Te jotka kavallatte pettävän miehen hänen vaimolleen: lopettakaa!
Jokainen tekee itse omat virheensä, teidän ei tarvitse puuttua toisten elämään! Jos nainen on tyytyväinen suhteessa missä mies köyrii toista, miten se on teiltä pois? Sitten ihmetellään kun liitto kaatuu ja ollaan niin tekopyhiä kun ollaan saatu päivän hyvä työ tehtyä.
Minä en ikinä kavalla pettäviä miehiä naisille.
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:19"]
Minulle olisi ihan tyhjä ilmoittaa. Mies saa käydä vieraissa jos haluaa. Käräyttäjää saattaisi harmittaa korkeintaan, kunnäpäytys ei onnistuisi
[/quote]
Ei siinä mitään näpäytellä vaan huolehditaan kanssaihmisen oikeuksista.
Minulle kerrottiin pettämisestä ja vaikka ensin olinkin todella epäluuloinen käräyttäjää kohtaa, niin lähti kyllä vuolas kiitoskirje jälkikäteen. Ilman hänen rohkeuttaan olisin saattanut tuhlata koko elämäni pettäjän vedätettävänä.
[/quote]
No minusta on kyllä hassua, että toinen nainen hässii iloisesti varatun miehen kanssa. Mutta kun mies ei halua ottaa eroa vaimostaan, ollaankin yhtäkkiä huolissaan vaimon oikeuksista ja soitetaan vaimolle, että sun mies nussii mun kans.
No, en ole ollut tällaisessa tilanteessa, mutta jos näin kävisi, niin sille näpäyttäjälle korkeintaan tulisi nolo olo, koska olemme jo pari vuosikymmentä sitten keskenään päättäneet, että jos jompi kumpi vuosikymmenien varrella sattuu pettämään, niin se nyt ei ole mikään syy eroon.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:56"]
Minua kiinnostaisi edelleen, että millä oikeudella joku täysin tilanteeseen liittymätön tulisi kertomaan minulle tuollaista asiaa. Jollei itse ole se kolmas osapuoli niin miten tämä voisi koskettaa kertojaa niin paljon että asiasta pitää tulla sanomaan. Nämä "kyllä mä haluisin tietää ja kaikki ajattelevat samoin kuin minä" väitökset ovat puhdasta hevonpaskaa, mitä jos keskittyisitte elämään omaa elämäänne.
[/quote]
No eihän täysin tilanteeseen liittymätön tietenkään voi mitenkään tietääkään jostain salaisesta pettämisestä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:39"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:12"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:54"] Itsekkin usean varatun miehen kanssa olen ollut. Enkä ikinä ole miestä käräyttänyt, ei tulisi pieneen mieleenkään. Ja ihan vain siksi, että olen itsekkin varattu. [/quote] sinähän se varsinainen ruusu olet...miehellesi palstavakio: jätä se emakko! [/quote] No itseasiassa olen kun nyt tuli puheeksi. Ei en ole emakkoa nähnytkään, oletko sinä? [/quote] muoviruusu, haisee lätille... [/quote] Pelottaako sua joku? :) [/quote] Joo, se, että sinä opetat tuota moraaliasi jälkikasvullesikin [/quote] Juu näin on. Nussin ne varatut miehet aina tossa meidän kotisohvalla. :'D
[/quote]
puhe oli moraalista, ei teoista. Vaikka en ihmettelisi tuotakaan...