Moraali on ihmisten keksimä [/quote] Kuten lait, käytöstavat ja sosiaaliset normit. Pitäisikö niitä kaikkia jättää noudattamatta, koska ovat ihmisten keksimiä? [/quote]   Kyse on tässä vain tunteiden satuttamisesta. Ei puhuta menetyksistä tai poistumista. Pettämiseen ei päädytä sekunnista, vaan siihen johtaa melko aina jokin prosessi [/quote] No eihän esim. kunnianloukkauksessa tai kiusaamisessakaan ole muusta kuin aineettomasta satuttamisesta kyse. Ja eiköhän iso osa pettämisistä ole tuollaista hetken mielijohteesta tapahtunutta hässimistä.

[/quote]

Pettäminen ei ole kiusaamista eikä kunnianloukkaamista. Hetken mielijohde ei ylläpidä tunteita. Sinun pitäisi olla pahoillasi, kun toisen tunteet muuttuvat. Se, että kohde on lihaa syönyt ja unohtanut on kylläkin paljon keveämpi vaihtoehto kuin se, että se kohde alkaa tuntee toista kohdetta kohtaan jotain. Siinä sitä kelkkaa ei enää hevillä käännetä.
[/quote]
Ei niin mutta pettäminen on samallalailla moraalisesti väärin kuin kunnianloukkaus ja kiusaaminen. Ja nyt alat puhua kyllä jostain muusta: useinkaan pettämiseen ei liity mitään tunteita vaan ainoa tarkoitus on vain saada seksiä. Toisaalta tunteita jotain muuta kohtaan voi myös olla ilman seksiä. Nyt käsittääkseni puhutaan tästä, että puoliso (mies nyt ilmeisesti) hakee seksiä muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän